Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Oooow ik zie dat jij al een eerdere pretecho hebt/geslachtsbepaling! Woei, wat leuk!

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Angelsound, 12 weken moet meestal wel lukken :) er zijn uitzonderingen trouwens!

Hier t hele weekend werken dus niet veel online.. Tot na het weekend meiden!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah die angelsound moet vast lukken! Probeer de eerste keer met volle blaas, dan ligt hij/zij wat hoger ;) En je hoort echt duidelijk verschil tussen jouw hartslag en de kleine. Hier ligt die nooit stil (zoals ook op de echo) en hoor ik hem dus steeds heen en weer gaan, dat hoor je ook op de angelsound. En als ik luister, is het dus steeds een stukje naar links of naar rechts omdat die weer verschoven is :D Have fun!!

4. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Idd een volle blaas wil wel eens helpen!!!!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden!

Ik lees al iets over pretechos! WOUW kunnen ze t geslacht nu evt al zien? spannnend./...!!

pukkels: helaas ook hier aanwezig, vooral mn rug, jakkie! maar ook mijn hals en kin doen gezellig mee :(

Geen angelsound, maar denk dat het idd wat geruststelling kan geven.

Ook antistoffen niks over gehoord!

Weekeind: leuk gezellige dingen doen, lekker even voorjaar (hehe)

klachten: nog steeds moe...pfff

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh volle blaas dat is'n goede tip, morgen ofzo eens proberen, nu kon ik m écht niet vinden. Hoorde aan de zijkanten alleen mezelf. Miss zit ie ook nog redelijklaag, voel rand van baarmoeder pas sinds'n paar dagen iets hoger dan daarvoor. We wachten't nog even af :)
    Wel jammer, weer geduldig zijn :p moet je eigenlijk hard duwen met dat ding? Nou ja we wachten gewoon nog weer :)

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona toen de vk bij mij hartje ging luisteren duwde ze wel redelijk hoor.

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi goed om te weten, ben ook wel erg voorzichtig haha. Miss zit m'n isolaag in de weg? Kan eigenlijk niet want dat begint pas erboven bij m'n buik. Ach nog even geduld + volle blaas en we kunnen't vast een keer vinden :D

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Ja wel redelijk hard drukken!!!en laag luisteten! En geduld hebben, gaat echt wel lukken !!

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Vind volgens mij alleen mezelf, hoewel k een soortgelijk geluid als vlakbij liezen vanmorgen met volle blaas ook ong in het midden vond... dat was volgens mij ook ikzelf niet de beeb? :)
    Ach probeer over een paar dagen wel weer :) ben wel blij dat k er niet gestressed van wordt en vertrouwen heb in onze mini :)

Jullie plannen vandaag? :)
    Kwil eigenlijk op jurkjes-jacht, manlief slaapt nog... :)

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Je hoort duidelijk of de baby is! Die hartslag is 2 keer zo snel!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Just to let u all know : ik ben weer zwanger! Vraag me niet hoelang en ik vind het doodeng! :)

Xxx

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Lydia gefeliciteerd! Hoop op een plakbeeb!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een goed nieuws Lydia! Ik duim mee dat het een plakbeeb is!!

15. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    @Lydia....wauw! Gefeliciteerd! Ik duim met je mee voor een plakbeeb!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx girls

17. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Lydia gwfeliciteerd!!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lydia wat een super nieuws! en wat fantastische snel meid! Ik duim mee voor een plakbeeb maar het moet vast goed komen! :) Genietse en succes meis!

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik weet het zeker 100% ik heb de beeb ff gevoel! ik herkende het gevoel precies als de vorige keer van dochterlief...het is erg vroeg zeg! de vorige keer voelde ik het met 16,5.....maarja technische gezien kan het..en ook al kon t niet, ik heb t gevoeld! jihaaaaaa!

En nog wat leuks; volgende week zaterdag pretechpo: geslachtsbepaling! kadootje van mn moeder! hihihi

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Volgende week al? Kan dat dan al zo vroeg? Wel leuk hoor, een pretecho!! En met voelen van de beeb, ik twijfelde van de week al een keer. Maar nu ik lees bij jou, dan denk ik dat het dus toch kan. Ik dacht al gelijk; nee dat kan niet.

Mijn buik borrelt altijd al, maar heb al een paar keer iets anders gevoeld. Maar ja, echt zeker ben ik er nog niet van hihi.

Deel Deze Pagina