Hier al vanaf het begin het gevoel dat het weer een jongen is. De zwangerschap verloopt heel anders, maar toch het gevoel... Voel me ook echt een jongensmama. Meisje lijkt me ook erg leuk hoor, maar ik zal eerlijk zeggen dat als we erachter komen dat het een meisje is, ik echt even moet schakelen! Kijk ook alleen maar naar jongensspul en niet naar meisjesspul. Maar ja, als het toch een meisje is, zal ik net zo blij zijn hoor. Word dan denk ik wel een duurdere hobby met al dat roze spul en veel meer leukere kleding Voor jongens is dat allemaal een stuk minder.
@Lydia, echt heel fijn voor jullie!! @ Biancah, houd er rekening mee dat het maandag pinksteren is? Ik zou gewoon ff bellen morgen vaak kun je bij de assistente urine inleveren, why not? Beter op tijd erbij zijn. En verder idd veeeel water drinken en direct gaan plassen als je moet. hier gaat het ook beter qua misselijkheid, gister had ik denk ik maar 1/8 deel van de dag last!!! Hoera! Vandaag wel weer meer, en ook 2 keer bijna flauwgevallen...en erg moe. Misschien gister iets te enthousiast geweest. Vorige week door mijn rug gegaan auw wat deed dat een pijn! Nu 2 keer fysio gehad en dat helpt goed. Ik twijfel soms wel eens of ik de baby al voel, maar zeker weten doe ik het niet... heb dit keer de placenta aan de achterkant dus dat is wel gunstig. Verder merk ik dat ik het echt soms heel spannend en beangstigend vind... dan denk ik: zou alles wel goed zijn daar binnen?
o ja en ik denk dat het een meisje is, gezien de duidelijke NUB op de echofoto. Wij willen het graag weten, heb over 7 wkn een echo.... ooohhh dat duurt nog zo lang! Zit een beetje te twijfelen of ik een pretecho voor eerder zal plannen, of juist voor erna... (bijvoorbeeld met 24/25 wkn.. Voordeel van eerder (bijvoorbeeld met 15/16 wkn is dat ik de baby dan nog (niet echt goed) voel en dat het geruststelling geeft... Iemand anders van plan om een pretecho te doen en zo ja wanneer? Las iemand die hem cadeau heeft gekregen, leuk!!
@voorgevoel: ik denke en meid en manlief een zoon, ik ben zo benieuwd wie gelijk heeft. Ik kijk ook alleen naar meisjes dingen maar dat komt ook omdat we al 1 hebben (een dochter) ZOu het beiden echt heel leuk vinden! @geslachtsbepaling: als t goed is weten wij zaterdag met bijna 15 week dus al wat t word, schijn je al heel vroeg bij een pretecho te kunnen zien...Ben benieuwd!
@ pretecho, gaan we zeker doen! @ geslacht, ik denk een meisje en mijn man een jongetje. Ik ben wel heel benieuwd, maar we moeten nog geduld hebben. Stiekem wel een beetje jaloers op sunshine! Spannend!
Haha Fleur, ik ook hoor Maar wel erg leuk Sumshine! Wij mogen toch wel meegenieten van jullie pretecho erna hé met leuke kiekjes? Houden jullie trouwens het geslacht geheim? (Voor diegene die het willen weten uiteraard) En pretecho? Wij twijfelen nog... Bij Joris wel gedaan, was ook wel erg leuk, maar wij vonden dat het niet veel meerwaarde had.
Nee wij ook niet. We nemen Joris mee naar de echo, dus dan is het al onmogelijk om het geheim te houden
Hier hou ik t geslacht ook niet geheim hoor, heb ik de vorige keer wel gedaan maar vond t niet meer meerwaarde hebben, iedereen mag er toch van gnieten wat we krijgen de naam en hoe hij/ zij eruit ziet en hoe hij/zij zal zijn is al een verassing genoeg! hahaha Hebben jullie trouwens ook een andere vorm buik als de eerste keer? Ik had de eerste keer een puntigere lagere buik, heb de buik nu hoger en wat vierkanter zeg maar....hmmmz zou t dan toch een jongen worden?
Rugpijn: Hier ook last van, met name als ik op mijn rug heb geslapen. Harde buik: Mijn buik voelt wel wat harder aan het einde van de dag, maar dat is volgens mij geen harde buik. Verder nog geen last van. Vertellen: Iedereen weet het inmiddels! Kan het ook niet meer verbergen. Heb nu al zo'n dikke buik als bij 17 weken van de vorige zwangerschap. Geslacht: Over 2 weken krijg ik weer een echo. We willen dan ook vragen wat het wordt. Maakt ons echt niks uit, maar we zijn wel heel benieuwd. We houden het wel geheim trouwens. Denk wel dat ik het aan jullie vertel hoor Voorgevoel: Deze keer geen idee. Mijn gevoel klopt meestal niet. Mijn vriend dacht in het begin dat dit een meisje is, maar inmiddels twijfelt hij. Amona: Succes met de nekplookmeting! Hoop op een mooie nekplooi! Fijn dat ze op het werk zo leuk reageerden! Dat is ook zo, in Duitsland zijn de regels natuurlijk weer anders wat betreft je verlof.
Vorm buik: Hier tot nu toe hetzelfde als bij de vorige zwangerschap. Ik draag mooi naar voren. Als ik daarvan uit moet gaan, zou je bijna zeggen dat ik weer een jongetje zal krijgen! Ik had vannacht zo'n hoofdpijn. Om 00.30 sliep ik nog steeds niet. Heb een paracetamol gehad. Ik weet dat het gewoon mag. Heb het laatst voor de zekerheid nog een keer gevraagd aan de gyn. Maar vind het altijd maar eng hoor om medicijnen te gebruiken.
@geslacht wij zijn eruit en we willen het niet weten! Manlief wilde het sowieso niet weten, ik heb nog lang getwijfeld. Maar omdat het een geplande ks word, vinden we het eigenlijk niet zo leuk als we weten wat het gaat worden en wanneer het geboren word. Ik wilde het graag weten zodat ik een mooi eerste pakje kon kopen, maar manlief zei dat ik dan maar gewoon een rose en een blauw pakje moet kopen! Shoppen dus Manlief denkt dat het weer een jongetje zal zijn, ik weet het niet... We hebben ook geen voorkeur. @rugpijn heb ik ook, laag in mijn onderrug. Volgens de fysio zitten mijn onderste 4 lendewervels vast en ook beide SI gewrichten. Dus vandaar ook mijn bekkenpijn en rugpijn. Ze is het nu 2x per week aan het proberen los te krijgen, dat is niet zo lekker gevoel.... @amona succes met de nekplooimetig! Wanneer krijg je de uitslag?? @sumshine spannend zeg, zaterdag het geslacht al weten! Maar wel leuk om dan weer een echo te hebben! Wij mogen nog wachten tot 9 juli voor de 20 weken echo, wij doen geen pretecho's. Wij krijgen sowieso na de 20 weken echo nog verschillende echo's over de grootte van de beeb en de ligging mbt neurostimulator. Dus wij mogen regelmatig nog eens spieken Komende dagen ben ik wat meer afwezig, moet nu écht ff gaan blokken voor mijn studie, zodat ik zaterdag mijn laatste schriftelijk examen goed kan maken. Ik hoop voor die tijd ook mijn afstudeeropdrachten eindelijk klaar te hebben! Anders ga ik het allemaal niet meer redden.... (ik zie er als een huis tegenop....) En met het mooie weer en extra lang weekend, gaan wij nog lekker een paar dagen naar het strand..ff bijkleuren
Oh meiden ik schrijf later meer, foto's ook ff scannen, maar het was zo prachtig!! Ben nu zo verliefd!! Hebben 'm zo goed kunnen zien! Nekplooi was qua metingen perfect, officiele uitslag duurt nog een week of 2. Schrijf later meer en reageer dan op iedereen met foto's enzo, maar nu ff WHAAAAAAAAAAAA zo blij en gelukkig!!!!!!!!!
Ok heb ze gescand, haha te dol enthousiast om te wachten Voor de nieuwsgierigen, er staan er nog 2 in mn album, maar zal het hier niet vol spammen Nu al zo trots hahaha. Hij bewoog zo leuk!!!
Geweldig Amona! En gewoon spammen hoor Leuk!! @ Stitch -> heel veel succes met de laatste loodjes van de studie! Buik? Heel verschil... Met 22 weken had ik bij de zwangerschap van Joris nog een kleinere buik dan nu... Maar over de vorm kan ik nog weinig zeggen. Is al een groot verschil qua groeien.
Mijn buik heeft nog geen vorm hahahaha Hij voelt wel anders, mijn eigen, zachte beweeglijke vetjes, zijn nu 'vol' Merk een klein bollinkje - het wordt zo leuk straks
Feli @Amona met de goeie meting! MOOIE FOTOS OOK! WHOEHOE! Dus in LOVE Stitch: Blokse meid!! succes, zet em op! u can do it!
So in love, onvoorstelbaar gewoon!! Zucht Ze hebben wel m'n andere afspraak verzet, die was 11 juni, nu 20 ofzo khad gehoopt dat ie gewoon bleef staan, betaal deze nekplooimeting toch zelf! Maarja nu dus geduldig wachten weer!!
amona wat een mooie echo geniet er lekker van!!! ik heb ook een buikje hoor hijs nu net zo groot als met 20 weken inderdaad! Moest vorige week me trouwjurk doorpassen, jullie raden het al die pas ik niet meer huaha! moet zaterdag weer doorpassen en dan is volgende week vrijdag al onze bruiloft!!! buikje zal wel neit zichtbaar zijn die zal wel verdwijnen in de jurk meiden over 24 uur ben ik waarschijnlijk aan het bijkomen van de operatie van de cerclage my god wat ben ik zenuwachtiggg!! maar dat betekend wel dat ie er over 24 uur in zit en dat is een pak van me schouder.. wat een lekker weer he.. ging gister in de zon liggen van 12 tot half 4 nou je raad het al me gezicht zit onder de donkere vlekken" fijne dag allemaal! xx