@liefde88, spannend!! Waar laat je 'm nu zetten? Veel succes!! Fingers crossed for you! @voorgevoel sinds vanmorgen: jongen. Nub-topic zegt ook jongen!! Whaaa
Amona ja in nijmegen ja! Gaan eind van de middag weg lekker terrasje pakken hapje eten, nouja helemaal volproppen want mag morgrn bijna niks eten haha Wat leuk een jongen!! Bij mij is er geen nub te.bekennen volgrns mij ga m ook eens plaatsen cx
Heb ff meegeloerd, maar kben niet zo goed met die NUBs, kzie m op je foto niet, maar zij zien vaak meer dan ik hahaha vind het wel knap. Ben benieuwd of het klopt! Veel plezier eerst in Nijmegen en voor morgen veel succes!
Och jee, het is toch veel te vroeg om (ongevraagd) aan een zwangere buik te zitten? Zoveel zit er nog niet Kvond het altijd al ongepast, maar zojuist heeft de eerste aan m'n buik gezeten!! Gelukkig was het een vrouw anders was ik uitgeflipt
@ Liefde -> alvast heel veel succes morgen!! Spannend hoor, maar dan valt vast een hele last van je schouders! @ Amona -> volgens de nub theorie hier ook een jongen
Kvroeg haar nog wanneer ze het konden zien en ze zei (ze loog ) 20 weken... haha terwijl ik 20 juni weer ga, ben k dus 17 weken, dan kun je het volgens mij prima zien Ach ja we wachten af! Word van beide blij
Amona ik ga in mn 18e week ook om naar geslacht te kijken dus kan dan al hoor. Van t weekend zat tante van mn vriend ook al aan mn buik. Vind dat helemaal zo prettig niet. Je voelt toch nog niks en anders zeg ik wel of t mag. Maarja. @liefde S6 meid! Gaat allemaal goed komen!
Het was dit keer ook een andere vrouw. Kvraag het de volgende keer gewoon eigenwijs 't is immers ons eerste kindje dus veel domme vragen stellen, mag allemaal Kvind dat mensen niet aan m'n buik mogen zitten maar ok, loopt vast wel los. Zoveel is er nog niet te zien nu haha. Maar is bij jou dus ook gebeurd...
Jij ook al gevoelig voor vochtvoetjes... Koude natte lappen er om en.beentjes omhoog! Zo lig ik er ook bij.
Thanks ben 11u aan de beurt hoorde ik net spannenddd! Net nog even een echo gehad t lag een beetje ingekrompen dus meting klopt niet zei ze zelf ook al Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
StandaardRe: Preventieve cerclage DEEL 2_________________________________________Heey meiden! Nou operatie geslaagd! De baby heeft er niks van gemerkt en doet t nog super in mijn buik! Maar oh wat wad ik bang zeg" en vond t toch niet zon fijne ingreep.. Heb er best veel last van gehad want alleen mijn onderste gedeelse was verdoofd voelde alles qat ze deden nog doorstralen in mijn baarmoeder zelf, t voelde.net alsof ze hem er ut trokken! Daarna nog veel last gehad.van mijn buik maar heb een middel gekregen om mijn baarmoeder rustiv te.houden.. Voor hoe t er nu uitziet mag ik vanavpnd lekker na huis in mijn eigen bed, begin t wel zat te worden! Xx__________________
btw: mijn buik heeft ineens een spurt gemaakt volgens mij, voelt veel di kker, groter en merk het ineens ook met op mijn buik liggen...hmmmz!