Kwam ff kijken hoe t met liefde is gegaan. Goed gelukkig!! Lijkt me idd heftig... Hopelijk mag je snel lekker naar huis!! Hier lihkt mijn buik vandaag ook opeens groter!! Vind ik niet erg want hiervoor voelde ik mij vooral dik!
Wat fijn dat het goed gegaan is Liefde! Hopelijk snel verlost van de napijn en kan het genieten echt beginnen!! Wat een heerlijk weer hebben we gehad vandaag hé? Zo lekker! Heerlijk in de stad met een vriendin geweest, lekker op een terrasje gezeten, heerlijk!
Oh liefde fijn dat alles goed is gegaan. De pijn is ff vervelend, maar alles voor je beeb. @hier wilde vandaag jurkje aan trekken voor t strand maar die pas ik niet meer. Mn buik is te groot. Vind ik stiekem wel leuk hihi.
heey meiden wat zijn jullie allemaal toch lief!! bedankt voor jullie steun we zijn inmiddels lekker thuis en duik gauw me bedje in(als ik kan slapen met dit warme weer). Me baarmoeder is erg onrustig maar komt vast wel goed! wat leuk zeg dat jullie buiken beginnen te groeien, t kindje word ook al wat! mijne lijkt na vandaag wat zijn gekrompen haha maar dat zal wel door de spanning komen! biancah ben benieuwd na je buik dan haha! ben benieuwd hoe jullie buiken er uit zien zullen we hier is gewoon een foto plaatsen??? meiden hele fijne avond en geniet morgen ook maar van dat lekkere weer xx
Slaap lekker meis. Ik kan via mobiel hier geen foto plaatsen maar hij staat wel inbmn fotoalbum. Heel charmant in badpak. Ben niet een van slankste maar buik is goed zichtbaar. En mn vet zat altijd erg op benen en kont en buik steekt er goed bij uit.
@ Liefde: Super dat de operatie goed is gegaan! Die pijn is vervelend, maar voor een heel goed doel! @ Stitch: Succes met leren en met je afstudeeropdracht! Daarna kun je hopelijk vakantie vieren? Geniet van de dagen op het strand! Wel goed smeren he? @ Amona: Mooie foto's! Kan me voorstellen dat je helemaal in love bent!
ow meiden ik voel af en toe al lekker een plopje in mijn buik (een heel bescheiden plopje) en het is weer zon vertrouwd lekker gevoel! Helemaal in LOVE! Morgen mag ik weer naar ons wondertje kijken! Ben zo benieuwd of we t geslacht al kunnen zien! Excitinkkkkkk!
@liefde, yay het is achter de rug! Hoop dat je snel pijnvrij bent! @sumshine, hoop voor je dat het te zien is! Ben je opgelucht nu je de 13 weken achter je hebt gelaten? Of was het geen persoonlijke mijlpaal met nare bijsmaak? Iedereen genieten van het weer? hier nog aan het werk maar hopelijk van't weekend genieten Hebben toevallig gisteren bij de Aldi een super vrolijk picknickkleed gescoord dus we kunnen lekker in een park of aan water gaan zitten haha
hi meiden, ja de mijlpijl heb ik idd gehaald Amona, maar het vertrouwen blijft lastig, het is anders als je nog geen mk hebt gehad en zwanger bent en al wel een mk heb. Bij mijn dochter heb ik ook angst gekend en angst voor het onbekende maar niet het verdriet. NU weet ik ook hoe intens het voelt als het niet zo mag zijn en hoe verdrietig het jemaakt dat je lijf je zo voor de gek houd. (Ik had een missed abortion) Nu kan ik maar m oeilijk vertrouwen hebben in mijn lijf in de goede afloop, dat is een ervaring die ik weer moet opdoen ofzo..Begrijp je? Hier een mooi gedicht over meoderschap / vlinderkindjes: What Makes A Mother I thought of you and closed my eyes And prayed to God today, I asked, "What makes a Mother?" ... And I know I heard him say: A Mother has a baby, This we know is true But, God, can you be a mother When your baby's not with you? Yes, you can, he replied With confidence in his voice, I give many women babies, When they leave it is not their choice. Some I send for a lifetime, And others for the day, And some I send to feel your womb, But there's no need to stay. I just don't understand this God, I want my baby here. He took a breath, and cleared his throat, And then I saw a tear. I wish I could show you, What your child is doing here... If you could see your child smile With other children and say, "We go to earth to learn our lessons of love and life and fear, but My mommy loved me so much I got to come straight here!" I feel so lucky to have a Mom who had so much love for me, I learned my lessons very quickly, My Mommy set me free. I miss my Mommy oh so much But I visit her each day. When she goes to sleep, On her pillow is where I lay. I stroke her hair and kiss her cheek, And whisper in her ear, "Mommy, Please don't be sad today, I'm your baby and I am here" So you see my dear sweet one, Your children are okay. Your babies are here in My home, And this is where they'll stay. They'll wait for you with Me, Until your lessons there are through, And on the day that you come home, they'll be at the gates waiting for you So now you see What makes a Mother, It's the feeling in your heart, It's the love you had so much of Right from the very start. Omdat ik mijn vlinderkindje nog niet vergeten ben.....
prachtig gedicht... het verwoord het heel mooi..hier zal ik ons kleine meisje ook nooit vergeten.. herken heel erg wat je zegt! maar kom op meid..probeer zoveel mogelijk vertrouwen te houden..ookal is dat lastig soms
Hey meiden En wat zijn jullie plannen dit weekend? Liefde hoe voel jij je nu? Hier banner maar weer teruggedraaid naar de datum die op mn papieren staat als uitgerekende datum 30 nov, maar k was dus iets verder. Maar vooralsnog gebruiken ze deze datum bij gyn en op het werk dus leek me wel handig voor mezelf Kan alleen de lijst ff niet vinden. Op t werk zei de vrouw van personeel dat zoals het er nu uit ziet 18 oktober mijn laatste werkdag is Er is een werkverbod 6 weken voor en 8 weken na de geboorte, geen idee wat het in NL is? Daarna waars. een jaar ouderschapsverlof. Het wordt heel echt allemaal hoor hihi. Geniet van het mooie weer ladies!
In NL, 4 of 6 weken voor begint je verlof (kan je zelf kiezen) en 10 of 12 weken na. In totaal 16 weken verlof. Mits dat je overtijd loopt, dan is het iets langer. Want die 10 weken gaan pas in vanaf dat je bevallen bent. @ Sumshine -> heel mooi gedicht! Knuf!
haai meiden, ff een echo berichtje, ik heb een geweldige echo gehad vanmorgen wat een pret echo!! Alles doorgelicht: hartje, bloedstroom alles! en een hele bewegelijke beeb... De echoscopiste is er van overtuigd: WE KRIJGEN EEN ZOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOUW een dochter en een ZOON! Helemaal te gek als t echt zo is! Ik wacht de 20week echo nog ff af, maar ik ben helemaal in de zevende hemel meiden... WOUWIE een zoon voor mij Dochterlief zei al de hele week dat ze een broertje kreeg...krijgt ze dus toch gelijk?!
wij hebben zelf ook wel iets gezien wat lijkt op een balzak....en bij dochterlief zagen we toen drie streepjes dus het zag er wel anders uit...maarja tis nog zo vroeg vind ik zelf
Vaak zien ze zo vroeg wel als t een jongen word hoor. Wat zou dat geweldig zijn voor jullie. Dan heb je straks een meid en een jongen. Wat wil je dan nog meer! (op na dat t 'gezond' is natuurlijk) Wat fijn dat de echo verder ook zo mooi is. Wij hebben 18 juni pretecho. Kan nu al niet wachten hihi.
Wat een geweldig nieuws Sumshine!! Volgens mij kunnen ze jongens idd eerder spotten dan meiden! Leuk hoor! Enne, een spam?
Ik kan geen fotos op zp zetten (fotos doe ik via mn mobiel nl en dat doet ie niet ofzo) Sorry dus geen spam! maar hij is prachtig (LOVE)
Ow leuk een jongen !!! Een dochter en zoon lijkt mij iig erg leuk. En idd jongen kan je vaak wel vroeg overduidelijk zien Wij hebben 8 juni de pretecho ben ook zo benieuwd!!! Verder aan t genieten can t weer; man is ook paar dagen vrih dys niet veel hiet Liefde hoe voel je je nu?