Lolalo, ik vind het iig ook erg leuk Een dochter is ook goed hoor, maar het idee dat het een jongen is, mann ik ben in de 7e hemel hahaha!
Leuk sumshine, gefeliciteerd!! Ben benieuwd wanneer wij 't allemaal weten Is iedereen al goed op weg met namen? Fijne zonnige dag allemaal!!
Nou wat leuk zeg!! Echt heel gaaf! Wij denken er ook over om misschien een echo tussendoor te doen met geslachtsbepaling. Namen weet ik alleen voor een meisje. En de naam die we wilden al jaren kan helaas niet, omdat mijn zwangere schoonzus al heeft verteld hoe hun meisje gaat heten en dat is maar 1 letter verschil. Jongensnamen vind ik echt heel lastig, ik vind niks leuk geloof ik
Hoera hier gisteravond de poesjes geboren! 6 kittens helaas eentje dood geboren. heel erg mooi en bijzonder om mee te maken!!
wat leuk, gefeliciteerd sas! hey dames, ik kom hier ook weer eens even kijken..zo druk geweest afgelopen tijd..en nog steeds eigenlijk. Eergisteren erg geschrokken..kreeg ineens enorme krampen..naar het ziekenhuis voor controle, bleken het gelukkig m'n darmen te zijn...maar bah wat schrik je. Gelukkig wel onze kleine weer even zien spartelen en alles was goed zal zo even een beetje bijlezen
@sumshine, gefeliciteerd, wat leuk een jongen! @namen, hier nog niet echt mee bezig... beetje aan het orienteren... komt binnenkort wel..
Fleur"wil je de naam hier ook delen? Ben erg nieuwsgierig.... Isis: wat naar van die darmkrampen! Dat kan heel flink zijn idd ben er bij mijn dochter ook voor de huisartsenpost beland was toen 28 week zwanger, dacht toen dat ik ging bevallen zelfs, ENG.
Isa Sophie. Sophie als tweede naam dan. Mijn nichtje gaat Lisa heten, dus Isa en Lisa..kan niet. Ik zal ff een buikfoto proberen te plaatsen vanaf mijn telefoon. Kijken of dat lukt. Ik voel me al enorm! Nog 25 weken te gaan..
Dan lijken de roepnamen wel erg op elkaar inderdaad... Wij vinden Sophie ook erg leuk, maar een vriendinnetje heeft net Sophia gebaard dus grote kans dat't afvalt... maar voorgevoel zegt ook nog steeds jongen
Sophie vind ik ook erg leuk. Ik lees overal dat het zo'n populaire naam is en dat maakt dat ik twijfel. Al ken ik niemand die zijn kind zo genoemd heeft, dus misschien valt dat wel mee.
Goedemorgen dames! Iedereen een leuk weekend achter de rug? Hier geklust in huis. De woonkamer een hele nieuwe kleur gegeven, alles uitgezocht, opgeruimd. Heerlijk fris weer! @ Fleur -> dat is idd erg jammer. Ik was er toen bij Joris ook bang voor dat net iemand voor mij zou bevallen met die naam. Vooral als jullie de naam al voor vast hadden, is het wel even omschakelen en balen hoor! @ Namen? Meisjesnaam hebben we, jongensnaam een paar op een lijstje staan ondertussen, maar nog geen definitieve gekozen.
Heye meiden Sumshine inderdaad mooie tekst voor onze vlinderkindertjes(L) En wat leukkkkk een jochieee! Whoehoeee ! heb je een foto?? Lalola ik voel me wel goed hoor en jij? Gister nog even na t ziekenhuis geweest omdat ik wat last had van harde buiken. Ze zeiden dat dat een reactie was op de operatie en cerclage. Nu dus weer aardig rustig. Amona wij hebben alleen meisje namen nog van de vorige zwangerschap. Jongens namen inderdaad erg lastig. We hadden hem net een week en toen ging het helaas fout! Fleur wat vervelend zeg dat je schoonzus dezelfde naam heeft! Maar goed eigenlijk dat ze t al heeft verteld of schelen jullie heel veel? Sas gefeliciteerd met je kittens! Wat voor soort poes hebben jullie? Isis dat is schrikken he die krampen. Weet je ze niet te onderscheiden je darmen en je buik? In het begin was ik ook heel erg bang maar herken t van de vorige keer en kan nu duidelijk verschil maken van me darmen of buikkrampen. Kan ook niet zo lekker naar de wc, jij? Leuk dat je gelijk een echo kreeg, ze worden groot nu he!! Hier gister ook een beetje paniek had last van harde buiken van de operatie. Ze ging me toucheren om te kijken of ik ontsluiting had maar alles zat nog pot dicht! Mannn wat deed dat pijn dat ze bezig was, het is natuurlijk ook nog een wond van binnen. Ze zag dat we nog niet gerust gesteld waren en we kregen een uitgebreide echo van ongeveer 10 min! En weet je wat ik zagg .. een piemel!!!!! whaaaaaa hhahaha bijna geen twijfel over mogelijk weer een jochiee! Me kleine sterretje Jayvin krijgt gewoon een broertje! Loop gewoon te janken nu ik dit typ het zag er echt precies t zelfde uit als bij jayvin. De verloskundige zei wel dat als t een meisje zou zijn dat die dan dikke schaamlippen zou hebben omdat het nog zo vroeg is,,, nouuu ik geloof er niks van! Het maakt eigenlijk niet uit wat we krijgen als het maar gezond en bij ons blijft,, maar ohhh wat wil ik het graag weten.. me vriend zag ook precies het zelfde als bij jayvin,, maar die houdt nog een slag om de arm! Heel goed natuurlijk.. Wat zal ik voor lul staan als ik over 2 weken een pretecho laat doen en het is een meisje haha
Krijg er kippenvel van Liefde Hoop dat je snel pijnvrij bent zodat je er wat geruster op bent. Wel fijn dat ze ff een echo hebben gedaan!! En grote kans op een jochie dus, spannend!! Minimuisje, heerlijk gevoel he als alles weer aan kant is en een nieuw kleurtje etc. Als een nieuw begin Hier heerlijk van het weekend genoten en bijgetankt, hopelijk dus genoeg energie om deze werkweek zonder huilbuien te doorstaan Vanmiddag onverwacht ff naar de gyn, zullen wel niks van beebje zien, maar denk dat k een lichte infectie heb daar beneden, dus wil ik wel even het zekere voor het onzekere nemen. Fijne zw. kwaal zeg hoewel het gelukkig niet zo erg is, ga meer voor mini (overbezorgd - nu al ). Oke too much info
@liefde, wat een schrik ook voor jou! gelukkig is het allemaal goed en wat een verrassing dat je al zag dat het waarschijnlijk een jongetje wordt! Leuk zeg! Wat betreft die krampen, normaal kan ik heel goed darmen en baarmoeder uit elkaar houden..maar deze krampen waren zo heftig dat ik ze weg moest blazen en ze heel erg leken op de weeën die ik vorig jaar gevoeld heb.. Rationeel wist ik dat het m'n darmen moesten zijn..maar schrok me helemaal rot, aangezien het weinig anders voelde. Heb ook nog nooit zulke heftige krampen gehad. Waarschijnlijk wat verkeerds gegeten..
Fleur± vind Isa best kunnen hoor! Heb een vriendin die zijn dochter heet Isabeau ipv isabell of isabelle ofzo. En Sophie, ja mooie naam die wou mijn man heel graag bij onze dochter maar ik vond em te populair± in heel europa bijna op 1 he? ( sophie of sofia in italie, spanje en griekenland) maar hij blijft mooi! Als je Isa mooi vind vindt je Evy misschien ook wel mooi? (denk ff mee hahaha) Ik zelf ben ook fan van Fiene ipv sofie heeft ook een beetje dezelfde klank of Josefien ofzo? ALs wij eend ochte rkrijgen gaat ze w.s. Fiene heten vind het zo mooi!! Maar voorals nog lijkt het op een jongen @liefde: ook een jongen! whoehoe! Ben benieuwd of t bij 20w nog zo is, maar ik hoor overal om me heen dat je jongens veel sn eller en eerder kunt zien! hihi! Feli met het idee @namen: we zijn eruit WHOEHOE!
Hoi Dames, Nog even een berichtje van mij! Afgelopen zaterdag heb ik mijn allerlaatste schriftelijk examen gemaakt. En die heb ik gehaald!!! Cijfer zit tussen de 7 en de 8, ben dus helemaal blij! Dadelijk nog even mijn allerlaatste afstudeeropdracht maken, de andere 2 zijn al klaar! Hopelijk ben ik dus na vanavond klaar! Verder gaat het hier prima, lijk wel wat minder moe te zijn. Maar misselijkheid en braken blijven nog aanwezig... Wij kunnen het maar niet eens worden over de jongensnaam! Zo frustrerend, alhoewel we hebben nog wel een paar weken...! We hadden een erg leuke naam, maar nu vertelden vrienden van ons dat zij hun zoontje graag een naam hadden willen geven, maar dat haar nicht net iets eerder was bevallen en haar zoontje die naam had gegeven. Nu vind manlief dat ook een erg leuke naam! GRRR..... hij is nu weer aan het twijfelen. Gelukkig staat de naam voor een meisje al heel lang vast! Over 3 weken gaan we wéér een verbouwing in.... Nu laten we de badkamer, en de logeerkamer helemaal aanpakken! De logeerkamer wordt straks de nieuwe slaapkamer voor Jari. Ben blij dat ik "gewoon" op strand kan gaan wonen en niet teveel meekrijg van de zooi in huis! Dat komt dan wel weer als het klaar is.... Eerst nog ff de logeerkamer, en de zolder flink opruimen...kunnen de logees op zolder gaan slapen. Houden jullie met het warme weer ook al zoveel vocht vast?? Met pinksterren had ik geen enkels meer, mijn voeten waren echt gigantisch dik! Vandaag werden ze al weer wat dunner... Ik drink zo'n drie liter water per dag. Ik zou eigenlijk thee moeten drinken, maar dat krijg ik écht niet weg.... Jullie nog tips voor me??
Stitch bekend probleem die dikke poten! Hier ook! Water drinken.......*thee vind ik zel fook niet zo lekker meer) En voeten in een koudbadje helpen mij wel...Bewegen, benen omhoog, zo min mogelijk zout...dat helpt allemaal.....maar anderzijds: het word nog wat deze zomer!!!!!!!!!!! Ik grap al tegen vrienden: als je straks in augustus een telletubbie voorbij ziet komen dan ben ik dat! hgahahahaha.. (LOL) En wie weet Stitch word het wel een meisje dus hoef je ook geen jongensnaam! Wil je t weten? Vind jongensnamen zowizo lastiger! Wat voor namen houd je van? Dan denk ik mee.. Wij zijn al wel uit de naam maar das ook meer omdat ika ltijd al met namen bezig ben, vind het gewoon leuk! Wie weet verander ik weer van mening over een week of 20..kan nog alle kanten op he? hahaha