lydia: blaasontsteking? voor de zekerheid ff in een potje plassen en naar de ha brengen, ken heel veel die in vroege zwangerschap bloed verliesen en bleken blaasontsteking te hebben...tip! en natuurlijk gai k voor je duimen dat t goed zit!! Helaas heb je t nu ff niet in de hand.. @afscheiding, veel en wit! @mvm vanavond komt ze, ben benieuwd of ik dan ook nog genoeg hcg heb, ze vroeg of ik wat urine wou opvangen...uh ben om 6 uur thuis ze komt tegen 9 u, maar hoe moet ik dat bewaren???.... dillema...nhahahaha
Hier ook vanavond mvm. Gisteren aangemeld en vandaag al gebeld, vanavond al bezoek van de informatrice. Ik zit in het zonnetje te genieten ben mijn pauze... Fijne dag
geniet lekker van het zonnetje juliaa! Hier net de gyn gebeld, 3 april eerste echo! Had met de gyn iets eerder afgesproken..maar de assistente bleef vast houden dat er dan nog niets te zien was..zucht.. Is ook wel waar, maar toch, hoezo spreekt zij mijn afspraak met de gyn tegen? Anyways, nog 2 weken wachten!
lydia ik kwam effe meelezen maar jee meid ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan .. gun het je zo een mooi klein wondertje in november . * breekt weer uit*
Hey meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hopelijk verloopt alles voorspoedig. Ook ik heb vorige week positief getest. Morgen ben ik 5 weken zwanger van ons tweede kindje en ben rond 21 november uitgerekend. Ons eerste kindje is helaas bij 24 weken plotseling overleden aan placenta infarcten, waardoor de placenta niet meer voldoende functioneerde. 2 november 2011 is onze zoon Valentijn geboren. We hebben een heftige tijd achter de rug, maar het gaat nu eigenlijk best goed. We zijn vorige maand gestart en direct was het weer raak. Het wordt een hele spannende tijd voor ons. Gisteren is MVM langs geweest. Vanaf maandag mag ik meedoen. Heb de vorige keer niet meegedaan, ik wilde wel, maar was steeds zo misselijk, dat ik het niet zag zitten om mijn urine op te sparen . Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Hier nog weinig last. Liefs Vlinder
thanx meiden.. pff voel me zo klote! en jinte kijkt me dan met dr lieve oogjes aan zo van 'wat is er mam?' .. denk dat ik me maar ziek meld van mn werk trek het echt niet zo.. ( kunnen we ff een week vooruit dat ik meer weet ?!) zo wel ff naar mn werk aangezien ik 3 stagegesprekken heb met stagiaires + leraar van school .. ga ik daarna maar naar huis .. (en afwachten... ) bloedverlies blijft met slijm ... (sorry voor de details..) sorry voor mn ego berichten maar ben ff niet in de stemming.. heb al een hoop verhalen zitten lezen.. bij de 1 is het goed bij de ander is het mis.. tja je weet t toch niet..
aaah Lydia het is zoow slopend, kan me goed voorstellen! Sterkte meis! @isis: ja ik snap jou ook wel, ik had ook met de gyn afgesproken week 7 echo en krijg em van de assistente pas met 8 maar aan de andere kant, stel je voor dat je nog weinig ziet als ik em eerder doe heb al een x een mk gehad zou dan de hele tijd bang zijn, nu heb ik iets meer kans om wel wat goeds te zien zeg maar.... @wachten is killing, de dagen gaan zo traag voorbij en soms voel ik me geeneens zo zwanger, dat vind ik vervolgens weer vreselijk. Ik wil me gewoon dik, vies, vet zwanger voelen en dat alles maar goed mag zijn! ....... Wat stom dat ik dan toch een keer die ervaring heb gehad van een mk, je komt toch niet van die onzekerheid af denk ik.... @vlinder wat vreselijk van Valentijn!...Bijzonder dadt je nu weer in November uitgerekend bent... En ook succes vanaaf met mvm. @wie wil een lijst maken / beheren t.a.v. uitgerkende data en bijzondere afspraken? Is er iemand die dat leuk vind om te doen??
@ Sunshine: Hier ook heel onzeker! Voel me veel dagen ook nauwelijks zwanger, maar ik besef wel dat het nog vroeg is om al veel last te hebben van kwaaltjes. Ben zooo blij als er op de eerste echo een kloppend hartje te zien is. Moet helaas nog 3 weken wachten! Hopelijk wordt ons lange wachten beloond. MVM is gisteren al geweest en had een mooie knaltest! @ Lydia: Hopelijk is er niks aan de hand! Sterkte!
hee lieve meiden!! lydia knuffel meis... hier ook onzeker hoor, het is net alsof ik me veel meer van alles bewust ben als bij de 1e!!! soms heb ik ook erg veel afscheiding en voel ik het lopen en dan weet ik niet hoe snel ik naar de wc moet om te gaan kijken!! @vlinder, tjee meis schrik ik van... hopelijk gaat nu alles goed!! effe heel ego bericht: voel me zo ontzettend klote. Mijn neeftje van 4 jaar hebben ze 3 weken geleden een hersentumor ontdekt. Nu staat net mijn oom aan de deur helemaal overstuur (dat is mijn neefje zijn opa) en hij huilde zo ontzettend dat het niet goed gaat met hem. Hij blijkt nu ook uitzaaiingen te hebben in zijn ruggemerg. Meiden ik weet even niet wat ik moet doen vind het zo erg en het ziet er zo slecht uit voor mijn neefje!!! Zijn zo bang om hem te verliezen. Hij krijgt vandaag een helmpje aangemeten voor de bestraling dan krijgt hij iedere dag bestraling en daarna 3 maanden chemo! En dan pas weten we of er een kansje in zit dat hij dit gaat overwinnen. Hij had voor dat er bekent was dat er uitzaaiingen waren 45% procent kans maar dat is nu vele male minder!! pfffffffffffffff wat is het leven oneerlijk en hard. Helaas kunnen sommige meiden hier over meepraten!!! sorry voor mijn ego bericht...
Wat een vervelende berichten lees ik even snel hier... meiden, heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!!!
@Vlinder Jeetje.... Wat ontzettend heftig! En super dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! @rensje Wooow.. krijg er kippenvel van, geen woorden voor. Heel veel sterkte! @ Lydia Veel succes meid! Wachten duurt lang...... Ik blijf voor je duimen! En niet te veel lezen hoor, raak je alleen maar van in de war. @lijst Ik wil best een lijst bijhouden,maar denk dat het beter is als iedereen zich zelf aanvult. Als er ooit iets mist ofzo dat het gewoon weer erbij word gezet. Ik zal em ff opzoeken en weer naar voren halen, kunnen andere zich erbij zetten. En als ze niet weten hoe dan vraag t maar. @Afscheiding Ik heb helemaal nergens last van....ik heb sowieso nergens last van, maakt me toch altijd weer onzeker. @JUliaa Lekker zonnetje he!!
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine 2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: Vul maar aan dames! Ook afspraken zoals MVMen gyn en verloskundge, echo's.
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine 2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: 3 april Isis857 1e echo
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: 20 maart Sumshine mvm 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo Zo iets? hij klopt alleen niet helemaal volgens mij (lettertype enzo)
@Rensje idd meid wat een vreselijk heftige situatie! Dat is ook nergens goed voor, veel te jong en dan al zo ziek! heel erg sneu! Hele dikke knuffel voor jou en je familie! En hopelijk is je neefje erg sterk en wint hij van die rotziekte!
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: 20 maart Sumshine mvm 30 maart rensje 1e echo 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo
Rensje: Wat een vreselijk nieuws! Dat zo'n jong mannetje al zoveel mee moet maken...Heel veel sterkte meid!
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: 20 maart Sumshine mvm 30 maart rensje 1e echo 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo
@vlinder thanks meis!! tja het moet niet mogen!! We gaan met zijn alle het gevecht gewoon aan en hij moet het gewoon winnen. ben hier aan de poets geslagen maar krijg niks uit mijn handen. Ons kleine manneke zit even heerlijk op de psz dus toen dacht ik... effe lekker poetsen maar helaas.... tja boeit me vandaag ook nie echt!!! lekker de boel de boel laten!!!
@joyce, ik heb verder ook niet zoveel klachten hoor! heb ook geen gevoelige borsten ofzo hoogstends lichte steekjes erin maar verder niets... soms wat bandenpijn als ik veel gedaan heb als bijv getennist. Je kunt nu nog niets hebben maar over week heel anders zijn. Ik had bij onze zoon tot 7 weken nergens last van daarna werd ik hondsberoerd... dus ik roep ook nog niet zo hard!! hoop dat het me een beetje bespaart blijft deze x... want heb werkelijk 10 weken doodziek op de bank gelegen.