is het bij jullie ook zulk slecht weer? Het is hier echt bagger! Net helemaal nat geregend Wilde eigenlijk even naar de vlindertuin om weer een kaarsje aan te steken voor ons meisje.. maar denk dat ik maar een andere dag ga.. in de stromende regen heeft ook niet zoveel zin
succes fleur! knuffel! jaa op de echo zag ik t zelfde als bij jou, zag er ook precies t zelfde uit als ons vorige zoontje. Heb om 3 uur weer een afspraak krijg vast ook een echo om de lengte van me baarmoedermond te meten en dan ga ik gewoon zegge is het nog steeds een jongetje ff bluffen hihi maar ben vooral benieuwd wat ze te zeggen hebben over de antistoffen die ze gevonden hebben in mijn bloed en of ik volledig bedrust moet.. hier ook echt slecht weer, het komt met bakken uit de lucht! hopen dat t snel weer wat mooier weer word kan je snel een kaarsje aansteken voor jullie kleine meisje! hoe ik het vind dat t waarschijnlijk weer een jongen is! ik vind het geweldig!!! meisje maakt ook niet uit hoor. Maar omdat deze zwangerschappen zo kort op elkaar zitten, zit ik nog helemaal met een jongetje in mijn hoofd zeg maar.. we hebben inderdaad nog veel spulletjes en dat kan dan hopelijk ons 2e mannetje aan! heb gedroomd dat ons kindje blonde haren kreeg nou dat zag er echt raar uit, en t meest onwaarschijnlijk, jullie hebben gezien hoe we er uit zagen haha.. fijne dag allemaal! dikke knuf
Even een kort bericht voor ik ga werken. Alles is uitgebreid na gekeken. Het zag er gelukkig verder goed uit, maar hij heeft wel duidelijk klompvoetjes. Er moeten afspraken gemaakt worden met orthopeed voor het vervolg. We zijn wel opgelucht dat dit het 'alleen' is. De vele ziekenhuisbezoeken nemen we dan wel voor lief de komende jaren. Het was net zo'n uitgebreide echo als met 20 wkn, dus die komt te vervallen.
En Fleur een opluchting? Klompvoetje is gelukkig goed te behandelen!! Verder ziet alles er dus goed uit! JIPPIE Zekerweten een zoon dus? hihi
@fleur, wat wel even schrikken denk ik he!!! maar goed aan deze afwijking is wel echt iets te doen gelukkig...!!! Het komt goed... en wat gaaf een jongetje!!!! volgens mij zijn er alleen nog maar jongetjes hier ofniet??? zag meer mannekes voorbij komen. Ben benieuwd of mijn voorgevoel dan wel klopt haha want ik zeg hier een meisje!!! we zullen zien over 4 weekjes!!! @hier, ik word een beetje geleefd op dit moment. Mijn man is er depri dat hij thuis is komen zitten na het faillisement van zijn werkgever. Hij heeft het helemaal niet doorgehad en aangezien we op dit moment met 2 huizen zitten is het natuurlijk allemaal niet ideaal betreft die vele kosten. Het is gewoon frustrerend. Hij uit dit ook erg naar mij toe en ik weet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik ben al een emotioneel wrak op dit moment van mijn hormonen dat ik er af en toe een beetje paniekerig van word en heb ik het gevoel dat ik de controle verlies over alles. En omdat ik me zo rot voel, voel ik me ook nog eens schuldig naar mijn kleinte toe omdat ik op dit moment totaal niet geniet. We hebben gewoon zoveel aan ons hoofd: mijn neefje die een hersentumor heeft en waar het niet goed bij uitziet! mijn man werkeloos. Onze huis (nieuwbouw) schiet niet erg op en word pas opgeleverd rond feb. 2013 Het huurhuis waar we zitten krijgen we maandag ook nog eens voor de 2e x kijkers dus dat kan goed verkocht gaan worden.. en wat dan??? Alles is zo onzeker!! sorry voor mijn gezeur maar ik weet het soms ook niet vandaar dat ik ook niet vaak hier ben omdat ik jullie er niet mee wil lastig vallen. Gelukkig vanavond lekker naar de yoga en dan valt weer alle stress van me af!!! tja soms zit het allemaal niet mee, maar probeer maar tegen mezelf te zeggen dat we allemaal gezond zijn en dat het wel weer goed komt. oja wel iets positiefs... 1 van beste vriendinnen (die al 3 jaar aan het doktoren zijn voor een babytje) belde me vanmorgen op dat ze zwanger is. Dus ben zo blij dat we dit samen kunnen meemaken..!! hoop dat bij jullie alles goed is... xx rensje
Fleur wat fijn dat het er verder allemaal goed uitzag! Tuurlijk niet leuk van de klompvoetjes!! Maar neem aan dat er ook een last van je afvalt dat het niet nog meer is? Rensje, wat een gepieker, wat vervelend! Kan het me zo voorstellen!! Kben ook meer dramaqueen met de hormonen (wil niet zeggen dat je je aanstelt hoor, want er spelen veel serieuze zaken!). Hoop dat jullie er een weg in vinden en je ook weer kan genieten! Knuf om de zorgen wat af te zwakken In dit topic alleen nog maar jongens idd!! Kdenk ook een jongen, betekent dat dat we allemaal vlak rond eisprong geklust hebben? Of geloven we daar niet in haha. Hoop dat wij het over 2 weken weten!
@ Fleur -> wat fijn dat alles er goed uit zag, op de klompvoetjes dan na! Maar gelukkig is dat goed te behandelen, dat scheelt natuurlijk wel! En nog steeds een jongen, leuk leuk leuk! @ Rensje -> wat een ellende gewoon nu op jullie dak. Dat is ook niet niks, vooral niet in combi met rondvliegende hormonen. Hopelijk snel wat positiefs nieuws! Geniet van de Yoga vanavond! Lekker even afschakelen en even van de rust genieten! Hahaha, ik denk dus ook dat ik weer een jongen draag Word idd een jongensmaand zo te lezen Of dadelijk komen ineens een paar achter elkaar met het nieuws dat ze een meisje krijgen! Nog een week en dan weten wij het ook, dan hebben we namelijk een geslachtsecho gepland!
Fleur wat vervelend klompvoetjes maar gelukkig is r goed te behandelen, ik hoop dat t straks allemaal erg mee valt. Rensje jeetje wat een rot situatie zeg! ik hoop dat er gauw betere tijden komen! En je zeurt helemaal niet, lekker van je afschrijven hier! lucht vast een beetje op! Nou net controle gehad, mag helemaal niks meer doen!! Maar moeder is al flink ingekort dus dit word een lig zwangerschap! Morgen gelijk me.werk bellen en ben daar nogal zenuwachtig om want ze zullen niet blij met me zijn! Ik denk dat ze heel naar gaan reageren.. maar zoals de.gyn al zei dat is wrl t laatste waar je je druk om moet maken. er zijn in me.bloed.ook antstiffen E gevonden.. die breken t bloed af van t kindje.. nu heeft mijn vriend net bloed.geprikt en ik hoop zo dat hij geen E heeft als hoj dat wel heeft, dan heeft de.babu t ook en dan moet ik waarschijnlijk een vruxhtwaterpunctie om te kijken wat de bloedgroep van de baby is.. en aangezien ik een verhoogde kans heb dat t fout gaat staat me.gyn hier niet zo om te springen!.ik ben zo bang he.. ik ga zo kaarsjes aansteken en hopen dat me vriend t niet heefr.. als t er.niet goed.uitziet word ik door gestuurd na leiden en krijg ik prikken voor de.baby zodat die bloed bij krijgt ofO.. over 2 weken weer.een afspraak dan horen we meer.over wat voor bloedgrowp mijn vriend.heeft, duimen jullie mee? Sorry voor de typ fouten zit op me.mobiel
Liefde ook bij jou al zoveel zorgen en vanaf nu al plat, wat heftig! Maak je idd geen zorgen om je werk, je hebt wel wat anders aan je hoofd zeg!! Sterkte meid, wat een onzekere en zware tijd zit je in!! Hoop dat je vriend het niet heeft dat scheelt weer wat stress en een vwp...
@ Angelsound: Nou, ik ben ook maar overstag gegaan. Voel de baby al af en toe sinds week 13. Maar merk dat ik soms best onzeker wordt als ik het een dag niet heb gevoeld. Dus toch maar de Angelsound gekocht. We hadden eerst de Babysound van de Kijkshop gekocht. Nou dat ding werkt echt voor geen meter. We hoorden van alles, maar geen hartje. Maar ben heel blij met mijn nieuwe aanschaf. Nu proberen om niet te vaak te luisteren . @ Echo: Morgen krijg ik weer een echo. Dan gaan ze ook de placenta doormeten, om te kijken of de doorbloeding goed is. En hopelijk kunnen ze al zien wat het wordt. Denk dat ik het niet aan jullie ga vertellen, dus nog even een paar weekjes geduld dames . Ik praat namelijk ook mee in een ander topic hier op zp en een aantal meiden daarvan staan in mijn Facebook. Wil niet dat iemand zich per ongeluk verspreekt. @ Voorkeur: Heb ik niet. Voor de eerste zwangerschap riep ik altijd dat een meisje heel leuk zou zijn, maar nu ik zwanger ben geweest van onze zoon*, ben ik ook wel heel benieuwd hoe een zoon zou zijn geweest. Heel cliché maar ben al lang blij als het gezond is. @ Liefde: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Je zag er mooi uit! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad. Jullie zoontje* zal vast met veel trots naar zijn ouders hebben gekeken. Wat balen zeg, dat dit weer geen onbezorgde zwangerschap is. En nu heb je ook te horen gekregen dat je heel rustig aan moet doen. Je moet nu helemaal stoppen met werken? Natuurlijk zal je werk niet blij zijn, maar maak je daar niet druk om. Jij en de baby zijn nu het allerbelangrijkste. Sterkte meid! @ Fleur: Nog een jongetje in de groep wat leuk! Dat is wel even schrikken, maar gelukkig is het goed te behandelen en is er verder niks afwijkends gevonden. Wel zielig inderdaad, dat hij na de geboorte direct in het gips moet. Maar waarschijnlijk herinnert hij zich er later niks/weinig meer van. @ Rensje: Wat vervelend dat het op dit moment zo tegen zit bij jullie. Het is ook allemaal niet niks, dus heel logisch dat dit je heel hoog zit. Wens je veel sterkte en hoop snel op betere tijden. @ Stitch: Ik heb ook gestemd op Jari. Wat een knappert zeg!
hi meiden, Liefde bah wat een zenuwslopende tijd voor jou! Getsie nu al plat, daar zit je echt niet op te wachten! ik hoop zo dat t proces meevalt, Hoe kan t dat je bm nu al ingekort is? wat is dat? heftig dat je nu al plat moet, maar als t moet dan moet t..alles voor t wondertje natuurlijk! shit dat t dan niet "gewoon"kan en gelijk al met al die zorgen meis! Digi knuf! Vlindertje: jammer dat we t geslacht niet mogen weten, maar snap je wel hoor haha! ben alleen zelf ook zo nieuwsgierig! November lijkt idd een mannenmaand te worden! hahahahaha.. rensje"wat een rotdingen ook zeg, logische dat je er spanningen om hebt! hopelijk valt er wat van je schouders af met joga!
Uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lolalo (33) 2de kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje 19 november Ploon (37) 1e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen 20 november Sumshine (28)2e kindje Jongen! Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Rensje (33) 2e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Biancah 1e kindje 24 november LadyT (29) 1e kindje Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlinder1983 (28) 2e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Marleenmama 2e kindje Amona (27) 1e kindje Vlindertjes: Lydia1986 (5+4wk) Sopann (8w3d) Christen (...) Afspraken: 7 juni Vlinder1983 echo-geslachtsbepaling 8 Juni Zonnestraal echo-geslachtsbepaling 8 Juni Minimuisje - controle gynaecoloog 8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling 8 juni Sumshine eerste controle vk/gyn 11 juni Biancah, hartje luisteren 14 juni Minimuisje - geslachtsbepaling 18 juni Biancah, pretecho/geslachtsbepaling 20 juni Isis857, 7e echo 20 juni Amona, controle + echo 26 Juni Uitgebreidde 20 weken echo (AUG) 28 juni Geavanceerde 20 weken echo 2 Juli Minimuisje - 20 weken echo 3 juli Isis857, 20-weken echo 4 juli lolalo en Rensje , 20 weken echo 09 Juli Stitch85 uitgebreide 20wk echo 10 juli Biancah, 20 weken echo
Jeetje Liefde... Ten eerste je werk... Niet over stressen! Echt niet! Ook al gaan ze heel nors reageren, daar moet je echt even boven staan. Snap dat je dat niet leuk vind, maar de baby gaat nu echt voor!! En ik duim heel hard mee dat je man niet die antistoffen heeft. Weer zo onzeker nu allemaal... Knuf! Ik duik het bed in... Heb veel last van hoofdpijn en nu weer es heel erg (en rugpijn), dus lekker het bed in. Morgen weer een nieuwe dag
Heb jij ook al steeds zo'n zere rug mini, ik ook. Vooral richting eind van de middag of begin van de avond. Slapen gaan werkt inderdaad 't best.. Succes ook met je hoofdpijn...slaaplekker allemaal!
Hi meiden, Geweldig vanmorgen controle vk gehad, was zo leuk want het was de vk van het ziekenhuis die toen ook mijn bevalling had gedaan, ik vond het zo leuk om haar weer te zien iig! En als kadootje kreeg ik even heel snel een echotje! hartje geluisterd zwijmel. 26e heb ik de 20weken echo! spannend weer
even de nieuwe lijst: Uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lolalo (33) 2de kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje 19 november Ploon (37) 1e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen 20 november Sumshine (28)2e kindje Jongen! Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Rensje (33) 2e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Biancah 1e kindje 24 november LadyT (29) 1e kindje Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlinder1983 (28) 2e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Marleenmama 2e kindje Amona (27) 1e kindje Vlindertjes: Lydia1986 (5+4wk) Sopann (8w3d) Christen (...) Afspraken: 7 juni Vlinder1983 echo-geslachtsbepaling 8 Juni Zonnestraal echo-geslachtsbepaling 8 Juni Minimuisje - controle gynaecoloog 8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling 8 juni Sumshine eerste controle vk/gyn 11 juni Biancah, hartje luisteren 14 juni Minimuisje - geslachtsbepaling 18 juni Biancah, pretecho/geslachtsbepaling 20 juni Isis857, 7e echo 20 juni Amona, controle + echo 26 Juni Uitgebreidde 20 weken echo (AUG) Sumshine: 20 WEKEN ECHO en extra controle 28 juni Geavanceerde 20 weken echo 2 Juli Minimuisje - 20 weken echo 3 juli Isis857, 20-weken echo 4 juli lolalo en Rensje , 20 weken echo 09 Juli Stitch85 uitgebreide 20wk echo 10 juli Biancah, 20 weken echo
uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lolalo (33) 2de kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje 19 november Ploon (37) 1e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen 20 november Sumshine (28)2e kindje Jongen! Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Rensje (33) 2e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Biancah 1e kindje 24 november LadyT (29) 1e kindje Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlinder1983 (28) 2e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Marleenmama 2e kindje Amona (27) 1e kindje Vlindertjes: Lydia1986 (5+4wk) Sopann (8w3d) Christen (...) Afspraken: 7 juni Vlinder1983 echo-geslachtsbepaling 7 juni Coortje controle gyn 8 Juni Zonnestraal echo-geslachtsbepaling 8 Juni Minimuisje - controle gynaecoloog 8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling 8 juni Sumshine eerste controle vk/gyn 11 juni Biancah, hartje luisteren 14 juni Minimuisje - geslachtsbepaling 18 juni Biancah, pretecho/geslachtsbepaling 20 juni Coortje controle gyn 20 juni Isis857, 7e echo 20 juni Amona, controle + echo 21 juni Coortje pretecho 17 weken geslachtsbepaling 26 Juni Uitgebreidde 20 weken echo (AUG) Sumshine: 20 WEKEN ECHO en extra controle 28 juni Geavanceerde 20 weken echo 2 Juli Minimuisje - 20 weken echo 3 juli Isis857, 20-weken echo 4 juli lolalo en Rensje , 20 weken echo 09 Juli Stitch85 uitgebreide 20wk echo 10 juli Biancah, 20 weken echo 11 juli Coortje 20 weken echo 30 aug Coortje pretecho 27 weken
Liefde jee nu al plat dat is heftig. Ik duim voor goede bloeduitslagen! Sunshine,leuk zon extra echo Fleur, gelukkig valt het dus mee. Klompvoetjes is wel vervelend maar goed te behandelen. Rensje wat een Problemen, ik hoop dat je man snel weer werk heeft. Welke branche werkt hij? Afgelopen week uitslag vd nekplooimeting gehad en de was gelukkig goed. 4 juli hebben we de uitgebreide echo. Wil iemand deze datum even in de lijst zetten, en mijn uitgerekende datum is vervroegd naar 23 nov, en ik kies voor thuisbevaling. ik heb zelf al eea geprobeerd in de lijst maar daar werd het niet mooier van
Uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lolalo (33) 2de kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje 19 november Ploon (37) 1e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen 20 november Sumshine (28)2e kindje Jongen! Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Rensje (33) 2e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Biancah 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 24 november LadyT (29) 1e kindje Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlinder1983 (28) 2e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Marleenmama 2e kindje Amona (27) 1e kindje Vlindertjes: Lydia1986 (5+4wk) Sopann (8w3d) Christen (...) Afspraken: 7 juni Vlinder1983 echo-geslachtsbepaling 8 Juni Zonnestraal echo-geslachtsbepaling 8 Juni Minimuisje - controle gynaecoloog 8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling 8 juni Sumshine eerste controle vk/gyn 11 juni Biancah, hartje luisteren 14 juni Minimuisje - geslachtsbepaling 18 juni Biancah, pretecho/geslachtsbepaling 20 juni Isis857, 7e echo 20 juni Amona, controle + echo 26 Juni Uitgebreidde 20 weken echo (AUG) Sumshine: 20 WEKEN ECHO en extra controle 28 juni Geavanceerde 20 weken echo 2 Juli Minimuisje - 20 weken echo 3 juli Isis857, 20-weken echo 4 juli lolalo, Rensje en Spijkervrouwtje , 20 weken echo 09 Juli Stitch85 uitgebreide 20wk echo 10 juli Biancah, 20 weken echo 11 juli Coortje 20 weken echo 30 aug Coortje pretecho 27 weken
Gisteren weer een echo gehad. Alles zag er weer goed uit. Had gehoopt dat de gynaecoloog kon zien wat het wordt, maar hij zag het nog niet goed. De 26e weer een echo, net zoals jij Sumshine! Leuk dat je nog even mocht babygluren Spijkervrouwtje: Goed nieuws een mooie nekplooi!