@Rensje Wow 10 weken zooo beroerd, nee alsjeblieft niet. Bij mijn dochter was ik ook eigenlijk helemaal niet ziek of eigenlijk nergens last van alleen van mijn bekken op t einde. Maar ik voel eigenlijk van alles en eigenlijk ook nix zeg maar, bij elk steekje denk ik dat t fout gaat. Maar aan de andere kant vergeet ik af en toe dat ik zwanger bent.... en gaat de tijd super snel! Hahahaha raar mens ben ik
@rensje, wat een heftig verhaal meis! Hopelijk knokt je neefje er keihard voor en komt het weer goed. @miselijk, 10 weken misselijk..wel hekenbaar..al hoefde ik niet op de bank te liggen. Bij mij begint het steeds al voor NOD... maar het is momenteel nog goed uit te houden @lydia, hoe is het nu?
Oh meiden, voel me stront verkouden bah, en heb ook t idee dat ik lichte verhoging heb...ow ow das meestal geen goed teken in een prille zwangerschap (KOORTS kan voor een mk zorgen)...Hopelijk kan ik zonder koorts vechten tegen die griep baccillen...bah!
Is niet te hopen dat je koorts krijgt Sumshine. Hopelijk ben je snel weer beter! Hier verder ook weinig kwaaltjes, op dit moment vooral bandenpijn (heb net laminaat gelegd waardoor het nog erger is geworden. Misschien was het niet zo'n goed plan ) en verder zijn veel symptomen ligt aanwezig.
owwww Lydia........... kl*te! Ik weet ff niet wat te zeggen... weet zelf hoe pijn het deed en hoeveel verdriet ik had...... Dikke knuffel!!
he bah lydia.... weet ook even niet wat ik moet zeggen.... ik baal ontzettend met je mee!!! effe een dikke knuffel en houdt ons op de hoogte... hoop zo dat het blijft zitten voor je!!!
Lydia wat heftig meis! Sterkte met dit verlies! @hier: mvm afgebeld ze komt nu donderdag langs, voel me erg verkouden dus duik er liever vroeg in vanaaf...pfff
@Vlinder: jeetje zeg, wat zul je je mannetje missen. Vergeten zul je hem nooit. Maar wel fijn dat je nu alweer zwanger bent. @Lydia: bah, bah, bah! Ik hoop echt voor je dat het goed gaat . @Rensje: wens je heel veel sterkte. Hier zijn geen woorden voor. @Sumshine: beterschap!! Hier is MvM geweest. Een mega knaltest. Hierdoor had ze eigenlijk wel vertrouwen in dit mini babytje en dat is natuurlijk fijn te horen. Hopelijk krijgt ze gelijk. Ga maandag beginnen. Hoe is het met de rest?
Thanx meiden, ik laat iets horen als ik duidelijkheid heb.. denk dat ik vanmiddag het vruchtje al verloren ben.. maar weet t niet zeker.. we zullen zien.. xx
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lydia1986 (25) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Afspraken: 20 maart Sumshine mvm 30 maart rensje 1e echo 2 april Ploon 1e echo 3 april Isis857 1e echo 4 april sumshine 1e echo 11 april Vlinder1983 1e echo
@Lydia: O neeeee.... zo erg voor je meid... Ik weet niet wat ik zeggen moet, wat zul je je rot voelen! Heel veel STERKTE!! xx
hoi meiden, ik stond al op de lijst maar wist niet dat dit topic bestond, dus ga ook mee lezen/schrijven. zal zo even alles terug lezen. we zouden het eigenlijk op 1 april tegen de ouders zeggen, maar mijn vriend zei gisteravond ineens dat we het ook komend weekend kunnen vertellen, dus waarschijnlijk wordt het zaterdag/zondag. wij zouden graag willen weten wat het wordt, maar mijn vriend wil het wel graag geheim houden. ben benieuwd of dat lukt.. ik heb mijn eerste (vroege) echo op 27-3
@rensje vreselijk! @lydia ik had maandagavond ook helderrood bloedverlies. heb toen de vk gebeld en die zei dat dat kon komen door bijv. seks. je kunt dan een haarvaatje scheuren, omdat het nu allemaal erg doorbloed is daarbinnen. bij mij is het bloeden inmiddels gestopt, maar het maakt je enorm onzeker. ik hoop dat het bij jou ook nog goed komt!! ik gun het je zo! heel veel sterkte meid en een dikke knuffel! MvM komt over een uurtje hier naartoe, dus ben benieuwd!
@ Lydia: Och meis, vind het heel erg voor je! Heel veel sterkte! @ Ploon: Ja we zijn heel blij dat ik weer zo snel zwanger ben geraakt. Toch weer iets moois om naar uit te kijken na zo'n verdrietige periode. Mooie knaltest hoor! Lijkt wel op die van mij Dat is inderdaad leuk om te horen dat ze vertrouwen heeft in dit baby'tje. Ik begin maandag ook! @ Xnicolle: Fijn dat je volgende week al heen mag voor een echo, want dat is toch altijd eng bloedverlies (ook al komt het door de sex). Bloed wil je nu gewoon niet zien. Ben benieuwd hoe iedereen reageert op het nieuws! Wat betreft het vertellen; wij wachten daar nog mee. Ben van plan het rond de 12 weken aan de ouders, familie en vriendinnen te vertellen. Denk dat ik nog langer wacht met het plaatsten op Facebook. De vorige keer wisten we niet wat het zou worden. Deze keer willen we het wel weten. Willen jullie ook weten wat het wordt?
@ Lydia, wat vreselijk toch! Hoe gaat het nu @ Ploon, wat een mooie test. Geeft een goed gevoel he? Even weer een bevestiging. Duurde het bij jou ook zo kort? Die vrouw van mij ging er in rap tempo doorheen. 10 minuten later was ze alweer weg haha. @ Vlinder, ja ik wil wel weten wat het gaat worden. Lijkt me erg leuk.