Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sumshine als alles goed gaat hoef ik na de keizersnede maar 3 dagen te blijven in het ziekenhuis.
    Bij Jari werden de hechtingen er pas een week later uitgehaald door de verloskundige. Later heb ik zelfs nog een thuiscontrole gehad.... Ik zal het bij de volgende controle in het ziekenhuis eens vragen hoe dat zit.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Echt een elftal hiero hè, het andere novembertopic heeft al wel meiden hihi.

Hoe voelt iedereen zich? Hier eigenlijk wel goed. Minder moe (verdragelijk :p), nog wel kokhalsneigingen maar verder ok :)

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Over een klein weekje kan ik hopelijk ook komen melden of t een jongen of meid word.
    Verder gaat t hier redelijk. Zijn er nog meer meiden die last hebben van lage bloeddruk? Ik ben van t weekend bijna flauw gevallen. Begon duizelig en zakte vervolgens door mn benen. Volgens vk is dat normaal in deze periode.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    biancah
    hier ook last van duizelingen en weer erg moe, heeft ook te maken met het extra bloed watj e nu rondpompt toch?
    ach en beter te laag dan te hoog! haha. (maar irritant is t wel)

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Geloof dat t niet per se te laag of te hoog is bij me, maar merk af en toe ook duizelingen inderdaad, of kort sterretjes zien... en buiten adem na een trap of kort loopje... Echt erg :)
    Voel soms ook echt mn hartslag in mn buik (zonder aanraken) dus zullen idd wel liters bloed mee gemoeid zijn haha.

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja heeft idd te maken met het extra bloed.
    Best lastig eigenlijk. We moeten er wat voor over hebben. Straks zijn we alles vergeten :D

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, inderdaad allemaal mannetjes tot nu toe!
    ik denk dat wij een meisje krijgen, gezien de duidelijke nub op de echo met 12 wkn...
    volgende week vrijdag weten we het als ze het kunnen zien..

ik lees strakjes ff verder bij!

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hai meiden!

Goed om te lezen dat alles hier nog goed gaat :)
    Ik heb een tijdje geleden meegeschreven en kreeg toen een miskraam. Inmiddels ben ik weer zwanger! :) 14 februari 2013 zijn we uitgerekend.

Wilde ik toch even laten weten :D

Liefs en geniet van jullie zwangerschap!

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sopann wat fijn dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd. Hoop op een plakbeeb voor je.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Sopann wat fijn dat het weer raak is!! Spannende weken dus nu! Duim voor een plakbeeb! In ieder geval van harte gefeliciteerd!!

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Sopann wat gijn, gefeliciteerd!!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een goed nieuws Sopann! Gefeliciteerd!!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sopann wat een super nieuws! en een valentijnsbaby! Geweldig!
    Jeetje zijn er dus al februari 2013 forums? Gosh het gaat zo snel!

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sopann Wow wat goed! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij/zij plakken!!

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @duizelingen Hier ook snel last van, maar ook weer supersnel moe en buiten adem. Bij de eerste zwangerschap werd mijn bloeddruk steeds een beetje lager bij elke controle. Ben toen rond de 27 weken ook verplicht aan de dropjes gezet ;) Inmiddels heb ik thuis een bloeddrukmeter, dus ik hou het nu zelf maar een beetje in de gaten. Kan ik op tijd een dropje nemen :d

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    arme stitch: verplicht drop ;)
    Dat buiten adem heb ik ook zo, vreselijk is dat zeg. Even de trap op en ik hijg vreselijk! mensen kijken me ech aan zovan gaat t wel?? hahaha....

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja vk zei als ik duizelig was dat ik drop moest gaan eten.
    Buiten adem pff ik woon 3 hoog en kom hijgend boven terwijl ik dat nooit had. En ben nu nog gestopt met roken ook dus zou je zeggen dat t beter zou worden haha

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wat fijn nog meer hijgpaardjes!!

Wat een straf verplicht aan de dropjes :)

19. scrat

scrat Niet meer actief

Hoi meiden,
    het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest (vanwege misselijkheid e.d.). Maar ik wil het nu weer bij gaan houden.
    Hoe gaat het bij iedereen?
    Zag hier iets over duizeligheid, daar heb ik de laatste week dus ook last van, blijkbaar was mijn bloeddruk wat laag. Zal de dropjes-tip mee nemen! ;)
    Als ik regelmatig eet valt de misselijkheid gelukkig mee. Als ik iets te lang wacht ga ik kokhalzen, dat is wel lastig. Maar ik mag niet klagen..

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sopann, wat een geweldig nieuws... fijn dat je weer zwanger bent! En volgens mij duimt het hele nov topic voor je dat het een blakbeebje is!!!!

@xnicolle, hier ook veel misselijk geweest en soms nog af en toe maar mag geen naam meer hebben!! fijn dat het wat beter gaat met je!!

@hijgpaardje ik ook!!!! ben kapot als ik boven op de trap sta!! ook voelen mijn benen ooit loodzwaar... voel me dan net zon oude vrouw hahah!!!

@hier, gaat alles wel weer goed. Heb besloten me niet druk te gaan maken om dingen waar ik zelf geen invloed kan uitoefenen!! We hebben nog een aardig spaarcentje dus een goede berekening gemaakt en we gaan het financieel toch wel redden met 2 huizen en een man in de ww!! dus heb besloten om het een beetje los te laten.
    Aangezien we ook in februari de sleutel krijgen weten we ook dat die dubbele lasten maar tijdelijk zijn.

Nou volgens mij had ik gezegd dat een goede vriendin ook eindelijk zwanger was naar 3 mmm!! Helaas heeft zij zondag een miskraam gekregen en is intens verdrietig. Hun kansen zijn bijna nihil nu!! ze moeten gaan nadenken over zaadceldonatie. Ik hoop niet dat ze me gaat ontwijken want dat gevoel had ik hier voor wel een beetje.
    Maar goed kan alleen maar begripvol zijn naar haar toe. En ik realiseer me heel duidelijk dat we een lot uit de loterij hebben met ons babygeluk!!!!

Deel Deze Pagina