Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rensje wat vervelend voor je vriendin. Snap je angst. Mijn nichtje was per ongeluk zwanger geworden. Dacht eerst miskraam en vervolgens was t een bbz. Maar ook ik heb t idee dat ze mij ontwijkt. Zij was dan klein weekje korter dan mij. Hoop dat t met je vriendin anders loopt. Dus snap je reeele angst.

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @biancah, weet je ik snap het zelfs wel een beetje. En vond het zo geweldig dat onze ukkie's dadelijk maar 4 maandjes scheelde. Het was onze droom om samen zwanger te zijn. Toen ik in 2009 zwanger was van onze zoon zij ze nog: ach bij een 2e van jou zijn we wel samen zwanger. En nu staat ze nog steeds met lege handen. En ze wil zo graag.
    Ze zouden woensdag voetbal komen kijken en kreeg net een smsje dat haar vriend eigenlijk al iets anders had afgesproken. Tja ik denk natuurlijk meteen je wil me gewoon nu even niet onder ogen komen want het is wel confronterend. Hoop dat de rust straks weer terug is en anders ga ik toch een xtje met haar praten want zou het heel erg vinden als ze me gaat ontwijken. Ik gun haar dit ook ontzettend.

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ik denk dat je dat wel slim doet.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    heftig voor je vriendin Resje en daarmee ook voor jou,
    zou idd kunnen dat ze je even ontwijkt omdat de confrontatie te heftig is, goed om er over te praten, zeg vooral daarmee dat je haar begrijpt en dat je blij bent met de vriendschap...dan geef je ook ruimte voor haar verdriet.
    Lastig meis!

"hier: vreselijke peuter in huis vanaf 5.45 is ze wakker en in de Nee en jank stand. Word er knetter gek van...0pfffff (en ik bena lleen want manlief is op kamp met groep 8 grrr)

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hallo dames, daar ben ik weer 's :D.

Wat fijn dat het goed gaat met iedereen!

Sopann, wat een fijn nieuws kom je ons brengen!!! Gefeliciteerd!!

Rensje, ik weet als geen ander hoe je vriendin zich voelt (zie mijn onderschrift). Op dit moment is jouw zwangerschap voor haar erg confronterend. Wat helpt is dat je af en toe een smsje stuurt met dat je aan haar denkt. En inderdaad afspreken en aan haar vragen hoe ze wil dat je met haar omgaat. Wil ze wel of niet betrokken worden qua jouw zwangerschap etc etc.
    Het is een hele moeilijke situatie hoor, en voor jou ook! Ook dat mag je delen met haar.
    Met m'n zwangere schoonzus is het bij ons bijna stuk gegaan door slechte communicatie en invullen voor elkaar. Zij hield mij erbuiten, buiten haar zwangerschap. Waardoor ik me buitengesloten voelde etc. Is allemaal weer goed nu gelukkig, maar we hebben elkaar toch een jaar niet gezien. En das zonde!!!

Buiten adem, hier ook veel last van!!

Dames, gaat het allemaal nog goed met werken enzo???

Ennuh, ook hier verwachten wij een zoon!!!! :D

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Nog een jongen, gefeliciteerd Zonnestraal.

Sumshine, vermoeiend hoor.. is ze al wat bijgedraaid? ( of in slaap gevallen :p).

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sumshine Heej, jij geeft een omschrijving van mijn zoontje! Hier is het ook al zo gezellig in huis... Manlief moet nu ook extra werken en is 's avonds pas laat thuis...

@zonnestraal77 Wow ook al een zoontje! Gefeliciteerd! Een echt mannenforum tot nu toe....

@werken, toevallig heb ik vanmiddag een sollicitatiegesprek! Gisteren een brief gestuurd en vandaag al op gesprek... zwangerschap was geen enkel probleem. Ben benieuwd...

@rensje wat heftig voor je vriendin, en wat moeilijk voor jou! Ik zou inderdaad het advies van zonnestraal opvolgen en goed communiceren... Bij mijn vriendin lukt het zwanger worden ook niet, binnenkort krijgt zij een operatie om te kijken of haar eileider nog goed is. Haar andere is al verwijderd. Zij heeft aangegeven dat zij het erg fijn vind om heel erg betrokken te worden bij onze zwangerschap. Dus dat doen we dan ook, volgens haar is zij op deze manier toch nog een beetje zwanger.... Succes!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wow Stitch wat goed, een sol.gesprek en geen bezwaren wbt zwangerschap dat klinkt supergoed!! Heel veel succes straks, hoop dat het perfect verloopt en is wat je ervan wenst :) Toi toi toi :)

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona thnx! Ik laat vandaag nog wel even weten hoe het gesprek verlopen is....

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    stitch± zet em op met je soll gesprek! en met die peuter in huis ;)
    Het is hier ff rust: heb dr op bed gebonsjoerd!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nog iets leuks, kreeg net een pakket over de post: van moeders voor moeders als bedankt dat ik heb meegedaan. kreeg een tas, niet mijn ding maar toch leuk om een pakketje te krijgen! hihi

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ah jammer dat het niet je ding is, maar cadeautjes zijn leuk :D
    Dacht dat het nu een wikkeldeken was, miss kun je met iemand ruilen haha :p

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sumshine Thnx, mijn pubertje ligt ook al lekker op bed... ff rust en tijd voor mezelf. Kunnen we er straks weer tegenaan ;)

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Het gesprek is goed gegaan, maar er waren nog meer kandidaten. Dus ik weet eigenlijk nog niets, uiterlijk volgende week hoor ik meer! Even afwachten dus.....

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wat een gestress, hoop op het beste voor je Stitch.
    Was het opzich een baan/bedrijf naar je zin!?
    Hoeveel uur zou je (willen) werken?

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Succes Stitch! Duim voor je!

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Halloooo!! Wat een hoop bij te lezen zeg!!!!

Ik las dat er nog meer mannetjes op komst zijn, wat leuk! Een mannenclub :)

En.. over zwanger zijn en vriendin bij wie dat moeilijk gaat. Tja, dat begrijp ik ook als geen ander. We wilden 3 jaar.. de eerste anderhalf jaar mocht het niet en was het steeds wachten tot mijn schildklierwaarden een keer stabiel werden. Daarna hadden we eindelijk groen licht en duurde het nog anderhalf jaar. We zouden net met IUI beginnen. Om de haverklap raakten er mensen zwanger. Ik had een positieve test die vals bleek te zijn.. we fantaseerden erover dat we met kerstavond het de familie konden vertellen, maar goed dat ging niet door. En prompt stond mijn zwager op dat hij vader werd! Per ongeluk............ en net bij elkaar. En zij 32 en hij 42.. als je het onveilig doet weet je op die leeftijd wel dat een zwangerschap erin kan zitten. Wat heb ik gehuild, heel de kerst naar de **** heb hun geluk ermee verpest. Maar goed, talloze voorbeelden zijn te noemen. En ik gunde het iedereen ook echt. Maar hoe egoistisch ook, mezelf nog het meest! Die onzekerheid kan echt slopend zijn.

Euhm. Nu type ik veel en weet ik niet meer op wie ik nog meer moest reageren *dement*

Oja, sollicitatie. Hopelijk een goede uitslag Stitch!!

Hier knallende hoofdpijn, vanuit mijn nek. Ik duik mijn bed in.
    Fijne avond iedereen!

18. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona De baan klonk wel leuk! Het is als administratief medewerkster bij een bedrijf wat zeiljachtjes maakt. Het is voor 16 uur per week, maar het is helaas maar tijdelijk werk. Voor minimaal 2 maanden, met kans op uitloop. Daarom was de zwangerschap ook geen probleem, als ik met zwangerschapsverlof ga, zou het daar al weer afgelopen zijn.
    "Probleempje" is dat het wel 36 km rijden is vanaf huis, maar ik krijg een reiskostenvergoeding per km ( ik heb een hele zuinige auto, dus daar ga ik aan overhouden) Het is dus even afwachten of er iemand bij de overige gesprekken zit die dichter bij het bedrijf woont en die ook in plaatje past, want daar gaat dan de voorkeur naar uit.
    Het uurloon is wel iets lager dan ik voorheen kreeg, maar dat kon ook haast niet anders. Ik was nogal hoog ingeschaald bij mijn vorige werkgever. ;)

Heb voorheen 24 uur per week gewerkt, en dat is voor mij de max. 16 uur vind ik wel mooi, heb ik toch nog een inkomen, en ben toch nog veel thuis voor mijn kleine mannetje.

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Goedemorgen meiden!

Stictch, wat spannend een sollicitatie! Fijn dat je zwangerschap geen probleem is..Spannend..wanneer hoor je wat?

@Fleur, jij ook al knallende hoofdpijn?? Ik ook al 2 dagen..pff.. echt niet te doen.Als ik geslapen heb ik het wel weer over/beter. Bij jou ook?

@hier, weer een drukke werkdag voor de boeg.. Heb met vriendlief afgesproken dat we het weekend maar eens gaan kijken naar m'n werkrooster...heb zoveel werk, dat het me op dit moment veel te veel wordt.. Maar het liefste stop ik ook nergens mee..lastig lastig! Hoe gaan jullie met dit soort situaties om?

20. mamsiepams

25 nov 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    heej,

@stitch, gaat het al wat beter met het spugen van je zoontje? Moest er steeds aan denken...

@minimuis, woepieeee!!!! vandaag de geslachtsecho toch? spannend!!

@biancah, ja lage bloeddruk is mij ook wel bekend, ik mocht ook aan de dropjes....hoewel ik het nu steeds bloedheet heb, dus misschien iets te veel dropjes? hihi...geniet jij rustig verder van de dropjes, vooral de dropsleutels, mmmmm hihi!

@sopann, gefeliciteerd!!! en wat een mooie uitgerekende datum !!

@rensje, sterkte voor jou en je vriendin. kan me voorstellen dat het moeilijk is voor jou en voor haar. Misschien een lief kaartje ofzo?

@sumshine, peuters.....zucht....hier ook een....maar wel om op te vreten als ze ligt te slapen, hahaha!

@zonnestraal, joehoeeeee!!! Nog een jongen!!! Gefeliciteerd!!!

Zeg, hebben we het elftal al bij elkaar? Wie weet oranjes hoop voor de toekomst....want dit is echt niks he.....

Weet iemand hoe ik mezelf op de lijst kan zetten? of kan iemand dat voor me doen?

@hier, gisteren is de nieuwe laminaat vloer geleverd, en hij is zo moooooooiiiii!!!! Ben er helemaal blij mee. Zondag gaat Lief hem leggen (op vaderdag, lol)

Deel Deze Pagina