Dat klinkt goed Stitch, ook al is het maar voor 2 maanden (wel weer jammer!). Even duimpjes draaien nog! Fleur/Rensje, het is idd zwaar. Lastig van beide kanten hoe ermee om te gaan. Kben nu zwanger, mijn zus zit nog onwetend in de MMM of ze ooit ICSI kunnen proberen of dat het te gevaarlijk is... andere zus heeft geen biologische kinderen (maar erg blij met haar adoptiekinderen), maar daardoor voor mij erg lastig hoe blij en flapuit ik kan zijn over ons geluk! Het is een van de gevoeligste onderwerpen merk ik, in het algemeen (ook bij vrienden die willen maar er nog niet voor kunnen gaan etc)... Mamsiepams, leuk een nieuwe vloer, leuk cadeau om het op vaderdag te leggen Zou wel leuk zijn als we hier een nieuw elftal bij elkaar krijgen haha. Khoop het volgende week te kunnen zien!! Spannend. Fijne dag ladies!
Hopen dat ons elftal t beter doet dan oranje nu! haha @kinderwens: het is zo iets puurs, het is het meest voorkomende wonder van de hele wereld, het is een wonder maar ook gewoon en toch hebben we er geen grip op. Dat maakt het zo kwetsbaar, moeilijk maar ook mooi. Zie het als een echt kado dat ik weer zwanger mag zijn en hopelijk een gezond kindje voor onze dochter maar besef ook echt dat het niet vanzelf sprekend is. mensen die tegen me zeggen: wij nemen een kind kan ikw el wat doen...Een kind neem je niet, als je geluk hebt krijg je die!
@mamsiepams dinsdag en gisteren ging het eigenlijk wel wat beter, maar nu net kwam zijn melk en zijn boterham er weer net zo hard uit. Straks de kinderarts nog maar eens even bellen.... Wat leuk zeg een nieuwe vloer! Dat is nog eens een leuk vaderdagkado @kinderwens, tja wat kan ik nog toevoegen aan de woorden van @sumshine?? @jongens erg leuk zeg al die jongens. Ik heb me gisteren laten pendelen door Hilse en volgens haar krijgen wij een meisje.... Zelf heb ik er nog geen gevoel bij, manlief denkt een jongetje. Mijn vriendin kan aura's lezen en ook volgens haar word het een jongetje.... Ik ben benieuwd, maar in november zullen we het weten
Bekijk bijlage 252843 It's a...... BOY!! Joris was zo blij vanochtend toen hij het zag! En wij natuurlijk ook ontzettend blij om te horen dat we een 2e zoon verwachten!
Minimuisje gefeliciteerd! Nog een zoon erbij Wat een prachtige echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hiep Hoeraaaa een broertje voor Joris: kan ie lekker mee spelen!
Minimuisje, ook een zoon gefeliciteerd! Weer een stapje dichter bij ons elftal!! En wat een prachtige foto's!! Geniet ervan meis!
Hey Liefde hoe is het met jou? Hoe hebben ze op je werk gereageerd? En lukt het om je rust te pakken? Hoop dat het daardoor goed met jou en mini gaat
gefeliciteerd!! ben zo benieuwd wat we krijgen!! iedereen zegt een meisje, maar mijn eerste gevoel was een jongen, dus ben heel benieuwd!
Minimuis, wat een geweldige echo!!! En wat een verschil al met de echo van 10 weken... Ontzettend mooi! Geweldig een jongen!!!!! 2 jongens ontzettend stoer zeg! Ik denk echt dat wij een meisje krijgen, maar omdat nov maand blijkbaar echt een jongens maand is ga ik nu toch twijfelen haha jullie schuld!!!! Het maakt me ook niks uit, zo een jongen erbij echt stoer vinden.
Oha nu ik dit zit te typen is ons Ukkie echt heel actief voel hem/haar nu echt goed. mijn man was vanmorgen over mijn buik aan het strijken en in1x kreeg hij een schop, hij moest zo lachen. De 1 e keer dat hij ons mupke voelt. En ook zo duidelijk.... Vind het nu heeeeeeeeeeeeel echt worden allemaal. Ps even een tip kids compagnie in Breda is failliet en doet dadelijk alles stuk goedkoper weg. Heb super mooie luiertas gekocht voor onze bugaboo!
Hier nog een jaloers iemand haha, heel af en toe twijfel ik... maar officieel voel k dus nog niks Bijna weekend ladies!!
Hebben jullie trouwens 's morgens in het bed met wakker worden ook zo'n harde buik?? Kan dat kwaad? Soms zakt het af na wc-bezoek... soms pas als k uit bed ga....... Doet geen zeer, gewoon oncomfortabel.
@ Harde buik: hm geen idee, ik heb dat niet.. Ik heb wel dat de buik van in de weg zit. Bukken voelt niet fijn, alsof ik de kleine plet. Hebben jullie dat ook? Dat wordt nog wat, amper op de helft haha. @ Verlof, denken jullie er al over na? Gaan jullie voor 4 of 6 weken van te voren? Ik hoor veel dat je het in het begin van je zwangerschap verkeerd inschat. Dan denk je nog dat je alles aan kan en dan valt het toch tegen, omdat je aan het eind weer meer klachten hebt. Ik hoop dat ik het gewoon kan afwachten. Mijn baas is wel makkelijk in veel dingen.
Oh ja bukken, zit nog niet in de weg, maar heb wel de neiging mn buik dan al vast te houden en een beetje raar te bukken om uk maar vooral alle ruimte te laten... Waars helemaal niet nodig, maar het gaat vanzelf Ik woon in DLD en hier is het verplicht 6 weken van te voren verlof. Vooralsnog staat m'n laatste werkdag op 18 oktober Das 4 maandjes! Whaa