Harde buik alleen als ik echt te lang wacht met plassen en als ik emotioneel ben (geweest). Ook hier begint buik in de weg te zitten. En ik ben nog een buikslaper ook. Dat ligt echt niet meer lekker
Kdurf niet meer op mijn buik te liggen, maar sliep gelukkig niet veel op m'n buik! Assistent vd gyn zegt dat het geen kwaad kan overigens, ze sliep de hele zwangerschap op dr buik (vraag me af HOE ze dat deed maar anyway ).
Ik doe t ook nog wel, maar word vaak wakker omdat t dan niet lekker ligt haha. Maar idd vraag me af hoe ze dat doet.
@ minimuis, hoeraaaaa!!!! nog een jongen erbij!!! Wat leuk voor je andere zoontje! @harde buik, hier vaak een harde buik als Lief wat onrustig rijdt in de auto....verder niet veel gelukkig. @buik in de weg, ik vind m ook al best in de weg zitten met bukken enzo. Of als ik denk dat ik ergens nog wel tussendoor pas....dan past t dus niet...lol Wat een vies weer he vandaag...mooie dag om met de jongsten wat vaderdagkadootjes te knutselen. Vrije school doet daar helaas niet aan, dus lekker zelf aan de slag. Ach, is nog gezellig ook. Zijn jullie al uit de naam? Wij wel....en zijn er super blij mee, hahaha! fijne dag
@harde buiken heb ik als ik teveel doe op een dag. Boodschappen doen, schoonmaken, met Jari spelen en klussen is gewoon teveel... Zeker 's avonds als ik dan eindelijk lekker op de bank neerplof is het erg vervelend. @buik zit al echt in de weg. Zeker als ik lekker met Jari aan het spelen ben en op de grond zit. Ik ben een échte buikslaper, inmiddels lig ik al 3 weken met een voedingskussen in bed. Ik lig dan half op mijn linkerzij en dan dat voedingskussen half onder mijn rechterzijde zodat mijn buik toch ergens tegenaan ligt. Manlief vind het helemaal niets, en kan niet wachten totdat ik weer "gewoon" op mijn buik kan liggen... hij kan niet lekker tegen mij aan kruipen met dat ding in bed @zwangerschapsverlof Voorlopig ga ik maar vanuit dat ik al vanaf week 6 met verlof ben. Ga er maar niet vanuit dat ik met een dikke buik ergens aangenomen ga worden Jullie nog leuke plannen voor vaderdag? Wij gaan waarschijnlijk een middagje treinen. Vindt Jari helemaal te gek
Hier geen vaderdag... in DLD is het ook al geweest (maar zou wellicht in toekomst NL datum aanhouden, weet k nog niet), maar moederdag was volgens manlief nog niet helemaal echt... dus vaderdag dan toch zeker ook niet haha Stitch, wel aan jezelf denken hoor
@ Amona -> haha, nee als volgens je man moederdag nog niet echt was, dan valt vaderdag ook weg hoor! Daar was ik dan ook zo mee klaar! Wij doen overigens verder niks aan moeder/vaderdag. Wel de knutsels van Joris, maar kopen verder niks voor elkaar. Deden we wel in de 1e 2 jaar, toen Joris nog niks zelf had geknutseld. Wel een ontbijtje op bed, dat dan wel, maar ja, echt uit naam van Joris. En verdere plannen met vaderdag? Ik heb 's middags afgesproken met een vriendin en daarna nog even langs mijn vader. Vriendlief moet werken aan zijn eindpresentatie, dus hij heeft het al druk genoeg dit weekend... @ Namen -> wij zijn er nog niet uit! We missen nog de 'dat is het' factor... @ Harde buiken -> hier regelmatig last van. Niet pijnlijk, maar met opstaan wel oncomfortabel. Heb er 's ochtends ook altijd last van met opstaan... En iedereen bedankt voor de complimentjes op de echo! We leven echt op een blauwe wolk, heerlijk!! Hier ga ik even douchen en dan lekker plat op de bank. Hoofdpijn, alweer...
@Namen, we wisselen nog wel van naam. Het lijkt erop dat het een korte beetje scandinavische naam gaat worden. Maar welke
Wow al weer een jongen ebij, dit wordt een echt jongensforum Hier ook geregeld harde buiken. Sowieso altijd met opstaan en net als Stitch als ik teveel gedaan heb op een dag. Vd week voor de zekerheid urine laten controleren op blaasonsteking wat harde buiken is daar ook een symptoom van. Maar gelukkig was alles goed. Vandaag ook voor het eerst last gehad dat mijn buik in de weg zat met bukken, tja en we moeten nog wel even Namen, tja zijn we nog niet uit, wachten het geslacht nog even af. We brainstormen wel geregeld. ook hardop met de kids erbij, en de jongste roept dan altijd dat ze suffie een leuke naam vindt en ligt dan helemaal in een deuk Hier ook aan het solliciteren, dinsdag tweede gesprek. Zelfde werk als wat ik nu doe alleen dan in mijn woonplaats. Ben benieuwd, mijn zwangerschap was in ieder geval geen proleem.
@ blaasontsteking, heb ik me ook van de week op laten testen. Was niets. @ spijkervrouwtje, wat een lollig kind heb je En een tweede gesprek, dat klinkt wel hoopvol!
Hè meiden, hier sochtends ook vaak een harde buik! Volgens verlos heel normaal. Kan in de ochtend ook heel goed mijn baarmoeder voelen als een ballon. Hij zit net iets onder mijn navel. En gister was echt weer niet normaal hoe ik het kindje heb gevoeld. Gister de hele dag door met vlagen.... Vond het weer zo raar en leuk!!! Over baby'tje voelen is per persoon verschillend. Bij een 2 e zeggen ze dat je het eerder voelt omdat je het beter herkent, plus ik ben maar mini, en ook nog vrij licht en tenger... Dat scheelt ook. Hoop dat jullie dit ook snel voelen. Vannacht als ik op mijn zij veranderde voelde ik heel duidelijk dat het kindje anders ging liggen. Vanavond uit eten met mijn ouders en ons gezinnetje! Voor vaderdag... !!! Meiden jullie heeeeeel Fin weekend Xx Rens
hai meiden, wat veel geschreven haha! @babyvoelen: slapere buikspieren helpen mee, dus hoe minder buikspieren hoe sneller je het voelt hahahaha vandaar dat je het bij een eerdere wangerschap nu beter voelt zeg maar! en ook omdat je t herkent. Het komt vanzelf in iedergeval! @namen: wij zijn er ook uit! we vernoemen wel, maar dan niet opvallend zeg maar. We maken er net een beetje een andere naam van, dat is mn hobbie! hahaha.
wij zijn er qua jongensnaam al heel lang uit, maar de meisjesnaam is moeilijk. we hebben een meisjesnaam die we leuk vinden, maar die heel erg lijkt op de jongensnaam die we leuk vinden (bijv. sanne en sander, maar dan andere namen ), maar als we dan eerst een meisje zouden krijgen en dan een jongen weten we niet of we de namen wel samen willen. snappen jullie het nog? dus als het een jongen wordt is het probleem ook opgelost, haha. harde buiken heb ik vooral als ik een drukke dag heb gehad.
@hier: ik ben niet in mn humeur, ik ben erg blij dat ik zwanger ben maar ik zie er niet uit! Pukkels overal, taille is al weg..(en ik had een zandlopers taille, ik ben dan wel dik maar met een hele slanke taille...snappie daar ben ik dan trots op) ik lijk nu gewoon ma flodder zo vierkant..(beetje overdreven) en mn borsten zijn echt gigantische, ze voelen ook mega zwaar, gewoon onprettig zo zwaar......zucht...of t ooit nog goed komt?!
@babyvoelen.. maar ik ben ook mini..en heel tenger.. en geen buikspieren. Oneerlijk! @ Pukkels. Nou vorige week dacht ik even dat ik een gave huid ging krijgen. Nou, nu zit ik onder! Gisteravond voelde ik ze gewoon groeien en toen begon ik spontaan te huilen (hormonen). Gelukkig heb ik wel goede make-up, maar je zit altijd wel wat natuurlijk. BAh!! @ Dement? Ik twijfel heel veel. Heb ik dit al gedaan of niet? Moest ik daar nou nog wat voor doen of niet? Pfff, dat heb ik anders nooit!! O en ik kan ook niet helder nadenken. Onze oven is stuk, ik weet dus dat ik geen afbakdingen moet kopen. Koop ik toch heel enthousiast van die chocolade-zelf-maak-croissants.. leuk voor vaderdag. Mijn man lacht me uit
haha, ja dat vergeetachtige herken ik ook heel erg. en logisch denken is er ook niet echt niet meer bij...
Wauw ik ben sus niet de enige die zich kwa uiterlijk niet zo fijn voelt op t moment.Ik voel me dik en die pukkels blijven maar komen. Als ik dan weer huilend de badkamer uit kom zegt vriendlief, wat is er, en krijg ik, maar je bent zwanger schat en je bent heel mooi. @dement ook heel erg hier. Ik blijf ook dingen dubbel vertellen, weet niet meer waar ik dingen neer leg. Al 5 x bij de winkel geweest deze week en vergeet steeds 1 hetzelfde ding. @voelen ik voel de baby regelmatig. Vanacht kreeg ik een aardig harde schop waar ik zelfs ff van schrok. Hihi. @namen we wachten eerst tot morgen of we weten wat t word.