Hier niet zo zeer dement, eerder dat ik me moeilijker kan concentreren en vooral geen twee dingen te gelijk doen,a lles gaat wat trager van boven..hahahaha
misschien een stomme vraag, maar waarom krijgen jullie rond 17 weken een echo? ik zag dit bij meerdere meiden staan.. wij hebben deze week een gesprek gehad met de vk en ze heeft wat gevoeld en geluisterd en dat was het. ze was ook overtuigd dat je het geslacht nog niet kon zien.. nu moeten we wachten tot 20 weken en dan duren 3 weken lang.
@nicolle, volgens mij doen veel meiden een pretecho rond deze tijd. Dus geen medische echo. Hier trouwens wel, maar sta gewoon streng onder controle. Geen specifieke reden voor een echo bij 18 week
@nicole soms kunnen ze t al wel zien. Dus dat hoop ik dan ook morgen. En verder vind ik t leuk omdat mn man vaak niet mee kan en afgelopen keer en komende keer kon hij dus niet. Is dus klein kadootje van mij voor hem
Hier specifiek een geslachtsecho gedaan bij een echobureau om het geslacht te ontdekken. Dus niet een echo omdat het moest/nodig was...
Nicolle, hier'n pakket kunnen nemen waardoor elke controle ook een echo heeft. Stiekem hoop ik natuurlijkook't geslacht te kunnen zien komende woensdag...maar in principe dus "standaard" controle.
@pukkels, op het moment word het weer iets erger, maar het is nog steeds stukken minder dan wanneer ik niet zwanger ben... (ga als grindtegel door het leven ) @figuur Ben vrij stevig van mezelf, maar heb wel een slanke taille... gelukkig is die nog steeds zichtbaar! Tot nu toe worden alleen mijn buik en voeten dikker; ik hou nu al veel vocht vast, dus dat beloofd nog wat de zomer Zometeen de kinderarts maar eens bellen. Jari heeft de laatste 3 dagen alles uitgespogen en houd werkelijk niets meer binnen... Dus ook de medicijnen die hij krijgt tegen het spugen komen er weer uit...
@ Stitch -> ach wat sneu voor Jari! Hopelijk kan je dan snel terecht bij de kinderarts! Hier zo kotsmisselijk opgestaan, bah! Werd even helemaal terug herinnerd aan de eerste weken... En meteen ook bang dat het weer dagelijks komt. Hopen van niet, dat ik morgenvroeg gewoon fris en fruitig op sta. Vanmiddag weer een paar uur ziekenhuis, infuus met medicatie, en daarna bijkomen ervan...
@amone ben benieuwd of ze woensdag gaan kijken, en als ze even tussen de benen gluren van jullie kleine uk dan zie je het vast wel!! @stitch wat vervelend voor Jari hopelijk kan hij snel terecht! @ minimuisje hoop dat de misselijk niet blijvend is nee. je bent dus lekker zwanger
Minimuisje, wat voor infuus? Of ben khet even vergeten. Gaat het wel goed met je? Zag elders een prachtige buikfoto van je! Nice! Liefde, hoe is het met je?? De rust? Je werk, je beeb? Stitch, wat vervelend voor Jari hoop dat ze er iets op weten. Nog wat gehoord van het werk? Hier lijkt buik niet zo heel hard te groeien. Wel veel harde buiken
@ Amona -> infuus met medicatie voor de ziekte van Crohn En thanks voor het compliment op de buikfoto!
Minimuisje, twijfelde al of jij het was met Crohn... gelukkig geen nieuwe nare dingen dan. Is het te doen tijdens de zw? Buikje echt mooi hoor!! Mag je met recht trots op zijn. Kheb volgens mij nog steeds een (redelijk) harde buik. Is dat nog steeds normaal?
heey amona! hoe vaak heb je harde buiken?? tis een teke dat je het toch even wat rustiger aan moet doen.. ik krijg ook harde buiken als ik plat op me rug lig met me benen gestrekt, heb wel eens gehoord dat de baby dan meer op je ruggengraat ofzo gaat liggen en dat ie dat niet zo fijn vind en dan veel gaat bewegen en dat dan je baarmoeder onrustig word.. dus lig altijd een beetje op mijn zij.. het gaat redelijk... heb om de dag wel even bezoek dus heb ik wat afleiding en wat on naar uit te kijken maja wat ben ik blij als ik 9 weken verder ben de grens van levensvatbaarheid!! we hebben vorige week de order weer geactiveerd die we bij jayvin ook hadden en laat hem op mijn verjaardag bezorgen dan ben ik 27 weken!! mijn eerste mijlpaal!!! dus lkaat de tijd maar snel voorbij gaan! vanmiddag de 2e prolutoninjectie, morgen na nijmegen voor na controle en woensdag afspraak bij mijn eigen gyn en dan horen we meer over die stomme antistoffen! als dat bniet goed is moet ik gelijk na leiden! maar dat horen we woensdag pas! hebben jullie dit ook... mis komt t omdat ik bijna de hele dag lig maar als ik opsta van de bank of bed.. krijg ik zon zwaar bevoel in me buik! net alsof me buik al 3 kilo weegt.. en dan zolang ik sta heb ik een heel zwaar gevoel in mijn buik.,. herkent iemand dit?? ga t morgen maar even navragen vertrouw er niks van!
Wat goed om te lezen. Hoe reageerde je werk? Daar was je nog bezorgd om. Wel fijn dat je veel aanloop hebt, anders kruipt de tijd nog erger. De order weer activeren is al een mijlpaal opzich!! Tel de 9 weken met je mee af! Vind jouw zw. zo spannend. Harde buik heb k net als jij erger als k benen strek enzo, op mn rug... maar heb het idee dat het vandaag continu hard(er) is, maar miss niet echt een harde buik... En echt veel doe k niet, miss wat gestressed geweest, khou het wel even in de gaten. Woensdag gelukkig controle. Spannend morgen Nijmegen, kijken ze dan ook inwendig? Naar baarmoedermond en cerclage of? Geen idee van het zware gevoel, k heb het soms ook wel, maar mag wat meer bewegen waardoor het miss minder opvalt... Miss zoekt je lijf dan weer even evenwicht... ofzo... en mini een groeispurt? Geen idee haha. Hoop dat je controles allemaal goed gaan en de antistoffen ook. Succes!
ik herken t zware gevoel ook hoor, heb ik ook af en toe echt last van, ik dacht dat t mijn banden enzo zijn?