Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    even wat privé´s weet je wat ik ook heb:
    ik word niet opgewonden zeg maar....het lijkt wel of het niet meer doet...
    Eigenlijk zou je nu (18week) toch in de fase moeten zitten dat het extra doorbloed is en dat je meer zin hebt in seks en dat je sneller opgewonden word etc...
    Nou ik heb bijna geen gevoel van onder...
    Ik zei gisteren tegen mn man: houd er maar mee op, voor mij hoef je het niet te doen hahaha.
    Is toch ook erg? en je moet nog zon poos...(de eerste weken nadat de beeb er is doe je t ook niet namelijk)
    Herkennen jullie dit? Of ben ik een uizondering? Want overal lees ik dat zwangere vrouwen meer zin hebben...hahaha

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Vanmiddag belde de assistente van de kinderarts met een raar verhaal.... De dienstdoende kinderarts vond het raar dat hij ondanks de medicijnen blijft spugen en vertrouwde het niet helemaal. Maar omdat Jari onder behandeling is van een andere kinderarts moet daar overleg mee gepleegd worden. Je raad het al, de kinderarts van Jari was vandaag niet aanwezig. Dus morgen word ik weer gebeld en kan ik hopelijk wel terecht.... Was even erg boos op die assistente!

Vanmiddag nieuwe kinderstoelen besteld, eindelijk tripp trapp! En meteen maar een lading positiekleding, waar ik btw verschrikkelijk mee ben afgezet. Ga morgen nog maar eens terug! Bij 3 artikelen of meer kreeg je 50%korting. Maar nu hebben ze van het goedkoopste! Artikel alleen de 50%korting gekregen! En er staat nergens dat het alleen op het goedkoopste artikel geld... Stapelkorting noemen ze dat... Toch even 90 euro door mijn neus laten boren! Als ze moeilijk doen dan mogen ze die tripp trapp stoelen ook houden....

Hier ook nog steeds harde buiken. Zeker als ik teveel heb gelopen. Even rustig aan doen...

Vandaag is de klusjesman begonnen aan de badkamer! Waterleiding is al verlegd, elektriciteit is weer goed gemaakt en ook de afvoer is verplaatst! Zal blij zijn als t klaar is!

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Meiden ik denk dat we mee mogen doen met t elftal. Weten bijna zeker dat t een babyboy is <3

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Stitch, wat'n gedoe! Je zult wel ongerust zijn nu...nog'n dag wachten! Succes.

Bianca, GEFELICITEERD!!!! :D Nog meer babyblauw hier :)

Sumshine...hier ook zo...kan me geen hoogtepunt meer heugen ;) doen't meer voor intimiteit, contact en voor m'n vent natuurlijk. Wel jammer, hoop ook nog op die periode maar vrees dat't niet komt ;)

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sumshine Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook.. geen zin, ik was er zelfs gewoon vies van.... ;)
    Maar bij deze zwangerschap, is het juist weer helemaal andersom! Soms voel ik me net zo'n konijn! Kan er niet genoeg van krijgen :)

6. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Hahah meiden lig echt helemaal in een deuk van jullie berichtrn!! Wat een opmerkingen haha! Helaas is t bij ons 27 weken geen seks en voor mij zelfs niet klaarkomen:| door die cerclage mannn wat heb ik t daar moeilijk mee! Maar we weten waarvoor we het doen onze grootste wens / droom!! en ik hoop dat deze uitkomt!

Bianca gefeliciteerd!!!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Biancah -> wat een goed nieuws! Weer een jochie!!

Meiden, waar blijven jullie? Waar zitten jullie verstopt :D

@ Opgewonden... Weet even niet wie het vroeg, sorry! Ik heb niet meer of minder zin. Heb het gevoel dat hier weinig is veranderd daarin... Dus hier geen verschil!

@ Liefde -> kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar bij jullie wel van heel groot belang! Knuf!

Hier gisteren het infuus gehad. Ging allemaal goed. Alleen daarna doodop (elke keer hoor). Was om half 6 thuis, gegeten, in slaap gevallen, om half 11 even wakker geworden door droge mond en daarna de nacht doorgeslapen tot half 7. Goed geslapen dus :) Nu vandaag nog bijkomen. Altijd de eerste dagen erna duizelig en moe ervan.

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Biancah, welkom bij t elftal!

@opgewonden: voor de dames die het wel hebben: ik ben jaloers!
    Behalve voor liefde waarin t niet mag..>Sorry for u! Dan zou je toch even willen ruilen, ik mag t wel maar "kan t niet"...Hopelijk is he tallemaal voor t goede doel meis!
    @minimuis: fijn dat infuus goed is gegaan.

@hier: ik ben ook nog zo moe, ik barst niet van de enrgie hoor! Wie van jullie wel?

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ah arme liefde, je mag het wel aan ons geven inderdaad :D

Sumshine, hier wel moe maar niet meer zo gesloopt... ben niet zo vooruit te branden maar niet meer opgebrand... minder dutjes tussendoor maar gewoon op tijd naar bed, dat idee ;)

Stitch al nieuws van de kinderarts?

Morgen eindelijk weer echo, hoop dat ze tussen de beentjes willen en kunnen gluren :)

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, Toevallig belt de kinderarts net.... moet gewoon doorgaan met zijn medicijnen maar moet vandaag nog wel ontlasting van hem gaan inleveren bij het lab. Ze vermoedt toch iets van een infectie. Om dat uit te kunnen sluiten wil ze graag een kweek. Daar is dan maandag de uitslag van bekend. Tot die tijd doorgaan met medicijnen en proberen te voorkomen dat hij gaat uitdrogen... Ik word er nog niet echt happy van, maar meer konden ze nu niet doen :(

voor zaterdag staat er hier een groot feest gepland voor bij ons in de tuin... Maar toen ik vrijdag een ijsje uit de vriezer wilde pakken had ik een milkshake! Manlief dacht dat ik de deur niet goed had gesloten... Dus de vriezer maar op maximaal vriezen gezet... Vanochtend had ik nog steeds milkshakes in de vriezer.... Zoek ik net het garantiebewijs; was de garantie verlopen op 1 juni 2012! :x gelukkig lag er nog niets voor het feest in de vriezer, maar handig is het zeker niet!

Net nog even gebeld naar de babywinkel waar ik gisteren mijn kleding had gekocht. Die actie is dus 50% korting op alle artikelen... dus er is gewoon ff 90 euro teveel berekend gisteren. Straks nog maar eens ff mijn geld op gaan halen ;)

@moe hier ook nog steeds erg moe. Vermoed ook wel dat dit met het weer te maken heeft... die temperatuurschommelingen zijn niet goed voor een mens, laat staan als je zwanger bent....

Gisteren voor het eerst gehoord trouwens dat ik nog een bescheiden buikje heb voor de 18 weken... :) Voor mijn gevoel zie ik eruit als een kamerolifant ;)

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Gelukkig kom je er "op tijd" achter ipv zaterdag.
    3 weken eerder was prettiger geweest. Maar zouden ze echt zo kinderachtig doen over 3 weekjes? Zou gewoon ff bellen.

Ook hier nog moe.Lijkt ook niet echt minder te worden. En wat nu nieuw is is de hele tijd barstende hoofdpijn. Ben allang blij dat de misselijkheid over is.

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Biancah± hoofdpijn heb ik ook vaak en als ik op tijd paracetamol in neem gaat het wel over (2 stuks) maar als ik te laat ben dan kan het wel 2 dagen duren, knetter gek word je er van!
    Hoe is het met je bloeddruk dan?
    Ik weet iig dat hoofdpijn ook iets hormonaals kan zijn...pffff hahaha

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sumshine, mn bloeddruk was laatste x iets aan de lage kant dus weet niet of t daar aan kan liggen.

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden,

ben ik eindelijk weer eens om wat uitgebreider te reageren. Lees wel vaak mee maar van reageren komt het dan niet.

Zijn er al meisjes gespot?
    @Bianca, leuk een jongen! gefeli!
    @Stitch, beterschap voor je zoontje! En balen van je vriezer... ik hoop dat je zoontje dit weekeind wel weer is opgeknapt...! Enne, wees jij maar lekker een konijn hoor :p
    @ Liefde, zal je zien, als t dan niet mag dan heb je juist zin.... Niet klaarkomen zoveel weken lang, dat moet wel moeilijk zijn lijkt me? (Al is t natuurlijk altijd en beetje een delicaat onderwerp hihi, ik vraag me toch altijd wel af of iedereen wel geregeld klaarkomt :)) Zou t op een gegeven moment dan niet in je slaap gaan komen?
    Bij de eerste zwangerschap had ik erg weinig zin, vaak ook erna wat buikpijn en mijn baarmoeder werd een harde bal... Maar toch telkens maar zin gemaakt want ik dacht na de bevalling dan kan het weken niet.... En wat bleek, na 2 weken deden we het al weer....;) en toen was t wel weer fijn. Nu heb ik het wat meer losgelaten dat het 'moet', en ik heb nu wel vaker zin dan de vorige keer. Maar dat van die nymfomane vrouwen tijdens het tweede trimester....nee daar herken ik mezelf toch echt niet in!
    Hoe is het met de cerclage? Zit die goed en merk je er iets van?

Hoofdpijn had ik zo rond de 10 weken. Volgens mij kan t inderdaad door de hormonen zijn of doordat je meer moet drinken... Sterkte!

Mijn buik groeit lekker en je kunt het nu echt wel zien dat ik zwanger ben. Misselijk ben ik helaas nog heel veel, wel wat vaker dat het pas rond 14:00u. begint. Ik merk dat als ik niet misselijk ben, dat ik dan weer wat meer puf heb om iets te doen. Maar mega energie... nee ook dat merk ik niet hoor. Ben benieuwd wie dat wel heeft hier hihi! Want je leest het in alle boekjes, zou al bijna aan mezelf gaan twijfelen!

Wie voelt de kleine al bewegen? Ik had al een aantal dagen het idee, maar zojuist voelde ik toch echt de eerste duidelijke beweging! Wat een heerlijk gevoel is dat toch!!! :D

A.s. vrijdag een echo, spannend! verder in huis druk bezig met nieuwe kamer voor onze dochter, nieuwe kast beneden en met de kittens die op 1e pinksterdag geboren zijn..!

Dochtertje is bezig met de baby, geeft kusjes op mijn buik en vandaag vroeg ze of de baby eigenlijk bloot is nu... Toen ik ja zei moest ze erg hard lachen maar vroeg daarna wel of we hem wel kleertjes aan doen als ie er is... Hihi ze zag volgens mij al een bloot broertje of zusje voor zich... :D

Groetjes meiden!

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Dames, even nieuwsgierig.. wie van jullie heeft een draagdoek of gaat er 1 gebruiken? Ik zit eraan te denken een
    Hoppediz te kopen, schijnt ook handig te zijn met borstvoeding?

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ik heb er een van de vorige keer, zo'n tricot slen en ik vond het ideaal! Ik gebruikte hem als ik kleine stukjes ging lopen of als ik ergens heen ging waar het wat drukker was of als ik met het ov ging.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    geen verstand van draagdoeken, maar ik weet wel dat ik er 1 wil maar t liefst een zak ofzo, want knopen is niet echt mijn ding....hahahaha

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had er bij Joris 1, maar Joris vond het echt verschrikkelijk. Was toen zo'n zak achtig ding (was heel handig, omhangen, kindje erin, klaar). Hij huilde toen alles bij elkaar, hij vond wel zo'n buikdrager geweldig (waar ze dus rechtop in 'zitten' ipv liggen en die heb ik nog).

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Even bijgelezen. Ik zit in de Ardennen en kan alleen op mijn telefoon kijken. Het is een beetje moeilijk zo op iedereen te reageren, maar ik ben op de hoogte!

@ opgewonden. Ik hoopte op meer zin, aangezien ik het overal lees.. Maar dat valt nog tegen.
    @ draagdoek. Lijkt me best gezellig, maar ik heb veel last van mijn spieren, met name last van nek en schouders. Het lijkt me dus niet echt verstandig.
    @ moe. Ben ik ook nog steeds, maar dat ben ik altijd haha. Evenals hoofdpijn, heb ik alle dagen vier jaar lang. Maar goed, ik zal niet zeuren. Positief blijven.
    @ baby voelen. Sinds een dag of twee voel ik soort plopjes en bewegingen!

Fijne dag iedereen!! Ik zit hier sinds maandag in de regen.. vrijdag weer naar huis.

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @fleur, wat fijn dat je de baby nu ook voelt! Heerlijk gevoel he :) Wat betreft snel last van je rug en schouders, daar heb ik ook redelijk snel last van, maar dat blijkt bij een geweven doek helemaal geen probleem te zijn!

@hier, zo maar eens aan het werk..zit weer veel te veel op internet te kijken:p

Deel Deze Pagina