Eerste girl!!! . Gefeliciteerd!!! Stitch, leuk hè die geboortekaartjes . Minimuisje, oh wat leuk dat je mannetje z'n kindje heeft gevoeld!!! Hier inderdaad erg blij met de 20wk echo. We waren, vooral ik , best gespannen.....heerlijk om te horen en te zien dat ons mannetje het goed doet!!
Sas, He een meisje na al die jongens , gefeliciteerd benookzo benieuwd wat wij gaan krijgen Hier ook soms bandenpijn. Maar voelt bij mij echt als trekkerig gevoel in liezen naar de buitenkant toe. Maar goed als menstruatiepijn heb ik ook altijd alleen maar lage rugpijn. Baby voelen, in het begin af en toe paar dagen niet nu elke dag wel (ondanks ook de placenta aan de voorkant) maar van buitenaf ish et nog niet te voelen. Komt ook door die placenta denk ik. Zonnestraal goede echo yes! Stich al kaartjes, tjonge je bent er mooi op tijd bij Gelukkig houd ik nog geen vocht vast wel ongeveer 3 kilo aangekomen, maar heb het idee dat dat echt allemaal in mijn buik en borsten zit. Ben wel blij dat ze weer iets voller zijn, valt straks nade bv weer zo tegen Verder geen zwangerschapskwaaltjes dus voel me prima Zijn jullie er trouwens al uit of je bv of fv gaat geven? En gaat er iemand katoenen luiers gebruiken. Hier naar alle tevredenheid twee meiden in katoen gehad dus nr drie gaat daar ook aan geloven
@ Sas gefeliciteerd!! En een meisje, super leuk! @ Bv of fv: ik ga voor borstvoeding. Wil het zeker wel geprobeerd hebben. Maar het zal geen jaren duren @ Luiers: gewone wergwerp dingen. Dat katoen lijkt me niks, veel werk en (voor mij) lichamelijke belasting.
Wat ontzettend leuk Sas! Gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje op komst! Eindelijk... Het eerste meisje is gespot op dit lijntje @ Luiers -> hier ook gewoon pampers, geen katoenen. Net als Fleur, is mij dat echt teveel werk... @ BV / FV -> ik mag geen borstvoeding geven ivm de medicatie wat ik allemaal gebruik, dus hier geen punt. Hier is vriendlief met zoonlief al naar de winkel. Zijn al een uur bijna weg, volgens mij zijn ze de hele winkel aan het leeg kopen... Einde van de ochtend nog afgesproken met een vriendin. Lekker rustig weekend Iedereen een fijn weekend!
Mijn borstvoeding zal ook niet zo lang duren denk ik. Ik moet eigenlijk ook gauw weer aan de medicatie. Ik zal het eens uitzoeken/navragen.
gefeliciteerd met jullie kleine meid! ik heb de placenta ook aan de voorkant. denk hem/haar af en toe te voelen, maar weet het niet zeker. ik ga bv proberen, in elk geval zolang ik verlof heb, als dat lukt. en we gaan voor pampers. maar respect voor mensen die nog katoenen luiers gebruiken!
Sas: een meissie! WOUW! Een zusje voor dochterlief! wat leuk! Had je t ook verwacht? @bv of fv: eerst probeer ik bv maar ik doe er vooral niet moeilijk over als t toch fv word, ik ga in iedergeval niet lang lopen hannessen. @luiers: gewone luiers svp, vind het huishoudelijk werk, een kind, werken en dan een baby al zwaar genoeg! haha! Hoe makkelijker hoe beter! maar katoenen luiers hebben veel voordelen dus 10 punten voor diegene die het prettig vinden!
Pff moe hier.. Kom dus later wel uitgebreider bijkletsen. Hele dag gewerkt en net de cake en vulling gemaakt voor de verjaardagstaart voor vriendlief morgen..morgen afwerken..nu op de bank en niets meer doen.. Heerlijk! Wat zijn jullie aan het doen?
Sorry dames, dat ik een tijdje niet heb gereageerd. De laptop is een ruim een week weggeweest omdat deze kapot was. Ik was dus internetloos. (omdat we ook beiden geen internet op onze mob. hebben) @baby voelen: ik voel het ook nu. Zondag legde manlief zijn hand een tijd op mijn buik, en ja hoor! plop! Echt bijzonder dat ik het toen voor het eerst voelde, op vaderdag. Hoe weten jullie trouwens dat je placenta aan de voorkant ligt? Ik ben ook weer op controle geweest bij de verloskundige. Het duurde zo lang voor mijn gevoel. (5 weken) Maar met de baby was alles goed, voor zover te horen en te voelen was aan de baarmoeder. Ik kreeg zelf wel een uitbrandertje dat ik beter voor mezelf moest gaan zorgen. Dit omdat ik zo vreselijk moe ben, en door de moeheid niet zo goed kan eten. Ik moest ook minder gaan werken, dus werk nog maar 22 uur ipv 40. Bloeddruk was nog steeds laag, ondanks alle drop en hb was 8.0 dus prima! Wat leuk al die jongens! Ik hoop ook stiekum op een jongen, dus ben heel benieuwd. We zien het wel in november (of december als ik over tijd ben). Ik zie trouwens best op tegen de 20 weken echo. Al maakt het me niets uit wat ons kindje eventueel ook zou hebben. We laten het toch niet weghalen. Maar ondanks dat zie ik er best tegenop. Herkennen jullie dat? Of zien jullie meer het leuke van ik ga m'n kindje weer zien! Mijn hoofd is ook een vergiet. Ik weet niet meer waar ik op wilde reageren... sorry als ik iets of iemand vergeet.
@ Isis, wat heb je gemaakt, een taart van marsepein? Ik ben lekker aan het klooien op internet, muziekje erbij.. kopje thee met koekjes en ondertussen ben ik begonnen met mijn nieuwe project: de a.s. babykamer aan het uitmesten. Wat een zooi! @ Wiedeltje, dat de placenta er voor ligt is te zien op de echo. En minder werken wegens de vermoeidheid, dat is wel een stap terug! Rust je nu ook meer? Ik vond de 20 weken echo ook spannend hoor! Je weet toch nog niet of alles wel goed is en dan hoop je wel op een bevestiging. Onze 16 weken echo bleek een 20 weken echo te worden, omdat ze op de pretecho klompvoetjes constateerden, nou dat was hartstikke spannend of er niet nog iets ergers aan de hand was!
@fleur, idd een fondanttaart met mascarpone aardbei en witte chocoladevulling.. Ben benieuwd! De vulling zelf was iig lekker @20 weken echo, hier nog meer dan een week wachten en vind het ook heel spannend! Ondanks de vele echo's die ik al heb gehad. Je kindje krijgt toch helemaal een checkup! Iig wel goed op groei hier, loopt zelfs een paar dagen voor. Dat ie goed groeit vind ik iig al een opluchting!
Nou dat is het ook! En lekker zo'n taart. Heb zo'n taart gemaakt voor mijn neefje, geboortetaart. Best grappig, wel veel werk.
Wiedeltje, ik vond de 20wk echo ook heul spannend! Was echt opgelucht dat alles er goed uitzag. Hier ook de placenta aan de voorzijde. Ik voel beebje wel, maar nog niet heel vaak zeg maar. En m'n man voelt beebje nog helemaal niet. Placenta zit helemaal tot aan m'n navel . Morgen de laatste dienst....ik heb al verlof met 20wk . Ik werk op de ambu en vanaf 20wk moet je van de ambu af ivm zwaar tillen en agressie enzo....