Oh wat ontzettend spannend Sumshine! Duim heel hard dat het voorspoedig verloopt en dat de inleiding geen dagen duurt! Toi toi toi!
Rensje, fijn dat het goed was allemaal. Sum: heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan.
Sum even snel heeeeeeeel veel succes en we denken aan je!!! Je kunt het meid .... Dikke knuffel van mij!!!!!!
Wat een spannende berichten lees ik weer. Heel veel succes Sumshine!! @ Schoonmoeder, moet nog 2 x chemo, dan operatie en dan de bestralingen. De chemo's hebben er tot nu toe voor gezorgd dat de tumor al is gehalveerd. @ Naam, de naam is wel definitief. We noemen hem niet iedere keer bij naam, dus verspreken hebben we verder niet gedaan (alleen 1 x in het begin) Hier gisteren zomaar opeens een nieuwe bank en twee stoelen gekocht We gingen alleen ff naar de gamma.. en keken even bij de trendhopper.. haha. Hij is echt superstrak en mooi voor weinig! Met Italiaanse designstoelen. Faillissementsverkoop
Fleur, ten eerste fijn van je s moeder dat je echt ziet dat de chemo iets doet. Hopelijk komt het allemaal goed.. En lekker met geld gesmeten hihi.. Altijd leuk. Trendhopper is een leuke winkel. Bij ons is naam def!!! Heel soms spreken we hem uit tegen elkaar maar niet vaak. Als ons peutertje hem hoort dan zegt hij het door. Hoop dat het voorspoedig gaat bij sum!!!!! Hoop straks nog een updatetje!!! Mijn mannen zijn samen een rondje met de trein aan het doen!!! Hadden het eigenlijk gister beloofd maar toen moest ik in1 x naar het zh!!! Dus dan maar deze ochtend. Hij heeft vannacht voor de 1e x in een groot (twijfelaar) bed geslapen. En het ging super, andere bed was voor zijn broer zegt ie.... Hihi Meiden, ik voel me zo beroerd!!! Pfff 2 koortsblaren op mijn lip, zware diarree en buikpijn en voel me zo slap. Volgens verlos heb ik griep!! Vandaar ook dat ik gister in het zh was omdat ze zwangerschapsvergifteging had. Maar alle onderzoeken waren goed.... Maar bah bah voel me echt klote.
Oh bah rensje wat naar. Knap maar gauw op voor je gaat bevallen je hebt dan je energie hard genoeg nodig. Sum heel veel s6! Hoop dat alles voorspoedig verloopt. @hier zo mega rugpijn/bekkenpijn. Maakt niet uit hoe ik lig, zit of sta alles doet pijn. En mn schaambot en alles is totaal beurs en voelt gekneusd. Ga straks denk ik om pijnstilling vragen, want ik kan helemaal niet functioneren zo. Elke X ook uitstraling naar benen incl tintelingen. Er word vast van alles afgekneld. Verder voel ik me wel redelijk. Vooral omdat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.
Spannend zeg, hoop voor Stum dat't inleiden vlot gaat. Rensje, beterschap! Hopelijk ben je van de koortslippen af voor je bevalt anders echt een ramp! Fijne dag allemaal.
Goedemiddag @sum heel veel succes! Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je snel je mannetje in je armen! Duim voor je! @rensje, Hmmm nog steeds niet fit?!? Balen zeg! Hopelijk knap je snel op, en zijn die blaasjes op je lippen snel weg! Hoe vond Enzo het treinen?? @biancah, klinkt ook niet erg fijn, hopelijk kunnen ze je iets geven tegen de pijn! Succes met de ctg. wie ben ik dan nog vergeten??? @namen, hier definitief maar eergisteren zagen we nog een leuke naam voorbij komen en begon manlief toch nog beetje te twijfelen... Maar ja, die naam past niet bij onze namen, en om het geboortebord deze week nog aan te passen @hier, gisteren wat slijmen verloren, gisteravond de hele avond met een warme gelpad in mijn rug en op mijn buik gelegen, verschrikkelijke krampen. Vannacht slecht geslapen, en vanochtend een heerlijke douche genomen van een uur toen werden de krampen gelukkig minder. Net met zoonlief voor de eerste keer naar de bioscoop geweest, film van de Club van Sinterklaas. Echt heerlijk genoten zaten maar met zijn 8en in de zaal, dus het was echt heerlijk!
Haaai meiden, Wat lief dat jullie zo meeleven! Rensje: balen van de griep meis! Biancah: pijnstilling gekregen? Stitch: oe spannend: serieus werk!! Hier: tabletten voor rijping bm gekregen, heb wel harde buiken maar tis nog erg goed te doen dus in hoeverre t serieus is?! Dit is me te makkelijk nl. Als bm mond rijp is dan worden vliezen gebroken en kunnen we echt gaan inleiden....wachten dus! Vanmorgen blddruk torenhog: gevaarlijk alles in rep en roer maar zalkte na 30min weer gelukkig. Sindsdien is blddruk keurig gek he? Volgens gyn is dat juist de zware aanslag op lijf van "top naar bottom". Naja. Veel aan ctg gelegen, en beeb doet t goed: lijlkt nog geen hinder te ondervinden van mijn situatie gelukkig! Knuf!
Nee mag alleen paracetamol Wat spannend allemaal joh. Ik moet echt nog week wachten. Alles is zo rustig in mijn buik. Zo gek dat vorig weekend wel weeën en vanaf maandag niks meer. Maar Sum hoop dat t allemaal.beetje opschiet voor je. S6
succes sum! ben heel benieuwd naar de verhaal ivm inleiden. fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat! you can do it!!
Succes Sum, ik hoop dat je bm morgen voldoende verweekt is. Het kan ook op gang komen als ze dan de vliezen breken... Houd jezelf goed in de gaten en schroom niet om iets vr de pijn te vragen als het te heftig wordt! Hier weer heel slecht geslapen, ik ga mrg bellen naar de poli of ik iets kan krijgen voor een nachtje.. Biancah houd vol! Kun je wat afleiding vinden?
Ik houd t ook wel vol. Gewoon die rotbandenpijn. Maar met mn kleine man gaat alles nogsteeds goed dus daar ben ik allang blij mee. En ook al.is t elke dag weer een opgave naar zh te gaan die ctg geeft me toch weer elke X rust. Ik weet dat het nog heel even is dus ook dat geeft kracht. Sum hoop dat je vanavond nog wat laat horen hoe het met jou en de kleine gaat. Als dat niet lukt is dat erg begrijpelijk.
Sum, spannend hoor!!! Ik denk aan je!!! Sas, doen hoor! Kan echt geen kwaad voor de beeb. Heb thuis ook slaappilletje ingenomen die ik van de vpk van het zkh kreeg. Had het echt ff nodig! Je moet zometeen bevallen dus voldoende op krachten zijn! Biancah, je bent er bijna meid!!
@Biancah, fijn, je klinkt weer wat 'sterker' Is denk ik erg fijn dat je weet wat nu t plan is.. @ Zonnestraal, goed te horen, wat kreeg jij voor iets? En hielp dat? Dochter begint nu te hoesten en heeft 38.4 ... ohoohhh vast aangestoken door mij. Ik ga ff koken