Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik voel me ook stuk sterker hoor. Ook dat se kleine man het zo goed doet geeft mij weer kracht.

Sas, Ohjee nogsteeds niet lekker en dochterlief dus ook al niet. Wat balen voor jullie. Word gauw beter jullie.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sas, Lendormin heet het en de vpk zei dat ze dat aan zwangere gaven.
    Tis een lichte inslaper en je spieren ontspannen. Dat laatste is echt een verademing. Bij mij hielp het als een tiet!
    Werd wakker met duffe kleine oogjes van het ineens veel slapen na weken! Heerlijk!!

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    dank je Biancah, blijf jezelf (je stemming) wel heel goed in de gaten houden hoor!!

@ Zonnestraal oeh dat klinkt fijn!! Dat wil ik ook :)

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hee meiden,

Ben er ook weer even!! Denk effe checken of sum der manneke er al is!!! Kom op meis je kunt het.

Sas, jij ook al niet fit?? Hier ook grieperig.
    Hopelijk zakt het snel....

Biancah meis je doet het super! Moet vaak aan je denken, en denk dan echt hoe ik me zou voelen!! Je komt er wel......

Stitch, ja mijn mannen vonden het geweldig.. Nouja mijn kleinste mannetje.... Hij heeft ook zon dublo trein en daar is hij wild op. Vandaar dat papa hem maar even mee nam.. Hij was alleen teleurgesteld dat hij geen conducteur had gezien die zijn kaartje knipte Hahaha

Toen ze terug kwamen heb ik echt even een mental breakdown gehad.
    Heb zo zitten huilen omdat ik me zo beroerd voelde , en dat het me allemaal zwaar valt.. En stiekem ook dat ik het toch weer ontzettend spannend vind die bevalling!!!
    Kon mijn tranen zelfs niet bedwingen waar ons peutertje bij was, hij kwam me heel lief knuffelen...
    En na een knuffel van manlief en zoonlief gaat het weer een stuk beter.. Denk dat ik gewoon even ontlading nodig had ofzo!

Nu ben ik toto kan mijn ogen niet open houden dus mijn luikjes gaan vanavond vroeg dicht hihi!!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nog niks meide hoor! Harstikke rustig hier. Morgen dus w.s. Weer pilen inbrengen en nemen...

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Slaap lekker sum!!!!! Ga duimen voor je!!!! Dikke knuffel

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Slaap lekker sum! Je houdt t wel spannend!

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Rensje, vervelend dat je je zo naar voelde... gelukkig gaat t nu weer...
    ik ben idd een week ziek geweest. Luchtweginfectie, dus erg benauwd en heel veel hoestbuien. Daardoor nu 2 gekneusde ribben.. maar t gaat inmiddels wel.weer.. Nu krijgt dochtertje koorts en hoesten... ohooohhh

@Sum wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Succes hoor en hoop dat je goed slaapt! Spannend morgen!

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sas, pffff wat ben jij ziek geweest zeg met 2 gekneusde ribben :(
    Ziek en hoogzwanger, k*t zeg! En nu dochtertje ook :(.
    Hopelijk kun je snel een nachtje slapen!! Is wel ff lekker voor je!

Sum Sum Sum, zoooooo spannend!!

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Good morning!!!!

Sum kom op!!!!!!

Hier goed geslapen, alleen volgens mij heb ik bandenpijn onderin mijn buik!!! Ohhh bewegen doet pijn... Verder hier rustig dagje .... Hoe is het met jullie???

Of liggen jullie nog allemaal op 1 oor???

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    lig nog wel op een oor maar ben al vanaf half 5 wakker...
    Ja ben idd best ziek geweest, vooral enorm hoesten en benauwd. En zeker niet fijn met een buik vol baby en een peuterdochter. Gelukkig wel wat hulp gehad. Heel irri merk ik dat veel mensen dan reageren met : nou gelukkig is alles mt de baby goed... Ja tuurlijk heel gelukkig!! Maar alsof ik dan dus maar niet moet zeuren of zo en 'even doorzetten'! Herkent iemand dat?

Merk dat ik het echt zat begin te worden. Slecht slapen in combi met de hele dag dochterlief begint me op te breken. Zo, ff klagen hoor...
    @ Sum, succes vandaag!!

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Sas meis heeeeel herkenbaar! Ik voel me al klote vanaf week 26 ivm vroeg tijdige weeën etc! Ook hier veel zwaarder omdat we een peuter hebben rond lopen. Gelukkig helpt me moeder me wel. Heb zelfs een paar x te horen gekregen " tja jullie wilde een 2e!!!! Denk jaaa inderdaad maar had dan toch wel iets een makkelijker zwangerschap gewild. Vind het gewoon regelmatig tegenvallen ondanks dat ben ik blij dat we een 2e krijgen maar kijk gewoon heel erg uit naar de kerst!! Dan hoop ik weer wat te kunnen en wat rust in mijn hoofd!!!

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Rensje, je vervelend he!! T is net of je als je zwanger bent niet mag klagen of zo. Ten minste bij een aantal mensen dan.. Deze laatste weken vallen me echt zwaar, en ik raak zo eerder uitgeput.. Deze zwschap is lichamelijk zwaarder, vanaf week 8 tot ergens in week 30 kotsmisselijk en nu nig altijd s ochtends overgeven. + bekkenpijn e.d.

Morgen gesprek bij de gyno en daarna een intake op de kraamafdeling ivm klinisch kraambed... ik ben benieuwd!

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het is ook gewoon zwaarder!

Hebben jullie ook last van kuitkrampen?
    O.. ik heb aambeien..:) en moet hier zo snel mogelijk vanaf.. iemand tips :(:D Moet er niet aan denken dat ik nu moet bevallen met zo'n pijnlijk geval.

@ Rensje, beterschap meis!
    @ Sas, jij ook eigenlijk. Super vervelend als je je zo voelt.

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @fleur, curanol werkt vaak beter dan sperti. maar is ff uitproberen.
    Pijnlijk he! Houd er rekening mee dat je er na je bevalling dan ook last van gaat hebben (waarschijnlijk).. Tijdens je bevalling denk ik dat je wel wat anders voelt dan de aambei... en er staat dan ook veel druk op je onderkant, daardoor verdooft het juis wat. Als je er heel veel last v hebt zou ik wel ff je huisarts of vk bellen hoor! Succes!

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    en kuitkrampen had ik in de vorige zwschap veel. Heb wwl eens gelezen dat extra magnesium kan helpen (dacht ik) Dit keer gelukkig minder last...)

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goeiemorgen dames
    Sum, ik duim voor'n rijpe bmm...succes. Heb je geestelijk al "afscheid" genomen van je zwangerschap? Jij was er van ons allemaal 't minst klaar mee geloof ik ;)

@niet mogen klagen...hoor soms ook van de standaard antwoorden als "ja dat hoort erbij" of "nog maar even..." kan me daar ook aan storen.
    Mijn bekken doen behoorlijk pijn als ik even gelegen heb, dus ook als ik uit bed stap...of op de bank gelegen of gezeten heb...zodra ik sta/beweeg trekt't wel vrij vlot bij. Bij jullie ook?

Volgens mij drukt mijn slaappositie ook de baby omhoog waardoor ik na'n plaspauze of als ik echt deruit ga ongikrampen krijg laag in m'n buik en onder rug...ik denk dat't komt doordat de baby dan weer in zijn normale, lagere positie in m'n banden komt te hangen, maar geen idee of dit waar is :p

Sas, jij bent ook lang ziek geweer ...petje af. Doen de kneuzingen al minder pijn?

Fleur ook al...ik heb er dus ook 1 al vrij lang, doet me geen pijn maar lijkt nu wat meer naar buiten te komen.
    Kan je dan gewoon naar de apotheek of moet je langs de HA? Dat laatste weinig zin in :p ik dacht dat't niet mogelijk was der vanaf te komen voor de bevalling dus had me erbij neergelegd omdat ie geen pijn doet, maar't liefst zonder bevallen ja. .... sterkte met de pijn...

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sum hoe was je nacht?

Oh vervelend he die mensen die dat dat soort opmerkingen maken.
    Ik krijg vaak ook opmerkingen van joh nog ff, straks ga je t nog missen enzo.

Amona ik herken dat wel, maar elke houding duurt maar ff en fan doet t weer pijn ook staan enzo.

Hier, ik voel me erg onrustig. Ik heb me vanacht bedacht dat ik toch verwarming wil in de babykamer. Terwijl manlief t onzin vind. Maar ik vond t te koud. Nu had ik een electrische kachel gezien en hij vind dat te duur in gebruik. Ik ga er straks gewoon een halen en dan kan ie kiezen, of hij maalt deze week een verwarming en brengen deze terug of ik gebruik deze.
    Chantage i know hihi. Maar gaat vast werken om mn zin te krijgen.
    Verder voel ik me erg onrustig. Waarom weet ik niet. De zenuwen lijken door me heen te gieren. Misschien komt dat omdat ik nu voor t eerst alleen voor de ctg ga.

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @zwanger zijn, tja wij wilden toch graag en tweede kindje? Je krijgt er iets moois voor terug, die paar weekjes trek je ook je nog wel, bla bla bla! :x Word er ook niet goed van!
    Straks als we bevallen zijn dan krijg je weer continu te horen dat je bevalling wel mee viel en dat je weet waar je het voor gedaan hebt.....:cool:
    Het valt allemaal wel mee, totdat ze zelf zwanger zijn of net bevallen zijn, en dan moeten wij het lef eens hebben om zo'n opmerking te maken;)

Elke zwangerschap is anders, net als elke bevalling. Ik zal nooit iemand veroordelen om haar zwangerschapskwaaltjes...maar als mensen klagen over hun bevalling hoe zwaar het allemaal wel niet is geweest en ze hebben maar een paar hechtingen tja, dan kost het me veel moeite om geen opmerking te maken.... :cool:
    Natuurlijk kan een bevalling van 72 uur ook zwaar en vermoeiend zijn, ook al heb je weinig hechtingen oid, maar ik heb te vaak gehoord dat ik me aanstelde en dat ik er iets moois voor terug heb gekregen. Dat is ook zo, maar buitenom dat heb ik er ook veel ellende bij gekregen die wel de rest van mijn leven mij zullen achtervolgen.... Mijn vriendin is 4 maanden na mij bevallen en die vertelde me een paar maanden terug pas dat ze nu pas besefte dat mijn bevalling toch zwaarder was geweest dan die van haar, dat ze me eerst niet geloofde; ik kon haar wel wat aandoen!

Gelukkig hebben we elkaar hier op het forum en begrijpen wij elkaar wel! Dat scheelt voor mij wel veel in ieder geval.

@sum, heel veel succes vandaag, hopelijk schiet het op en kan je snel gaan genieten!

20. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    even snel berichtje van mij!!
    en ik ben zo blijjjjj!
    kan niet stoppen met lachen en huilen!

Jayce komt wss donderdag of vrijdag eindelijk naar huis! whaaa ben zo trots op mijn kleine wonder kindje!

Deel Deze Pagina