Liefde wat fantastisch nieuws! Wat doet je wonderkindje het geweldig! Trots mag je zijn op je kleine man en op jullie zelf!
Liefde meis wat geweldig!!!!!!!! Jayce is een bikkeltje!!!!!! Lekker genieten meis........ Eindelijk Ijn jullie compleet!!!
@Liefde, wat fijn. Super!! @aambeien. Ik heb net curanol gekocht. Speciaal voor de zwangere vrouw met aambeien. Het schijnt perfect te werken. Heb de pillen en de zalf gekocht hihi. Flink inslaan
Blij voor liefde!!!!! Nog een dag pillen hier....wel ontsluiting maar bm mond nog niet rijp genoeg...verdorie Lijf nog niet klaar voor bevallen dus! Ik wil naaaaar huis!!!!!!!!!! Mijn meisje weet nie wat er allemaal gebeurd en na de bevalling moetk zowizo 24u blijven dus ben zo een week weg, vind t zo sneu voor dr! En die 100procent bedrust is gewoon kut! (Sorry hoor) Ben ff verdrietig, maar goed morgen hopelijk wel vliezen brekene en infuus....duuuuuurt lan/!
@sum wat balen dat je nog een dag aan de pillen moet! Kan me voorstellen dat je er flink van baalt, nu ze eenmaal begonnen zijn met inleiden, kan het maar beter snel gaan ook, daar ben je dan wel aan toe... Gelukkig doen de pillen wel al iets! Probeer vandaag lekker te genieten van het getrappel in je buik en uit te rusten, dan kan je morgen er flink tegen aan! *dikke knuffel* We denken aan je....
Liefde!!!!! Wauwwwwww! Wat een heerlijk nieuws!! Trots op jou en de beeb!!! Foto van Jayce?? Sum, ja wat klote meis! Snap dat je verdrietig bent . En bedrust is kut ja!! Ik duim dat je beebje snel komt!! Hier ook een vreselijke nacht!! Voorweeen en piekeren. Bah!!
@ liefde wat een goed nieuws joh, superfijn!!! @sum, het wachten duurt dan lang he... Wie zorgt er nu voor je dochtertje? En ze verwachten dus dat je morgen wel een rijpe bm mond hebt? Kun je zelf nog iets doen? Bijvoorbeeld wat blijven bewegen of zo? Of juist heel veel rusten?
Erg he Stitch! Jouw bevalling was echt een hel...de consequenties zul je je leven lang ervaren! Hoe durft iemand dat te veroordelen?? Bovendien wordt ook komend herstel waarschijnlijk erg zwaar daardoor! Een verticale snee is zover ik het me überhaupt kan inbeelden super gevoelig... Ik vind je wel'n topper hoor, want je bent er ondanks alles zo nuchter onder (je vorige ervaring etc). Als ik uit't niets tegen iemand zou klagen, hebben ze nog min of meer "het recht" mijn inziens te zeggen ah joh nog even, 't hoort erbij... om't tdtmmpjm voorkomen zeg ik't dan dom soms zelf al. Maar als iemand oprecht vraagt: trek je't nog...en dan zo'n antwoord geeft...dan praat ik liever over't weer!!! Sum, je meisje zal er niet veel van snappen nee... hou vol meis, eind in zicht! Liefde, wow!!! Gefeliciteerd!!!! Bijna thuis, eigen bedje, papa én mama constant in de buurt, hoera!! Mogen we tegen die tijd weer meegenieten van'n foto? Bianca, succes in je eentje bij ctg. Hier ook geen verwarming op de slaapkamer...ook getwijfeld..maar onze grenst aan de woonkamer dus denk dat't dan wel kan. Anders kopen we dan alsnog wat Fletur, gewoon bij apotheek geweest of eerst huisarts? Verder even vergeten!! Fijne middag!
Sterkte Sum! Jij moet echt helemaal liggen afwachten. Lijkt me vreselijk. Ik hoop snel te horen dat je bevallen bent. Liefde, wat vreselijk fijn dat hij bijna naar huis mag. Geniet ervan! @kramp: Helpt magnesium echt? Dan ga ik dat halen. Ik heb vreselijk last van kramp. Niet alleen in mijn kuiten, maar gewoon overal. In mijn voeten, in mijn knieholte (aaaauuuuwww), in mijn liezen en ook heel vaak in mijn handen. Dat laatste is ook echt heel irritant. @Fleur: succes met de aambeien. Hoop dat ze snel verdwenen zijn en dat je er dan geen last meer van hebt. @Biancah: Dat het vanaf vorige week maandag helemaal stil is, is misschien stilte voor de storm? Raar voor jou, zo rustig, maar misschien ook wel lekker even rust om uit te rusten voor de bevalling. Sterkte nog even en wanneer leiden ze jou ook weer in? @Namen: Wij zijn er ook helemaal uit. Vrijdag de proefdrukken opgehaald en die waren bijna goed. Alleen het adres er op een andere manier opzetten en dan zijn ze goed. Manlief vond het ook helemaal goed en wilde echt liever een meisje (ook door de naam). Heb ik trouwens weer iets te doen, enveloppen schrijven. Maar vandaag is mijn doel de logeerkamer opruimen. We hebben daar alles van de baby-uitzet wat we nog niet direct hoeven te gebruiken maar neergegooid. Even uitzoeken wat nu echt naar zolder kan en wat er nog maar even moet blijven staan tot de baby geboren is (zoals de box en de tripp trapp met new-bornset). Hebben jullie nog plannen?
Magnesium helpt echt. Ik heb miss 2x kuitkramp gehad. Maakt ook de ontlasting minder hard Ik haal't bij de gyn want das'n hogere dosering dan bij de apotheek...slik minstens 6 tabletten op'n dag, soms meer. Werd toen aangeraden tegen de harde buiken, 't schijnt de bm wat te kalmeren...slik't dus al maanden haha. Succes!
wow, wat hebben jullie alweer veel bijgekletst meiden! liefde, wat ontzettend goed nieuws lees ik!! Ik snap dat je niet kan stoppen met huilen en lachen! Wat is een Jayce een bikkel en wat doen jullie het goed. Heerlijk je gezinnetje straks thuis meis! Stitch, ik snap dat niet dat mensen anderen veroordelen op hun ervaringen...vooral het bagataliseren. Als ik hoor hoe jou bevalling was...was dat een ramp, waar je inderdaad je leven lang de consequenties voor hebt.. Ik vind je in ieder geval ook heel dapper hoe je er nu in staat en duim ook keihard dat het herstel mee gaat vallen deze keer.. sum, wat ontzettend balen dat het niet opschiet.. voel je al wel wat rommelen? En je arme kleine meisje..die snapt natuurlijk niet dat mama zolang daar moet blijven.. Hopelijk komt het gauw op gang! namen, hier zijn we er ook al tijden helemaal uit.. het voelt voor mij ook echt dat de naam past zou ook geen andere naam meer kunnen nemen voor m'n gevoel. kramp, hier gelukkig geen kuitkrampen. Hoor wel vaker dat magnesium goed moet helpen. sas, jij bent ook flink ziek geweest. Hoe voel je je nu dan met je gekneusde ribben? Lijkt me niet fijn.. en je dochter nu ziek met koorts..bah..trek je het nog een beetje? hier, net op kraamvisite geweest bij meisje die ik ken van yoga..wat ontzettend leuk! en wat een popje.. nu kan ik helemaal niet meer wachten om te bevallen! vanmiddag weer controle bij de gyn en mogelijk gaan we evt. inleiden bespreken.. hier in ieder geval weer de halve nacht wakker gelegen van de voorweeen en heb het idee dat de kleine klem in m'n buik zit..voel hem ook niet zoveel .. zit me niet lekker. ben dus benieuwd wat ze gaat zeggen.
@sum sterkte meid, nog even. zal duimen voor je dat het snel gaat nu! @liefde fijn dat je je kleine mannetje mee mag nemen! kan het genieten echt beginnen! @klagen, vreselijk die mensen die je veroordelen omdat je zegt dat je ergens last van hebt (nadat ze het je zelf gevraagd hebben). ze denken alles beter te weten. kan ik echt boos om worden. @hier helemaal klaar met de zwangerschap, laat de baby maar komen! vannacht vrijwel niet geslapen, vanwege bekkenpijn en steeds naar de wc moeten, ook nu nog steeds erg vaak naar de wc voor de grote boodschap.. heel vreemd..
@ Amona. Gehaald bij de apotheek. Wil ik mijn poeperd showen aan de huisarts moet ik toch echt alles geprobeerd hebben hoor! Magnesium is dus ook nog een optie voor mijn kuiten. Samen komen we er wel uit dames!
@fleur, hopelijk hoeft het niet zover te komen dat je je poeperd hoeft te showen! @nicolle hopelijk duurt het allemaal niet lang meer en mogen we allemaal snel genieten van onze kleintjes! Hou vol meis! @hier barstende hoofdpijn....net al twee PCM ingenomen, maar lijkt nog niet echt te werken. Vanavond mijn bloeddruk nog maar eens even meten...
hihi Fleur.... straks show je nog veel meer ik hoop vr jou dat het snel helpt tegen de pijn! @Wiedeltje, klinkt heel pijnlijk die kramp overal! Vraag t anders. ook even aan je vk?