Ojee... ik heb sinds een uur weer enorme krampen in mijn buik en rug.. net als twee weken geleden. Zou het nu weer voorweeen zijn? Of gaat het beginnen? Ik moet ze echt weg puffen..ik ben zooooo benieuwd!
Fleur! Wat spannend! Succes meis! Hier doen de pillletjes wel wat bijna 2 cm ontsluiting en bm mond is nog maar 1 cm ipv gister 3..heb er weinig last van. Ze denken dat ik morgenochtend vroeg echt wel goed de vliezen kan breken en inleiden (de bm mond moet net ietsje opener nog zijn)...spannend iig!
@sum, wat fijn dat ze goede hoop hebben om morgen de vliezen te breken en het echte werk laten beginnen! Succes meid!
Ja Fleur, jij gaat zeker snel sum even voor? En wij allemaal maar wachten op de 2e baby, die van Sum. Spannend hoor. Ben benieuwd, houd je ons op de hoogte? Sumshine: Fijn dat er wel wat schot in de zaak zit. Zou je dan morgen echt je mannetje in je armen mogen sluiten? Oh, ik zie al heel veel al in de 37 weken. Ik wilde dat ik zover was. Dan wordt het echt wel spannend, omdat je dan al 'mag' bevallen! Voor mijn gevoel dan.
@Fleur, spannend! Volgens mij kun je t een beetje testen: als het voorweeën zijn dan worden ze minder/zakken ze weg onder een warme douche. Zijn t echte weeën dan blijven ze.. Sum wat fijn joh goed nieuws! Kun je denk je wat slapen vannacht? Vast heel veel succes en sterkte! Voel je iets van t ontsluiten? Steekjes oid?
Pfffffff Sum en Fleur!! Heul heul spannend!!! Hier vannacht ook voorweeen maar niet doorgezet helaas . Vanaaf volle maan hè dames .
hihi dan schrijf ik in voor volle maan! Nee ik denk niet dat er snel wat gaat komen. Dochter was er ook pas met 41.5 wkn en na 3 keer strippen...
Spannend Fleur, mocht't doorzetten veel succes! Sum, ook al wat vooruitgang wat fijn. Hopelijk morgen vliezen breken! Wiedeltje, heel herkenbaar...ik huppel er ook achteraan.. klinkt nog als'n "ver-van!mijn-bed-show" voor mij. Verwacht hier de komende weken nog niks...hoewel niet elk kindje netjes de termijn uit zit natuurlijk... ach ja, samen wachten we af Hier gesloopt..even naar IKEA geweest voor zo'n verschoonding op de commode, hadden'n normale gekocht en denken dat we dat ding wel passend kunnen maken (manlief dan he ). En bij de babywinkel ernaast even'n standaard meegenomen voor't badje. Zouden we nu dan compleet zijn? Echt IKEA rondgewaggeld, was beter geweest op skeelers ,dames succes of fijne avond!
Wat spannend Fleur en Sum! Had wel al babynieuws verwacht, maar nog niks dus... Ik verwacht ook echt nog niks hoor. Joris kwam ook pas met 41,5 week en ga zelf al een beetje uit van 41 weken ipv 40 weken ier wel vandaag naar het ziekenhuis geweest. Voel me al dagen wat slap/raar plus die vele migraine/hoofdpijn. Na bloeddruk, bloedonderzoek en urine onderzoek gelukkig weer naar huis, niks aan de hand. Toen ik belde vanochtend voor de zekerheid kreeg ik gelijk te horen dat de symptomen lijken op zw-vergiftiging. Dus moest meteen komen. Wel was mijn ijzer aan de lage kant en ze wilde wat geven om een paar nachten goed te kunnen slapen. Maar dat heb ik afgeslagen. Vriendlief heeft altijd nachtdienst en toen ze dat hoorde mocht het sowieso al niet, want kans dat ik dan niet wakker word als Joris roept is dan groot. En dat willen we natuurlijk niet. Maar toch was ze er niet echt gerust op, want ik moest toch wel uitgeslapen zijn voor de bevalling. Tja, helaas hebben we dat niet in de hand hé! Maar ja, toch blij dat ik even voor de zekerheid gegaan was!
Mini dat heb ik zaterdag gehad en daar kwam ook niets uit. Fleur tjee meis wat spannend en jaaaaa het is volle man. Hoop voor je dat het doorzet. Sum fijn dat er iets gebeurt. Morgen gaat het gewoon gebeuren... Denk aan jullie meiden. Hier alles redelijk rustig alleen onze hond zit te hele tijd bij mij te piepen .... Snap er niets van haha
Rensje doet jou hond ook al zo raar! Die van ons ook. Drentelt de hele dag al achter me aan. Was ik ff naar de wc leek hij wel in paniek. Nu ligt ie op mn schoot te slapen. En het is een middelgrote hond dus een schoot vol. Nu is hij dus eindelijk rustig... Wat doet die van jou?
@fleur, hoe gaat het nu met je? @amona, dapper hoor! Nog ff naar Ikea.... Wel fijn dat nu helemaal compleet bent! @mini, gelukkig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is! Een keer extra controle kan geen kwaad... Hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder! @honden, hier ook twee gevalletjes piepdozen, aandacht vragen, overal achter me aan lopen.... Vanochtend stond ik onder de douche, kwam de oudste zomaar de badkamer ingelopen. Sinds zoonlief geboren is, is ze niet meer boven geweest! Ze zou het liefst in me kruipen. Nu ligt ze ook weer op een plaid naast me op de bank, en de ander ligt onder mijn voeten. Toch wel fijn zo'n voetenbankje
Zouden onze doggies iets voeen haha... Nou die van ons zit me gewoon de hele tijd aan te Staren en te piepen. Wil continue boven op me liggen ... Bijna irriterend haha.. Wel apart stitch en biancah dat die van jullie dat ook doen. Hij ligt overigens nu ook langs me... Maar hij is heel onrustig. Zou het komen omdat het volle maan is?? Fleur meis hoe is het??? Wordt het erger of blijft de pijn gelijk???
@rensje, ik hoop het wel! Bij Jari deden ze dat ook, al hoop ik dat het vanavond/ vannacht begint... Jari slaapt vanavond lekker bij oma, zodat ik morgen wat langer kan blijven liggen. Als het dus straks begint, dan hoeven we niemand iets te vertellen En een avondje met zijn tweeën is ook lekker, ware het niet dat manlief op zolder sollicitatiebrieven aan het schrijven is Das mijn 'romanticus'
Ik begin trouwens weer allemaal pukkels te krijgen in mijn gezicht?!? Hebben jullie hier ook last van?? Wil niet als een grindtegel op de foto's staan strakjes....