Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Goedemorgen!

Jullie houden het hier wel spannend wie de 2e zal worden! Her is bij veel wel onrustig hè.

Hopelijk voor sum is ze bezig met het echte werk.

Zonnestraal, wat vervelend dat je weer zo vroeg wakker bent! Wil niet echt lukken met slapen hè..

Fleur, wat een lieve reactie van je man!

Vinden jullie mannen het ook zo spannend? Hier wel!

Hier gisteren bij controle ineens hogere bloeddruk. Ctg was goed en moet nu do weer komen om te kijken wat de bloeddruk doet. Lees/hoorde dat het kan zijn dat de bevalling dan niet meer lang duurt, aangezien de bloeddruk dan vaak iets omhoog gaat:) dat hopen we maar!

2. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.501
    1.852
    113
    Oh, jullie maken het allemaal spannend. Al dat voorwerk etc. Had je dat ook met de eerste Rensje? Ik heb hier nog helemaal nergens last van. Maar ik ben natuurlijk ook minder ver.

Ik heb heerlijk geslapen en heb zelfs niet uitgeslapen:O. Meestal slaap ik wel tot een uur of 10 ofzo. Maar vandaag was ik al om 8 uur wakker. Eens kijken wat ik vandaag ga doen... Misschien mijn plannen van gisteren maar eens uitvoeren. De rommelkamer opruimen. Daar is gisteren niets van gekomen.

Ben benieuwd of we vandaag horen van de 2e baby. Spannend!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Voorwerk bij de eerste had ik helemaal niet. Ja had veel last van harde buiken, maar die had ik al heel vroeg in de zwangerschap. Maar echte voorweeën en indalingsweeën? Nee, totaal geen last van gehad...

Was ook iemand die iets vroeg over pukkeltjes? Nou hier nog 1! Heb nooit last van pukkeltjes en de laatste dagen heb ik er een paar in mijn gezicht, heel enig ;)

@ Isis -> ow dat wist ik niet. Dus daar ook maar eens op letten met de bloeddruk! Succes vandaag bij de controle.

@ Sas -> veel succes in het ziekenhuis en nog beterschap met je dochtertje!

Vriendlief die het spannend vind? Merk niks aan die van mij! Maar ja, ook hij gaat net als mij er vanuit dat deze ook niet 'eerder' komt en nog lekker een paar weken blijft zitten. Denk dat hier de zenuwen bij hem pas komen als ik echt richting de 40 weken loop of als het begonnen is.

Hier vanavond weer een groeiecho en morgen de 37 weken controle...

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @pukkeltjes, ja hier ook! ook in m'n gezicht.. had er ineens een stuk of 3 a 4. Gelukkig beginnen ze net weer een beetje weg te trekken..

@minimuisje, succes met de groeiecho vanavond!

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sum is bezig.....ik weet het zeker!!! :D Anders zagen we haar wel hier!!! Ben zo benieuwd!!

Isis, klopt....dat slapen is ruk, maar al zo lang zo. Ik probeer me eraan vast te houden van nog 2 weekjes. Die kunnen er dan ook nog wel bij toch???
    Maarre, ze zeggen wel 's dat als je bloeddruk ineens stijgt dat de bevalling eraan zit te komen ;).

Voorwerk, ik heb sinds gisteravond weer ENORME steken down under (indalingsweeen)....terwijl de beeb al helemaal ingedaald is. Ik schrok zo van een steek dat ik zei AUW!! Waardoor m'n man weer schrok.....herkent iemand dit??? Gaat de beeb dan nog meer indalen ofzo?! bestaat dat??

Mijn man is heeeeeeeeeeeeeel nerveus :D en kan niet wachten!!!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Volgens mij heb ik ooit eens gelezen (in het verloskundige topic) dat als het kindje ingedaald is en dan het hoofdje beweegt, dat die steken veroorzaakt down under!

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Zonnestraal, ik denk ook dat het t bewegen vh hoofdje is. Ik heb t ook geregeld , al een week of 5 denk ik. Vooral in de ochtend en avond, het voelt of er en mes in de onderkant gezet wordt... idd pijnlijk!

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Herken ook die steken icm bewegen.

@hier heb donderdag afspraak bij gyn. Dus zal dan wel o onderzoek krijgen en meer horen.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Goedemorgen!

Weer veel om bij te lezen....hoop dat ik alles onthouden heb.

@ fleur, balen dat het weer is afgezakt! Hopelijk begint het échte werk snel!

@zonnestraal, balen dat je zo slecht slaapt! Drink je je thee nog?

@sas beterschap met je dochter! Altijd zielig als ze zo ziek zijn...succes bij de gyn en de intake!

@rensje, ik voel me hetzelfde als jij.... Krampen, het gevoel hebben dat er iets loopt van onderen....

@amona, ook jou geduldige wachten gaat beloond worden!

@wiedeltje have fun met het opruimen! :p

@minimuisje, veel plezier met Pagehondje! Succes vanavond bij de echo!

@voorwerk, had ik bij zoonlief ook last van, maar toen pas vanaf de 36 weken. Klokslag het hele uur had ik een wee die ik écht weg moest puffen. Ideaal, had ook geen horloge meer nodig.;) Nu is het allemaal net wat heftiger en loop ik regelmatiger te puffen, maar doorzetten is ho maar:(.

@pukkels, fijn dat ik niet de enige ben...hoop alleen dat ze snel weer wegtrekken! Als ik de foto's terug kijk van de bevalling van Jari dan schrik ik:$ helemaal bleek, opgezwollen van het vocht en vol met rode pukkels en vlekken....

@hier, had gehoopt vanochtend lekker uit te kunnen slapen, maar daar dacht mijn lijf anders over:cool: 4:20 was ik wakker, plassen en weer terug in bed. Heb nog wakker gelegen door harde buiken tot 7:00, heb de wekker van manlief uitgezet, en ben weer gaan slapen tot 8:00. Toen eruit, want mijn hele lijf deed zeer van het liggen en die harde buiken:(
    Toen maar gaan douchen, honden luchten en de boodschappen gedaan. Lekker zware dingen getild, in de hoop dat die harde buiken nu eens om zouden slaan in het échte werk:) Wederom wishful thinking:cool:

Nu ga ik lekker genieten van een welverdiende koffie verkeerd met een chocoladekoekje!

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Stitch, wat naar dat je slecht hebt geslape n. Wanneer staat jouw ks gepland?

meiden hebben jullie ook braaf 3 flanellen luiers gekocht? Ik had ze, maar echt nooit gebruikt.... Ja bij de geboorte van 5 kittens hier wel... dus nu nog 1 over... Ben ff benieuwd of iemand ze ooit gebruikt heeft?

nog een vraag, welke vitamine moet je nou hebben vanaf begin? K en D als je bv geeft, maar als je alleen kv geeft... zoek het zo wel ff op. Het gekke is dat ik het nergens terugvind op uitzetlijstjes...?

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    vitamines, waarom moet je die eigenlijk extra hebben? ik slik vsm puur mama en er staat ook geschikt voor tijdens borstvoeding. Moet ik het dan nog bijkopen?

12. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Vitamines: bij info-avond over borstvoeding vroeg ik ook aan het eind of je nou vitamine K nodig had, en waarom, aangezien ze zeggen dat in bv alles zit wat de baby nodig heeft. Ze zei toen dat vitamine K goed is voor de bloedstolling en daarom wel aangeraden wordt. Toen ik vroeg waarom het dan niet op uitzetlijstjes staat zei ze dat je al genoeg moet regelen en die extra vitamines pas in de kraamtijd worden besproken. :p

Hier: 37 weken! Maar heb het gevoel dat het nog wel even gaat duren. Darmen zijn wel heel onrustig, maar voor de rest nergens last van.

Maar wat een voorwerk/bevallingsdrukte hier! Voel me bijna een vreemde eend in de bijt ;)

Hebben jullie trouwens ook dat de baby af en toe echt uitsteekt! Hier voel ik bijna constant een kontje en voetje uitsteken, alsof ie echt niet genoeg ruimte meer heeft... Nouja, morgen weer controle!

Ik weet niet zo goed meer wat ik tegen iedereen wilde zeggen, sorry... Als er iets in me opkomt dan horen jullie het!

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Isis, ja voor je kleintje als je borstvoeding geeft.. Druppels vitaminen k en d.
    Moet je 10 druppels op een lepeltje doen, beetje olie achting.
    Als je flesvoeding geeft niet want dan zit het in de voeding...!!!

Wiedeltje, nee ik heb bij mijn vorige zwangerschap nooit zo voorwerk gehad. Wel harde buiken maar deze deden niet zeer.
    Maar als manneke was toen ook niet ingedaald, die is een dag voor de bevalling ingedaald. En nu al vanaf week 32 ingedaald.

Sum kom op meid!!!!!!!! Je kunt het en denk aan je...!!! Weet ook zeker dat ze bezig is anders was ze hier al geweest.

Nou mijn man valt straks achterover als hij thuis komt!!! Haha denk dat ik spontaan nesteldrang heb gekregen.... Heb de hele woonkamer verbouwt... Heb echt alles omgezet.. Kreeg het echt op mijn heupen Hahaha... Mijn moeder stond gewoon te lachen want ik ben niet zo "normaal" .. Ze zei goed tekenen hahah

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Vanmorgen om 9u bevallen binnen 3uur van een gezonde zoon. Het was heeel snel en heftig.
    Hij heet J.I.ppe weegt 3420gram en is 50cm

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hi dames
    Jullie ook zo moe? Heb dus ook niet veel onthouden op Puk 't pagehondje na..wat zou ik daar graag mee knuffelen en kroelen!!!!! Heerlijk!

Zit aan een frambozenbladthee...zit geen smaak aan? miss is ie niet sterk genoeg.
    Vk raadde 't aan, schijnt de boel ook te versoepelen enzo?
    Ook lijnzaad gaan nemen...maakt de bevalling soepel en slimy?
    Ook maar wat gehaald voor de decoratie bij m'n andere uitgang :p
    Toch ook maar van die massageolie gehaald voor je muts zeg maar, Fleur hoe bevalt dat?
    Manlief zei al dat ie niet wil smeren...flauw hoor.

moe nu...en de vloer is'n puinhoop...zucht!!!

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wha lieve Sum!!! Gefeliciteerd!!! Wat geweldig!
    Hoop dat't goed gegaan is, je je goed voelt en jullie gauw naar huis mogen. Geniet van je ventje!!!

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaa Sum, VAN HARTE MET JIPPE!!!!! :D
    Ik kijk uit naar je bevallingsverhaal!!!

Stitch, ja nog steeds aan de thee en aan die homeopatische pilletjes van VSM :D. Jij ook al zo slecht slapen meis??

Amona ook aan de thee, haha!!! :D

Rensje, hoezo nesteldrang?!?!?! Hahaha!!

Ik hou sinds een week echt vocht vast.....jullie ook?
    Voetjes echt opgezet, handen ook.
    Geen pukkeltjes ;).

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    sum, wat geweldig nieuws!! gefeliciteerd met jullie zoon en wat een leuke naam!!

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sum gefeliciteerd met jippe!
    Geniet lekker van je zoon!

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Achhhhh sum lieverd krijg helemaal kippenvel!!! Dikke proficiat, je hebt het gedaan....... We zijn trots op je!!! Ondanks dat de inleiding effe duurde toch nog een vlotte bevalling....
    Nu lekker bijkomen en snel een fotootje laten zien hè....

Ben echt blij voor jullie!!!!!

Deel Deze Pagina