Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Die van mij was vorige week maandag ook te klein. Maar heb zoiets ban komt wel goed. Ook hij lag op schema tot vorige week dan. Denk dat ze t soms gewoon niet goed genoeg kunnen meten of dat t net voor een groeispurt is ofzo.

Amona zie je banner idd ook niet.

2. scrat

scrat Niet meer actief

ik heb morgen weer een echo (extra). Hij/zij lag tot nu toe steeds 3-4 weken vooruit met het buikje, dus wordt zwaarder als gemiddeld geschat. ben dus benieuwd wat ze er deze keer van zeggen.
    verder vandaag heel zware, pijnlijke benen. geen idee of het van vocht is of waarvan, maar kan geen houding vinden die pijnloos is. hoop dat ik vannacht wel een beetje kan slapen..

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ligt iedereen al te puffen???:p

@minimuisje, dat is wel even 'schrikken' dat hij zo klein wordt geschat, aan de andere kant, als jezelf niet zo groot bent en Joris ook niet groot was, is het logisch. Hopelijk blijft hij nog ff lekker zitten en weegt hij straks gewoon keurig 5 pond!

@nicolle, succes morgen met de echo! Balen van je onrustige benen, ik neem dan altijd een koud voetenbadje en daarna lekker met de beentjes omhoog. Hopelijk heb je er vannacht geen last van!

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Pffff ti's 2 uur en kan echt niet slapen. Man man voel me zo raar en onrustig... Als ikwegdommel schrik ik weer ergens van wakker .....

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hier tzelfde verhaal Rensje.. Ben er maar even uit gegaan.. Hopelijk helpt t..

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Rot nachten ook!

Vreselijk hé! Hier vannacht steeds wakker door slapende handen, onderarmen en benen, en als ik dan al omdraaide in bed een harde buik... zucht. Slecht geslapen dus!

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Isis, hoe is het bij jou meis ? Ik blijf weeën houden maar ze worden niet krachtiger alleen kan er echt nietvan slapen. Ook zon rare diarree gevoel terwijl ik niet kan poepen.
    Pfff heavy nachtje zo ...

Half 10 moet ik op controle, wil echt dat het nu eens doorzet want word hier gek van.. X

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Goede mOrgen mini!!! Jij Ook al...
    Is die kleine bij jou Ook zo druk???

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Rensje, dat heb ik ook! Uiteindelijk vannacht nog wel 2x gep**pt..(excuus voor de onsmakelijke details:)). En dat terwijl ik nooit s nachts hoef. Verder weeen die maar niet door wilden zetten.. Voel me aardig gesloopt nu.. Nog maar even oogjes dicht proberen te doen.
    Succes bij de controle!

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hier ook 's nachts aan de poep!! :$
    En slapende handen benen en alles heb ik ook!
    En dan ineens heb je dikke olifanten-pootjes van het vocht!! :(

Niet slapen sucks!!!

Xnicolle, succes met echo!!

Rensje, succes bij controle!!

Hier 38 weken, :D. Liefst begint de bevalling NU!!!!!

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Sum gefeliciteerd! Zat ik gisteren op mijn telefoon te kijken of je al bevallen was..las ik er blijkbaar gewoon overheen!
    Alles goed gegaan?

@ Minimuisje, wat spannend weer een ukkie. Maar misschien kweek jij die gewoon.:D

@ Baby uitsteken, ja enorm! En de bovenkant van mijn buik voelt ook aan als een grote blauwe plek.

@ Olifantenpootjes heb ik ook!! En dikke worstenvingers.. die kan ik amper bewegen zo dik en stijf.

@ Poepen, 's nachts niet haha. Wel 3 x plassen.

Hier: gisteren bij de verloskundige geweest. Ik heb een flinke jongen in mijn buik zei ze. Ik ben dan ook 17 kilo aangekomen inmiddels.. en dat terwijl ik 50 woog.
    Vandaag komt mijn moeder nog wat soppen (jammie) en de nieuwe bank wordt geleverd!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland

Uitgerekende datum:

14 november
    Zonnestraal77 (35) 1e kindje, jongen! :D
    15 november
    Stitch85 (26) 2e kindje (KS)
    16 november
    Lolalo (33) 2de kindje
    18 november
    Fleur84 (28), 1e kindje, jongen!
    19 november
    Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen!
    20 november
    Sas 26 (30) 2e kindje meisje!
    Rensje (33) 2e kindje
    Fionn (25) 1e kindje
    21 november
    Minimuisje (29) 2e kindjeJongen!
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    23 november
    Biancah 1e kindje, jongen!
    24 november
    LadyT (29) 1e kindje
    28 November
    Wiedeltje (21) 1e kindje
    30 November
    Coortje (26) 3e kindje
    Amona (27) 1e kindje

Geboren:

Liefde88 (23), J.ayce! (30 w 2 d)
    Sumshine (28) J.ippe (37 w)

Bijgevoegde bestanden:

• images.jpg
      images.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,5 KB
      Weergaven:
      50
  13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.501
    1.852
    113
    @vocht vasthouden. Ik heb het vooral in mijn handen. Voeten valt wel mee. Heb al 2 weken geen ringen meer om (behalve mn trouwring, die doe ik eeeechtt niet af).

Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige. Ze doen dan de liggingsecho en ik hoop dat ze dan ook even meten hoe groot ze het kindje verwachten.

Slapen gaat best goed eigenlijk. Alhoewel ik wel vaak wakker ben, en heel licht slaap. Succes en sterkte aan degenen die niet zo goed kunnen slapen. 's Nachts wakker liggen is echt wel een ramp.

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wat een nachten hebben we allemaal! Als dat zo nog lang doorgaat zijn we straks gebroken als de kleintjes er zijn...

@fleur, wat fijn dat je moeder komt soppen! Straks lekker in een schoon huis genieten van je nieuwe bank! En die kilo's zijn er straks weer snel genoeg af hoor, zeker als je een grote jongen in je buik hebt zitten. Zie je op tegen de bevalling??

@rensje je bent nu op controle, spannend! Hopelijk is alles goed.

@isis, Fijn hè, al die nachtelijke toiletbezoekjes.... Ik ga nu ook op de meest absurde tijden en wel ooit 4x per dag terwijl het 'normaal' 's ochtends na het ontbijt is.

@amona, hoe gaat het met je?

@sum, lekker geslapen met de kleine man??

@hier weer een verschrikkelijke nacht gehad, vaak wakker, harde buiken en last van mijn darmen... Om 3 uur heb ik een kruik warm gemaakt voor manlief zodat ik het raam open kon zetten voor frisse lucht:) (manlief heeft het door zijn reuma vaak koud 's nachts waardoor het raam in de winter dicht moet)
    Mijn voeten zijn eigenlijk niet dikker dan de afgelopen maanden, maar mijn handen en vingers:$ krijg mijn ringen en horloge niet meer aan:(

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Stitch, mijn moeder belt net dat ik ook even een boodschappenlijstje moet maken. Zij doet de boodschappen wel, want ik kan maar beter niet fietsen?? Haha. Mijn man is weg met de auto vandaag. Supermarkt is echt op 1 minuut afstand maar goed.

Ik zie niet echt op tegen de bevalling. Laat het maar over me heen komen en neem me voor er het beste van te maken en wil proberen zoveel mogelijk te ontspannen dan. Maar ja, geen ervaring he? Eerst zien dan geloven ;)

Jij ook al aan de vocht. Hier kan ik ringen en horloges ook niet meer hebben. Knelt teveel af.

@ Wiedeltje, fijn dat je wel redelijk slaapt. Ik ook wel aardig. Dat was eerder in de zwangerschap wel anders!! Toen lag ik nachten wakker en werd ik steeds meer een zombie. Nu gaat het beter op het vele plassen na dan.

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur, wat fijn zeg dat je moeder ook nog even de boodschappen voor je doet! Lekker genieten hoor van die verwennerij!
    Goed hoor, dat je er zo 'in staat' qua bevalling. Is ook het beste, lekker over je heen laten komen!

@borsten, jeuken die van jullie ook zo?? Zit hier de halve dag lekker ongegeneerd te krabben :cool:

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hi dames

Rensje, succes op controle.

Zonnestraal, 38 weken, wow, laat maar komen die kanjer!

Medelijden met alle nachtbrakers! Ik slaap de laatste nachten vlot weer in. Werd net wakker met flinke menstruatie krampen in buik en rug, werd er zowaar vrolijk van :p

Word de laatste nachten/ochtenden wakker met honger, jullie ook?

Fleur, wat fijn dat je moeder komt helpen!! Manlief zei gisteren na'n huilbui van mij omdat alles een zooi is en't me even niet lukt/lukte dat we't vandaag samen gaan doen...ben benieuwd of dit gebeurt ;) Hoe is't met jouw aa.bei?

Stitch, fijn die jeukende borsten...zijn ze ook (weer) aan't groeien? Wil jij straks eigenlijk bv geven? Hoop dat je gauw van de jeuk af bent.

Wat is er verder gezegd... :(

Weet't niet meer maar heb wel nog meer honger nu dus verlaat m'n warme bedje maar.

Succes of fijne dag dames!!

18. scrat

scrat Niet meer actief

doet even de 38 weken wave voor zonnestraal! ;)

net terug van echo en vk. volgens mij had deze nog niet zo vaak een echo gemaakt, want het lukt allemaal niet zo lekker. zij kwam uit op een buikje wat 2 weken voorligt (vorige keer was t 4 weken) en de baby zou nu ongeveer 2,9 kg wegen. Ik weet niet in hoeverre ik hier vertrouwen in moet hebben, want als de lijn doorgetrokken was, van de laatste echo (5 wk geleden), dan zou hij/zij nu ongeveer 3,4 kg moeten zijn.. maar goed we zullen zien bij de geboorte.. :) de vk gaf aan dat het kindje bovengemiddeld was, dus daar gaan we dan maar van uit.
    verder de planning dat ik di een inwendig onderzoek krijg om te kijken of ze me binnenkort kunnen inleiden. hopelijk meldt hij/zij zich voor die tijd zelf. ;)
    oh en we krijgen geen kale baby volgende de echoscopiste; ze zag haartjes. *smelt*

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @nicolle gaaf zeg een baby met haar! Hoop ik ook op, zoonlief had ook een flinke bos haar, vanwege zijn grote hoofd kon hij geen mutsje op, dus dat was niet alleen mooi maar ook praktisch :)
    Bovengemiddeld kindje en dan nu maar 2,9 kg? Dat klopt niet echt geloof ik; hier vinden ze 8 pond ' normaal'.
    Wel fijn dat ze willen meewerken met het eerder inleiden! Hopelijk meld de baby zich snel, zodat je van je klachten 'verlost' bent!

@amona, ik heb 's ochtends ook trek, met gevolg dat ik meer eet en met het avondeten nergens geen zin in heb...
    Hihi vrolijk worden van krampen in buik en rug, dat klinkt alsof jij lachend gaat bevallen ;) lekker dat jij nog lekker kan slapen, zo lang dat nog kan lekker van genieten!!
    Waar is je banner gebleven???

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hai meiden! Ff korte update van mij!
    We liggen nog int zoekenhuis.
    Het was een turbo bevalling die heftig was. Beeb had t ook zwaar door de turbo dus hij moest er echt uit ook! Naja het lukte in elk geval. Alles leek goed maar hij begon toch erg te kreunen, ws misselijk maar hij moest gisteravond toch naar de kinderafdeling ter observatie. Lag dus niet bij me...snik! Dat was ff moeilijk.
    Zijn suikers zijn iig goed! Mijne ook weer.
    Mn bloeddruk is ook weer goed :) beeb eruit en de mama weer beter! Haha
    Vandaag ligt ie lekker bij me! Genieten,
    Tis een mannetje met een flinke bos haar: net als onze dochter.
    Hij is 50cm en woog 3420 dus wel mooi gewicht: wel aan de "zware"kant voor net 37w maar goed.

Ik deed idd puntjes door de bnaam ivm traceerbaarheid, ik heb niet zn volledige naam gebruikt op t forum hij heeft nog een tweede naam haha. Fotos doe ik ook niet om dus de traceerbaarheid, sorry! Ondanks dat ik alles wel wil delen is het niet alleen voor hier maar dus wereld wijd :( haha.

Hoop dat jullie snel mogen bevllen en mogen genieten van gezonde kindjes!!!!!!!!! Duim!!
    Ben benieuwd woe de volgende is...spannend!!

Deel Deze Pagina