@ Amona, mijn aambei zit er nog Maar ik werk eraan zullen we maar zeggen haha. Gaat wel een beetje beter geloof ik. En met die van jou? @ Sum, balen dat ie niet bij je was! En wat een mooi gewicht en lengte ook zeg! Hoe voel je je nu lichamelijk?
Wat'n goede controle nicolle, alleen maar fijn als ie wat minder voor loopt toch? Ook qua eruit persen... Wat is de reden dat ze zo vlot al gaan kijken of je in te leiden bent? Das eerder uitzondering dan regel toch? Wel fijn voor jou als't al zou kunnen. Stitch, over'n paar dagen piep ik vast anders maar nu ben ik steeds soort van blij dat m'n lijf iets doet het houdt dan ook niet heel lang aan dus das te doen. Denk dan wel: oh jee, hoe overleef ik echte weeen Stomme banner inderdaad..de laatste weken ermee kappen! Zit steeds op tel, zal op pc binnenkort wel'n nieuwe maken... Het voordeel is dat ik niet steeds die 5 zie Ben jij ook dit jaar nog jarig of is de lijst niet up-to-date? Liefde is wel 24 geworden geloof ik. Ik ben de 11e jarig, dan of daarna mag de kleine ook wel komen vind ik
Wow, heftig Sum! Beiden goed gedaan Geen knip of scheur of laat je dat weg om ons niet bang te maken? Lastig momentje dat ie gisteren niet bij je was, tranen! Maar nu gelukkig wel! Onwerkelijk je ligt daar met je baby!! Geniet er lekker van meis! Als je zou willen iis't mogelijk een privealbum aan te maken hier, alleen vriendjes kunnen dat zien. Heb ik ook voor buikfoto's en straks babyfoto's maar kan me ook voorstellen dat je't liever gewoon niet doet geniet van je mooie man!! Fleur, mijne deed en doet gelukkig geen pijn, gisteren pas begonnen met zalf dus kan er weinig van zeggen. Na die tijd wel bang om'n (zalf)windje te laten, hahahaha
Sum, fijn dat je je mannetje nu bij je hebt!!! Genietze meid!!! Ik kom net terug uit het Zh. Bloeddruk was weer goed, ook nog even gecontroleerd of dat ik vruchtwater verloor maar dat was niet zo. Verder is het wel echt aan het rommelen dat zei de gyn ook. Tja en heel verrassend we verwachten dus nu ook een kindje wat bet groot is. Lengte en gewicht was allemaal iets boven gemiddeld. Gyn vond dat ik het goed deed want voor mijn lichaam is het een groot kind. Hoef pas de 9e nov terug maar ze verwachte me al eerder. Oja tip voor de nachtbrakers onder ons, voor dat je naar bed gaat 2 paracetamol nemen, dan heb je geen last van het voorwerk. Je hebt het voorwerk wel maar voelt het niet. (Volgens gyn). Verder ben ik toto!! Ga effe slapen want ben echt kapot. Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar dat doe ik straks... Dikke knuffel
@amona, ben in juni 27 geworden, maar van mij mag het zo blijven staan hoor dus jij bent jarig op de 11e van de 11e! Alaaf Die 5 verdwijnt vanzelf weer, als de dagen voorbij kruipen... Ik kan niet wachten tot maandag... Weet je wat het is met die voor weeën? Je gaat je lamlendig voelen omdat je zo graag hoopt dat ze overgaan in echte weeën. Maar dat kan nog wel weken duren. Die echte weeën, ik hoop voor je dat je buik weeën krijgt, die zijn makkelijker op te vangen dan rug of been weeën. Dan weet je er ook mee om te gaan hoor, maar kan me voorstellen dat het nu zo onwerkelijk nog lijkt allemaal. Je bent nu al aan de framboosbladthee toch? Misschien dat die zorgen dat het voorwerk nu al begint. 'Lekker' blijven drinken zou ik zeggen @sum, wat fijn dat je mannetje het goed doet en zijn suiker goed is! Kan me voorstellen dat je flink baalde dat hij vannacht niet bij je mocht zijn...extra van genieten vandaag en komende nacht! Super dat je suiker en bloeddruk nu weer goed zijn, dan heb je daar in ieder geval 'geen' last van tijdens het herstel! Geniet ervan, je hebt het verdiend!
@rensje wat fijn dat je controle weer goed was! En een groot kindje?! Van het ene uiterste naar het andere... We zullen zien of je je voor volgende week vrijdag mag gaan melden in het ziekenhuis, hoop het wel voor je! Denk dat er volgende week een paar baby's geboren gaan worden... Voor mezelf zet ik in op dinsdag 6 november (voorgevoel)
Oh in juni al! Ik zag alleen 85 en 26 en dacht dat kan niet of ze verjaart nog ook niet zo heel belangrijk voor zo'n lijst Mijn voorgevoel voor jou zegt dat't 6 nov nog niet kan, maar hoop dat jouw eigen gevoel klopt. Ben benieuwd wat je maandag hoort ook met betrekking tot verdoving/helemaal weg etc... spannend! Bij mij kan't zelfs een decemberkindje worden...hoop't niet dus dagelijks die thee inderdaad Heb je al bedacht/besloten wat je met de honden doet? Rensje, hoe onvoorstelbaar, nu boven gemiddeld (al zij't een klein beetje...). Haast niet te geloven. Ben benieuwd wat ie uiteindelijk weegt. Hoop dat de paracetamols je 's nachts gaan helpen! Voor nu slaap lekker!!
@ Sumshine -> wat heerlijk om een bericht van jou te lezen. En fijn dat je mannetje nu weer bij je is. Heerlijk van genieten! @ Rensje -> ongelofelijk toch dat de baby nu zo goed groeit! En die tip met paracetamol gaf mijn gyn mij idd laatst ook. Vooral in combi met een kop warme melk. Dus misschien is dat ook nog een tip voor jou! Hier werkt het helaas niet... @ Nicolle -> wat een leuk vooruitzicht al hé, baby met haartjes! Hier had Joris ook best wat haar bij de geboorte en 2 weken later had hij geen haar meer op zijn hoofd Hier ook al dik 2,5 uur bijgeslapen. Moet ook wel op de woensdag al 's ochtends bijslapen ivm Joris. Maar ik blijf zo'n duf gevoel houden pff! Vreselijk. Om 3 uur moet ik in het zkh zijn bij de gyn en Joris gaat dan naar opa en oma en komt vanavond pas weer thuis. Joris zelf ligt nu even bij te komen op de bank van school. Standaard hier als hij thuis komt van school hoor. Even bijtanken voordat hij naar opa en oma gaat.
@stitch, nee klopt volgens mij ook niet. de vorige echo (5 weken geleden) werd hij/zij op 2,3 kg geschat. Dan zou hij dus in 5 weken maar iets meer als een halve kilo zijn aangekomen.. ach, we zullen zien.. @amona inleiden is vanwege de ontzettende last van mijn bekken en aangezien de baby toch voor ligt lijkt het hun een verstandig idee. Tot die tijd hoop ik dat hij/zij zichzelf eerder meldt, want ergens lijkt me dat toch wat beter. @sum vervelend dat ze hem even mee nemen, lijkt me inderdaad zwaar. fijn dat hij nu weer terug is. Hoe lang heeft het primen en inleiden nu in totaal geduurd bij jou? @rensje vreemd dat hij nu zwaarder geschat wordt, maar fijn dat alles verder goed was!
Ben ook zo benieuwd naar haartjes!!! Nicolle, dat klinkt dan goed inderdaad..hoop ook voor je dat 't niet nodig is, inleiden is ook niet altijd'n pretje en inderdaad een fijn idee als de baby zich zelf meldt! Spannend hoor.
Nicole, ja vind het ook vreemd maar heb nu meerdere echo's gehad en het is echt zo. Soms kan een groeidip inzetten waardoor ze effe wat achter loopt. Maarja zon echo is dan ook wel,weer een schatting.. Had niet verwacht dat ik een gemiddeld kindje zou krijgen hahahah!! Ben zelf zon Ukkie!!! Mini, ik voel me ook totaal niet fit!! Dus kan je handje geven.. Succes bij de gyn. Stitch, ik denk ook dat er volgende week baby,s gaan geboren.. Ziezo ukkie van biancah en ik denk zelf hier ook aan volgende week. En jij natuurlijk.... Heel raar maar denk de hele tijd dat mijn vliezen breken... Heb ook de hele tijd natte onderbroek maar het droogt wit op dus dan is het afscheiding.. Plus dat de gyn het gecontroleerd heeft.
Ps hebben jullie ookmzon zin om straks weer te shoppen!,, Nou mijn man en ik kunnen niet wachten Hahaha om samen lekker weer naar de stad te gaan en nieuwe garderobe te scoren!!! Ti's maar waar je naar uit kijkt hihi.. Oha en waar ik ook zo naar uit kijk is Sint en kerst met ons gezinnetje!!!!!
@rensje, ja shoppen! Ik heb zulke gave laarzen gezien, maar met die vochtige pootjes hoef ik geen schoenen te kopen, pas niks Voel me nu net zo'n michellinpoppetje.... @ hier ook het gevoel dat er iets op punt van breken staat, zeker na een stukje lopen, maar ja, er gebeurt niets heb wel het idee dat mijn inlegkruisjes ruiken naar spekjes... Zo'n zoete lucht, maar als ik op mijn hand blaas komt er niets. Mijn geur begint sowieso te veranderen. Heb sinds ik zwanger was van Jari geen eucalyptus of menthol meer kunnen ruiken, wat een stank! Maar nu ruik ik met mijn neus elke keer aan de fles van de allesreiniger met eucalyptus geur Wat een zangere vrouw toch gekke dingen doet
Niks babies volgende week. Ik vind dat jullie allemaal flink overtijd moeten lopen uit coulantie... voor mij Grapje hoor, ben ook heel benieuwd naar al jullie babies, namen en snoetjes!!
Ja Amona, dat vindt ik eigenlijk ook. Of dat onze baby's gewoon met 37 weken geboren moeten worden. Ik heb trouwens ook gloedveel zin in de kerst. Heerlijk met z'n drietjes. Dan is het zeker achter de rug. Ook hier zou het nog wel in december geboren kunnen worden en heb liever dat het november blijft, of max. de eerste week van december. @Jeuk, wie was het ook weer?: Ik heb er ook last van hoor. Ik loop ook continu ongegeneerd te krabben. Heb er trouwens ook last van op mijn bovenbenen. Zeker als ik een legging of panty ofzo aanheb. En het is het ergste als ik 's avonds op bed lig. Wat een beetje helpt is insmeren. Doe nu met Zwitsal mama. Fijn Sum, dat je nu lekker kunt genieten van je kereltje. Heerlijk om 'm zo bij je te hebben he! Oh, ik ben zoooo nieuwsgierig naar wat wij krijgen en hoe het eruit ziet, en hoe de bevalling zal gaan en de kraamtijd en gewoon alles.... Het wordt volgende week dus weer een spannende week qua bevallingen hier. Bevalt iedereen hier eerder dan de uitgerekende datum? Mag ik ook meedoen? Of blijft er voor mij dan over-tijd-lopen over? Zo, ik ben vandaag weer bijgetankt. Heb lekker weer tenminste mensen gezien en gesproken. (maandag en dinsdag niet, behalve manlief, maar wat vreselijk saai is het zeg, als je de hele dag geen mens spreekt) Oh, en ik ga me nu lekker te buiten aan patat. Dat is al ruim 1,5 week geleden, dus mag wel weer
Goeds plan wiedeltje, wij gaan gewoon iets eerder Saai vind ik't ook, nu al 3 maanden thuis en hebben nog maar'n klein kringetje in duitsland... Mmmmmmm patat, lekker, geniet ervan!!
Even een egobericht... Ben aan het wachten op telefoon van het ziekenhuis. Ik word nu besproken. Het word in ieder geval geen afwachten tot de bevalling vanzelf begint, maar een inleiding. Nu word besproken of dit volgende week of de week erop gaat gebeuren (mits het toch niet spontaan op gang komt). Voor nu 3 keer in de week aan de CTG...
Mini, waarom meis!!! Spannend zeg ... Laat je even wat weten!!!! Oh net een vriendin gesproken (waar ik een weekje mee scheel) en bij haar zijn de vliezen net gebroken!!! Ohh nu begint het tochtte kriebelen. Zegt ze tegen mij, Rens ga ook effe aan de gang liggen we dadelijk samen in het zh!!! Moet zeggen dat het hier effe rustig is, buik voelt rustig. Wel ontzettend veel afscheiding.. Net als stitch! Stitch misschien even gekleurd ondergoed aan doen dan kun je zien of het wit opdroogt. Bij is vanmorgen gecheckt door de gyn omdat ik het ook voelde lopen en vrij dun was en rook ook zoetig maar was echt afscheiding. Maar bijntwijfel effe bellen hoor. Jaaaaa ik wil ook shoppen.. Heb al canailles gezien wat ik dadelijk wil hebben haha. Had al gezegd tegen manlief dat het geld ging kosten haha maar hij zeibdat heb je ondertussen wel verdiend. Soooo krijg effe een flinke harde buik ondertussen pfffffff , zei net nog dat het rustig was!!!