@mini, was je controle niet goed? Of is er iets met je mannetje? @rensje, werkt dat ook bij zwart ondergoed?? Heb nu net weer inlegkruisje ververst en volgens manlief ruikt het zoet. Zit nu al weer een uur op de bank samen met mijn warme gelpad en met krampen om de 10 minuten...
Oh stitch ja alleen wel even inleg kruisje eruit doen anders zie je het niet!!! Als je twijfelt wel echt effe bellen meis. Moet wel zeggen dat ik ook een nat gevoel blijf houden hoor. Hoop voor je dat het doorzet. Ik ga vanavond wel echt paracetamol pakken zodat ik beter slaap want anders breekt het me straks op! (Als het helpt)
@stitch spannend, dat wordt deze week nog bevallen met een beetje geluk! succes!! @mini wat is er aan de hand. sterkte meis!
Wat spannend weer dames!! Ik gebruik nu ook inlegkruisjes hoor..anders moet ik meerdere onderbroeken per dag aan..
miss toch 1 nov Stitch Spannend! Hoe is't nu. Ik draag miljoen onderbroeken, krijg te snel irritatie van inlegkruisjes...hoop dat dat straks mee valt met kraamverband enzo Rensje succes vannacht.
Nou het mysterie is opgelost... pakte net ff een schoon inlegkruisje, om ff aan te ruiken, blijk ik geparfumeerde te hebben *blond* ze ruiken dus al zoetig van zichzelf... Heb nog wel pijnlijke krampen en diarree heb nu wel zwart ondergoed aan op advies van Rensje...
Thanks amona!!! Begint ook weer te rommelen!!! Krijg weer ongesteldheidspijn onderin. Zo maar een paracetamol pakken. Maar effe wachten want heb net nog wortelstamp op met hachee en ben er nu misselijk van. Maar had er zon zin in. Stitch hoe is het nu??? Mini, en en....???? Verder andere meiden hoe is et bij jullie?????
Hoi! Hier vanavond op controle geweest. Kleine ligt zo goed als vast en wordt geschat op 6 pond. Volgens vk zou het goed kunnen dat ie bij de geboorte zo'n 3200 á 3300 gram gaat zijn! Vervelend: vanochtend spier in buik verrekt (rechts van navel) en dat doet verdomde pijn! In bad geweest maar zodra ik eruit ging was het terug. Kan me af en toe niet bewegen van de pijn. Hoop dat het morgen weg is. Afscheiding: ja, maar hoef geen inlegkruisjes aan of zo. Wel veel wit en af en toe stukjes slijm. Ohh lig hier op de bank met thee en chocoladepepernoten. Weet niet wie ooit over die pepernoten begonnen is maar heb er al ladingen van op. Straks is mijn baby één grote witte pepernoot. Met haar...
@ Fion haha, we noemen hem Pedro @Stitch... mystery opgelost.. (stiekem jammer misschien?) @Amona ik heb dat idd ook dat ik beter maar geen inlegkruisjes kan gebruiken.. gewoon katoenen ondergoed. Had geen last van Kraamverband. enne, de vorige keer was ik 12 dgn over tijd, telt dat ook Hier nog steeds zieke dochter.. morgen nr de huisarts, ze heeft nu sinds zondagavond koorts en klaagt over oorpijn. Zo zielig..
hahaha Stitch, strakke actie!!! Vind je't trouwens niet extra spannend als je voor je afspraak zou bevallen? qua info en verloop bedoel ik dan. Fionn, hahaha mooie pepernoot baar jij Denk dat ik daar over begonnen was, kan ze hier namelijk niet krijgen en heb er nog steeds zin in, haha. Mooi geschat gewicht van de kleine! Voorwee-dames succes vannacht. Rest ook slaap lekker straks natuurlijk. Ik zit weer aan'n frambozenbladtheetje
en Fionn,.klinkt pijnlijk! Sterkte! Hier rommelt er nog weinig hoor... Gisteren gyno geweest, ze gaan nu iedere week kijken hoe het met bm mond is. zodra deze zacht is en 2 cm ontsluiting kunnen ze inleiden... Ik denk zelf dat t niet zo snel zal gaan, gezien ik de vorige keer 12 dgn later was...
Das lang Sas! Vind wel dat't telt, dus wat zeg je 1 weekje nog? Arm meisje van je..al best lang ziek dan. Ben benieuwd wat de HA zal zeggen.
Lees morgen ff teug, ga nu gezellig met de krampen en paracetamolletjes naar mijn mandje... Slaap lekker allemaal!
Nou ik ben alweer op... Maar ja, vind het niet gek. Ik zou dus gisteravond gebeld worden, maar niks gehoord! Zo irritant... Maar ze zei ook dat ze tussen de bedrijven door moest bellen omdat ze ook dienst had op de verloskamers. En blijkbaar was het erg druk daar gisteren... Maar ja, dan zit je er toch op te wachten, wachten op een antwoord! Dus straks maar gelijk bellen en dan hopen dat de gyn er is of dat ze me wel wat kunnen vertellen... Er was verder niks mis, tenminste voor zover ze dat kunnen beoordelen dan aan de buitenkant. Maar daar het qua gewicht hetzelfde uit ziet als bij Joris, heeft het voor de kleine man geen zin om te wachten. Hij zal buiten de baarmoeder beter groeien dan erin. Vooral als ze kijken naar hoe Joris groeide na de geboorte, en dat ging heel hard! Maar ook vertelde ze iets over studies en zo'n kleine kindjes, maar nu weet ik niet meer precies wat dat was... Was ineens zoveel informatie!
@ Stitch, hopelijk heb je wel wat geslapen... ? @ Amona, ja t was idd lang, maar ik vond het niet erg. Was de eerste dus ik kon echt rustig aan doen. Moet er nu niet aan denken.. @ Mini, irritant zeg als ze niet terugbellen! Dan weet je nog niks.. Hier weer een flutnacht, vanaf 4 uur wakker, dochtertje kwart over 4, huilen etc... Ze heeft toen maar bij mij in bed gelegen en mijn man in t logeerbed. Heb geen oog meer dicht gedaan Begint echt op te breken.
Hai meiden! Nog geen babynews dus?? Ik hoop zo dat wij vanmorgen ontslagen worden uit t ziekenhuis! Ig er al 7 dagen!!! En ik wil mn eigen douche en wc!!! (Heb na de bevalling nog niet durven te poepen haha, dat heeft tijd nodig zeg maar...haha) Duim dat jullie snel bevallen en ik samen met zoonlief naar huis mag!
Ik hoop het ook voor je Sum. Lekker thuis genieten van elkaar en kakken op je eigen wc! Het is officieel november!!
Goedemorgen meiden, Sas balen zeg dat je dicteetje zi ziek is! Hoop dat de dokter iets voor haar kan doen. Moet zeggen dat mijn zoontje ook FL weken flink verkouden is en flinke keelamandelen heeft. Mini inderdaad balen als je op telefoontje zit te wachten. Je wil graag weten waar je aan toe bent. Maar denk inderdaad dat het gewoon druk in het zh was, tja en dan hebben ze misschien nog geen tijd gehad om jou dossier td bespreken. Vandaag hoor je het vast. Stitch hoe was je nacht??? Hier redelijk geslapen ondanks dat ik continue een ongesteldheidsgevoel blijft houden. Ook last van mijn rug, ook mijn boobies doen weer zeer!! Oja de mama,'s die al een kindje hebben rond lopen. Kopen jullie een cadeautje voor de baby die je zoon of dochtermag geven.???? En kopen jullie ook iets voor de grote broer of zus in naam van de baby?? Iemand gaf dat als tip gister maar ik weet het nog niet, denk even vragenbwat jullie doen....