Nou Sas, daar ben je klaar mee! Kun je vrij lang last van houden, zegt men! Heb je dat door't hoesten of door't geschop van je dochter? Succes!
verder geen harde buiken zoals n aantal hier. Heb wel eens n harde buik mr niet dat ze om de zoveel tijd komen. En moet zeggen toen bij mij de vorige bevalling begon had ik niet zozeer harde buiken, wel krampen. maar geloof me, echye weeen zul je meteen opmerken en dan denken: JA!! dit is een wee!!! Hier bed op klossen, is nu al wel fijn mt zere ribben. En sinds vanavond de box in de kamer! @Nestdrang, ja erg herkenbaar! Alles wil ik schoon, opgeruimd en netjes!
Ja zo uitstrijkje hebben ze gedaan. Heb geen idee wat t is. Maar zr zeiden t tegen me en die was in orde. Hihi. Het duurt idd niet lang meer. T rare is alleen heb dus geen nesteldrang. Maar moet ook zeggen heb erg gevoelige buik, veel hoofdpijn en ben erg moe. Dus heb ook gewoon nergens fut voor. Heb me er een beetje bij neer gelegd dat ik niet meer veel kan doen. Heb wel iemand die 1x in de week kont schoonmaken. Misschien dat dat ook mee helpt. Ik ga morgen wel ff naar de kapper enzo. Had dat voor 6 nov staan, maar geloof niet dat ik dan in staat ben mn haar te laten knippen.
Niet iedereen krijgt per se nesteldrang, denk inderdaad mede doordat je'n hulp hebt Wel handig om de kapper te verzetten!! Zonnestraal al even niet gelezen...zou't al...???
Wat een rampennacht! Maar gelukkig wel in mn eigen bedje. Beetje buikkrampen gehad. Maar niet overdreven harde buiken ofzo. Meer zeurderig. En zweet/warmte aanvallen. En word net wakker met gevoel alsof k mn hele maandverband vol heb geplast. Ik ga zo kijken wat t is. Ik lig nog even te lekker. Hoef er pas over half uurtje uit ofzo.
Nou wat een toestanden allemaal hier. Na mijn indalingweeen van vorige week heb ik nergens last meer van gehad. Op dat gebied dan @ Biancah, en al wijzer? @ Striae, hebben jullie er last van? Mijn buik is nog helemaal gaaf *afkloppen* alleen heb ik bovenaan mijn bilnaad nu dikke rode strepen.. beetje vreemde plek!
Ben bang dat t weer vruchtwater was. En heb zo ongikrampen gevoel pff. Heb bijna geen striea. Zijn paar oude scheuren die miss 1 cm zijn door gescheurd. Had echt verwacht dat t erger zou worden omdat ik vroeger er zoveel last van had.
Gaan ze eigenlijk ook regelmatig weer'n echo doen Bianca? Om te kijken dat de kleine man niet helemaal droog komt te liggen? Fijn dat je geen last meer hebt Fleur!! Ik als ik teveel doe zoals gisteren. Of net toen ik wakker werd gelijk twee trappen af te sjeezen omdat de 2 zakken met plastic goed vandaag opgehaald worden, manlief het gisteravond vergeten is, hij nu nog slaapt en ik niet weet hoe vroeg ze er zijn (volgens mij hoor ik ze al nu ik dit schrijf). Met'n stijf net ontwaakt lijf twee trappen af strompelen en vervolgens weer omhoog, is geen goed idee. Dan krijg ik ook ongikrampen in rug en onderin buik... weer op bed geploft en dan trekt't ook gauw weg gelukkig Vrees wel dant manlief het nog hoort van me (hormonen?) want hoe kun je nou iets wat je 3x gevraagd is, nota bene al klaar staat..waar je zelfs nog langs loopt om in de slaapkamer te komen, vergeten? En je zwangere vrouw moet't dus oplossen ik was not amused en zal ik m helaas vertellen ook Gelukkig zijn die zakken voor plastic en blik enzo nooit zwaar dus dat was't probleem niet Succes in't ziekenhuis Bianca. Ik mag ook over'n uurtje voor CTG, maar bij de vk luistert ze alleen 't hartje, doet niet die band eraan om harde buiken of weeen te registreren...raar eigenlijk he? Fijne dag dames!!
@Biancah, jeetje spannend zeg, ik dacht altijd dat je met kapotte vliezen binneb 48 uur moest bevallen? succes straks in het zkh..! De gekneusde ribben komen idd door t hoesten. Kan zijn dat omdat alles nu wat 'losser' zit dat t eerder komt dat t kneust? en mt buik volbaby is een flinke hoestbui ook eerder nr adem happen. Heb vannacht wel wat beter geslapen, paar uurtjes gemaakt Had door de hogere dosis inhaler weer wat meer luch. Gelukkig schopt de kleine meid juist niet zo hard daartegen hoor!
@Amona, ja ik snap t heel goed! Wat kunnen mannen soms toch 'vergeetachtig' zijn he! Of zouden ze t gewoon een beetje expres doen =-O o ja, zweten heb ik ook heel veel last van. Nu mt koorts natuurlijk ook extra, maar ik merk dat ik s nachts gewoon kletsnat ben. Had t bij vorige zwschap niet, pas na de bevalling (en toen begreep ik ook waarom de kraamhulp iedere dag t bed verschoont..)
@biancah, jij weet het spannend te maken voor ons ( en jezelf natuurlijk) Hopelijk weet je snel meer en hoef je geen weken meer te wachten op je kleine mannetje! @amona, 3x vragen en dan nog vergeten, daar mag je gerust iets van zeggen hoor! Succes straks bij de verloskundige! @sas, lekker dat je vannacht in ieder geval een paar uurtjes hebt geslapen! Hopelijk knap je snel op, gekneusde ribben is geen pretje! @fleur, wat fijn dat je geen straie hebt! Ik heb mijn landkaart altijd bij me... Buik is tot aan de navel voorzien van rooie strepen! Gelukkig is het bij deze zwangerschap , tot nu toe, nog niet erger geworden! Erfelijk belast, helaas... @hier, eigenlijk voel ik me lichamelijk, qua bekkenpijn, rugpijn e.d. stukje beter! Gisteravond zelfs nog even 32 kilo FooF opgetild om te kunnen borstelen Daarna meteen maar ff Stitch ook gedaan. Beestjes wisten niet wat ze meemaakten, 's avonds om 22.45 uur nog ff een 'grote beurt'. Ze zijn wel weer mooi opgeknapt, en het scheelt weer in de haartjes op de grond! Zit nu lekker op de bank met een mok koffie, te wachten op een pakketje uit Engeland Zoonlief en manlief zijn beiden gek van Flat Caps, heb vorig jaar in Engeland voor zoonlief een echte Flat Cap gekocht, maar die is nu aan de kleine kant. Heb er nu via internet kunnen bestellen, dus ook maar meteen voor manlief gedaan inclusief verzendkosten is het zelfs nog goedkoper ook dat hier in de winkel
Nou begin nu toch wel goed zenuwachtig te worden ja. Maar tegenwoordig hoef je niet meer binnen 48 uit.
@ Biancah, zal wel in het ziekenhuis bevallen toch, moet toch voor de 37 weken sowieso? @ Mannen.. tja haha. Ik denk ook weleens dat iets expres vergeten wordt of uit gemakzucht, maar ook kom ik er vaak achter dat hun brein toch echt anders werkt en zij soms dingen gewoon echt niet zien @ Stitch, voel je je ff beter wil niet zeggen dat je je zo zwaar moet gaan belasten he? Lekker ochtendje voor jezelf? Heerlijk!! Ik ook. Ff aan de cappuchino.. en nu aan het strijken met 90's muziekjes op.
@Isis: Volgende week als mijn moeder voor de bovenverdieping komt, dan hoop ik voor de baby alles startklaar te hebben. Er ligt al 1 babywas te wachten totdat ik die strijk (zal vandaag wel zijn). En de rest moet nog even gewassen worden. + bedje opmaken en dan is het belangrijkste wel klaar. Spannend Biancah, wat ze weer te zeggen hebben in het zk! Ik denk ook dat jij de eerste zal zijn. (in dit topic dan) Hoe gaat met Jayce, Liefde? Mag hij al naar huis? @Sas: Ik hoop dat het snel beter gaat joh! @Striae: Ik heb er alleen op mijn heupen last van. Op mijn buik is maar 1 miezerig puntje te zien, en dat zit bij het litteken van de blindedarm operatie. En ik zag dat ik een klein streepje op mijn borsten heb. Ik hoop dat het bij deze strepen blijft.
@biancah, jeej je maakt het wel spannend! Laat je het weten als je meer weet? @mannen, soms heel herkenbaar amona.. mag je best wat van zeggen vind ik! maar t is ook wel wat fleur zegt..hun hersenen werken echt anders dan die van ons volgens mij.. @sas en rensje, succes bij de gyn! @fleur, succes met de strijk! Strijk je de babykleertjes of ook jullie eigen kleding? @lijst, wat mij betreft mogen die 3 dames er wel af...heb ze in tijden en tijden niet meer gezien!Als ze weer terug willen komen zijn ze natuurlijk welkom. @stitch wat fijn dat je je weer wat beter voelt..wel goed op jezelf blijven passen he! Voor je het weet heb je een terugval @rust nemen, hier ook moeite mee..maar ben gister even flink aangesproken door m'n oma ze is altijd verpleegkundige geweest en maakte me duidelijk dat het toch wel belangrijk is om 's middags even te gaan liggen. Al is het gewoon om een boekje te lezen.. denk dat ze ook wel gelijk heeft. Dus probeer de dagen nu minder druk in te vullen en smiddags even rust te pakken. @hier, gisteren na het douchen zakten de weeën gelukkig af... Heb getimed en ze kwamen rond de 4 minuten..dus schrok wel even. Maar na het douchen zakte het af.. Vannacht moest ik ineens om de 2 uur naar de wc..normaal hoef ik maar 1 x eruit. Ik denk dat het dus voorweeën zijn geweest. nu is het redelijk rustig weer