Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend Isis, succes!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Spijkervrouwtje, jeetje mina wat een hoop ellende zeg!!! :$
    En nu morgen ingeleid worden.....spannend meis!!!

Isis, wat spannend....zou het?!?!?!? Hoop het voor je!!!

Fleur, hahahahahahaha!!!! Lekker toch je volvreten!!! Mag best een keer :D.

Stitch, ook spannend met al die harde buiken en krampen!!! Kan zomaar ineens doorzetten!!

Amona, hoest met jou??

Biancah, wat klote zeg!!! Stel je je ergens op in....wordt het ineens nog langer wachten. Zou ik ook slecht trekken hoor!!

Zo hier aan de frambozenbladthee en m'n VSM pilletjes...moet toch ontsluiting hebben volgende week anders kunnen ze niet strippen ;).

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hopelijk zet't door Isis! Succes!!

Als het voor ons't tweede kindje zou zijn, zou ik ook een cadeautje van de baby voor't oudere kindje doen.

Fleur, irritant he als vrijwel alle houdingen niet fijn zijn...
    Hier momenteel geen klagen maar over'n paar uurtjes zal alles ook wel weer zeer doen ;)

Hier geen plannen vanmiddag...baal'n beetje dat't regent, voel me namelijk fit genoeg voor'n blokje om... merk ook dat ik tot op bepaalde hoogte natuurlijk juist minder last heb als ik wat in beweging blijf.. Niet teveel want anders is't daarna janken omdat't al m'n energie gekost heeft :D

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heb je ook kitkat Fleur? Daar heb ik wel zin in :D

Zonnestraal, geen OD aan VS,M-pilletjes he? Of zou dat juist helpen? *grin* :)

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Helaas geen kitkat.. Als mijn man maar niet vraagt waar alles is gebleven :) :(

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Snel nieuwe kopen hihi hoewel miss val je dan voor sintmaarten weer aan ;) zelfbescherming: volg. week pas kopen.

Iemand nog ideeën wat ik manlief voor m'n verjaardag kan vragen? Hij heeft hulp nodig zegt ie, maar kheb alleen dure (tablet) of suffe (laarzen) ideeën...

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, je zou een sieraad kunnen vragen, of iets anders wat je altijd bij je draagt, wat jou herinnert aan je man en baby... (Staat hier al 2 jaar op mijn lijstje)

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh das wel'n heel leuk idee!
    Roep ook inderdaad altijd dat ik wel sieraden wil...moet ik wel bedenken wát precies...hmmm.

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Leuk idee van Stitch voor je verjaardag vind ik!

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ja leuk idee Stitch!

Even een update.. Weeen zijn redelijk constant. Dus niet verder toegenomen. Had vanmiddag sowieso controle en m'n bloeddruk is van ma tot vandaag toch behoorlijk gestegen. Daarnaast voel ik me bagger.. Dus nu met spoed een bloedbepaling en urinecheck en zo weer terug naar de gyn.. Wordt vervolgd!

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Succes Isis...hopelijk geen zw.vergiftiging maar'n gewoon aandienende bevalling... sterkte. Succes met't eeuwige wachten!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ben benieuwd!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat spannend Isis!!

@ Spijkervrouwtje -> allereerst gecondoleerd met je zwager... En alvast heel veel succes morgen met de inleiding! Hopelijk verloopt alles soepel!

Hier weer hoofdpijn, grr! Stom slaaptekort ook...

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ben weer thuis uit het zh. Bloed en urine waren gelukkig schoon. Dus voor nu geen zw.vergiftiging gelukkig!

Verder afwachten of t door gaat zetten. Als ik me niet lekker voel moet ik gelijk terugkomen en verder moet ik rust houden..

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig geen zw.vergiftiging! Rustig aan maar dan..

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Inderdaad gelukkig geen zw. vergiftiging... en we relaxen maar weer verder ;)

Hier toch nog even gewandeld ondanks't weer.
    Nu maar's koken. Hebben jullie daar ook zo weinig zin in nu?

Fijne avond.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Isis gelukkig maar dat t geen zw vergiftiging is

Hier net stuk gelopen hopend dat t iets gaat doen. En vervolgens de trap op gerend. Heb wel wat harde buiken nu. Dus wie weet...

18. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wat een fanatieke wandelaarsters hier zo.... Ik pas even ;)

@amona, hier ook de laatste weken geen zin meer om te koken.... Als ik stamppot, bami, nasi, pasta oid kook, dan is het meestal voor een heel weeshuis. Dus ik kan nog wel eens een dagje makkelijk uit de vriezer pakken. Voor de kleine man moet er toch een fatsoenlijke maaltijd op tafel komen....

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heb een hond die uit moet maar niet van regen houd. En t regent hele tijd zo dus liet ik hem uit ipv mn man omdat t anders weer zo tijd duurt eer dat t droog is. En ik dacht bij mezelf als ik nou stuk flink door loop enzo wie weet wekt t wat op dus ben extra groot stuk gaan lopen.

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

we zijn thuis. Kan nu vaker internetten.
    Het verhaal horen jullie allemaal nog, nu ben ik moe...ook van alle indrukken thuis!
    Zoonlief doet t super!
    Dochterlief heeft van zoonlief idd een kadootje gekregen )een buggy om mee te spelen haha) en dochterlief helpt mee kraammand kadootjes uit te pakken....
    Van oma krijgt ze van t weekeind een eigen kraammand (elke dag een pakje)

Ik ga rusten,

Oja eerste keer poepen is gelukt,w as wel zwaar en spannend...en als je t eenmaal hebt gedaan ben je er nog niet je moet ook afvegen...pfffff
    met al die hechtingen (ik heb nogal wat...ondanks dat het een tweede is! de eerste 1ntje, maar dit keer goed geknipt en gescheuird zeg maar...dat krijg je met een bevalling van 3 uurtjes...er zit overal voor en andelen aan hahaha!)....

Deel Deze Pagina