Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Terwijl ik net het laatste berichtje type, is de rode kool aangebrand, aardappels kapot gekookt en de worst aangebrand.... *zucht* lang leve de voorraad in de vriezer :cool:

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Whaha Stitch, dat meen je niet...gelukkig heb je je vriezer....

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Amona, koken is voornamelijk vervelend omdat ik dan veel sta.. best zwaar haha. En ik kan niet dichtbij het aanrecht omdat er een buik tussen zit..

@ Biancah, de trap op gerend?? Kijk je wel uit?

@ Sum, welkom thuis! Wat leuk die cadeaus. En wat fijn dat je gepoept hebt :D De rest vergeet ik nog even ;)

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Jahoor ik kijk wel uit. Woon 3 hoog hihi. Zorgt overigens wel voor goede conditie. Ik loop makkelijker de trappen dan een vriendin van me die niet zwanger is maar wel rookt hihi

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Jeuj, sum heeft gepoept hihi... Ik weet dat het een opluchting is.
    Fijn meis lekker thuis... Rustig aan vrouw en geniet van je gezinnetje!!

Auw auw auw, ik heb een spier of iets verrekt in mijn linker bil. Ik kan niet meer krom. Weet alleen niet wat ik gedaan heb??,, doet alleen ontzettend zeer.

Hier lekker in mijn uppie op de bank. Mij mannetje is voor de 2 e keer aan het overwerken. En ons peutertje ligt lekker in zijn "grote" bed te slapen.
    Dadelijk lekker goede tijden kijken en expeditie robinson kijken!!!

Verder vandaag een goede dag gehad, ons ukkie beweegt goed maar niet echt veel harde buiken gehad.. Ti's best rustig moet ik zeggen.

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sum, welkom thuis! Wat fijn dat je mannetje het goed doet. En al die kado's, meer dan verdiend! Wat een 'opluchting' dat je hebt gepoept, blijft eng de eerste keer, zeker met een rits aan hechtingen. Hopelijk kan je de boel goed schoonhouden daaronder, zodat het niet gaat ontsteken... Wanneer mogen je hechtingen eruit??
    Geniet lekker van je gezinnetje en je eigen bedje!

@rensje, fijn dat je een goede dag hebt gehad! Geniet lekker van je avondje 'vrij'!

@bianca, komt altijd goed van pas een goede conditie! Lekker blijven lopen :D

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Je hebt gelijk Fleur, 't is vooral 't staan...ben nu na't koken echt KO en zo'n megaharde buik..en dan heb ik de afwas maar tot morgen laten staan.
    Als ik zo KO ben, kan ik wel janken.

Sum, had je update even gemist! Wat fijn dat je thuis bent, gezin compleet! Geniet ervan!!
    Hoop dat je niettemin teveel last hebt van alle hechtingen... knuf! Rust lekker uit!!!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sumshine -> fijn dat je thuis bent. Nu idd genieten van je gezinnetje! En een rits aan hechtingen had ik bij Joris ook, dus hier kan het alleen nog maar meevallen (of nog erger...)

Koken? Doodvermoeiend. Maar vind bijna alles vermoeiend om te doen hoor. Doe bijna alles nog zelf, maar sommige dingen vind ik echt een opgave om te doen.

Slaap lekker alvast dames, ik duik zo mijn bed in. Hopen op een lange nacht...

9. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Dag meiden, heb al een paar uur lang iets dat volgens mij voorweeen zijn. Komen om de paar minuten en zijn pijnlijk tot heel pijnlijk. Ook m'n onderrug doet veel pijn. Onder de douche kreeg ik eindelijk wat rust maar meteen erna begonnen ze weer. Is dit nu waar jullie bijna allemaal steeds last van hebben? Kan me voorstellen dat je dan denkt dat het elk moment kan gebeuren. Ben ook wat misselijk geweest en vandaag twee grote stukken slijm verloren. Zou het dan....? Nah, kan het me gewoon niet voorstellen. Het blijft hier vast bij. Denk ook niet dat het nodig is vk te bellen. Enfin, ik hou jullie op de hoogte!

Sorry dat ik niet op de andere dingen reageer maar kan me nu eigenlijk alleen op de pijn richten.

Hoop dat jullie lekker lapen en ik dat zo ook ga doen!

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zit er regelmaat in Fionn? Vind't namelijk best echt klinken (maar ben'n groentje ;)).
    Succes in ieder geval!!

11. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Ja. Op het moment om de drie minuten. Maar moeilijk te zeggen, omdat rugpijn constant is. Wel om de drie minuten harde buik, maar heb nog niet bijgehouden hoe lang die duren.

Heb wel vk gebeld. Volgens haar is de kans heel groot dat het doorzet in echte weeën. Ik moet haar weer bellen als de weeën regelmatig zijn (nouja, dat zijn ze nu volgens mij dus ook), maar ik denk dat ik haar bel als de weeën echt écht pijn gaan doen. Nouja, kan er iig echt niet van slapen en ben maar uit bed gegaan. Heb manneke laten slapen, die kan nu toch niets doen en was heel moe.

Nou, nu zien we maar... Volgens vk konden ze ook afnemen om pas de volgende dag weer te beginnen, dus het kan morgen zijn. Maar ook overmorgen.

Zit nu op de bank met een kopje warme melk. We zien wel of het doorzet. Ik hoop natuurlijk van wel, maar had het gewoon nog echt niet verwacht!

Ik hou jullie op de hoogte!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat spannend Fionn!! Bevallen? Of toch afgezakt (al hoop ik dat niet voor je!) of nu druk aan het puffen? Wat spannend!!

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Oh Fion, klinkt wel serieus alleen heb het zo ook al 3x gehad en ook niet door gezet. Hoop voor jou dat je aan het puffen bent meis!!!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Mini, misschien heb ik het gemist maar heb je al iets gehoord van zh???

Hier weer goede nacht gehad!!! Paracetamol helpt echt goed bij mij!!! Hmmm dadelijk effe gevecht met mijn zoon want hij wil niet naar school!!!
    Snap er niets van... Normaal staat hij om 8.00 al klaar met zijn rugzak!!

15. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Het is niet afgezakt. Wordt erger. Vk komt om 8 uur.

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat fijn zulke goede nachten Rensje! Werd ook wel tijd na weken slecht slapen, even bijtanken.
    Ben je er al achter waarom je zoontje niet wil?

Fionn, hoe is't nu? Al gemeten hoe lang ze duren? Ik hoop voor je dat't doorzet!

Mini, een goede nacht gehad?

Hier wakker voor'n plaspauze, maar slaap zo hopelijk nog even :)

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend Fionn!! Miss komt vandaag je kindje!!! Veel succes!!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh Fionn! Hou ons op de hoogte hé!! Toi toi toi!

@ Rensje -> gisteren zelf het ziekenhuis gebeld en werd toen door de assistente teruggebeld dat alles vandaag werd besproken met mij tijdens het spreekuur. Ik heb om half 4 een afspraak (eerst om 3 CTG) en daarna weten we dus meer. En wat fijn dat je goed geslapen hebt vannacht, en succes met zoonlief ;)

Geslapen? Mwah... Ik word gewoon bij elke beweging wakker. En mijn benen en armen slapen heel snel, dan draai ik automatisch, krijg ik een harde buik en ben dus wakker... Maar toch redelijk geslapen!

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Die cement buik met omdraaien ga ik ook echt niet missen nee..
    Jammer dat je afspraak zo laat is, krijg je de hele dag't gevoel aan't wachten te zijn...

Hier nu ook 36 weken, jeej.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeeejj, de 36 weken wave vor Amona!

En dat wachten? De gyn zou mij eigenlijk eergisteravond terugbellen, dus ik wacht al lang genoeg :D Ben wel blij als we eindelijk meer weten... Ach aan de andere kant denk ik, het is gewoon een wachtbankje op het einde van de zwangerschap. Het kan gewoon van de ene op de andere minuut bij 1 van ons gebeuren dat we moeten bevallen. En stel we hebben dadelijk een datum, kan het alsnog eerder gebeuren...

Deel Deze Pagina