Fionn, spannend!! Hoe is de nacht gegaan dames?? Amona, hier na het koken ook doodop. Rensje, ik gebruik ook al 3dg paracetamol voor het slapen en het helpt!!! Wordt gewoon duf wakker, ben goed slapen niet gewend!
@ Fionn, wow goed zeg, 3 cm! Het gaat gebeuren! Ben je er zenuwachtig onder? Is je vent thuis? @ Zonnestraal, wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad. Even bijkomen. @ Rensje, ook al. Beter!! @ Minimuisje, vervelend dat wachten. Maar net wat je zegt het kan ook zomaar gebeuren.. dat is het afwachtende..maar ook het verrassende! @ Amona, 36 weken. Joepie!! Cementbuik haha, je weet het goed te verwoorden!
Thanks! de echte weeën begonnen pas toen ik mijn man ging wakker maken om 7 uur dus die blijft mooi bij mij! Ik ben niet zenuwachtig, vooral verbaasd! Had het nog echt niet verwacht! Kan het me ook nog niet voorstellen dat ik hem zo in mn armen heb!
Ohhhh fion!!! Krijg effe kippenvel!!! Kom op meid je kunt het.... Heel veel,succes en hoop op een vlotte bevalling!!!!! Zonnestraal, werkt goed hè paracetamol!!??!! Hier ook, slaap er gewoon vaster van. En voel me echt 10x beter als ik wakker wordt, gewoon uit geslapen. Hoef er maar 1 xtje uit voor te plassen, ook zoonlief heeft goed geslapen. Dus dat scheelt ook. Hij is nu naar school!!! Hij ging toch wel vrolijk van huis af. Maar hij heeft de laatste 2 dagen een beetje nukken. Hij wil continue bij mij blijven en de rest is stom. Zelf papa kon vanmorgen niets goed doen. Vanavond gaat hij lekker logeren bij mijn schoonouders en dat vind hij super leuk. Hebben papa en ik lekker avondje vrij tot morgen middag. Papa kijkt er ook naar uit want die heeft dik een week van 60 uur gemaakt. Hij is veel aan het overwerken zodat hij dadelijk ook echt vrij heeft als mini geboren is. @mini, nou meis ik hoop dat je vandaag het verlossende woorden krijgt en dat je weet waar je aan toe bent. Biancah, meis hoe is het met jou???? @spijkervrouwtje, vandaag is ook de dag voor jou... Ik hoop op een baby'tje voor jullie! Als het meezit worden er vandaag 2 babies geboren... Kom op meiden!!!!!!
Haha fleur, ik krijg ook helemaal de kriebels van fion haar bevalling!!! Gewoon uit zichzelf aan de gang.... Het komt nu dichterbij!!!!!!!
Ja echt he? @zonnestraal, beroerd en onrustig? geslapen! Komt omdat we nog tot laat spelletje speelden bij de buren. Dat was zo spannend! We zijn een beetje verslaafd..ik heb gewonnen, dus geen reden tot wakker liggen Maar toch.. ik zag steeds dat bord voor me en de kaarten en dacht aan wat ik moest doen om verder te komen..haha erg hè? Ik ben kapot
@fionn spannend succes meid. @spijkervrouwtje jij ook succes vandaag! hier ook bijna niet geslapen van maagpijn, rugpijn en harde buiken die de hele nacht kwamen en weer gingen. waren niet echt pijnlijk, maar wel genoeg om van wakker te liggen. nu is het redelijk rustig, maar hoop dat het hier ook gaat doorzetten..
Hahahaha! Heel herkenbaar Fleur!!! Ik ging vannacht plassen en zat nog met expeditie robinson in m'n hoofd merkte ik . Wordfeud moet ik ook niet spelen voor ik ga slapen . Welk spel speelde je?? Hier ook wel van de spelletjes. Helemaal met een wijntje erbij .
Fionn wat spannend. Je kunt t! Rensje, het gaat wel hier. Vanacht wel weer harde buiken dus wie weet doet t lopen idd wat dus ga ik maar lekker actief aan de gang vandaag. Zometeen weer ctg zoals elke dag pfff. Gisteren was mn bloeddruk opeens wel hoog. Snap er niks van want uur later was ie gewoon weer goed. En de een was voor gyn en de ander was na ctg. Sorry dat ik steeds minder op andere reageer maar ik kan echt niks onthouden al doe ik zo mn best. Mn man noemt me ook een goudvis in een ronde kom met een.kasteeltje. he wat een mooi kasteeltje. He wat een mooi kasteeltje... Enz.... Haha Had van de week dat hij wat ging klaar maken in de keuken dat ik na 2 minuten vroeg wat ie aan t doen was terwijl hij t had gezegd. Hoe stom haha.
Hier ook een wordfeut-nerd haha. En ruzzle. De verslaving is nu Ticket to ride. Ken je dat? We hebben meerdere edities, allemaal leuk!! Normaal lust ik daar ook wel een wijntje bij!!
Oh wat spannend Fionn! Zet hem op! Nog even en je hebt je kleine mannetje in je armen! Ook spijkervrouwtje, succes vandaag!! @ Biancah -> haha, een goudvis in een kom met een kasteeltje Grappig verwoord! Fijn dat sommige beter slapen met paracetamol. Helaas werkt dat hier niet... Hier om 1 uur eerst nog even met zoonlief de griepprik halen en dan zelf ook door naar het ziekenhuis. Eerst CTG en daarna dan bij de gyn. Duurt zo lang elke keer vind ik, maar ja, wel noodzakelijk natuurlijk!
Nee ken ik niet! Ik ga 's kijken wat voor spelletje dat is . Bijnnnnnnnaaaaa mogen we weer een wijntje erbij En carpaccio, filet americain hmmmmmm .
Hmmmmm jammie! Nog even en we mogen weer los! Ticket to ride is erg leuk hoor, het proberen waard! Het begint nog steeds niet te vervelen en is niet moeilijk.