Goedemorgen! @fionn succes meid! @spijkervrouwtje ook voor jou heel veel succes! @minimuisje, ook voor jou een spannend dag! Hopelijk vliegen de uurtjes voorbij en weet je snel meer!
Fionn wat gaaf!! Niet voor niks'n nacht op dus zet m op, wat spannend zeg!!! Hahaha, Bianca, "hey, wat een mooi kasteeltje" lig in een deuk! Zie ook echt die vis voor me in z'n kommetje en dan ons allemaal, demente zwangere mutsen Hier nog'n paar uurtjes geslapen, hoop dat ik die mazzel houd tot't eind hihi.
Haha ja moest eerst ook lachen dat mn man t zei. Nu krijg ik gewoon steeds goudvis naar mn hoofd hihi. Lig nu weer aan de ctg. Lang leve de WiFi in t ziekenhuis. Wat wel echt heel gaaf is dat de kamer naast mij een moeder net dr laatste puffen van de bevalling deed en dr kindje net is geboren en ik zijn of haar huiltje hoorde.
Ah... 't eerste huiltje...smelt! Dat lijkt nog zo ver weg, vinden jullidat ook? Is't anders voor de reeds mama's??
sumshine nog van hartr met de geboorte van jullie zoon!!! geweldig meis!! geniet er lekker van! fionn heeeeel veel succes kreeg kippevel dat ik t las super spannend xx
Oh Fionn, ik ben super benieuwd. Zet 'm op! En Spijkervrouwtje ook. Ze gingen jou vandaag toch ook inleiden? @Goudvis: Hihi, ja Ik moest er ook vreselijk om lachen. *herkenbaar* @Sum: Fijn joh, dat je weer thuis bent. Geniet lekker van je kraamtijd. Oh, ik ben gisteren op kraamvisite geweest. Wat een prachtig mannetje zeg, en zooo klein. Ik was vergeten dat baby's echt zo vreselijk klein zijn. Ik wil dat de baby komt... Vandaag trouwens de liggingsecho gehad. Prachtig om weer te zien joh! Oh, en ik geloof vast dat het een meid is. Het lag namelijk al weer te duimen! (met de 20-weken echo ook al) Natuurlijk kan een jochie ook duimen, maargoed... Het ligt goed, en is een klein stukje ingedaald, maar nog niet helemaal. En ze schatten het op 7,5 a 8 pond als het geboren wordt rond de uitgerekende datum. Ik hoop niet dat het zwaarder is/wordt. Vind dit wel prima. Liever nog iets kleiner, maar liever-broodjes worden niet gebakken, helaas. Hebben jullie vandaag allemaal nog plannen? Ik ben vanmorgen bezig geweest met naamslingers. Super leuk werkje om te doen eigenlijk. En ik had beloofd aan manlief dat ik vanmiddag de laatste dingen van de administratie ga doen. Bleggghhh, heb er helemaaal geen zin in!
Leuk kraamvisite en echo, wiedeltje! Mooi gewicht maar kan me voorstellen dat je liever iets kleiner hoopt succes met de administratie... Liefde ben je thuis met je kanjer? Hoeveel weegt hij nu? En gaat't ook goed met jou zelf?
Hihi goudvis! Die ga ik onthouden @amona, nog lekker geslapen?? @rensje, hoe gaat het vandaag met je? Misschien een gekke vraag hoor, maar staat jullie perineum ook bol? Hier voelt het van onderen aan alsof Ali Baba en de 40 rovers zich vannacht hebben uitgeleefd op me en mijn perineum staat bol alsof er een tennisbal van binnen zit Net nog ff met manlief en zoonlief wat plantjes gekocht om het binnen beetje op te fleuren, en bezigheidstherapie natuurlijk Vind het fijn dat manlief thuis is op vrijdag, hij heeft deze week 4 avonden tot 19.00 uur gewerkt en is thuis daarna achter de computer gekropen om te solliciteren. Heb hem gemist...
ja nog lekker geslapen Volgens mij las ik gisteren iemand over'n bolling en die beviel toen vrij vlot. Wie weet jij ook? *wishful thinking as always* Fijn met man thuis en op pad als je m gemist hebt, heerlijk he. Ga maar's douchen en dan wellicht nog neuzen voor een sieraad
@amona, ach we blijven hopen... Misschien kan je ideeën opdoen op Welkom! - MamaKado: alles mooi voor moeders
ik wil je niet ontmoedigen, maar het staat bij mij al ruim een week bol en helaas nog geen baby.. maar je omschrijving is hilarisch!
Fionn, spannend meis! zet em op! Hopelijk heb je gauw je gezonde beeb in de armen!! Hoe issie met de rest van de meiden? Whos next,,haha
@nicolle ontmoedigen... ach valt wel mee hoor! vanaf maandag kan ik hopelijk écht gaan aftellen, als ik die datum maar eens weet Ik ben in ieder geval opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben met een bolle onderkant (of die Ali baba op bezoek heef gehad) Tja die omschrijvingen, dat heb ik wel geleerd.... Leg aan een mannelijke arts maar eens uit hoe je onderkant voelt als ze er met 6 man in hebben lopen wroeten tijdens operaties Denk dat ze het in België nog wel weten dat ik daar een week heb gelegen en dat ze het nog kunnen zien aan het plafond
sorry even ego, maar heb even een onsmakelijke vraag. ik heb vandaag al 2x met afvegen (na het plassen) slijm gehad wat een beetje tegen het roze aan uitzag. als er normaal wat slijm komt dan is het wit/doorzichtig. iemand enig idee wat dat kan zijn en of dat normaal is? (sorry voor de details, maar maak me een beetje zorgen)
Nou die zijn volop aan het puffen Hihi!! Nou zoonlief is bij schoonouders! Mijn man en ik gaan zo effe lekker uit eten. Effe genieten, hier gaat het dus redelijk. Voel me rustig, soms wel harde buiken maar niks nieuws! Meiden reageer morgen meer!!! Stitch zal straks ook eens voelen onder de douche hihi
Nicolle, misschien begin van slijmprop?? Anders effe bellen naar gym/verlos? Ik had het bij 1e zwangerschap ook bloed bok slijmprop. Soms kun je kleine beetjes verliezen of alles in 1 keer. Sorry voor spelfouten maar zit op tel
@nicolle, waren het taaie klodders? Als het er roze uitziet, zou het inderdaad van je slijmproppen kunnen zijn. Spannend....