Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sas ja, is zeker luxe. Maar betekent wel dat als het te druk word met bevallingen ik naar een eenpersoonskamer moet verhuizen. Nog niet erg, heb ik nog een keukenblokje en badkamer alleen geen koelkast, senseo en waterkoker.... ;) manlief kan dan ook niet meer blijven slapen, maar dat was hij toch niet van plan.
    Zou je het nu weer overwegen een badbevalling, als het mogelijk is in het ziekenhuis?
    Misschien een gekke vraag hoor,maar had je voor manlief ook schone kleding bij, of zat hij naakt in bad? Wel sexy hoor, een man in een roze badjas... :D
    Manlief hier zie ik nog niet lopen in mijn rode Winnie the Pooh badjas:)

@amona, inderdaad bellen met vk als je vliezen breken, en de baby nog niet ingedaald is.
    En die schaamte om je naakt te zijn, daar ben je (meestal) snel overheen! Ze zitten in en aan je kijkdoos, als je borstvoeding geeft zitten ze aan je borsten... En mocht je je schamen voor je 'vetjes', daar letten ze niet op.

Vrouwtje wat naast me lag toen ik van Jari was bevallen, wilde niet naar het toilet als haar man er niet was. Ze moest in een rolstoel omdat ze nog niet kon staan door een te laag HB, dus had ze hulp nodig met broek omlaag, spoelen e.d. Gevolg was een blaasontsteking, ontstoken hechtingen, en heel veel ongemak voor haarzelf.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Au, Stitch! Dat gaat ook wel ver zeg.
    Ik ga wel extra kleding voor manlief meenemen tzt.
    Heb minder moeite met kijkdoos dan naakt bovenlijf, stom he. Zet me er op dat moment vast overheen...ook voor borstvoeding inderdaad..

Hier heb je dus geen kraampakket, kon bij vk wel'n pakketje kopen met verschillende verbanden enzo.
    Nu zat er ook'n maatbeker bij :(
    Is dat bedoeld voor spoelen op't toilet of iemand'n briljante ingeving waar dat voor bedoeld is?
    Ik spoel eigenlijk altijd met water na.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, ja die maatbeker is bedoeld om na het toiletbezoek te spoelen. Maar ik ging altijd onder de douche om te plassen, dat staande plassen was prettiger dan zittend of hangend en ik kon meteen spoelen.
    Ik had er in het begin bij Jari's bevalling ook 'moeite' mee om bloot te zijn, zeker omdat de vk in het ziekenhuis de partner was van een collega van me. Op een gegeven moment denk je alleen nog maar aan die weeën die je eigenlijk niet meer wilt voelen, en denk je niet meer na over bloot zijn....

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Stitch,mijn man is in zijn onderbroek in bad komen zitten bij me. We hadden voor hem sowieso een schoon shirt en ondergoed mee, omdat we wisten dat we in elk geval 1 nacht in de geboortekliniek wilden blijven en ook omdat we niet wisten hoe lang alles zou duren. De vk stelde het aan mijn man voor vlak voor ik mocht gaan persen, en hij zei dat ie dat wel wilde! Ik was erg verbaasd, had het van tevoren wel gehoord dat t kon maar dacht nou dat is niks voor hem! Dus we hadden het er ook niet over gehad. Maar het was zo gaaf dat hij het deed! Ik had er heel veel aan toen.

Ik zou het op zich zo weer doen en mijn man ook, maar dit keer moet ik in het zkh bevallen en daar hebben ze geen bad op de verlosafdeling. En ik ga dit keer voor een ruggenprik, dus dan kun je ook niet in bad. Ik heb het toen ook vooral voor mezelf gedaan, in het warme water + minder kans op knippen en scheuren. Mijn vk was voor dus dat maakte het ook makkelijker.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoop/denk dat't me dan ook niet meer kan schelen.

Die badbevalling klinkt echt positief..ook fijn dat't dan zo soepel is en niet snel scheurt.
    Geloof dat mijn vent nooit in bad erbij zou kruipen hahaha. Het is voor hem al heel wat dat ie erbij zal zijn, dat gebeurt in zijn familie/cultuur niet lol :D

6. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Gister om 12:40 is na een hele korte, hele heftige bevalling, ons zoontje thuis gezond en wel ter wereld gekomen. Alles gaat goed, ook mmet mij, en het mooiste, liefste kereltje ter wereld, mijn grootste geluk, ligt hier op mijn borst te slapen. Later meer! :)

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ik zie dat Fion online is!!!! Meis hoe is het?????????

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!

Bijgevoegde bestanden:

• images.jpg
      images.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,5 KB
      Weergaven:
      37
  9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Fionn gefeliciteerd!
    Geniet er van!

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Jaaaaa Fion proficiat meid geniet ervan!!!!!!

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Uitgerekende datum:

14 november
    Zonnestraal77 (35) 1e kindje, jongen! :D
    15 november
    Stitch85 (26) 2e kindje (KS)
    16 november
    Lolalo (33) 2de kindje
    18 november
    Fleur84 (28), 1e kindje, jongen!
    19 november
    Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen!
    20 november
    Sas 26 (30) 2e kindje meisje!
    Rensje (33) 2e kindje
    21 november
    Minimuisje (29) 2e kindjeJongen!
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    23 november
    Biancah 1e kindje, jongen!
    24 november
    LadyT (29) 1e kindje
    28 November
    Wiedeltje (21) 1e kindje
    30 November
    Coortje (26) 3e kindje
    Amona (27) 1e kindje

Geboren:

Liefde88 (23), J.ayce! (30 w 2 d)
    Sumshine (28) J.ippe (37 w)
    Fionn (25) een zoon (37w 3 d)

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Heerlijk genieten hoor!! Het mooiste wat er is!

Weetje, ik ben jaloers.. maar toch is dat nu anders dan toen we geen kindjes konden krijgen. Nu weet ik dat het hier ook bijna gaat gebeuren :)

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Fionn!!!

Fleur, hier precies hetzelfde hoor!! ;)

Dames.....ik ben nu aan de beurt hoor!!!! :p
    Dus bij weeen de beeb binnenhouden!!!! :D

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Jahaaaaaaa Fionn!!! Wat geweldig meis, van harte gefeliciteerd!!!

Gezonde jaloezie hoor dames! Onwerkelijk dat zij op haar borst hetgeen heeft liggen wat wij daar onder voelen kriebelen ;)

Geniet ervan Fionn!! :D :D :D :D :D

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kun je eigenlijk ook voorwerk in je bovenbenen krijgen? Of alleen met bevallen echte beenweeen?
    En moet voorwerk/doet voorwerk altijd pijn? :)

16. scrat

scrat Niet meer actief

@fionn gefeliciteerd meid, geniet ervan!!

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland

Ik zou het niet weten eigenlijk..

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Amona, ik heb wel degelijk voorwerk gehad wat ik Nasr mijn benen voelde trekken. Er was hier nog iemand volgens mij zonnestraal die dat ook had.

Vind het ook heel onwerkelijk dat we dadelijk weer een babietje hebben!! Maar kijk er ontzettend naar uit!!! Ons kleine manneke

Oh meiden tot straks ik ga even heerlijke frietje pindasaus eten met een fricandelletje special!!!! Jum jum

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fionn van harte gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed gegaan en kan je lekker genieten!

@amona, voorwerk kan je ook in je benen voelen en hoeft niet perse pijn te doen. Meestal geeft het voorwerk een gevoel van menstruatiekrampen. Heb je voorwerk?? :D

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Lekker Rensje, zou bijna trek krijgen terwijl ik net heerlijke lasagne achter de kiezen heb ;)

Stitch, ik weet't niet ;) maar't voelde even apart terwijl ik niks gedaan had ;)
    Menstruatie krampen heb ik alleen 's morgens als ik na'n plaspauze weer in bed lig.

Wel't idee dat m'n buik nog extreem groeit, bij jullie ook?
    Moet soms ook echt lachen om't gekriebel van de handjes zó ontzettend laag, LOL!
    Manlief werd al jaloers want die beeldt zich in dat dat vast lekker is, hahaha. :D ik lach soms hardop!

Deel Deze Pagina