@Fionn, gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik wens je veel succes in de komende weken, alles zo anders en een heel bijzondere ervaring!!
@amona, hihi manlief dan lekker in die waan laten heb het idee dat ik nu wel qua buik ben uitgegroeid, maar die boobs mogen nog nog wel groeien dat komt hopelijk snel genoeg
Dáár wacht ik ook al 36 weken op!! of eigenlijk al jaren maar tijdens de zwangerschap is het reële hoop
Hihi waar zwanger zijn wel niet allemaal goed voor is Ik mag eigenlijk niet klagen hoor met een D, maar het is met die dikke buik niet meer in verhouding
Meer last van nek en schouders. Dus kan niet wachten tot t weer krimpt. T zit echt in de weg. Maar heb er altijd wel last van gehad. Maar krijg geen borstverkleining helaas. Heb er niet genoeg last van volgens verzekering.
Ik hoop voor je dat, als je borstvoeding gaat geven, ze niet nog groter worden. Als je weer 'droog' staat na de periode van borstvoeding geven zijn ze meestal kleiner dan voor je zwangerschap. Hopelijk is dat bij jou wel, scheelt misschien genoeg qua klachten.... Altijd fijn die verzekeringen die kunnen beoordelen of je ergens wel of niet genoeg last van hebt :x
Helaas kan ik geen borstvoeding geven ivm medicatie die belangrijker voor mij is dan borstvoeding voor de baby. Maar hoop dat ze sowieso kleiner worden dus haha. Mn man daarin tegen vind t niet heel erg haha.
Dan zal ik duimen voor je dat ze krimpen.... Manlief hier hoor ik ook niet klagen, dat komt straks wel als hij plakhandjes heeft van de melk
Kom ik aan met B...én ook een buik dus niet echt in verhouding Van de week grapte manlief zelfs dat ze sliepen, shit, nu al theezakkies Hoe zou't bij Isis zijn??
@amona wacht maar als je straks bevallen bent... Bij mij zagen ze er toen uit als die van Pamela Anderson met siliconen en dan klagen de mannen weer over plakhandjes
Haha nou ik heb liever nu al niet meer dat ie eraan zit. Ten eerste mogen we niet vrijen en de rest durft ie niet ivm infectie. Ten tweede als hij er teveel aan zit ben ik bang dat alles nu en te erg op gang gaat komen. Komt t uit eindelijk toch wel, maar liever nog ff niet. Ja vraag me ook af hoe t met de meiden gaat.
Oke dat was 1 van de dingen die ik me nog niet voorgesteld had.... iew! Hoopte dat manlief dan eindelijk weer uitgebreid eraan zou mogen zitten lol kan er nu niet echt van genieten
@Biancah, maar ik dacht juist dat je hoopte dat t nu wel op gang gaat komen? Met 37 wkn mag t ook En ik heb hetzelfde als jij, kan met mijn meds wel bv geven maar doe ht liever niet, geeft me meer vertrouwen (het idee nml dat de meds wel in de bv over gaan, daardoor vraag ik me af of het dan nog steeds betr is dan flesvoeding.. E Wat hebben ze jou geadviseerd? Lactatieremmers, strakke BH?
Bevalling mag best op gang komen, maar de productie van mn borsten hoeft niet. Ik heb nog helemaal.geen advies daarin gehad eerlijk gezegd.
Nou ik had voordat ik kindjes had een mooie c cup! Maar toen borstvoeding gegeven en toen naar een b toen ik gestopt was. Nu dus bij zwanger van b cup naar een flinke d!!! Manlief is er erg blij mee haha... Maar ik vind het ook niets als hij eraan komt... Begin dan te lekken en krijg harde buiken. Ik hoef maar in mijn tepel te knijpen of mijn buik wordt een ballon. Fiona ben ook benieuwd naar gewicht??! Voel je je goed??? Ohh frietje was heerlijk... Ik heb trouwens foto's van de tijd dat ik stuwing had, nou Pamela's is er niks bij haha.. Moet altijd lachen als ik die foto zie. Biancah, bij mij mag het ook weg blijven omdat ik deze x geen borstvoeding geef... Weet ook niet of je een pilletje krijgt of wat dan ook om de productie te stoppen.
Vooral knijpen dus Rensje las van de week een vrouwtje die zei dat dat mede de bevalling had opgewekt.... geen idee of't geen toeval was, maar de reactie van jouw baarmoeder maakt't de moeite van't proberen waard