Goedemorgen meiden! Even alleen ego, omdat ik nog erg slapjes ben... Gisteravond om 22.58 uur is onze zoon B.oris geboren! We zijn intens gelukkig met hem! Kan nog niet geloven dat ik dat mooie wondertje op de wereld heb gezet.. Het was echter wel een zeer zware bevalling met vacuüm, veel bloedverlies en heftige koortsaanval. Gelukkig is de koorts nu weg en doet onze kleine man het super! Ben zo trots...
Isis, dikke proficiat meid!!!!! Weet hoe het voelt meis, denk maar effe lekker aam jezelf en geniet van jullie manneke. Je bent een bikkel!!!!!
@Isis, gefeliciteerd met jullie zoon!! De bevalling klinkt erg heftig joh, houd jezelf goed in de gaten, en laat je goed verzorgen! Heel rustig aan! Een fijne dag met jullie wondertje! @Biancah, ah nu snap ik het! Ik dacht al huh, je zou t toch juist fijn vinden als de baby komt? Ik dacht eerst dat ik lact.remmers wilde, maar die schijnen nogal bijwerkingen te hebben. Dus nu denk ik dat ik toch maar ga voor de strakke BH dag/nacht en onder de douche...
Isis!!! Gefeliciteerd meis!!!!! Pfff heftig lees ik, dus heel rustig aan doen! En lekker genieten van je wondertje!!
@isis, van harte gefeliciteerd met B.oris! Rust lekker uit, geniet van je mannetje en laat je maar eens flink in de watten leggen, dat heb je verdiend!
@ Fiona -> van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!! Geniet van de kraamperiode! @ Isis -> gefeliciteerd met de geboorte van B.oris!! Heel heftig geweest, maar je hebt het toch maar even gedaan! Nu lekker genieten van jullie kleine mannetje! ---- Hier weinig nieuws... Gisteren visite gehad van mijn beste vriendinnetje. Heeft mijn haren nog wat bijgeknipt (puntjes), is dat ook weer gebeurt. Verder veel gelachen (doet soms zo'n zeer hé hahaha), met zijn allen gegeten, spelletje gedaan. Dus kortom, een leuke zaterdag achter de rug!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Isis! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van B.o.r.i.s! Stoere naam!! Kom maar lekker bij en geniet van je mannetje! Balen dat 't zo zwaar was...vind dat iedereen in dit "harde buiken en voorwee" topic wel'n goede/soepele bevalling verdient! Laat je lekker in de watten leggen Isis!
Uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje, jongen! 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Lolalo (33) 2de kindje 18 november Fleur84 (28), 1e kindje, jongen! 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! Rensje (33) 2e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindjeJongen! 22 november xnicolle (27) 1e kindje 23 november Biancah 1e kindje, jongen! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30 w 2 d) Sumshine (28) J.ippe (37 w) Fionn (25) een zoon (37w 3 d) Isis857 (26) B.oris (37w 5 d)
*breekt even in* Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon B.oris! Geniet maar goed van hem!! Pff klinkt inderdaad als een heftige bevalling. Doe maar lekker rustig aan.
Zonnestraal van mij mag je de volgende zijn hoor! Ik ga er vanuit dat t bij mij nog minimaal een week duurt. Ik wil wel komende zaterdag bevallen. Zei al steeds dat ik t een leuke datum vond dus wie weet zit hier mn "gevoel" weer goed.
Dus, Zonnestraal, doe je best, je mag beginnen! En dan mag Biancah volgende week zaterdag! Deal! Wachten duurt lang hé...
Biancah, heb dus het gevoel dat ik ook nog ff moet wachten . Geen voorweeen, geen krampen, geen slijmprop, drukke baby in buikie.... Jij zaterdag???
Dat er nu nog niks gebeurt hoeft niks te zeggen hé. Wie weet is t in ene alles achter elkaar en is t zo gebeurt. Maar idd het kan ook zo nog rustig paar weken duren. Ja vind 10-11-12 wel leuke datum haha. Dat zei ik eigenlijk al een tijdje steeds dus wie weet zegt de gyn wel we gaan vrijdag inleiden en dan kan t makkelijk zijn dat ik op zaterdag beval. Of anders misschien dat t zaterdag vanzelf begint.
Gefeliciteerd fion met je zoon En ook isis gefeliciteerd!! Lekker bijkomen nu en hopelijk snel genieten!!