@zonnestraal kan jij nog wachten tot zaterdag dan??? Sorry dames, maar ik ga dinsdag nog ff tussendoor bevallen Zoonlief gaat vanavond lekker bij oma eten en slapen omdat we morgen al om 8:30 in het ziekenhuis moeten zijn bij de anesthesist, betekent dat we thuis uiterlijk 7:45uur weg moeten rijden, beetje te vroeg anders dus wij gaan er nog ff lekker van genieten Vanavond lekker met manlief een hapje eten en daarna naar James Bond Skyfall!
Geniet ervan Stitch! Is morgen meer dan'n afspraak bij de anesthesist misschien...en wou je dat niet online hebben? je bent zo overtuigd van dinsdag... Veel plezier met je man iig!!
Haha, nou vooruit dan, heb om half 11 ook nog een afspraak met de gyn, en krijg dan dé datum te horen Mijn gevoel zegt écht dinsdag, vanaf het begin van de zwangerschap... De vorige keer kwam ons gevoel ook uit, en nu weer hopen we we shall see.....
breekt in Lieve Isis en man gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet van alles en kom lekker bij van de bevalling. breekt uit
Oh stitch, nog effe lekker samen genieten!! James bond kwam vanavond op tv toch??? Ik denk hier volgende weekend, mijn gevoel kwam mij enzo ook uit dussss!! Hoop echt voor jou op dinsdag. Ik heb echt zon last van mijn rug pfffff Verder alles rustg, zo erg dat vorige week mijn lichaam op kop stond zo relaxt is het nu!! Ben zelf ook rustiger.. Beetje we zien wel
@rensje raar hè de ene week is alles aan het rommelen en vervolgens zakt het allemaal af. Die rugpijn is ook echt vervelend, heb er ook last van, maar ja niet zo gek met zo'n dikke toeter van voren. Misschien een voorteken dat het toch eraan zit te komen? Geen idee op James Bond op televisie komt Sinds wij samen zijn hebben we elke Bond film in de bios gezien, dus deze moest er ook nog bij op het lijstje hier kan je bij de bios in het restaurant vooraf een hapje eten. Je belt, reserveert een tafel zegt welke film je wil en hun regelen alles voor je. Inclusief 1,50 korting per bios kaartje. En je bent sowieso op tijd klaar voor de film... Hoe zou het nu gaan met Isis, Fion en Spijkervrouwtje?
Ik heb helemaal niet echt een gevoel.. ik vind 4 een mooi getal, maar dan mag het nu wel gaan beginnen.. 10-11-12 vind ik ook wel wat! Mijn neefje is 11-11-11 geboren. Nu maar hopen dat het niet dezelfde dag gaat worden
Nee Stitch, ik kan helemaal niet meer wachten . Ik dacht heel lang 5 nov. Maar das morgen al... En voel nog helemaal niks, dusssss ben er bang voor nog langer te moeten wachten. Woensdag wel strippen .
@zonnestraal het is nog geen 5 november, enne morgenavond om 23:58 is ook nog 5 november dus wie weet... Wel prettig dat ze je woensdag al willen strippen, al 'iets' om naar uit te kijken
Hee stitch, je vroeg pas over perineum wat opgezwollen was??? Nou bij is echt alles opgezwollen haha.. Ti's net alsof alles verzakt is ofzo... Ook heb ik echt heel veel afscheiding (sorry onsmakelijk). Zonnestraal is gewoon stilte voor de storm hihi!! Woensdag strippen!?!? Kijk je er echt naar uit?? Ik weet niet hoe het voelt hoor maar mij lijkt dat helemaal niet prettig!
Fion en ISIS! GEFELICITEERD MET JULLIE KNAPPEN MANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super! Hopelijk gaat alles goed meiden en een voorspoedig herstel gewenst! @@hier hechtingen zijn ontstoken van onder...auw...dus badje met soda...niet zo fijn. en ze hebben me ook niet zo mooi gehecht, kunnenz e niks meer aan doen dus houd er wel wat schade aan over (of ik moet het operatief weer laten verwijderen zeg maar) heb een klein stukje vel extra daar nu zeg maar...FUCK! ik vind dat niet leuk!! maar goed heb nu twee gezonde kinderen en daar ben ik dankbaar voor. Hier is beeb nog niet gegroeid h opelijk morgen wel! Verder doet ie t hartsdtikke goed! hahaha
oeps, deel 2... Rensje, wat rustiger...maar toch liever de baby, niet?! Sum, wat fijn dat ie't zo goed doet. Balen van de ontstekingen en hoe de hechtingen gezet zijn vraag je je af of de arts haast had ofzo...echt balen!! Zonnestraal, 't kan zomaar ineens hoor er is nog hoop. Fijne dag!
@Rensje, ja ik heb dat ook dat het allemaal al opgezwollen is! voelt heel gek en beurs, heb jij dat ook? en strippen, t valt mee hoor. Ik ben 3 keer gestript en merkte wel dat de een het wat grondiger doet dan de ander. Het is een beetje gevoelig en erna heb je soms dat je buik rommelt...en dat zet soms door in weeen.. @Stitch, spannend, de kans is dus heeeeel groot dat het deze week gaat gebeuren! Hangt het af van de planning in t zkh of ook nog van andere dingen?
@Sum, heel vervelend zeg dat het aan het ontsteken is!! En ook niet mooi gehecgt... Zou je het nu kunnen laten herstellen? Want tuurlijk heb je 2 gezonde kindjes t leven geschonken. Maar dat betekent niet dat jij hier genoegen mee hoeft te nemen als blijkt dat het beter kan! Ik denk nml dat als je er echt mee zit dat het heel belangrijk is dat je er wat mee doet. Zorg in elk geval dat er ergens in je dossier duidelijk iets over staat , voor als je er later iers mee wil... Sterkte!!
Sum, wat fijn dat het goed gaat met de beeb. Verder ben ik het met Sas eens hoor!!! Heel belangrijk dat je down under goed hersteld!! Rensje, ik heb inmiddels zoveel klachten dat ik inmiddels wel gestript wil worden ja. Tis niet een fijn gevoel, maar ik kan nu amper lopen ivm met m'n schaambeen.....daar drukt de beeb op (ligt heeeeeeel laag) en kan alleen lopen met veel pijn. (waggelen). Stitch, ja het kan nog...... Maar jij dus dinsdag....spannend!!! * zwaait ff naar Amona *
*zwaait terug* Klinkt pijnlijk..als ik dat zo vergelijk, is ie hier nog lang niet volledig ingedaald. Hoop dat't strippen helpt of tegen die tijd niet meer nodig is
Dag lieve meiden. Even weer een berichtje van mij. Alles is goed. Kleine was bij de geboorte 49 cm en 3200 gram. Hele grote voeten en een grote bos haar! Over de bevalling: heel, heel heftig want het ging supersnel. Na een nacht pijn in m'n onderrug en geen oog dicht kunnen doen stelde de vk om 8 uur s ochtends vast dat ik al 3 cm ontsluiting had. Niet veel later al 5. Vanaf dat moment niet meer te houden en laatste 5 cm heb ik maar een half uur over gedaan! Toen anderhalf uur persweeen, waarvan het laatste gedeelte op een matras op de eettafel (ipv in bad, want ik was tijdens bevalling van gedachte veranderd. Zo zie je maar, je weet nooit hoe het loopt). Maar op de eettafel dus, met spiegel! Ik kon zo alles zien en dat motiveerde enorm! Mensen, het was ongelooflijk heftig maar geloof me, meiden die nu voor de eerste keer gaan bevallen: hou de baby in gedachte want dat sleept je e doorheen. Hij lag ineens op mijn buik. Ik geloofde het niet. Eerste uren was ik heel wakker en had praatjes voor tien en voelde me goed, maar wist nog niet goed wat ik met de baby aan moest. Had ook verwacht dat ik zou huilen maar deed het niet. Pas snachts, toen iedereen weg was en ik hem in m'n armen had werd het allemaal echt. Nu kan ik me geen leven meer zonder hem voorstellen. Dit is echt werkelijk het mooiste wat er is en waar ik al heel m'n leven naar heb uitgekeken. Lieverds, heel veel succes met jullie laatste loodjes en de bevalling. Ik kom hier nu wat sporadischer want heb genoeg aan m'n hoofd nu, maar ik probeer op de hoogte te blijven! iig bedankt dat ik deze laatste maandjes met jullie heb kunnen delen, het is fijn om te kunnen kletsen met meiden die in hetzelfde bootje zitten! Xxxx
zonnestraal spannend! hoop dat je gestript kan worden, hoeft niks uit te maken maar het idee dat er iets kan gaan gebeuren lijkt me nu wel prettig! en je beeb is helemaal af! Ruim 38 week is een mooie tijd om te bevallen, ik gun t je meis!!