Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Fijn nieuws!

2. scrat

scrat Niet meer actief

@stitch fijn! hopelijk duurt het niet lang meer.

hier sinds gisteravond flinke rugpijn (onderrug). hele nacht ieder uur naar de wc voor darmen die leeg moesten blijkbaar.. verder heel veel slijmverlies (sorry). ik vind de pijnscheuten in de rug moeilijk te timen, dus weet niet goed wat ik er mee moet eigenlijk. het blijft een beetje zeuren op de achtergrond en af en toe neemt en toe en weer af. net onder de douche geweest, maar merkte weinig verschil.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, heerlijk zo'n snurkende peuter naast je in bed :D lekker van genieten! Nog steeds zo rustig qua harde buiken e.d.?

@amona, hoe was het bij de gyn? Ons avondje uit was heerlijk!:D lekker saampjes genoten. James Bond was ook écht weer de moeite waard om te bekijken:D

@hier, nou kan dus wel met een ruggeprik, die vreugde duurde maar even... Kreeg een folder mee van de assistente van pop-poli waarin staat wanneer de ks plaats gaat vinden. En jullie raden het al, behalve dat het erg onpersoonlijk is, ben ik het niet eens met de datum!:x Zometeen moet ik nog naar de gyn, en dan zal ik het wel even zeggen dat ik niet zo blij ben met dé datum... Ze laten me gewoon nog langer doorlopen dan de vorige keer gezegd werd. De gyn loopt uit, dus we zitten nu nog ff een bakje koffie te drinken....kan momzilla zich vast voorbereiden:cool:

4. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Fionn: Van harte gefeliciteerd met je zoon!
    En ook Isis: Gefeliciteerd met je zoon B.oris!

Wat super, al weer 2 baby's. Wat gaat het nu snel! Zullen we gewoon doen dat iedereen voor de uitgerekende datum bevalt? (dan hoef ik ook niet meer zo lang te wachten:D) En het zijn tot nog toe echt allemaal jongetjes, wie begint er met een meisje?
    Toch fijn dat het bij allemaal nog goed is gegaan, al zijn het wel heftige verhalen. Van jou ook Sum. Phoe, petje af voor alle moeders!

Ik heb totaal nog geeen idee van dat ik binnenkort ga bevallen. Heb gewoon nergens last van. Ik herken niets van alle pijnen en voorwerk etc. wat ik van jullie lees. Het fenomeen 'harde buik' ken ik amper. Dat is alleen als ik heel veel buk. De baby is ook nog niet volledig ingedaald. We kunnen beter een weddenschap houden wie het laatste zal zijn (ikke?:() dan wie er nu als eerste gaat.
    En ik heb ook nog niet het gevoel dat ik echt hoogzwanger ben. (jawel, buik zit wel in de weg en van mij mag het NU wel komen, maar ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, net als jou Amona)

Ow, Stitch, vervelend! Maar we gaan er vanuit toch dat je gevoel klopt, dan kan die gyn wel leuk een datum plannen, maar dan ziet hij je morgen toch op de ok. Wel blij dat het wel met een ruggeprik kan nu! Ben benieuwd hoe het straks gaat bij de gyn. Maar het kan toch nooit langer duren dan 10 dagen? Dan ben je al uitgerekend! Dat klinkt trouwens wel snel...

@Nicolle, succes en sterkte als het nu echt gaat beginnen. Spannend hoor!

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ohhh meiden ff ego.
    Heb net ctg gehad en de vk van t ziekenhuis kwam ff langs. Donderdag word ik ingeleid! Jeeeeeej. Ben nu al zenuwachtig haha.

6. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Wiew Biancah, spannend! Fijn dat je nu eindelijk een datum hebt!

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah, jeej! Fijn zeg dat er nu een datum is! Dan wordt het (hopelijk) een drukke week met de baby's!

Ik ben net thuis uit het ziekenhuis... Na een pittig overleg met de gyn weet ik uiteindelijk nog géén datum. De datum die ze hadden ingepland was vrijdag 16 november, dat vind ik te laat, mocht mijn voorgevoel niet kloppen, dan duurt dat nog wel heel lang... Toen kwam er een raar verhaal.....Volgens haar was er niet eerder plek op de ok. Toen wij toch bleven aanhouden dat onze angst groot is dat het vanzelf begint, reisafstand, voorbereidingen op ok e.d. dat we als de 'dood' zijn dat ik dan alsnog vaginaal beval. Zelf had ze er niet zo'n bezwaar tegen om het eerder te halen, maar ze kreeg geen steun van haar collega gynaecologen. :( Toen kwam ze met het verhaal dat er misschien wel bij een van haar collega's eerder plek was volgende week en dat ze zelf voor deze week nog wel een gaatje had vrijgehouden omdat ze al dacht dat we hier niet mee akkoord zouden gaan, punt was wel dat ik dan deze week nog wel elke dag een injectie moet gaan halen voor de longrijping. Hier heb ik absoluut geen probleem mee, ik rijd wel 'ff' op en neer. Nu is er dus zometeen een overleg tot 14.00 uur, daarbij gaat ze het nogmaals aankaarten, in combinatie met onze angsten/spanningen e.d. En misschien dat het dan wel deze week gebeurd, of begin volgende week door een andere gyn of de 16de óf wanneer de bevalling begint....
    Kortom, ik weet een heleboel, maar toch ook weer niks...

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat'n hoop nieuws!

Stitch, 16 nov zou echt absurd zijn!! Das meer dan 40 weken of niet?weet even je banner niet uit m'n hoofd!
    Hoop dat je eerder mag. Wat zijn ook alweer de mogelijke consequenties met'n normale bevalling met die neurosim. ?
    Belachelijk als ze alle angsten, spanning en feiten zouden negeren (wegens een volle agenda wtf?).

Bianca, wat spannend!!! Hopelijk een vlotte inleiding...zo niet dan toch 10-11-12?? Mooie datum!

Bij jullie komt't allemaal al zo dichtbij! Kheb de volgende gyn afspraak pas over 2 weken !! en volg.week wel ctg bij vk natuurlijk.
    Wiedeltje, ook zo "bang" dat wij door zullen lopen tot Sinterklaas? ;) maar niet teveel over nadenken.
    Hier baby wat laag maar niet ingedaald volledig...geschat op 3 kilo!! wow.

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Stitch wat balen zeg. Hoop dat ze echt dr best gaat doen voor jullie. En anders gewoon elke dag in "paniek" gaan bellen van Ohh t rommelt bla bla bla tot ze er gek van worden.
    Ik zou er ook niet gerust onder zijn met al die risico's (al weet ik ff niet meer wat, maar zijn erg genoeg voor keizersnee).

Ik ben echt helemaal hyper! Ben gelijk alles aan t regelen en nalopen en weet ik t.
    We hebben besloten wel beide ouders en broers in te lichten maar t verder stil te houden. Mn ouders en schoonmoeder ook gelijk helemaal hyper. Mn schoonmoeder ging gelijk mn schoonvader bellen zodat die vrijdag vrij kon gaan vragen. Zegt ze ohhh en dan moeten we nog 2 uur rijden naar jullie voor we jullie en de baby kunnen zien. En uhm ik belde net voor dr rustuurtje dus denk dat die weinig rust nu, Oeps.
    Mn vader meteen oh dan zal ik alvast wat afspraken gaan afzeggen. Ik wil wel dat als t echt begonnen is dat mn moeder op de gang zit. Mocht ik dr nodig hebben dan zitten er maar 2 deuren tussen.

Amona ja snap dat het zo ver weg lijkt voor je. Voor je t weet us ook jou dag aangebroken.

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hè meiden, hier een rommelende dag met veel pijnlijke harden buiken!! Ook lage rugpijn. Lig nu even in bed.
    Ik verlies zoveel slijm afscheiding, voel het gewoon naar buiten lopen. Maar het is nog steeds wit en wel dikker!

Stitch, wat stom zeg, maar ik sbnap niet dat jij nog spuiten moet gaan halen voor long rijping??? Kindje mag toch geboren worden.
    Vind ook dat ze raar doen hoor!

Biancah aaaaah meis wat goed en fijn voor jou! Eindelijk staat het vast. Ik ga denk ik donderdag nacht aan de gang haha dat gevoel heb ik heeeel sterk!

Weet in ieder geval dat mijn lichaam zich aan het klaarstomen is!!!

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh rensje voor jou ook spannend. Hoop dat t doorzet!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Stitch -> ik vind 16 november ook nog ver weg hoor! Kans dat het dan al vanzelf begonnen is, is veel te groot! Maar ik snap eigenlijk ook niet waarom longrijpingsspuiten nu nog nodig zijn? Nou hopelijk snel echt duidelijkheid!! Enne, echt super dat het toch met een ruggenprik kan!!

@ Biancah -> ik snap wat je bedoelt met het hyper voelen. Dat had ik ook heel erg toen wij de datum kregen :D Fijn dat er voor jullie nu ook duidelijkheid is! En donderdag is al hartstikke snel! Maar dan niet te snel bevallen hoor, want dan duurt het nog 2 dagen voordat het 10-11-12 is ;)

@ Amona -> flinke knul dus al! Fijn hoor! En wie weet begint het al binnenkort ook bij jou. Het is gewoon afwachten. Maar snap best dat je dat gevoel hebt... Komt goed!

@ Xnicolle -> hoe is het nu daar?

Hier vanochtend weer opgestaan met migraine. Baalde dus flink! Even snel nog terug in bed gekropen, want om half 10 moest ik in het ziekenhuis zijn. CTG en controle weer in orde. Eenmaal thuis weer dik 2,5 uur geslapen, maar de koppijn lijkt maar niet te zakken. Balen hoor! Maar ja... Nu op naar woensdag, weer CTG, groeiecho en controle!

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Haha ik denk niet dat t 10-11-12 word. Den eerder 8-11-1.

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames, even uit m'n hoofd...via tel dus sorry als ik de helft vergeet :):

Wiedeltje, wat heerlijk zo'n zwangerschap als die jij hebt!!

Biancah, eindelijk duidelijkheid!! Heerlijk lijkt me dat! Maarre, ook heul spannend!! En donderdag is al echt snel zeg!

Stitch, wat een gelul zeg daar! :(. 16e is veel te ver weg en nu nog longrijpingsspuiten?!?! :( Je beeb is helemaal klaar!!!
    Wel fijn een ruggeprik!!

Amona, je mannetje is lekker gegroeid :D. Goedzo!!

Hmmm, vergeet de helft geloof ik... ;)

Minimuisje, wat kloterig zeg migraine! Pffff hoogzwanger en migraine is niet leuk!!

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Zonnestraal jij mag de datum van zaterdag dan wel hebben hihi.

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ stitch. wat een gedoe zeg.. schiet niet op zo!

@ biancah, donderdag. Wat spannend zeg!! Super!

Hier: vriendin van mij heeft gependeld. Donderdag/vrijdag ga ik bevallen volgend haar. Laat maar komen! Even staan of een paar meter lopen en ik krijg overal last van.

Ik kom later terug. Op mn telefoonschermpje turen is toch niet zo handig vind ik.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    #Breekt even in#

Lieve Isis en partner

Gefeliciteerd met jullie zoon B.oris
    Ik vind het super dat je nu mama bent geworden meis
    Geniet er lekker van

Liefs Aapje 2009 ( decembermama 2011)

#Breekt weer uit#

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    stitch hopelijk kan t eerder meis! En weat een bullshit van die lonbrijping! na 34 week doen ze dat nergens meer inprincipe!....En jij bent al ruim 38week.....dat snap ik niet.
    Weet wel dat door keuizersnee de longen minder goed kunnen rijpen )normaal gebeurt dat door de bevalling ook toch, maar met ruim 38 week zouden en de longen allang rijp moeten zijn toch?
    Je hebt iig geen geluk met hoe ze met afspraken omgaan meis...Sterkte!

Nog babynews??

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sumshine, jou was ik vergeten :), solly vergeef me :).

Wat een bevalling meid!!! Respect voor jou!!!
    Nu lekker genieten van je gezin!!! En neem voldoende rust, je hebt zo hard gewerkt!!!

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat'n gerommel overal! Spannend ook bij rensje en fleur dus deze week!

Bianca, wil je niet van je blauwe wolk schoppen, maar voor je eigen rust zou ik rekening houden met'n inleiding van minstens 24 uur... evengoed al heel snel :D

Stitch, wat zeiden ze vanmiddag??

Mini, hoop dat jullie ventje met de echo ook goed gegroeid blijkt!! Heb jij nog'n bevalvoorgevoel?

Manlief beseft zich hier ineens dat'n baby van 3 kilo toch echt zo goed als af is en wil dat ik de puntjes op de i zet (laatste wasje, ziekenhuistas, etc) ;) schattig hoor een man met nesteldrang :p zelf geen last van... was gebroken door't lange gyn.bezoek en dus op bed gegaan..net weer wakker *schaam*
    Nou ja, had ik't vast nodig!

Zonnestraal, 5e lukt denk niet meer..rommelt't al? 3x per dag klussen al geprobeerd? ;)

Rustig aan dames!

Deel Deze Pagina