Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goed onthouden!
    Hij is deze week 3 x 4 uur aan het werk. Woensdag de arbo-arts en dan weer verder kijken hoe het opgebouwd wordt. Het gaat gelukkig wel wat beter en dat maakt het ook gezelliger en ontspannender in huis.
    Als ukkie geboren wordt wil hij 3 weken vrij nemen, dus voor hij echt volledig weer werkt.. zal nog wel even duren.

En wanneer kan je man nu voor de theorie?

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, thnx voor de tip voor die klovenzalf;)! Zal eens kijken als ik toevallig bij je schoonvader in de buurt ben...Algerije was het toch?:p:p:p

Hier zitten er twee zeiltjes in het kraampakket van 90 x 180 cm en nog een paar celstofmatjes. Ik heb nu 1 zeiltje in gebruik, maar wel eerst dubbel gevouwen... Ga niet op een zeiltje slapen dat langer is als ik, zo lekker ligt het toch niet:cool:
    Twee jaar gelden zaten deze er nog niet eens in, toen was het nog een kraammatras van Heltiq. Weet je habamme (zo heette ze toch?) het niet welke je nodig hebt of waar je ze kan kopen?

@fleur, wordt je 'trouwe' vriend van down under al minder? Of werkt de zalf niet? Wel fijn dat het beter gaat met je man, en dat hij straks lekker een paar weekjes vrij is als de kleine is geboren!

Word nu gek gebeld en gesmst door iedereen die wil weten of de datum al bekend is, en zo ja, wanneer?! Hihi dat zeg ik lekker toch niet :p Krijg ook al een heleboel hints van iedereen op welke dag ze volgende week vrij zijn en dat zoonlief dan wel kan komen...
    We hebben trouwens toch maar besloten dat zoonlief naar schoonmoeder gaat. Mijn ouders passen dan op de hondjes. Dan rijden ze samen naar het ziekenhuis met zoonlief en brengen zoonlief naar manlief zodat wij een poosje met zijn vieren kunnen zijn en dat wij ze bellen als ze welkom zijn om frummel te bewonderen...

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn dat't een stuk beter gaat, Fleur, in ieder geval de hoogspanning er wat af zo vlak voor de komst van mini ;)

Stitch, irritant al die vragen, of is't nu nog grappig? Om de tijd te doden.
    Zal hebamme eens vragen volg.week naar zeiltje.
    Nee, zalf is bij m'n stiefvader (voor haar overlijden, na't overlijden van m'n vader, was m'n moeder hertrouwd). Das dus te vinden in midden NL.. ;) kan miss straks op laptop wel even Googlen miss vind ik't ;)
    Schoonvader heeft trouwens geen eens'n badkamer hihi.. teiltje en water warm maken maar ;) en toilet is zo'n stading, heel comfortabel ;)
    Geen wcpapier alleen water :D
    hihi.

Nou, ik ga weer verder poetsen voor ik inkak...

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh meiden ik voel me zo suf!
    Ik had er vaker van gehoord, maar altijd gedacht dat t mij niet zou gebeuren.
    Nou jullie snappen t al... Wel dus...
    Loop ik in de supermarkt die ik normaal gesproken helemaal uit mn hoofd ken.Je voelt hem al aankomen hé. Heb als kip zonder kop door de supermarkt gelopen. Kon werkelijk waar niks vinden. Ik heb doorgezet en alles zelf gevonden. Maar dit doe ik niet meer... Manlief is vanaf morgen thuis dus die gaat maar boodschappen doen.
    Kon wel janken daar in die winkel pfff

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Oh om te huilen.. lekker je man op pad sturen vanaf nu!!

Hier: sinds 12.15 uur weer menstruatiekrampen en kramp in mijn onderrug.. vooorweeen of een begin? Bij de vk geweest, alles was verder goed. Zet het door en is het een begin dan moet ik bellen etc etc. Ben benieuwd.. lig nu op bed.

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Fleur ik ga voor je duimen! Hoop heel erg voor je dat t doorzet.

Hoe gaat t met de andere dames? Nog meer met weeën of krampen?

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat spannend Fleur, nog nieuws voor ons? :)

Hier niks... Tenminste niks nieuws, laten we het daar op houden! Net nog de flesjes uitgekookt, staan nu ook klaar in de kast. Moet nog een paar dingen wassen en dan is alles klaar voor de baby. Van de week ook nog eens de vluchttas checken, kijken of nog alles klopt en om te kijken of ik toch niks vergeten ben. Het houd je wel bezig hé!

@ Biancah -> haha, zo voelde ik me vanochtend ook in de winkel. Ik had nog wel een briefje, maar steeds weer op het briefje kijken. Was handig geweest als ik het meteen deed afstrepen haha. Steeds in het karretje kijken of ik alles had. Nee hier mag vriendlief het ook gaan doen hoor. Ik ga echt niet meer :p Dus ik snap precies hoe je je voelde!

Hier gaan we zo zelf pizza maken als zoonlief uit school komt, lekker! Heb er nu al zin in!

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    haha erg he die vergeetachtigheid nu! Blijft ook nog wel even na de geboorte...

Controle was goed, 1 cm ontsluiting, bm mond nog wel een beetje een tunneltje. Vk kon met 1 vinger t hoofdje aanraken! Nog niet genoeg om vliezen te breken maar een begin is er! Volg week terug..!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Mini, lekkerrr pizza!

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur nog nieuws??

@sas, fijn dat de controle weer goed was en dat je al 1cm hebt, het begin is er!

Vrees dat mijn voorspelling niet uit gaat komen en dat ik vandaag niet meer ga bevallen. Het rommelt wel 'iets' maar om nou te zeggen "JA het is begonnen" is nogal overdreven...

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nog steeds krampen.. maar het wordt nog niet heftiger. Soms denk ik van wel, maar dan gaat het weer wat minder. Geen idee nog dus. Mijn rug is een constante pijn. Buik gaat meer op en af.

Hopelijk zet het door!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Jullie houden 't spannend!!! :D

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    succes Fleur!!!

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden!

Hoe is het hier? Alles ziet er nog redelijk rustig uit zo te lezen..

Fleur, hoe is het bij? Rommelt het? Duim voor je dat het door gaat zetten! Vind het zo spannend wie de volgende zal zijn!!

Ik heb vast weer een hoop gemist.. Hoop in ieder geval dat jullie een fijne avond hebben meiden!!

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @isis hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten??

@fleur, ennnnn?? *nieuwsgierig*

@hier, straks de vk gebeld...werd ineens verschrikkelijk misselijk, kokhalzend boven de wc gehangen en geen zin in eten. Moest naar bed en als het niet minder werd moest ik nogmaals bellen. Zakt nu iets af, maar ben nog altijd niet lekker...

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zou fijn zijn als't een voorbode is van iets leukers Stitch! Hoop iig dat je je gauw wat beter voelt.

Isis, lekker aan't genieten? :D

Fleur, en? Doet't nog wat of vals alarm? :)

Hier geen nieuws.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh stitch doe je wel beetje rustig aan!
    Sterkte.

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het was ff afgezakt en nu is het weer toegenomen. Vaag hè? Beebje is nog actief, had net nog de hik.. zo maar op bed met een kruik en afwachten hoe het verder zal gaan.

Sterkte Stitch!

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Kom op baby van fleur je kan t! En fleur jij ook! Laat t nou maar gewoon doorzetten hé.

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Sorry meiden ook effe ego!! Voel me hondsberoerd en bijna een paniek gevoel. Het overweldigd me allemaal op een of andere manier!!
    Voel zon druk van onderen, kan gewoon weer niet omschrijven hoe ik me voel.
    Mini is ontzettend druk en ervaar ook veel druk van onder!!!!

Probeer mezelf de hele tijd moed in te praten maar nu het bevallen dichterbij komt merk ik toch dat ik het heel eng vind!!!

Soort meiden dat ik even niet op jullie reageer!!!
    Hopelijk morgen weer wa rustiger in mijn hoofd..

Deel Deze Pagina