Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vorige week met 37 wkn was hij helemaal ingedaald. Daarvoor nog niet helemaal. Succes met de bevallingsverhalen.. hopelijk schrikt het niet af :p

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Dank jullie wel meiden.
    Zodra t gaat kom ik me hier weer melden hoor!
    Ben ook erg benieuwd hoe groot en zwaar die is. Ook bij mij word ie erg klein geschat. Meerdere verpleegsters die aan mn buik voelde om hem te zoeken voor ctg zeiden zo wat een.kleintje en ook op de echo zit ie onder t gemiddelde maar nog wel binnen de lijnen.

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh en Amona dat indalen en vast liggen wil je idd niet.
    Eigenlijk wel, maar de pijn niet.
    Hier ligt ie al vanaf 32 weken vast als ik me goed herinner. En alles doet gewoon pijn van lopen tot zitten tot liggen en omdraaien en alles.

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Minimuisje, fijn dat beebje het gewoon goed doet!!

Biancah, oh wat spannend morgen!!! Ik denk aan je!! Heeeeel veel succes met bevallen! You can do it!!

Amona, de beeb was met week 37 geloof ik helemaal ingedaald. Week later volgens vk heel diep ingedaald.

Tsja dames, baal inderdaad wel een beetje ja. Ik geloof ook niet dat ik overmorgen ineens wel gestript kan worden... :(.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    bij 32 weken al, wow!!

Fleur, ik vind die gillende vrouwen wel interessant ;) hoop dat ik niet ga gillen, maar schrik liever nu van iets dan dat ik het pas "zie" wanneer ik't zelf beleef ;) het onbekende blijft wel erg spannend!!!

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zonnestraal..ik geloof dat ook niet zo...maar't kan wel.
    Anderzijds ben ik, voor zover mogelijk, wel voorstander van babies die zichzelf melden...maar ja dat maakt jouw wachten en pijn niet minder... Knuf

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Biancah, heel veel succes morgen! Heb je eigenlijk ook al wat ontsluiting? Of moet de boel eerst rijp worden gemaakt?

@ Zonnestraal, dat is idd een teleurstelling voor je... |Kan me heel goed voorstellen dat het echt een opgave voor je is deze laatste loodjes. Bij de gyn proberen om gewoon te laten zien hoe je je voelt... (ik probeer altijd mijn tranen weg te slikken met zulke dingen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het soms wel helpt om dat juist niet te doen...) Misschien kan er een compromis komen: met 40 wkn kijken of er weer gestript kan worden en zo niet meteen een afspraak inplannen voor bijv. 40 en een halve week? Maar eerst maar eens kijken waar de gyn zelf mee aan komt! : )

@ Amona, bij eerste zw schap was de baby ingedaald met 37 weken en ze kwam met 41+5. Dat was inderdaad wel wat pijnlijk aan mijn schaambeen ja.. maar ik moet zeggen dat ik nu meer pijn heb gehad, ook toen deze kleine nog neit helemaal was ingedaald. Volgens mij ligt de baby nu echt wel helemaal vast en laag, de vk kon gisteren het hoofdje aanraken met een vinger!! Ik kijken of ze dan zulke lange vingers had haha! Maar dat viel mee. ; P Maar goed, ik waggel nu dus wel met lopen, voel met net een pinguïn haha!

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ze gaan morgen eerst kijken of er ontsluiting is. Dus dubbel zo spannend. Maar ik denk wel iets, want 2,5 week geleden stond t al iets open.

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb een handje of voetje vast :):) Al een poosje.. zooooooo lief!!! Ik vind dat nog steeds zo geweldig he *smelt*

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah, heel veel succes morgen! Geniet maar lekker van je 'laatste' avondje alleen thuis met je man! *duimen draaien alvast*

@amona, Zoonlief daalde pas tijdens de bevalling in, dus heb toen weinig last van mijn schaambeen gehad. Deze was met de 35 weken al iets aan het zakken, maar is nog altijd niet ingedaald.
    Hihi gillende bevallende vrouwen! Ik heb tijdens mijn bevalling 1x gegild en toen werd meteen mijn mond 'gesnoerd' dat er nog meer mensen aan het bevallen waren en ik beter mijn krachten kon sparen ;) geniet van je programma!
    Jij hebt lekker geshopt dus vanmiddag! :D altijd fijn om weer een flinke voorraad in huis te hebben, maar dat gesjouw en gesjok:cool:

@rensje, ja ik ga inderdaad vanavond vroeg onder de wol. Hopelijk knappen we er van op... Dan kan ik morgen er weer flink tegenaan met de schoonmaak:D vandaag project zolder gedaan. Is klaar op het logeerbed na, dat beddengoed zit nu in de wasmachine, straks in de droger dus dat kan morgen opgemaakt worden. Vandaag ook nog even de badkamer meegedaan, dus morgen de slaapkamers en de trap naar beneden nog eens goed aanpakken:D Zou ik nesteldrang hebben??:( Nee, vast niet...:(

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Sas echt waar!! Wat gaaf en dan ziet ie al wel heel laag! Krijgen jullie allemaal inwendige onderzoeken ofzo dat jullie dat weten???
    Bij mij werd er juist niet gekeken omdat dat oproept, ja 1x inwendige echo bij gyn met 26 weken.. Verder niet.

Hier ligt. Ukkie al hetzelfde vanaf week 28 en is volledig ingedaald met 34 weken!
    Enzo is nooit ingedaald en precies met 39 weken geboren dus het wil niets zeggen.

Zonnestraal, snap heel goed dat je baalt maar misschien s je lichaam nog niet aan bevallen toe?!? Maar goed dat kan binnen 2 dagen wel veranderen.

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur, oooowww wat geweldig! *smelt* Lekker van genieten zolang het kan!

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Rensje dat voelen ze aan je buik en kijken ze met de echo.

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Haha stitch!!! Jij nesteldrang neeeeeee joh hoe kom je erbij!!!!!
    Lekker je gang gaan hoor!!! Hier echt geen nesteldrang en bij enzo ook niet gehad!!! Wilde dat ik dat had haha....
    Hopelijk een goed nacht voor je meis!!!!!!

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje ik ga vrijdag vragen om een inwendig onderzoek, hopelijk 'levert' het nog iets van weeën oid op ;)
    Nesteldrang;) bij zoonlief stond ik 3x per dag te stoffen, dweilen en stofzuigen. De honden moesten verplicht in de tuin, want er zou maar een hondenhaartje op de grond liggen:$:) Die nesteldrang heb ik toen 3 weken gehad:cool:

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    jeetje Stitch, ik zou met alle wil van de wereld echt niet meer zo veel kunnen schoonmaken als jij!! En als ik t al zou doen kan ik geloof ik niet mer overeind daarna ;)

@ Rensje, had een inw. onderzoek om te kijken of de bevalling in te leiden is. Vorige keer ging de vk geloof ik pas met 40 wkn toucheren

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Stitch, hahaha wat een nesteldrang heb jij zeg!! :p

Sas, wat apart dat de vk je beeb met 1 vinger heeft kunnen aanraken! Bijzonder zeg!

Rensje, nee lichaam is misschien nog helemaal niet klaar.
    Ik weet wel dat mijn baarmoeder sowieso naar achter gekanteld ligt. Dat is naar voren gekomen tijdens alle behandelingen.
    Ach ja, ik moet geduld hebben...zit niks anders op!

Fleur, wauw wat mooi zeg!!!

Hier wel weer af en toe harde buiken en gerommel, maarja had ik gister ook en toch rustig geslapen....;).

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou meiden, ik lig op bed en ga proberen wat te slapen.
    Ben erg benieuwd naar morgen.
    Tot nu toe meer pijn aan mn rug en schaambot dan dat ik onrustig of zenuwachtig ben. Raar he.
    Jullie horen zo snel mogelijk wat als ik wat weet of als de kleine man er is.

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Biancah meis slaap lekker en het komt helemaal Goed meis!!!! Je kunt het....... En zal morgen regelmatig kijken voor een update!! Denk aan jezelf!!!! Dikke knuffel

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Slaaplekker Bianca en heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina