Mijn goede nacht gisteren wordt genadeloos afgestraft... Bianca hoop dat jij wel lekker slaapt. Nogmaals succes mocht je dit nog lezen voor je gaat!
Wha, goedemorgen bijna-mama!! Heb je al gezonde zenuwen (zoals "vroeger" als je op schoolreisje ging ). Leef met je mee!
Haha waarschijnlijk zo op weg naar t ziekenhuis. En meeleefzenuwen, wat lieeeff hihi. Kom na t onderzoek wel ff update doen.
Haha ben ook plaatselijk zenuwachtig Hihi! Geloof me biancah als je dadelijk begonnen bent heb je geen zenuwen meer!!!! Je weet dat het dan begonnen is en dat je kleintje er bijna is. Meis geniet er dadelijk ook van want het is veruit het mooiste wat je mee kunt maken als ze straks dat kleine natte lijfje op je buik ligt!!! Niets is meer belangrijk. Ik denk aan je dikke kus Ps hier weer ruk geslapen maar meer omdat onze peuter bang was vannacht!!! Hij heeft het de hele tijd over monsters en zwarte piet!!! Manneke krijgt ook zoveel indrukken!!!!
biancaa heel veel succes!! wat spannend! rensje wat naar voor je kleine mannetje! ook.voor jou natuurlijk want je heb je nachtrust goed nodig! ga weer proberen mee te schrijven!manlief is nog 1,5 week thuis dus die vind t niet leuk als kk steeds achter de laptop duik dus nu mog ff wat minder mee schrijven jayce is sinds zaterdag thuis heerlijk!!
Heerlijk zeg, het gezinnetje compleet! Rustig aan en lekker genieten. We zien je binnenkort vanzelf weer verschijnen met allerlei nieuwtjes! Als de helft niet ligt te puffen
Liefde wat heerlijk dat je kleine man thuis is! @hier ze kon t kopje aanraken, maar t moet nog ff wat verder. Dus heb nu gel gehad en moeten we ff wachten. Heb manlief maar ff naar buiten gestuurd voor een peuk. Wat is die zenuwachtig. T is gewoon aandoenlijk zo erg. Ik ben eigenlijk vrij kalm. Ik heb zoiets van kom maar op ben er klaar voor.
Fijne instelling!! En je vent..hihi. Die kan niks..alleen maar toekijken. Superspannend natuurlijk. En het koppie al aanraken *smelt*
Dat vond ik bij Sas al zo'n raar idee...nu bij jou ook...iemand heeft gewoon z'n hoofd aangeraakt en je was nog niet eens begonnen LOL. Hoop dat de gel z'n werk gaat doen en de peuk werkt voor man haha schattig hoor!!
@biancah zet hem op meid! Laat je man maar ff wat peuken roken, kan hij er straks ook tegen aan! @rensje zonde dat je mannetje nachtmerries heeft over zwarte piet... Hopelijk is hij vandaag vrolijk overdag en anders vanmiddag nog ff saampjes gaan liggen?! Hoe gaat het nu met je zenuwen? @amona jij was er vroeg bij vandaag! Ik dacht er zal niemand online zijn dus ik heb vanochtend om 4:10 uur al de was opgehangen Manlief wordt wakker als ik op de iPad ga, dus dat kan ik hem niet aandoen ( en mezelf ook niet) @liefde geniet lekker van je gezinnetje thuis! Wat lekker om nu compleet te zijn! @hier niets veranderd, nog altijd een rondlopende plofkip
Liefde, wat fijn dat je kleine ventje thuis is! Hoe gaat het met je? Stitch, om 04.10u de was ophangen Gaat het verder wel goed met je? En 39wk~~~~~~~~ JEEJ!! Amona, pffffff vroeg wakker zeg! Bah! Hier alles goed. Mentaal ineens een knop omgedraaid . Zoveel moeite gedaan om zwanger te worden, ik ga er nu gewoon van genieten. Loslaten dat beebje nu niet komt. Die komt wanneer hij er klaar voor is. Pijn schaambeen begint te wennen en tis nog maar heel even! Als de gyn niet wilt inleiden met 40wk, ook goed. Zit zelfs te twijfelen over het strippen morgen. Waar deze mentale verandering vandaan komt?!?!