Nou, heel verhaal getypt, alles weg. Nieuwe poging. Biancah: Fijn dat ze vandaag echt beginnen en dat het echt kan gaan gebeuren. Heel veel sterkte en succes! Liefde: Heerlijk zeker om eindelijk Jayce thuis te hebben! Fijn zeg. Gaat het goed? Amona, ik vind het ook wel een bijzonder idee om het hoofdje al aan te kunnen raken. Voetje heb ik ook regelmatig vast. Heel schattig ja! Manlief heeft het ook al gevoeld, en mijn zusje ook. Hij/zij heeft het voetje telkens helemaal rechts liggen, en als mini begint te duwen, en je duwt terug begint ie nog harder te duwen! Ik zit er soms helemaal van te schateren, zo grappig vind ik het. Zonnestraal: Fijn dat je er nu wat relaxter in staat. Zie dat je inderdaad een hele weg hebt afgelegd om zwanger te worden. En geniet er dan nog even van! Want naast alle ongemakken die steeds meer komen, is zwanger zijn ook heel leuk. Enne, misschien omdat je er relaxter in bent komt het ineens wel! Ik moet trouwens morgen weer naar de verloskundige. (nu elke week, wat is dat snel achter elkaar! Respect voor alle mensen die elke dag of om de dag ofzo gecheckt moeten worden!) De vorige keer was het een klein stukje ingedaald en de vlos verwachte dat het nu helemaal ingedaald zou zijn. Of het moet vandaag nog even verder indalen, maar denk niet dat het volledig ingedaald is. (wel al verder) Zo, ga nu eerst onze nieuw gekochte computer installeren en daarna aan de knutsel. (naamslingers maken en beginnen met een foto-album) Dat zijn mijn doelen voor vandaag.
Wiedeltje, wat kunnen ze hard duwen hè?! Wat een kracht hebben ze al!! Ja nu 1x in de week naar de verlos....het komt steeds dichterbij . Knutsel ze vandaag!!! Hier geen crea bea .
@zonnestraal knap van je dat je die knop hebt kunnen omzetten! Ondanks de pijn en klachten hoop ik dat je zo toch nog even lekker kan genieten van het getrappel in je buik! Ik voel me verder prima hoor Ben flink zenuwachtig voor morgen, hopelijk vinden ze iets wat de moeite waard is om de ks alsnog eerder in te plannen... Zo niet, dan heb ik nog een week om te 'genieten' van mijn bolle buik @wiedeltje, wat gaaf dat ook jij af en toe een voetje vast kan pakken! Lekker aan de knutsel? Hoe ga je de naamslinger maken? Ik heb hem hier van papier gemaakt. Geniet van je crea dag! Ik zit nu even heerlijk op de bank met een latte machiato, heb net weer bij de boer aardappelen, peren, appels, mandarijnen en bananen gehaald dus weer teveel kilo's gesjouwd ben net op tijd weer thuis want het regent dat het giet nu...
Zonnestraal wat fijn dat je de knop pm kpn zetten. Ik had dat van t weekend een beetje dat ik eigenlijk geaccepteerd had dat we voorbij de 38 weken zouden gaan. Komt de vk met t nieuws voor vandaag. Geniet nog maar ff lekker. Andere ik weet niet meer wat er stond allemaal sorry @hier ze gaan om 2 uur kijken wat de gel heeft gedaan. Heb flink kramp en harde buiken gehad dus ik hoop op t beste. Op de ctg had ik 2 weken lang een bijna recht lijntje en toenstraks golfde hij al. Ik word zo weer aangesloten aan de ctg dus ben benieuwd. Heb manlief ff naar huis gestuurd. Die zat hier gek te worden en hij heeft ADHD dus dan snap je t wel he. Ze doen toch niks voor 2 uur en hij is telefonisch gewoon bereikbaar. Ik lig hier op t verlosbed beetje te suffen. Ik ben echt totaal niet zenuwachtig. Ik ben alleen erg ongeduldig. T duurt me te lang haha. Nou ik hou jullie verder op de hoogte.
@biancah, dan kan ik me voorstellen dat je je man even naar huis hebt gestuurd... Beetje rust voor allebei, en niet op elkaars lip zitten te stressen. Je verhaal klinkt wel positief, dat er nu wel af en toe al een golfje voorbij komt met de CTG. Nog een dik uur afwachten, en dan hoop ik dat je aan net infuus kan en je mannetje snel vast kan houden!
Is vooral fijn voor hem. Hij ging ff met de hond lopen. Vind ie fijn. Ja het voelt ook wel positief. Nu nog afwachten of mn gevoel juist is. Ben nu echt mientje ongeduld haha.
Oh Biancah, je blijft het spannend houden he? (of die kleine uk van jullie) Ben heel benieuwd wat er straks om 2 uur gaat gebeuren. Jullie wonen trouwens zeker dan in de buurt van het ziekenhuis. Wij zouden wel een klein halfuurtje moeten rijden, dus ik zou manlief niet zo snel wegsturen. Daarom alleen al wil ik graag thuis bevallen. Een half uurtje rijden, terwijl ik wee-en zou hebben, of net bevallen ben, met een zenuwachtige vent. Nee bedankt! @Stitch: Ja, ik kan eigenlijk elke dag het voetje wel pakken. Het zit heel vaak rechts best hard te duwen. Net had ik er gewoon buikpijn van.. De naamslinger ga ik ook van (dik) papier maken. Een collega doet het vaker en heeft mij alle letters + tussenstukjes gegeven. Ik heb vorige week al alle voorbeelden nagemaakt, zodat ik het ook vaker kan doen. Ik vind het zelf altijd wel leuk om te knutselen, maar er komt (kwam) vaak niet van. Heb jij er trouwens ook nog andere woorden bij? Bijv. Hoera, ... geboren? Ik doe zelf alleen de naam + een leuk tussenstukje. Ik denk dat de slingers anders te lang worden voor het raam. Phiew, wat is dat trouwens een gedoe, een pc installeren. Voor je alle kabels goed hebt zitten (en die zitten in zo'n klein hoekje waarvoor je met een normaal lijf je al in allerlei bochten moet wringen, laat staan met een hoogzwanger lijf) ben je zo een half uur verder. En dan moet ie nog geinstalleerd worden. Nouja, ik ben bijna klaar...
Kan me voorstellen hoor! Nu het eenmaal zover is wil je het ook zsm achter de rug hebben... Logisch want straks kan je je mannetje eindelijk ontmoeten, knuffelen, vertroetelen en ervan genieten!
Als t druk is rijden we er 10 minuten over. Dus dat is idd dichtbij. Ja ik ben.nieuwsgierig naar mn kleine man.
@wiedeltje, ik heb ook dikker papier genomen en dan de naam. Het eerste en laatste vlaggetje van de slinger zijn tekeningen van zoonlief. Geen hoera ofzo, want dan werd het te lang om voor het raam te kunnen hangen. En bovendien hebben we van zoonlief nog een bord voor in de tuin en een waslijn van hout met drie rompers en twee beschuiten met muisjes om aan de gevel te hangen... (Je moet iets als je niet weet wat je wil ) Die naamslinger was ook niet nodig geweest, maar vind het leuk om zo samen met zoonlief met de baby bezig te zijn. Wow zelf een computer installeren... Knap hoor! Ik zou daar nooit aan beginnen. Mezelf kennende ligt die computer dan weer sneller op straat dan dat hij binnen is gekomen (ongeduldig en A-technisch )
Helaas... Net weer gel gehad. Als.het niet vanzelf door zet gaan we morgen verder. Lig hier te verkrampen dat dan weer wel
@Biancah, jammer dat de gel nog niet voldoende heeft gedaan.. Moet je eerst 2 cm hebben? Succes hoor!! En ik duim voor je dat het vandaag toch nog lukt met de gel. ! Dames wat een activiteit! Computer, aardappelen halen Nou moet ik zeggen dat ik vandaag ook wel actief ben geweest hoor, Samen met mijn vader een rolgordijn opgehangen (ik assisteren) en gister nog druk geweest met poppenhuis en gordijnen.
Heb vandaag geregeld soort van krampjes in mijn vagina... Zelfde heb ik altijd voor ik ongesteld word. Herkent iemand dit? Het doet niet echt pijn hoor meer n beetje krampen... Ik hoop dat er een cm bij komt
@Liefde wat superfijn dat jullie zoontje thuis is!! Hoe is het zo, om voor hem ye zorgen? Moet je er s nachts vaak uit? En ben jij al wat hersteld? @Zonnestraal, fijn voor je dat je het wat kunt loslaten. Het strippen, je kunt ht altijd proberen toch? Dan weet je ook of je bm mond inmiddels wat lager ligt. In elk geval geeft deze gedachte van nog ff genieten je vast wat rust. Ik heb dat deze week ook meer, het is een rustige week dus ik probeer nog even lekker wat rust te nemen. En het bewust genieten en afscheid nemen vd bewegingen schiet er wel bij in soms!
Ja ze willen 2 cm om mn vliezen verder te kunnen breken en zo hartslag ding op zn hoofdje te kunnen zetten. Maar krampen komen en gaan. Lijken verdacht veel op weeën, maar t zet niet door. Echt klote dit. Voel me erg beroerd.