Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    stitch, dus jij vond het wel prettig?? die ruggeprik..??

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, wow met kerst al weer seks?? Hihi dat is nog eens een leuk kerstkado voor manlief! ;) Ik denk niet dat ik er dan al weer aan wil denken, maar wie weet, heb nu tenslotte geen poes die overreden en opgelapt is ;)
    Spannend morgen weer op controle! Ik mag me morgen om 14:00 uur melden voor de ctg en controle. Wie weet worden we morgen allebei vastgehouden in het ziekenhuis;)
    Hopelijk slaap je vannacht wel goed, ondanks al je harde buiken!

@hier, ook een onrustige dag gehad, met af en toe pijnlijke krampen. Zouden ook mijn darmen kunnen zijn want heb vandaag al 7x moeten racen naar het toilet:) Ik hoop dat het voorwerk is, want verlies ook sinds gisteren mega veel afscheiding *ranzig, sorry* over 16 uur weten we meer... Ga nu mijn mandje weer eens opzoeken, ben kapot!
    Slaap lekker lady's!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoop't voor jullie voor morgen.

Slaap lekker allemaal!

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik zat met rugweeën die ik niet kreeg weggepuft, dus voor mij was het écht een hemel op aarde... Heb toen zelfs nog een uurtje geslapen.
    Nooit gedacht, weet nog dat ik onderweg naar het ziekenhuis riep tegen manlief dat ze hoog en laag konden springen, maar ik moest en zou géén ruggenprik.
    Ik was er bang voor omdat ik niet kan zien wat er nou precies aan mijn lijf gefriemeld word.... Heb graag controle en wil alles kunnen zien:cool: sinds de bevalling heb ik al 3 andere ruggenprikken gehad, en ik vind het super!

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    slaap lekker stitch... hier ook aan de race.. dus wie weet.
    Ben afgelopen 2 uur al 3 x geweest.
    En hier ook mega veel afscheiding en soms wat hardere snotjes tussen hahah

ik ga ook slapen, nog effe een paracetamolletje er tegen aan want dan slaap ik toch beter.

oja en jij kunt er ook wel weer tegen aan met de kerst hoor... je hebt toch geen overreden poes hahah!!!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nog effe snel, fijn stitch dat geeft me een beetje rust dat het jou zo goed bevallen is.
    Ik heb bij enzo ook alleen rugweeen gehad en dat 17 uur lang pffff... daarom wil ik nu als het weer zo lang gaat duren toch wat ontspannender zijn.
    Ik heb 1x een ruggeprik gehad tijdens open buikoperatie ivm bbz. Maar hier kreeg ik ook een roesje bij dus weet er niets meer van.
    Alleen dat mijn rug wat beurs voelde een paar weken maar dat was alles.

nou lieve meiden slaap lekker..............

7. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Yeeeeh amona mag nu ook officieel bevallen!!!

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Jeeej 37 weken wave voor Amona!

Ik ben vanochtend (opnieuw) slijmprop kwijt. Of het andere deel. Heb geen idee.
    Heb denk ik idd rugweeen. Op de ctg is nu ook veel meer zichtbaar dan gisteren. En er begint langzaam regelmaat in te komen.

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou meiden 2 cm hier. Kleine heeft nu draadje op zn koppie voor de hartslag.
    En ik heb weeën. Infuus krijg ik zo.

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend Biancah, zet hem op!!!!!!

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ohh biancah, zet hem op meid!!! je kunt het!!!!!

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou hier een emodoos vandaag!!!
    pfff net ons manneke naar de psz gebracht en werkelijk tranen met tuiten gehuild. Hij wil bij mij blijven...!!
    Vind het zo moeilijk en zit nu ook een potje te janken. (lang leve de hormonen)
    Hij is altijd zon vrije vrolijke peuter geweest tot een paar weken geleden.
    Hij is in 1x zoveel angstiger en banger geworden. Tuurlijk heeft hij heel veel veranderingen gehad de laatste tijd en komt er nog een hele grote aan.
    En dat besef ik ook, en vertel ik ook aan mezelf , nog effe en dan is het weer normaal en ben ik niet meer afhankelijk van alle hulp en kan ik het weer zelf.
    Maar op dit moment voel ik me zon fallende moeder pffffff.
    Heb natuurlijk niet echt een onbezorgde zwangerschap gehad en regelmatig in het zh etc etc...

vind het gewoon zo moelijk om mijn lieve manneke zo te zien!!!!
    sorry voor mijn klaagbericht maar zit er effe doorheen.............. (alweer)

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Joehoe! Wave voor Amona! Een 7 in beeld :D:D:D

@biancah, super! Zet hem op meid!

@rensje, *knuffel* voor jou! Kom op meid, het eind is in zicht!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    jaaa ik had zo gehoopt dat het vannacht door zou zetten. Niet alleen voor mezelf maar ook voor enzo!! snap zo ontzettend goed dat hij graag zijn moeder terug wil!!!
    Heb net de psz gebeld en nu ging het wel weer, maar ze zeiden wel dat er erg veel in zijn koppie omgaat op dit moment.
    Hij heeft het continue over mij!!
    Wil gewoon hebben dat hij weer zichzelf is. En niet meer zo angstig en terug getrokken.
    Het is net alsof hij overal bang voor is.
    Ze gaan het aankijken en als het over 2 maanden niet beter is krijgen we er hulp bij.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh liefde, Bianca en Stitch, wat lief!! Jaaaaaaaa eindelijk 37 weken! Nu mag't allemaal :D

Bianca, weeën en 2 cm, goed man! Vandaag gebeurt't. Zet m op meid!!

Rensje, wat moet je je k.... voelen :( lucht hier lekker je hart en huil lekker uit...veel meer kun je op't moment helaas niet... Knuff!

Hier er al'n halve dag opzitten, moesten om 8u bij de garage zijn voor onze winterbanden, en garage is zo'n 20 min rijden...zucht. Nu dus lekker aan'n broodje en'n beker melk :)

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, lekker om weer op winterbanden te kunnen rijden! Voelt toch altijd een stuk prettiger aan vind ik... En die have dag, haha wacht maar als die kleine er is :p

@rensje, wat fijn dat ze hem daar ook voor je in de gaten willen houden, hopelijk geeft het je iets meer rust. Die kleintjes voelen zo goed aan dat er iets gaat veranderen en natuurlijk ook de spanningen die jij en je man hebben. Nog ff en dan kan je lekker genieten en trots zijn op je drie mooie mannen in huis!
    Ik had ook goede hoop dat het door zou zetten, bij ons beiden. Manlief heeft gisteravond en vanochtend mijn rug gemasseerd. Als reactie meteen een pijnlijke harde buik;) heb ook veel last van mijn onderrug. Hopelijk is er straks op ctg genoeg activiteit te zien in in te grijpen, maar ga er maar niet teveel vanuit...

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Nog even flink de trap op en af voor je naar 't ziekenhuis gaat ;) hoop dat er genoeg activiteit zal zijn!! Fingers crossed :)

18. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Succes en sterkte Biancah! Gaat het dan vandaag echt gebeuren...?

Ben benieuwd Stitch, wat ze gaan doen. Of je mag blijven, of dat je weer naar huis gestuurd wordt.

Ik ben net ook weer voor controle geweest. Alles was goed. Baby al volledig ingedaald, maar nog niet bankschroef zeg maar.
    Gisteren is ie trouwens helemaal gedraaid (niet in stuit hoor, maar rugje aan de andere kant) Wat een gehobbel is dat in je buik! Maar van mij mag 'ie wel weer terug draaien. Ik vind dat op de een of andere manier beter.

Rensje, het duurt vast echt niet lang meer bij jou. Sterkte nog dat kleine poosje! Kop op meid!

Oh, Amona, heerlijk he, die 37 weken grens bereikt hebben! Het mag nu echt gebeuren!

Ik denk trouwens dat ons ukkie nog wel even zit. Volgens mij is bij mij alles daar beneden nog potdicht.

Ik wilde trouwens even de adressenlijst uitprinten. Die staat nog op de laptop. Maar nu heeft de laptop het echt begeven. Ik baal vreselijk! Moet ik opnieuw beginnen om alle adressen op te snorren en uit te zoeken wie we allemaal een kaartje zouden sturen. Maar ik ben in ieder geval blij dat we de computer al gekocht hebben. Kan ik tenminste hier wel bij blijven!;)

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    stitch zullen we dan duimen dat we allebei mogen blijven!!! hoe laat moet jij??
    ik om half 2... en op dit moment zou ik ook graag ingeleid willen worden.
    Ik ben niet echt van het oproepen tegen de natuur in. Maar ik merk nu gewoon zo goed dat hier zijn tol gaat eisen.
    Wil graag mijn lijf en energie weer terug zodat ik weer "normaal"kan functioneren.
    En vanochtend word dit dan ook wel weer effe extra bevestigd door ons manneke die er toch ook wel klaar mee is!!!
    Snap het ook heel goed hoor, hij heeft gewoon al dik 3 maanden een moeder die gewoon geen zak kan!!
    En jaaaa wij moesten zo nodig een verdieping erbij hebbben en zijn dus deze week ook nog even de slaapkamers opnieuw ingericht waardoor hij nog effe snel een andere kamer kreeg!!! tjaaa tis misschien allemaal teveel van het goede en dan komt ook nog die goed heilig man op tv wat hij ontzettend spannend vind.
    Hij wil dat allemaal zo graag zien maar vind het ook retespannend.

Het enigste wat ik wil is gewoon weer kunnen functioneren en er weer zijn voor mijn mannen!!!!
    Maar goed voel me alweer iets beter als vanochtend het einde is in zicht (zullen we maar zeggen).

meis ik hoop voor jou ook dat er iets van activiteit te zien is zodat ze je gaan helpen.

amona, fijn gevoel he... dat je ukkie nu echt geboren mag worden!! en ook nog eens thuis als je wil!!!!!!

pff winterbanden moeten wij er ook nog opleggen...!!

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ohhh wiedeltje, balen zeg van je computer... dat is een pokkewerk inderdaad al die adressen weer opzoeken.
    Misschien een tip, wij hebben bewust een digibank/extern geheugen aangeschaft waar wij deze dingen hebben opgeslagen.
    net als foto;s etc... want als de computer crast ben je alles kwijt.
    Zon ding heb je al vanaf 50 euro en dan heb je de belangrijke gegevens toch apart...

Deel Deze Pagina