@ Rensje, het is allemaal veel geweest..maar alles met een reden! Straks komt jullie tijd weer en ben je weer de oude. Sterkte! @ Wiedeltje, leuk dat gehobbel he? Ik vind het wel grappig. En wat balen van die adressen. Kan je weer opnieuw beginnen *zucht* @ Amona, lekker chillen nu!! Hier: vandaag zou ik gaan bevallen volgens mijn pendel-vriendin.. dan mag het nu wel eens gaan beginnen!! Ik begin ook striae te krijgen nu rond mijn navel .. dus de baby moet er wel uit nu!
[bianca wat spannend meis!! Succes vandaaag! Ook voor je manlief! Stitch succes met de controle vandaag! Rensje knuffel voor jou! Wiedeltje balen dat je weer je adreslijst opnieuw moet uitpluizen heel werkje zeker? Zonnestraal rommelt t bij jou al wat?
@Biancah jeeeeejjj! Lig je nu aan het infuus? @ Rensje sterkte joh... Het is ook een onrustige tijd voor jullie, en kinderen reageren daar vaak heel sterk op. Maar bedenk je wel dat peuters sowieso weken kunnen hebben dat ze niet lekker in hun vel zitten.. Voel je dus niet schuldig of wat dan ook... ( is heel moeilijk dat weet ik hoor!!!) Als de baby er is zal het ook nog even wennen zijn, jij moet herstellen en de baby vraagt aandacht.. Ik hoop dat je nog even wat rust kunt vinden nu! @Wiedeltje.... computers....grrr! Misschien een idee om iedereen van wie je sowieso zeker weet dat je ze een kaartje wil sturen ff te mailen met de vraag of ze hun adres kunnen mailen? Scheelt jou een hoop werk.
hier is t rustig, nog beetje die krampjes die ik gister had en ook een beetje donkerbruin slijm. Ben benieuwd maandag..!
Ja, de belangrijkste adressen heb ik wel. Maar zoals van ooms en tantes niet. We gaan de laptop wel even laten repareren en dan snel al het spul overzetten wat ik bewaren wil. Ik ben blij dat ik de belangrijkste foto's tenminste uitgeprint heb. Maar ik mis wel de laatste foto's (zoals buikfoto's) en het zwangerschapsdagboek wat ik bijhield, en nog wel meer dingen die bewaard moeten blijven. Hij kan vast nog wel gerepareerd worden..(i hope so). Het probleem is namelijk dat ik geen beeld krijg, verder start ie wel op. Tjonge, er zijn er veel die vandaag zouden moeten bevallen volgens iemand. Ben benieuwd wie er uiteindelijk echt vandaag bevalt...
Biancah, hoe gaat het????? Wiedeltje, wat klote van die adressen!! Rensje, dikke knuffel meis! Valt allemaal niet mee hè. Liefde, zo fijn jou weer te zien hier!! Sas, spannend!!! Hier vannacht om de 10 min krampen en harde buiken. Heeft alleen niet doorgezet . Maarrrrr, vanmorgen beetje bloedverlies. Kon geen kwaad zei de gyn (moest ik vandaag heen). Maar kan aankomende bevalling zijn! Zojuist terug van de vk...ze heeft me kunnen strippen!!! Heb 1 cm ontsluiting . Maandag poging 2 strippen....
Heb ruggenprik maar doet niet genoeg eigenlijk. Heb in 1 uur tijd 4 cm erbij. Zit nu op 7 cm. Dus nog ff.
Oh, kom op Biancah! Nog even dat laatste stukje! Spannend!!! Fijn Zonnestraal, dat strippen nu wel gelukt is. Straks beval je echt morgen al! Enne, 1 cm is al het begin van het einde...
Liefde wat een geweldige avatar! Mini, kzag ergens je buikje voorbijkomen... in 3 woorden: wow wow wow! Stitch, hoe was het bij de gyn? Rensje bij jou? Zonnestraal al een cm! Idd het begin van het einde!! of ja het begin van het andere nieuwe begin Wiedeltje, balen van de laptop! Kun je er geen los beeldscherm op aansluiten? Zo doet onze laptop het namelijk haha, niet echt relaxed mee rond lopen en zitten waar je wilt dus, maar het functioneert nog haha.
Oeee das heeel mooi zonnestraal! nu kon je dus wel gestript worden en is je ljif actief aan de gang gegaan! whoehoe! Hopelijk zet het nu zelf ook weer door! mooi meis! Biancah: ruim 7 zal nu wellicht wel tien zijn! Succes meis!! zet em op!~ @hier: fikse blaasontsteking en schimmelinfectie, geenw onder dat het naast de hechtingen en beurse bekkenbodem voelt alsof er een houseparty gaande is in mijn onderkant...Thank god voor antibiotica!!
Jeetje Sumshine, er wordt je niks bespaard... hoop dat je je ook down there gauw weer een beetje ok voelt!! Ben trouwens adhv de hippe naam voor jullie zoontje best benieuwd hoe je dochtertje eigenlijk heet? Miss is het ooit gezegd hoor, maar kan het me niet herinneren.
Biancah, 7cm....nou dan denk ik dat je je beebje nu wel in je handen hebt! Amona, hihihi . Sum, blijft jou niets bespaard down under, niet leuk!! Hier allemaal rare krampen nu.... .
Ja kom op Zonnestraal-beeb dit was het startsignaal maak je op weg naar buiten, mama vindt 10-11-12 ook best een mooie datum
@ Biancah, spannend, ik denk idd dat je kleintje er nu wel is! Jammer dat de ruggenprik niet genoeg deed... Je ging ook wel snel zeg in een uur tijd paar cm erbij! @Zonnestraal, dus in paar dgn tijd van een bm die nog hoog zat naar 1 cm ontsluiting! Top!
Amona, haha! Inderdaad! Lief van je! Sas, ja ongelooflijk hè. Maar kon niet missen na al die voorweeen van vannacht! Geen oog dicht gedaan! Maar ben nu best nerveus, dus geen moeheid te bekennen vandaag . Maar jij ook een beetje bruin slijm Sas?
En wie smeert er (nog) braaf met die mutsolie? Ben benieuwd of het effect kan hebben haha, kheb het 1x geprobeerd maar vind alleen het smeren al afschuwelijk.