Wat een kletstante's zijn jullie zeg! Vandaag nog niet geweest en heb meteen een heel nieuw topic door te lezen! Schaam jullie Haha! @ Biancah -> een hele dikke knuffel voor jou. Geef ook aan dat als je al eventueel een datum hebt, je misschien de rust kan vinden. Ik snap dat je het nu niet meer ziet zitten, maar zoals Amona ook al aangaf is 35 weken toch nog wat vroeg. Hopelijk kan je tot een rust oplossing komen met de gyn. Laat je duidelijk horen hoor!! Knuf! Hier weinig te melden. Blijf alleen die pijn van onder houden, vooral met lopen, doet echt onwijs zeer! Echt een ongemak. Verder... slapen = lastig, wandelen = lastig, aankleden/verzorgen = doodvermoeiend, beweging kleine man = pijnlijk, schoenen aandoen = zo vermoeiend haha... Dus al met al; op en top zwanger
Haha mini!!!! Hier ook op en top zwanger!!!! Zonnestraal,opgenomen en wanneer mag je naar huis???? Biancah, meis meis heb echt met je te doen. Ik zou toch even duidelijk aangeven hoe je in je vel zit!!! Want anders gaat dit doorspelen na de zwangerschap en dat wil je niet. Ik snap dat het een on zettende rot situatie is maar heb er ook een beetje vertrouwen in meis!!!! Het komt echt goed en het duurt niet lang meer!!!!! Hier verder weinig te vertellen, vind het een beetje lastig om in een jippie stemming te zijn als het met een paar meiden niet zo goed gaat. Ik weet alleen wel toen ze zeiden dat manneke nu 3045 gram was ik bijna van mijn stoel rolde. Ze denken dat hij een groeidip heeft gehad en door de verplichte rust zoveel is aangekomen. Alles is dus goed en hopelijk krijgen we een normale kraamtijd. Als je weet dat enzo met 2665 gram is geboren met 39 weken dan is onze frummel met 36 weken al zwaarder!!! Ontsluiting heeft ze niet gekeken want dat vonden ze niet nodig want komt ie komt ...!!!
@Rensje gewoon lekker jouw dingen delen hoor! Er is hier ruimte voor'lief en leed' toch! Bovendien denk ik dat vrolijke verhalen ook op kunnen peppen Daarnet weer ff een klusje gedaan, badkmr kastje weer netjes en de stapel tijdschriften uitgezocht. En een zakje vaatwasreiniger door de vaatmachine gedaan... Was vandaag ff op de kraamafdeling, heeeeeel gek idee zeg dat ik daar over een paar weekjes ook lig!!
Rensje denk dat een jippie stemming van jou juist wel goed is hoor. Van iedereen. Misschien juist wel goed en fijn. Heb vandaag mezelf een verwendag gegeven. Ben naar de kapper geweest. Ff lekker knippen en verfje erin. Vanavond mn voetjes laten verzorgen bij pedicure en heb lekker bij mn ouders gegeten. Mn man is.werken tot morgenochtend dus ik mocht dit van mezelf ff.
Heel goed gedaan Biancah! @ Rensje -> wat fijn dat de beeb al zo op gewicht is!! Enne, goedemorgen dames... Iedereen goed geslapen?
Goedemorgen! Biancah, wat goed dat je even lekker naar de kapper bent gegaan @slapen, hier heerlijk geslapen en lig nog in bed manlief is weer nr werk en eigenlijk heb ik niks op de planning vandaag.. Wilde cupcakes maken, maar manlief vindt beschuit met muisjes leuker. Dus dan ga ik niet m'n best doen op zoveel cupcakes. Wel hebben we gisteren het geboortekaartje uitgezocht zo leuk! En wat gaan jullie vandaag doen?
Ja stiekem moest ik van mn man. Toen ik zo lag te huilen had ie besloten dat ik dat maar ff moest doen hihi. Koste even wat tijd, maar voel me ietsje pietsje beter. Ga even goed zo even t een en ander aangeven.
Hihi lief van je vriend. En succes bij de gyn, inderdaad goed aangeven hoe t nu gaat! Hoe laat heb je de afspraak?
Succes bij de gyn Biancah!! En ontzettend lief van je man, die wist precies wat je even nodig had! @ Isis -> fijn dat je een geboortekaartje hebt uitgezocht! Kan je weer iets afstrepen van het lijstje Hier weinig op de planning vandaag. Net de strijk even weggewerkt en nu wachten op mijn 'visite', een pup van 14 weken, het pagehondje van mijn schoonouders. Zo leuk en leuke afleiding En verder? Rustig aan!
Goeiemorgen ladies! Hier, met tussenpauzes, toch heerlijk geslapen. Bianca, succes bij ctg en gyn. Miss momzilla laten zien Isis, wat leuk'n kaartje gevonden! Helemaal naar je zin? Mini, pagehondje...jaloers!!!! Zo lief!!!!! Dol op Zonnestraal hoe is't? Mag je al bijna naar huis of ben je't miss all? Hier vrij weinig op de planning vandaag, as usual, beetje saai Fijne dag!
Goedemorgen meiden, Hier goed geslapen!!!! Maar kan wel weer een dutje doen!! Dus lig nu lekker met iPad in bed. Peutertje is opgehaald door oma en blijft de hele dag daar. Mini, ohh leuk een golden retriever of een labrador denk ik???? Geniet ervan is toch altijd leuk. Biancah meis succes straks en ga achter je mening staan meis!!! Het is jou kind en jou lijf... Laat je niks opdringen waar je je niet goed bij voelt!!! Ben benieuwd hoe het met zonnestraal is!!??? Verder weinig nieuws lekker saai en rustig dagje!! Onze mini is trouwens heel druk, ben echt bont en blauw van binnen!!!
Nou gyn zelf niet gezien, maar ze snapt t wel, maar zolang de kleine zich goed voelt in mn buik moet ie nog ff blijven zitten. Morgen hoor ik echt meer.
Rensje, wat fijn dat je goed geslapen hebt! Hier ook een druktemaker in m'n buik . Amona ook redelijk geslapen dus? Das fijn! Ik voor mijn doen ook, ik kreeg een slaappil . Maarre, wel nog diarree maar m'n Ketonen zijn negatief. (das goed). Moet tot morgen blijven.
Goodmorning lady's! @biancah, blijft nog spannend dus tot morgen... Goed van je dat je gisteren naar de kapper en de pedicure bent gegaan, heeft een zwangere vrouw gewoon nodig af en toe! @minimuisje, geniet van je visite! Altijd schattig zo'n pup! Hoop voor je dat hij/zij al een heel eind zindelijk is.... @amona, geniet van je dag! @isis fijn dat je het kaartje nu hebt uitgezocht! Weer iets van je lijstje af kunnen strepen... @rensje, lekker een dagje voor jezelf! Lekker genieten van je bedje en je druk trappelende mannetje in je buik! Ben ik nu nog iemand vergeten?? @hier, vanochtend heerlijk gedoucht en mezelf maar eens even onthaard...pfff wat een klus om je benen te scheren met zo'n buik. Gelukkig bood de wastafel een uitkomst * hup met die beentjes in de lucht*. Ook al bij de fysio een heerlijke rugmassage gehad, was de laatste afspraak voor hét moment supreme Daarna mezelf maar getrakteerd op een bananensoes, had ik echt al weken zin in, maar ik vond hem niet eens lekker...alsof ze de banaan vergeten waren Lig nu lekker met IPad op de bank, koffie erbij, Jari is druk met puzzelen... De ene hond ligt voor de bank en de andere naast me op een kleedje. Ze zijn niet weg te krijgen bij me Mijn moeder is gisteren na een voorspoedige reis weer thuis gekomen. Had haar nog aan de telefoon maar vond haar niet echt helder klinken. Straks nog maar eens ff bellen, misschien was het wel de vermoeidheid...
Zonnestraal fijn dat t wel wat beter gaat. Nu moet je diarree nog ff stoppen en dan is t helemaal goed he meis. Spannende weken zo die eraan komen.
Stitch, lekker zo'n dagje!! En wat goed dat je moeder er weer is!! Biancah, spannend dus morgen. Ook fijn voor jou zo'n verwendagje!! Ja hoop dat de diarree snel stopt, want de bevalling met diarree....spetter ik iedereen onder , hahahaha! Inderdaad 37wk ~~~~~~~ Jeej!! Beeb mag komen, maar komt nog niet hoor. Heeft het veels te gezellig daarbinnen!! Isis, ben benieuwd naar je geboortekaartjes!! Hier zijn we er ook over uit!!