Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, fijn dat je geen bleh dag hebt! Kan je je wel een beetje vermaken alleen? Werkt je man 7 dagen per week?
    Met kaarsjes en lampjes is het inderdaad al snel een stuk gezelliger in huis! Ik heb nu de woonkamer weer gevuld met plantjes en bollen (plantjes leven meestal niet zo lang hier in huis).

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Leuk plantjes en bollen. ik ben ook niet zo'n ster met planten (hopelijk beter met babies :p ). Heb dan ook maar 1 grote plant die hier nog stond en 1 orchide die wonderbaarlijk genoeg weer tot bloei was gekomen, hopelijk lukt dat nog'n keer :p

Man heeft "normaal gesproken" 1 dag in de week vrij, maar echt vast ritme is er nog niet want hij werkt er pas een anderhalve maand. Afgelopen week was ie vrij, nu iemand anders dus juist extra veel uren etc...ritme komt hopelijk ;) voor nu fijn dat ie de taal leert.

,wel saai soms hoor, als ie tot elf werkt! Maar k kan er weer even tegen doordat ie lekker vrij was afgelopen tijd ;)
    Hopelijk gauw een "echte" baan!

Heb jij nog hoop dat mini zich eerder zal melden? Deze week is't iig zover :D

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Fleur zullen we vannacht samen gaan dan????
    Weltrusten meisjes!!!

Morgen ben ik iets meer van de partij!!! Of eigenlijk hoop ik van niet.
    We zullen zien....

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Slaaplekker Rensje!

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Dank je amona!!

Geloof alleen niet dat er veel geslapen wordt!!
    Heb nu om de 5 min harde buiken die ik tot in mijn bil/ kont voel trekken. Heeeeel raar...
    Tja en blijf veel slijm verliezen, echt hele slierten. Sorry voor de details maar manlief ligt al te slapen langs mij en ik word er helemaal hyper van!!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Stitch hoe was het vandaag bij jou???

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh meis, ik hoop zo dat't nu eens doorzet voor je!!!!!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, voordeel van baby's is dat ze huilen als ze dorst en honger hebben, dat is hier het grote struikelblok voor planten... ;)
    Hopelijk leert hij de taal snel, maar met veel werken en contact met anderen zal het wel goed komen! Is hij straks extra vrij als de baby er is? Is hij al wel aan het verder solliciteren of wil hij eerst de taal goed leren?
    Misschien een belachelijke vraag hoor, maar heb jij toevallig een recept om zelf Turks brood te bakken? Of kan je dat zelf niet bakken? Ik haal het nu bij de Turkse winkel, maar het lijkt me ook leuk om zelf een keer te maken samen met zoonlief...
    Ik heb weinig hoop dat hij/zij zich nog veel eerder gaat melden dan vrijdag, dat is de uiterste datum dat het gehaald gaat worden. Morgen zou ik in ieder geval zelf niet 'prettig' vinden. Dan is mijn gyn vrij, en ik voel me bij haar wel écht op mijn gemak. Dus zou het erg jammer vinden als zij niet de keizersnede zou kunnen uitvoeren. Komt het, dan komt het en dan zal een andere gyn het ook wel goed doen, maar dat is dan wel een vreemde.
    Ik ga in ieder elke dag deze week wel iets in huis goed aanpakken, dat het vrijdag gewoon helemaal klaar en schoon is. Elke dag een beetje doen, en elke middag even een slaapje doen zodat ik wel uitgerust de ks inga. Dat is dan weer het 'voordeel' van een soort en met van datum te weten waarop de kleine geboren gaat worden.
    Wel apart hoor, vrienden en familie zitten allemaal te vissen naar een datum, die we niet weten. Maar heb al wel kraamvisites in de agenda staan voor volgend weekend.... Mijn familie woont hier twee uur rijden vandaan,dus ja, dan is het wel makkelijk plannen.
    Wel apart gevoel om gewoon te weten dat we volgend weekend met zijn viertjes zijn en ik waarschijnlijk in het ziekenhuis lig....

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, alsof er iemand de kraan met slijm heeft open gedraaid.... Echt vies! Verder flinke voorweeën, maar nog niet dat ik denk dat de bevalling begint. Nu moet frummel maar even blijven zitten tot op zijn vroegst dinsdag, dan heeft mijn eigen gyn weer dienst...
    Slaap lekker meid! Hopelijk zet het door, of heb je een goede nacht!

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Stitch ook wel een fijn gevoel dat je weet waar je aan toe bent!! Ik zat vandaag te denken als het tegenzit ben ik nog wel 3 weken zwanger!!!
    Tja en nu staat mijn lijf op kop maar ik weet ook dat het over 1 uur weer over kan zijn. Dat vind ik deze zwangerschap juist heel frustrerend.
    Bij enzo kreeg ik gewoon weeën en 2 uur later braken de vliezen en zat ik volop in de bevalling.

Soo echt heel raar de weeën die ik nou heb, is net alsof ik heel nodig naar de wc moet, trekt gewoon heel erg in mijn kruis en ....gat. Sorry weet effe niet hoe ik het anders moet omschrijven

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dan morgen liever niet inderdaad...benen bij elkaar ;)
    Leuk idee om al kraamvisite gepland te hebben :D ook qua schoonmaak fijn..zou ook wel ongeveer willen weten wanneer...de week is genoeg hihi!
    Geen gekke vraag hoor, maar turks brood kopen wij ook altijd gewoon ;) hoewel...de laatste maanden niet...een van de geuren die me tegen stonden in't begin van de zwangerschap..en ik dus nu nog geen trek in kan krijgen :D
    Google heeft vast wel een recept, maar of't lekker is.....

Solliciteren wast' afgelopen jaar hel...geen reacties etc. Nu dus even richten op de taal en straks mini. Hij zal thuis blijven zolang ik wil gelukkig... een slecht betaald 0 uren contract heeft ook voordelen ;) komt er gewoon tijdelijk niks binnen maar dat zijn we maanden zo gewend geweest.

Als't goed is neemt ie zo frietjes en nuggets mee voor z'n zwangere jarige vrouw ;)
    Soms is zwanger zijn een heerlijk excuus :D

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, die drie weken ga jij ook niet meer uitzitten hoor! Ik neem aan dat je gyn ook wel inziet dat je al een zware zwangerschap uit hebt gezeten, dat hij je niet nog eens twee weken over tijd laat gaan.
    Erg frustrerend hè hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden....pff die onzekerheid, bah!
    Wat dat betreft vind ik het wel prettig dat ik zeker weet dat ik uiterlijk vrijdag onze frummel in mijn armen kan houden, en dat het niet weer een slagveld van 32 uur gaat worden....

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zeg rensje, dat klinkt wel serieus!!!!!!

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, heerlijk hè,als je geen reactie krijgt op een sollicitatie!:x Ik kan me daar zo boos om maken, je toont interesse voor een bedrijf. Een brief/mail met reactie is wel het minste....ik had laatst hier bij de universiteit gesolliciteerd, nu 4 weken verder en nog niet eens een ontvangstbevestiging gehad:(
    Groot gelijk dat hij zich nu eerst op de taal en baby gaat richten! Lekker dat hij dan weer makkelijk kan zeggen dat hij thuisblijft, ieder nadeel heeft zo zijn voordeel...

Hmmm frietjes! Lekker hoor! (Kan geen kip ruiken of zien, dus voor mij even geen nuggets) hihi zo lang het kan, lekker de zwangerschap als excuus gebruiken! Manlief en ik waren vrijdag na het ziekenhuis nog even gestopt bij de Mac, voor een Big Mac en een McFlurry... Kwaliteits troostvoer voor een zwangere vrouw;)

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Af en toe moet kunnen toch :D

Ja sollicitaties...afschuwelijk... schijnt een reactie hier niet zo standaard te zijn als in nederland (toch iets meer), maar toch lastig om je niet beledigd te voelen of de hoop op succes te verliezen...

Eerst maar babytijd, ook voor jou :D daarna komt't vast wel weer goed ;)

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Rensje zo begon t bij mij vrijdagochtend ook. Dacht eerder slijmprop kwijt te zijn, maar dat was maar deel ervan. De rest kwam vrijdagochtend met lage rugpijn en lage buikpijn. Menstruatie achtig en kramperig.
    Zou zeker even de tijd in de gaten houden en als het erger/pijnlijker word zou ik toch even de vk gaan bellen. Kan rustig nog een hele nacht duren voordat t doorzet, maar t klinkt echt goed.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Mn man ging de laatste voeding voor t slapen geven. Ik alvast naar bed. Heeft de arme schat buikkramp. Hij ging voor t eerst huilen. En ja ik kon niet in bed blijven. Daarna naast me in t wiegje gelegd. Ook weer huilen. Steeds speentje gegeven en als ie hem na 5 min weer kwijt was weer huilen.
    Nu zit ik beneden met hem op schoot en wat denk je, hij slaapt als een roosje.... Hij krijgt zo weer zn voeding dus hoop dat ie erna gewoon weer slaapt.

18. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Haha ja als ze bij je liggen is er opeens niks meer aan de hans, totdat je ze weer terug legd haha.
    Hoop dat ue daarna heerlijk is gaan slapen? Hier nu ook een voeding daarna weer heerlijk verder slapen:)

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    En rensje en stitch???
    Hoip dat t allemaal doorzet meiden!

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Amona, ik zag dat je jarig bent geweest, dus ik wil je nog wel even feliciteren: VAN HARTE GEFELICITEEEEERRRDDD!!
    Nu nog met z'n 2-en je verjaardag vieren en volgend jaar met z'n 3-en :D.

Deel Deze Pagina