Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh meis, wat lief :D
    Nu nog met z'n tweeën inderdaad en nummer 3 toch zo dichtbij.

Kijk uit naar de 'ontmoeting' dat klonk bij jou zo speciaal, zo'n zin in.

Hoe is't met jullie? Hoe lang moet je in't ziekenhuis blijven?
    Al kunnen p..pen? :)

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Leuk twee voedende dames online vannacht..hihi, gingen de mannen daarna weer slapen?
    Kan me echt niet voorstellen dat ik binnenkort ook zulke dingen mag mee maken....

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Rensje heeft't doorgezet?Of Fleur met je voorgevoel??
    Stitch benen nog even bij elkaar hihi.

Hier om 9u vk en ctg dus ga maar eens douchen.

Fijne ochtend!!

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Amona, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Voedende dames, herkenbaar! Hier was tzelfde verhaal paar dagen terug. Vannacht was meneer veel te wakker na voeding en besloot niet alleen in t wiegje te willen liggen, dus heeft hij tot 5uur volgende voeding bij mij gelegen. Daarna wilde ie gelukkig wel weer in z'n wiegje slapen.

Rensje, hoe is het bij jou? Ik blijf duimen dat het doorzet meis!!

P..pen, hier pas na 6 dagen weer en viel gelukkig mee. Helaas gaat t nu wat minder door de ijzertabletten die ik moet nemen. Dus de Roosvicee laxo staat weer gereed..

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Fleur, voorgevoel dat had ik ook en bij klopte het!! Hoe is het bij jou??

Stitch, benen nog bij elkaar? Ik heb even gemist waarom? Verkeerde dag of wil je t uitlopen tot de geplande datum?

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dank je Isis, hoe voel jij je?

P..pen na 6 dagen pas...au au...krijg er angst van. Neem denk alvast extra magnesium bij de eerste wee, haha.

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Gyn van Stitch heeft vandaag geen dienst dus vandaag "mag" niet, hopelijk luistert mini :D

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ooh ja dat was ook zo.. Nou stitch, benen bij elkaar! Hihi.. Zou ook graag m'n eigen gyn hebben!

Hier gaat t goed :) kraamtranen zijn aan t opdrogen en voel me steeds wat fitter. B.oris doet t super en zit weer op z'n geboortegewicht. Vandaag de vuurdoop gelijk, kraamhulp gaat om 2 uur definitief weg en manlief die om 3 uur vertrekt voor cursus tot 22u vanavond. Heb gelukkig volste vertrouwen dat t goed komt. Wel lastig dat de kinderen hier vanavond Sint Maarten lopen. Maar dat zien we wel weer..

Amona, jij nog plannen voor je verjaardag of rustig aan?

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh dat klinkt echt goed Isis! Fijn dat de tranen minder worden.
    Spannend straks alleen, maar denk dat 't stiekem een geniet moment tussen moeder en zoon wordt :)

Hier geen plannen, was gisteren jarig.
    Ga nu naar vk, straks komt collega lunchen :)

Doei!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ X Nicolle, lekker genieten thuis met je meisje!

@ Lolalo, ook al in week 39. Kom je je dagen een beetje door?

@ Amona, al in kerstsfeer haha. Je moet wat om de tijd door te komen! Straks gezellig lunchen. Succes bij de vk!

@ Rensje, hoe gaat het nu?????

@ Isis, had je een fijne kraamphulp? Gek idee dat je het dan opeens zelf moet doen he. Maar dat komt vast goed!

@ Zonnestraal, wat klinkt het heerlijk zoals jij het beschrijft. Geniet ervan!!

@ Spijkervrouwtje, 3 moeders voor J.anne haha. GEzellige boel bij jullie. Ik ga zo gelijk je album bekijken.

@ Stitch, dag toch een beetje goed doorgekomen? Vandaag nog plannen?

Hier: Mijn voorgevoel.. klopt geen reet van blijkbaar. Heb wel zo heeeeerlijk geslapen, sinds zeer lange tijd! Haha, op de loopjes naar het toilet toe na dan. Nu voel ik wel wat krampjes weer (nog).. maar verder.. vandaag maar een hangdagje denk ik.

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur, met bankhangen kom je een heel eind de dag door... Gisteravond nog pannekoeken gaan eten met schoonfamilie, om 20:00 uur thuis weer lekker op de bank geploft :)
    Jammer dat je voorgevoel niet klopte, maar altijd fijn om weer eens een goede nacht te kunnen slapen!
    Zoonlief heeft vanochtend tot 9:00 uur geslapen:$, net ontbeten dus zo even met de honden lopen. Straks ga ik maar de zolderkamer toonbaar maken voor de kraamhulp (moet ze de was wassen,ophangen en strijken), en de slaapkamers en badkamer nog maar eens een beurt geven (hoogstwaarschijnlijk wishful thinking;))

@amona succes bij de vk! En smakelijk voor vanmiddag!

@isis komt helemaal goed vandaag! Fijn dat B.oris alweer op zijn geboorte gewicht zit!

@rensje, lig je al te puffen?;):p

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ah, jij gaat weer voor de schoonmaakactie :p
    Hier ook, mijn man is vandaag thuis en die gaat even een ronde maken. Ik een beetje schoonmaken en hij stofzuigen en dweilen.

Ik heb zo lekker geslapen dat ik er moe van ben. Haha, het is ook nooit goed he :cool:

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja, we gaan nog maar eens een rondje schoonmaken ;) Raak nu lichtelijk in de stress, uiterlijk vrijdag is frummel er en ik heb nog niet eens de kasten van binnen schoongemaakt:cool:. Ik zie het toch ook niet meer zitten om nu nog de keukenkastjes die tot het plafond gaan nog leeg te ruimen, schoon te maken en weer in te ruimen.... Eerst maar eens even zorgen dat de slaapkamers, badkamer en zolder helemaal tip top zijn, als we dan tijd en zin hebben kan ik er nog eens over denken....:)
    Lekker dat je man mee helpt met poetsen! Die van mij heeft nu ook last van nesteldrang, en wil nu ineens alle klusjes die al een poosje (lees jaren) gedaan moeten worden deze week 'nog' even doen:cool: Over wishful thinking gesproken...;)

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Isis, wat heerlijk dat B.oris het zo goed doet! En inderdaad een vuurdoop man en kraamzorg weg!! Maar komt helemaal goed!
    Jij ook aan de ijzertabletten??
    Oei, 6dg geen ontlasting....weet je wat ook helpt? Elke ochtend een actimelletje!

Amona, het is echt zo bijzonder!! Die gevoelens die ik voor B.eau heb....ik wist niet dat dat in me zat! Ik heb net de borst gegeven aan hem en hij doet dat zooooooo goed! Ben zo trots op hem! En dan weet bij hem weggaan is zooooooo K*T!!
    Ik krijg ijzertabletten maar moet eerst p..pen. Dus krijg zo eerst laxeermiddeltje.

Fleur, ik hoop dat je voorgevoel uitkomt...de 14e toch?! Dat was mijn eigenlijke uitrekendatum :D.

Stitch, gek idee eigenlijk dat jij voor vrijdag je beebje in je handen hebt! En je kastjes zijn echt wel schoon hoor met jouw nesteldrang hahaha!
    Na hoe lang na je keizersnede was jij een beetje hersteld??

Nou dames, ik volg jullie op de voet hoor!! Ik ben vreselijk moe en energieloos door de keizersnede en nu bloedarmoede.....maar ben zo vreselijk gelukkig!!! :D

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goede voornemens Stitch, succes!!!

Fleur balen zeg, maar wel goed geslapen dus, ook wat waard.

Babycheck was goed. Ze heeft zelfs laten zien dat ik wel melk heb :) was bang dat m'n niet veranderde minis' miss niet geschikt waren, maar dus toch wel ;)
    Ook heeft ze gevoeld...ook weer een fijne belevenis. Ze zat in m'n baarmoedermond..had het over een centimeter maar ook over potdicht. Had het niet anders verwacht met deze termijn...ik heb nog wat weeen nodig ;)

Daarna veel vocht eruit.. Oh ja dicht dus ze kon niet't hoofdje voelen ofzo.

Nu wat menstruatiekramp maar komt vast door't gewroet.

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wat heerlijk zonnestraal, je hebt't zo verdiend!! Geniet meis!!! :D :)

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Stitch als je beeb er is, interesseert het je waarschijnlijk niets of je bovenste keukenkastje schoon is of niet hihi. Maar ik heb precies hetzelfde. Alles moet netjes en schoon!!

@Zonnestraal, lichamelijk wrak :p Maar wel een gelukkige. Echt super! De 14e ja. Vind ik wel een mooi getal.

@ Amona, wat een inspectie. Dat krijg ik helemaal niet bij de vk

@ Poepen, activia yoghurtjes en roosvicee laxo helpt hier wel

18. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @zonnestraal, fijn dat je zulke fantastische gevoelens hebt voor B.eau! Hopelijk werkt je laxeermiddeltje snel!
    Ik heb bij J.ari geen keizersnede gehad, maar een totaalruptuur. Ik ben toen veel te snel weer gaan lopen en dacht dat ik alles wel kon.... Het was voor mij een grote opluchting toen de hechtingen eruit mochten na een week. Na 6 weken was het down under voor het 'zicht' van de gyn keurig genezen, op mijn kringspier en anale kloof na dan...
    Ik had ook totaal niet de gevoelens voor J.ari die jij nu omschrijft. Het was een baby, kwam uit mij (dat wist ik zeker) en ik moest op hem 'passen'.
    Het enige wat ik je als tip kan geven ( gekregen van mijn gyn) zorg dat je geniet, verwend wordt en ben niet bang om hulp te vragen (huishoudelijk werk of wat dan ook). Neem je tijd ervoor, denk niet dat ze je kinderachtig vinden! Je hebt een mega heftige bevalling gehad, met daarop een keizersnede. Je lichaam heeft de tijd en rust nodig om goed te herstellen. Minimaal 6 weken rust houden...
    Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven? Ik moet er zeker vanuit gaan dat ik minimaal 5 dagen moet blijven omdat ik een verticale snee krijg...

@amona, fijn dat de controle goed was, super dat ook jij een melkkoetje kan zijn;) Nog geïnformeerd naar een zeiltje voor je bed?

Heb vandaag al 11 berichtjes gehad om te vragen of de beeb er al is :$ hihi ik reageer lekker niet, laat ze maar in spanning afwachten:D

@rensje joehoe *zwaait* gaat het goed??

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Inderdaad gevraagd maar nog geen antwoord waar te kopen, miss heeft man zo nog energie voor ie moet werken.

Change of plans, collega kwam alleen voor'n bak thee want ze moest nu door naar de vk, ze is zwanger, maar had onlangs bbz dus nu vroeg kijken of't op de juiste plek zit en ook omdat ze dan dagelijks zichzelf moet spuiten ivm haar bloed tijdens zwangerschap (trombose?).

Fijne middag dames.

20. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Zo, wat is er een hoop gekakeld! Even kijken of mn geheugen nog goed werkt...

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van J.anne. Wat een leuke naam inderdaad. Leuk dat de andere meiden zo trots zijn!

Zonnestraal: Eindelijk dan toch geboren op die mooie datum. Van harte gefeliciteerd hoor. En wat heb jij een hoop mee moeten maken tijdens de bevalling als ik dat zo lees. Geniet maar heel veel van B.eau en rust echt goed uit van die keizersnee. Ik weet natuurlijk niet precies hoe dat voelt, maar ik stel het me voor als een blindedarm operatie. Die heb ik 2 jaar geleden gehad en het herstellen is mij toen heeel erg tegen gevallen. Echt echt rustig aan doen hoor!

Ehm, meer zijn er niet geboren die ik niet gehad heb toch? Vind het echt bijzonder, zo'n babyboom in dit topic al, nog voor de 15e! Ik wil eigenlijk ook wel meedoen onderhand. Begin het echt zat te worden, dat wachten. (en dan heb ik nog geen klagen tov jullie. heb nog geen enkel krampje of iets gevoeld, denk dat de boel nog potdicht zit)

Amona, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren. Blij dat je het een fijne dag vond, al moest je mannetje werken.

Ik heb gisteren juist een heerlijke dag gehad. Echt super. Maar vandaag is het pet:( Had vanmorgen een kinderverjaardag en ben er zo duf van terug gekomen! Bahbahbah. Ik wilde alle was vandaag weer wegwerken, maar ik denk dat de wasmachine niet eens aankomt (schaam).

Rensje, ik hoop dat je gevoel uitkomt (of is gekomen) en je echt je kindje in je armen kan sluiten.
    Enne Stitch, je wacht inderdaad maar eventjes. Morgen is beter met je eigen gyn. Ben benieuwd of we inderdaad tot vrijdag op jouw kindje moeten wachten.

Isis, het lijkt me ook spannend hoor, zo'n eerste dag alleen met je kindje. Maar geniet er wel van. De andere kant is ook dat je dan je kindje echt helemaal voor jezelf even hebt. (in de kraamtijd moet je het toch delen) Enne, die kraamtranen, eigenlijk vind ik dat heel logisch. Er gebeurt zoveel in zo'n korte tijd! Je wordt wel mamma ineens!

Voor de nog zwangere dames: Kop op meiden. Laten we er nog even van genieten ook, al wegen die laatste loodjes echt wel zwaar. Dat wachten duurt echt lang he. En je weet gewoon niet waar je aan toe bent (behalve Stitch dan).

Owja, met dat schoonmaken en in de tuin werken etc. heb ik meerdere doelen op het oog. Ten eerste natuurlijk dat alles er weer netjes uit ziet. Ten tweede dat ik me niet helemaaal kapot verveel en ten derde hoop ik dat daarmee de bevalling op gang komt. Maar dat laatste zal wel een beetje ijdele hoop zijn. Heb zelfs bijna geen harde buiken.

Deel Deze Pagina