Puf puf.. het zet wel door. Lijkt op elke vijf minuten dat de krampen erger zijn en dan weer een beetje zakken. Ik kijk het nog ff aan voor ik de vk bel
Ik vond het alle keren zeer lekker hoor!!! De eerste keer was ie 2 weken vrij, de 2e keer 3 weken en nu ook 3 weken! Ligt er een beetje aan wanneer de beeb komt want hij is de kerstvakantie ook vrij. Ik vond het erg lekker!! Hij is ook papa geworden en moet ook kunnen genieten en wennen aan de nieuwe situatie!! Nu voor de meiden is het helemaal lekker dat hij ook thuis is en ze naar school brengt enz!
Hee meiden!!! Eindelijk ben ik er.... En ja onze zoon k.ick is geboren. Hij weegt 2650 gram dus ook een ukkie. Maar hij doet het goed. Al 2 x gepoept haha. Bavalling was echt heftig, totaal 10 uurtjes over gedaan maar pfff pittig, bleef weer hangen op de laatste 2 cm!!! Dus weeenopwekkers gekregen en flinke persweeen en toen heb ik hem zelf aangepakt!!!! Meiden ben echt in de wolken!!!
Rensje gefeliciteerd met jullie zoon k.ick! Wel fijn dat alles goed is gegaan. Geniet lekker van je kereltje.
Brrrr wat een kippenvel hihi, RENSJE gefeliciteerd met de geboorte van je geweldige zoon K.ick!! Geniet ervan meis!!! En rust lekker uit!! Houd een wolkje voor me vrij naast je hihi.
Helemaal mee eens! Kijk wij dragen het kind ten minste nog, voor een man is dat al wat minder tastbaar ondanks alles... dus als ze vrij vlot weer gaan werken lijkt me dat haast traumatisch, je moet toch even de tijd hebben het te verwerken en te genieten... samen naar onze creatie te kijken hahaha... uren te kletsen over wiens neus dat is en wiens mondje... etc... *droomt weg* Maar misschien ben ik ook wat cheesy en mannen wat minder Ik houd hem denk k lekker thuis minstens de eerste week! haha
hihih mijn man had weinig keuze!! Je weet ook niet hoe je er aan toe bent na de bevalling! Kijk ik was beide keren gewoon gelijk weer op de been maar het kan ook anders. Ook wel lekker dat hij wat dingetjes kan regelen enz! En het eerste kraamvisite wat komt enz is ook gezellig met hem erbij! Mijn man is heel slecht in stilzitten dus ja ik houd hem niet de hele dag binnen en hij gaat gewoon in en rond huis ook dingen doen en met de kids opstap enz! Ik vind die eerste weken met het gezin echt heerlijk!!!
Helemaal mee eens Coortje... die eerste weken moet het (in an ideal world) zijn alsof de wereld (jullie wereld) stilstaat! *droomt verder haha*
@rensje JAAAA daar ben je! Van harte gefeliciteerd meid! Wat een mooi mannetje! Nu lekker genieten! @fleur, succes meid, hopelijk is het nu dan zo ver! @hier, op het opmaken van het logeerbed na heb ik mijn lijstje voor vandaag af! morgen weer een dag... Verder is het hier op wat voor weeën na rustig....
Gefeliciteerd aan de dames die bevallen zijn! En toi toi toi voor de meiden die nog mogen! Hier vanochtend thuis gekomen. Was nog even spannend ivm zijn gewicht. Maar Ruben is dus ontslagen uit het ziekenhuis met een gewicht van 2420 gram (hij was de eerste 2 dagen eerst 100 gram afgevallen en vanochtend 10 gram bijgekomen). Maar ze waren tevreden, dus wij uiteraard ook! Wat is het genieten!! Ik kom nog vrij weinig aan dingen toe, dus hoop snel wat meer rust te hebben Ruben daarentegen is de hele dag aan het slapen. Alleen wakker om te eten, de rest geslapen. Heel tevreden! Ik nog wat last van de hechtingen en moe, omdat hij dus de nachten wel spookt. Ben dus benieuwd hoe hij het vannacht thuis doet!