Hi meiden, ik lig in het zkh. Ballon plaatsen lukte niet goed, heb wel ruim 1 cm ontsluiting.. Net een pil gehad en nu wachtennnn! Urine was niet goed bloeddruk hoog (niet loeihoog hoor)maar idd wel genoeg. En ik voel me er niet lekker door.. Nu afwachten! @ Stitch gefeli!!
Wow, Stitch!!! Toch heeft ze zich eerder gemeld. Van harte gefeliciteerd meis!!!! Hopelijk is't allemaal goed verlopen ondanks de spoed ks en niet je eigen gyn... Vind 13-11-12 ook nog een mooie datum Hoop dat je vlot herstelt en dit keer echt kunt genieten van je kraamtijd!!
Stitch, van harte gefeliciteerd. Toch eerder als vrijdag. Wat leuk een meisje nog in dit topic erbij. Ben ook zo benieuwd wat wij krijgen... Sterkte met herstellen van de keizersnee! Spannend Sas, je hebt al ruim 1 cm, het duurt vast geen dagen meer. Vandaag (en anders morgen) houd jij jullie kindje ook in je armen! Nou Amona en Coortje, wij blijven denk ik over. Zouden wij wel die 40 weken halen?
Owja, enne Fleur, ik ben benieuwd wat de verloskundige zegt (en ziet en evt. doet) Hopelijk zijn al die wee-en niet voor niets geweest en heb jij ook al iets ontsluiting.
Zo suf! Heb ik weer.. voor niet geweest. Ik bleek een dag te vroeg Er was ook niemand aanwezig die ff kon kijken.. Krampen nemen weer wat toe. Vanmiddag anders toch maar ff bellen als het zo blijft.
Ow Fleur, dat zijn inderdaad irritante dingen. Ik vraag me af of er iets is wat je zelf zou kunnen doen zodat het echt doorzet. Anders echt bellen hoor, je wordt het zeker zo onderhand wel zat? Misschien kan de verloskundige wel even langskomen en dan strippen ofzo...
Sas, succes meis!~Hopelijk gauw 2 cm zodat ze vliezen kunnen breken!...zet em op! Fleur, ow wat balen, hopelijk zetten de krampen goed door meissie!!
Stitch!!! Een meid!!! Van harte gefeliciteerd!! Mooie naam! Ook spoedkeizersnede, hoe voel je je? Sas, wat spannend! Al heel snel heb jij je kleine meid in je armen!! Succes! Hoop op een voorspoedige bevalling! Spijkervrouwtje, thanks voor de tips! Heb ik echt wat aan dus vooral tips hier met ons delen please! Fleur, ja bij aanhoudende krampen gewoon bellen joh!! Amona? Wiedeltje? Who's next??
Ow weer baby's geboren. Gefeliciteerd rensje en stitch!! sas succes! Zet hem op.. Fleur hoop voor je dat t doorzet, is zo frustrerend. Ik heb t zondagnacht en gisteren heel de dag gehad....en niets dus... Idd niemand nog overtijd. Ik ben bang dat ik dat wel ga hoor....maar goed telt niet helemaal mee in jullie lijstje, schrijf niet veel hier natuurlijk...
Hi ladies, heb ff de iPad van oma ingepikt.... Zij heeft er wel internet op gisteravond rond half 8 kreeg ik krampen. Ze werden heftiger, maar duurde toch maar 40 sec. Om 22:00 toch maar gaan douchen, ze kwamen nu om de 8 min. Om 22:45 uur de vk gebeld. Moest meteen komen, toen ik mijn naam zei, riep ze meteen 'jij hebt weeën'! Om 23:55 uur kwamen we aan bij het zh. Om 00:15 lag ik aan de CTG en om 01:00 kreeg ik op de ok mijn ruggenprik. Daarna ging het snel! 01:25 werd ze geboren, hechten ging vlot en om 2:15 was ik alweer in de kraamsuite. I.ndra heeft toen aan de borst gelegen en is om 2:30 in slaap gevallen tot 8:00! Ze is erg tevreden, en heeft een ongelofelijke bos haar! Zal straks ff proberen om een foto in mijn album te plaatsen. Ze is erg lang en mager! Ruim 600 gram lichter dan geschat. Ik voel me redelijk goed, nagenoeg geen pijn. Heb wel veel bloed verloren voor een ks, ben nu in afwachting of ik een ijzerinfuus krijg of alsnog een bloedtransfusie. Later meer, ga nu ff slapen want dat heb ik vannacht niet meer gedaan...
Oh Stitch, klinkt echt alsof het voorspoedig verlopen is allemaal. Alleen dat bloedverlies dan natuurlijk niet. Blij dat het nu al geboren is? En had je je eigen gyneacoloog? Fijn dat I.ndra het zo goed doet en slaap lekker, je hebt het wel verdiend.
Mooie naam Indra Stich, prachtig! Heeft t ook een speciale betekenis ofzo? en hoe heet je zoontje eigenlijk? Duim voor je voor een voorspoedig herstel! Lolalo, ook voor jou spannend, wanneer het zich aandiend! hihi. We zijn idd allemaal aardig vlot! Liefde: bevalt het goed dat J.ayce thuis is?
Ik hoop dat't een positieve ervaring was dit keer Stitch! Het leest iig goed tot nu toe. Met'n heerlijke bos haar, geweldig! Geniet van je meisje!!!!!
Hi meiden Wat is er weer veel gekletst zeg! Stitch van harte met je dochter!!! Wat een mooie naam ook! En wat leuk een jongen en een meisje! Fleur balen meis dat het niet heeft doorgezet en nee jij blijft niet eeuwig zwanger ik denk dat jij de volgende bent! En wat vervelend dat je vandaag helemaal voor niks bent langs geweest zwangerschapsdementie?? haha Sas heel veel succes vandaag! Rensje heerlijk he dat gevoel van verliefd zijn!! Lekker genieten. Balen van je koortslip meis, hopelijk is ie snel weer weg. Zonnestraal wat fijn dat je kereltje het zo goed doet!! Wat kan je dan trots zijn he?! Zo mooi om te lezen van een zielsgelukkige moeder!! Ben zo blij voor jullie. Ik denk niet dat je stuwing kan voorkomen.Na de stuwing kwam t bij mij ook flink opgang. Ik heb nu alleen dat tiet rechts veel slechter geeft als tiet links. Sinds deze week is ie volledig aan de borst maar eerst kolfde ik nog en dan gaf tiet rechts 40 a 50 ml en tiet rechts 120-150ml!!! Wat een verschil he en me bobbels aan de voorkant zien er ook niet uit tiet rechts is zo veel malen kleiner haha ziet er niet uit! T valt ook iedereen op Sumshine die gebroken nachten wennen nooit he? Ik voel me altijd half dronken ofzo als ie snachts komt haha, kut gevoel is dat maja na 10 min ben ik er meestal weer overheen. Snap dat je dochtertje dan denkt dat het tijd is om wakker te worden hihi. Hier gaat alles goed, lief dat je het vraagt Gaat ook heel erg goed. Morgen weer langs de kinderarts ben benieuwd wat hij weegt. Hij is ontslagen met een gewicht van 2760 gr hoop dat ie nu boven de 3 kilo is. Het is lief mannetje huilt amper. Alleen als hij honger heeft. En tijdens het verschonen ,we verschonen hem altijd voor het voeden, nou dan is meneer niet rustig te krijgen haha, lekkerding Mini muisje fijn dat je je zoontje nu thuis is lekker gaan genieten met je gezinnetje. Wiedeltje hoop dat ook jij snel aan de beurt bent. Amona hoop dat mini aan het indalen is tot hoelang mag je in duitsland zwanger lopen? ook tot week 42? of eerder? Zoo hoop dat ik iedereen heb gehad! Sorry als ik iemand vergeten ben
Fijn dat alles goed gaat met de kleine. En huilen als het hem op die moment even uitkomt..hihi mooi!!
Wat fijn dat't zo goed gaat, liefde! Van't weekend is J.ayce alweer 2 maanden! Hoe onwerkelijk is dat? En gaaf! Hoe gaat't emotioneel met je? Het afgelopen jaar is behoorlijk heftig geweest! Fleur nog altijd krampen? Wacht je de afspraak van morgen af of? Ohja, liefde, qua doorlopen...is hier denk ik ongeveer gelijk. Kan zijn dat de gyn. eerder over inleiden begint, maar zolang de kleine 't gewoon goed maakt, hoeft dat van mij niet. Ik hoop op een spontane 'natuurlijke' bevalling. Nog even geduld Thuis met vroegtijdige weeen, zul je zien ga ik straks gewoon de 40 weken halen! Wel beter natuurlijk, maar niet verwacht een aantal weken terug. Erg benieuwd naar ons mannetje. Meiden, geniet er lekker van
Ff vlug nog een reactie voor ik strax weer koos internetloos ben I.ndra betekend godin van hemel. J.ari is een super trotse grote broer! Hij doet niets liever dan liedjes voor haar zingen en zij wordt daar rustig van, ideaal! Ik heb het allemaal als heel erg positief ervaren, het ging ook allemaal zo snel! Iedereen was heel lief voor ons, vertelden precies wat er allemaal ging gebeuren. Alles over mijn historie werd minimaal 3x gecheckt. Op het allerlaatste moment werd er toch besloten om alles latex vrij te doen, ivm vermeende latex allergie bij mij. Alle tijd werd er genomen, en iedereen is erg behulpzaam! Met een zoon en dochter zijn wij helemaal in de zevende hemel! Manlief blijft vanavond ook nog hier slapen omdat ik mijn bed nog niet uit mag. Lekker genieten! Ik ben hoogstwaarschijnlijk tot vrijdag minimaal hier, dus zonder internet. Voor iedereen die nog moet bevallen, veel succes! Ik hoop komend weekend weer online te kunnen zijn... Liefs van ons!
In mijn privé foto album staat een foto van ons meisje... De iPad heeft hem wel op zijn kop geplaatst.... Haartjes zitten verstopt onder haar mutje, ze heeft het snel koud dus moet het mutsje op houden.