stitch, klinkt als een heerlijk dagje! Jammer dat de bananensoes tegenviel.. Zo'n rugmassage lijkt me heerlijk! En wat goed dat je moeder weer in NL is! Hopelijk knapt ze gauw weer verder op. zonnestraal, wat fijn dat je ketonen weer negatief zijn! Nu nog van die diarree af.. Moet wel lachen om je opmerking Stitch, ga het er haast van visualiseren..maar dat moet ik maar niet doen hier zo maar even onze rommelkast opruimen.. verder weinig plannen.. gisteravond visite afgebeld, omdat ik weer voorweeen had. Gelukkig waren die met ruim een uur weer over..maar word er wel moe van.. Ook vandaag niet helemaal fit, dus straks lekker douchen en m'n bedje maar weer in.
Stitch, dat lijkt vlot gegaan, wat superfijn dat ze weer thuis is!! Hopelijk klinkt ze vandaag ook beter. Bianca, hoop dat je morgen wat meer begrip en duidelijkheid krijgt! Zonnestraal morgen naar huis
...heel fijn dat was maar m'n halve bericht... Zonnestraal morgen naar huis, hopelijk zonder diarree!! Rensje tijd voor'n dutje? Hier fit opgestaan...maar das nu alweer weg helaas... Word de laatste dagen wel gevoelig als ik moe ben...of ik dat ben, of de hormonen...ik weet't niet. *slikt een traantje weg* Beetje eenzaam! Komt wel weer goed, ben nu aan't koken zodat we een beetje warm kunnen eten voor manlief weer weg moet. Fijne middag ladie!
haai meiden! Ik ben er weer en wat is er veeeeeeeeeeeeeeeeeel gekletst.. kletskousen!! haha Bijna niet bij te houden, kan niet meer overal op reageren.sorry meiden! Maar, wat houden we t spannendn met elkaaar!! Rensje, wat goed dat beeb gegroeid is!! Biancah, dus toch lichte scheur in de liezen, fijn dat je elke dag goed onder controle staat, want ietsje langer in je buikie is natuurlijk altijd goed! Je houd het iig wel spannend! Stitch fijn dat met mdrs alles oke is! Wanneer komt ze terug_ Zonnestraal, hoop da tje je beter voelt meissie! De rest+ zwaai.! "maandag op controle geweest, het was niet zo heel goed eingelijk. Blddruk te hoog en beeb loopt dik 2 week voor (suikerbuikie) werd afgelopen maandag geschat op 37.6! En ruim 3200 gram...Dus Vrijdag moet ik weer terug komen, uitgebreide ctg`s dubbele bloeddrukcontrole etc. Als ie gestegen is heb ik kans dat ik moet blijven om na t weekeind in te gaan leiden..... Beeb lijkt t goed te doen maa ris wel realtief rustig. Dinsdag ben ik iig 37week dus ze zullen niet heel lang meer willen wachten vermoede ik. Ik ben nog niet klaar met zwanger zijn (zoals de meesten wel hihi) maar aan de andere kant, het is goed zo, mijn lijf vind het te zwaar blijkbaar (te hoge bloeddruk en zw.suiker het zijn samen wel gevaarlijke complicaties nu..pff) het zat ook allemaal in de lijn der verwachting, maar het ging zo veel beter...maar toch op t laatst zakt t kaarten huis in. Ik ga iig het proberen te rekken tot 38 week, dat is een mooie rijpe tijd voor de longetjes, we shall see. Verder was t weekje weg lekke rmaar ik heb te veel nesteldrang joh en die luxe in t huisje viel erg tegen! pffff. Nu dus lekker thuis wasmachine draait enz o bulten boodschappen doen...hihi NESTELDRANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zullen t zien, ik ben er zelf wel kalm onder
Nou, dit leeghoofd is alles na lezen weer kwijt. Zal proberen de juisten namen bij de juiste verhalen te houden. En anders: maak de puzzel maar compleet! @Stitch: Fijn dat je moeder weer in Nederland is. Hopelijk knapt ze snel en goed op en kan ze zonder problemen straks van jullie kindje genieten. @Biancah: Kop op meid! Je hebt groot gelijk dat je jezelf lekker laat verwennen. @Rensje: Heerlijk zo'n juichstemming hoor. We juichen met je mee, dat heb je echt wel verdiend na al dat gezeur over een klein kindje en rust houden etc. @Zonnestraal: Fijn dat je ws. morgen naar huis mag. Misschien helpt floradix tegen de diarree? Kan nooit verkeerd toch? Ik kan nu ik zwanger ben vreselijk goed naar de wc voor de grote boodschap. Ga soms wel 3 keer op een dag. En voor ik zwanger was, hoefde ik 2/3 keer in een week ongeveer. Ik weet echt niet wat me overkomt. Hebben jullie daar ook last van? @Amona: dat gevoelig zijn herken ik. Echt super irritant. De tranen zitten heel snel heel hoog. En tegen manlief zeg ik het maar gewoon als ik moe ben, dan kan hij er rekening mee houden. Ik kan dan echt heel erg uitvallen, soms om niks. En dat doe ik alleen maar tegen hem. Achja, de mensen waar je het meest van houdt... Maar vindt het wel eens zielig en ik zal blij zijn als ik er geen last meer van heb. Jammer Sum, dat het vakantiehuisje zo tegen viel. Het is toch altijd weer Oost, west, thuis best he. En ook vervelend dat het niet zo lekker ging op controle. Hopelijk valt het morgen iets mee en hoef je nog niet te blijven. Spannend hoor! Hehe, de auto is gemaakt. Ik heb 'm net weggebracht en onder het maken ben ik lekker in een woonwinkel wezen snuffelen. Heb nog een extra dekbedovertrek gekocht. (of nouja, ik had een tegoedbon voor mijn verjaardag gekregen, dus hoefde nog maar een klein beetje bij te betalen) Heerlijk! Ik zit nog te twijfelen wat ik vanmiddag ga doen. Of de administratie bijwerken. Of verder met de foto's. Of de proefdrukken+enveloppen van de geboortekaartjes ophalen en die gaan schrijven.
Hallooo..moeten jullie niet in bed liggen om te rusten ofzo Eerst maar weer ruim 7 pagina's bijlezen..tot later.
Sjonge, wat zijn er veel dames; @ Isis, strijken doe ik vooral voor de baby. Soms strijk ik wat voor onszelf, maar het liefst niet. Nog steeds rustig bij je? @ Rensje, wat een groeispurt heeft je ukkie gemaakt. fijn! En je mag best in een jippiestemming zijn hoor. Ik vind het wel leuk om ook de positieve verhalen te lezen! @ Stitch, wat handig die Truus! En fijn dat je moeder weer in de 'buurt' is. @ Amona, lekker voorraadje heb je ingeslagen hihi. Goed voor jezelf zorgen is gewoon een must @ Wiedeltje, lukt het foto's inplakken een beetje? Of weer met je andere ideeen bezig? @ Sas, beter geslapen? @ Minimuisje, heel herkenbare klachten!! @ Zonnestraal, succes nog ff! @ Biancah, hou vol! @ Sumshine, spannende dag wordt het vrijdag! Hier: op alles kwaaltjes na gaat het wel zijn gangetje eigenlijk
Hier is de pup net weer naar huis. Ze is al (ver) zindelijk. Hier nu niks in huis gedaan gelukkig. En heerlijk is het, zo'n pup. Lekker veel energie, spelen, kroelen! Het is trouwens een golden retriever Ik zal straks nog ff reageren. Ga nu eerst maar eens even stofzuigen, want tja een hond haart nu eenmaal...
Haha die fleur, nou ben net wakker hihi!! Heb gewoon boterham met pindakaas en hagelslag gegeten en als toetje banaan met slagroom Hahaha!!! Fijn dat bij jou alles zijn gangetje gaat, dat hebben we het liefste. @wiedeltje, ik heb hier ook al de enveloppen geschreven, het kan maar klaar liggen. Ik kon altijd al goed naar de wc, maar sinds dat ik zwanger ben toch ook wel 2x per dag. Vind wel dat het veel meer stinkt hahahah.. Serieus denk wel eens komt die lucht uit mij!!!! @sum, geniet van je nesteldrang.. Ik heb dat dus totaal niet, eerder tegenover gestelde!!! Wilde dat ik iets meer kon. Weet je wat ik best raar vind, jou kleintje word op 3200 gram geschat en dat vinden ze flink ondanksndat je suiker hebt. Onze "kleine" wordt in 1 x op 3000 gram geschat zonder dat ik suiker heb en dat vinden ze goed??? Scheelt zo weinig. Ik moet ook zeggen dat het me niet los laat dat onze kleine eerst (2weken) geleden op 1950 werd geschat, hij is dus in 2 weken dik 1000 gram aangekomen. Begrijp me niet verkeerd ik ben ontzettend blij dat hij dit gewicht heeft. Soms denk ik nu zou ik ook geen suiker hebben omdat hij zoo ontzettend hard gegroeid is. Of maak ik me druk om niks... (Lang leve de hormonen). Ps jammer dat het huisje tegen viel... Nu lekker frotten thuis!!!! Amona, knuffel meis.. Ik kan soms ook als een blad van een boom omslaan. Van happy naar depri!!! Hoort er een beetje bij...!!! Hier nog steeds in mijn badjas op de bank, ik krijg gewoon niets gedaan. Ga zo maar effe douchen, misschien helpt dat wat.
Rensje, ja die 3200 was afgelopen maandag idd, hij werd toen op termijn van 37.6 geschat terwijl ik toen 35.6 was. Hij was wel te zwaar voor t termijn. 2 week geleden werd ie toen rond de 2400 gram volgens mij geschat dat was toen ietsje aan de ruime kant maar goed te doen. Nu heeft ie een spurt gemaakt. IIg ik maak me er niet druk om, ze kunnen er zo met gemaak 4 a 500 gram naast zitten!.....En beebs hebben soms ook groeispuirten, dus hoe rustiger jij aan doet, hoe meer beeb zal groeien meestal.
Sum, welkom thuis!Hoop dat je't rekken kan tot 38 weken, dat voelt beter he? Mini, ik wil ook'n pagehondje te leen....zo lief. Rensje lekker geslapen? mmm. @stoelgang..hier alleen dankzij magnesium goed te doen...als ik dat niet slik zit ik na een x-aantal dagen te janken op het toilet. Moet ze dus absoluut niet vergeten in te nemen. @gevoelig...vooral als ik moe ben inderdaad..of onwetend m'n zwangere grenzen overschreden heb... Gelukkig kwam er net'n collega buurten, kon wel janken (deed't niet ) maar voelde me eenzaam dus ze kwam als geroepen. Samen even'n klein blokje om gegaan, gekletst en toen moest ze weer werken (en ik zitten hahaha).
@stoelgang, op het moment geen probleem @gevoelig/ hormonen, JA hier ook! Merk het vooral in de omgang met zoonlief, die is natuurlijk het meeste in de buurt... Hij zit nu ook in de test fase en denkt dat alles een 'grapje' is. Weglopen als ik vraag om een handje, verstoppen als hij een schone broek aan moet, speelgoed gooien en dat soort fratsen. Moet dan echt ff tot 30 tellen. Kan ook huilen om niks en alles wat er gezegd wordt trek ik me persoonlijk aan óf ik vergeet meer als de helft. Maar goed, dames, we zijn zwanger, doen het voor een goed doel en we hebben een goed excuus... Hoe slecht we ons af en toe ook voelen. En die mannen, tja, als die niet meer hoeven te 'lijden' dan ons gemopper, gezeur, geklaag en gehuil hebben ze een makkie; wij moeten nog bevallen..... @amona, lief zeg, dat je collega nog gezellig langskwam! Gewoon je tranen laten lopen hoor als ze komen! Dan voel je je daarna een stuk lekkerder dan wanneer je ze probeert tegen te houden... @mini, fijn dat je hebt genoten van de visite! @sum, balen zeg dat je bloeddruk te hoog was.. Hopelijk is het morgen beter! Lekker om in ieder geval weer thuis te zijn! @hier, mijn moeder nog gebeld, ze klonk iets helderder dan gisteren gelukkig! Vanochtend is ze met al haar broers en zussen (10 in totaal) gaan ontbijten bij mijn oma. Die word 80 vandaag. Ze zag er erg tegenop maar het was gelukkig heel gezellig geweest. Vorig jaar is mijn opa 3 weken voor zijn 80ste verjaardag overleden, dus het was nogal een beladen verjaardag.... Morgen komt de huisarts op huisbezoek bij mijn moeder en dan gaan ze bespreken hoe of wat nu verder. Ze zal in ieder geval naar het ziekenhuis moeten, neuroloog vermoed ik, voor controles e.d. Ze gaat er niet vanuit dat ze op kraamvisite kan komen als ik in het ziekenhuis lig. Ze gaat nu op haar tablet ook Skypen installeren zodat ze mij en frummel wel kan zien als we in het ziekenhuis liggen. Nu nog ff een bed opmaken van zoonlief, dan kan Truus nog ff aan de slag boven voordat hij naar bed gaat....
Over Truus gesproken.... gezien ik haar nog niet heb had ik snel wat kruimels enzo opzij geveegd toen m'n collega belde dat ze onderweg was.... *schaam 1* Ik dat achter de stoel, voor't raam even verzameld voor als ik straks ga zuigen of Truus heb Collega was amper binnen en loopt net naar dát raam om naar ons uitzicht te kijken... *schaam 2* ik kon wel door de grond zakken toen ze erover liep en ik zelfs zag dat ze ernaar keek... Afschuwelijk.... gelukkig zei ze niks Heb nu de stofzuiger nog niet gepakt...ben gesloopt...er wacht ook nog'n afwas op me...een rek droge was en ik wil douchen... Maar ik lig voorlopig nog op de bank... Schaam 3.
@amona, die kruimels liggen er morgen nog wel, was hangt er morgen ook vast en zeker nog. En als die afwas iet van vorige week is, loopt ie voor morgen ook nog niet weg.... Lekker blijven liggen zou ik zeggen! Ik snap dat je het het liefste vanavond nog allemaal gedaan zou willen hebben, maar soms is 'het' gewoon ff op en dan kan je beter naar je lichaam luisteren..... *knuffel*
Hihi, is ook zo.. 't is gelukkig afwas van vanmiddag zelfs voorgespoeld dus stiekem niet eens veel werk...miss zo meteen (denk ik al 30 min). De was daarentegen hangt al enkele dagen droog te zijn haha. Ik voel me overigens altijd wel soort van verplicht dat er iets gedaan is of zo voor manlief uit't "werk" komt....hebben meer vrouwen die afwijking?? Ik heb dus nog 2.5 a 3u om zin en energie te krijgen
@amona, ja dat gevoel heb ik ook heel sterk. Maar manlief vind t niet erg hoor, als ik een dagje niets doe... Hij heeft liever dat ik rust hou zodat ik straks niet oververmoeid ben....
Gelukkig, dacht dat ik de enige "gek" was Hier vindt ie't ook niet erg, maar voel me dan gewoon schuldig hij zal't ook niet altijd snappen hoor, want'n afwas is toch niet zoveel werk? En dat is ook zo... *overweegt op te staan*
Dan doet hij het toch ff na zijn werk *heeft geen grotere hekel aan iets dan de afwas met het handje te moeten doen* Manlief dacht dat wij zonder vaatwasser konden, maar toen ik voorstelde dat hij niets in huis hoefde te doen dan de afwas elke dag stond die vaatwasser er binnen een jaar