Oh meiden... ik zat net op't toilet...was al uitgeplast... Geef wat druk voor'n windje (excuus voor de details) en ineens voel ik vanalles lopen.... Water miss ook wwat slijm?? maar vooral water...helder, rook niet naar urine (ja ik heb m'n hand eronder gehouden, wat zou jij doen hihi) Geen hoeveelheid van een baarmoeder vol maar wel aardig wat... Nu weet ik niet wat ik doen moet door de verschillen tussen nederland en duitsland? gyn vorige keer gevraagd wat ik moest doen als m'n vliezen zouden breken en kindje nog niet volledig ingedaald...en die zei "niks" ...terwijl in nederland...kennen jullie 't....zelfs bij 'n kleine scheur
krijg je in nederland extra controles en vrijverbod vanwege infecties enzo... Tsja, was' vruchtwater en wat doe ik ermee??
Nou, het was wel helder? Voel je verder wat? Als je twijfelt gewoon bellen hoor. Net doen alsof je gek bent, anders blijf je misschien in onzekerheid.
@amona bij twijfel gewoon bellen hoor!!! Daar zijn ze voor!! Hier net weer op controle geweest! Ze heeft gestript maar kon de vliezen niet breken! Ze kon het koppie ook nog niet aanraken. Dus afwachten hoe en wat nu! Baarmoedermond was wel al aan het verweken, dus ja! Nu woensdag weer terugkomen! Ben benieuwd wie er nu het eerste weer aan de beurt is!
Wow Amona je vliezen gebroken dus. Gewoon lekker bellen. Kans dat t zo gaat beginnen. Spannend! Coortje wat balen joh
Volgens mij kwam er net nog meer.... oh my!!! Ik was nog helemaal niet aan de beurt...zou 't echt???? Had net wat lichte kramp ver onderin en rug...wachtdus even af...zo miss even douchen etc..als ik bel moet ik miss komen, dan ben ik graag schoon hihi... hoop dat't geen vals alarm is
Kramp in je rug is goed teken. Is je man thuis? Hup hup onder de douche jij en we willen vanavond baby nieuws van je hihi
Oh kom even spieken, amona het lijkt erop hoor! Tja over aan de beurt zijn, volgens mij is iedereen nog te vroeg bevallen. Is een trend in dit forum Hihi.. Ik hoop het voor je!!! Over bellen, ik zou meteen bellen omdat je kleintje niet is ingedaald. Ik had nu dus een scheur bovenin mijn vliezen dus bij mij gutste het er ook niet uit.
Oh rensje ook al een scheur. Sinds wanneer? Daarom werd t bij mij ingeleid. Amona niet in bad gaan of iets he! En na t douche meteen gaan bellen hoor. Het harde buiken en vroeg bevallen topic haha
Biancah ben al bevallen meis!!! Maar in het zh maandag zagen ze dat de vruchtzak nog heel was terwijl ik wel wat water verloor. Achteraf bleek het bovenin te zijn
Amona,. jaaa dat is je vruchtbwater! Bellen hoor want je bevalling is begonnen...Als je vruchtbwater verliest is het officieel de tijd datje bevalling begonnen is en ze willen graag dat je binnen 18 a 24 u bevalt ivm infectie gevaar...Dus succes meissie!!! hihi...
Er komt steeds weer wat uit!!! Nog geen weeen... Beentjes mooi glad...even afkoelen, dan aankleden, heb een mooi verband gin gedaan Vluchtspullen lagen klaar, maar nog niet in de koffer..dat doe ik eerst, daarna bellen Zodra ik eventueel het huis verlaat heb ik geen wifi meer dus dan zijn de updates over haha, spannend zeg!!
Nu even spullen ophalen...dan terug. weeen zetten nog niet zo door, dus duim aub dat we niet naar't ziekenhuis hoeven...ik wil graag in't geboortehuis Ik word mama!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meis ik ga zeker voor je duimen! Zet hem op he! Je kunt t. Als je vandaag nog bevalt is t precies zelfde termijn als mij : p
Jihaaaa! Zet hem op!! Hier weer voorweeen..nog wat lager dan eerst. Meer richting schaamstreek en stuitje. Maar goed ik doe geen uitspraken meer.. lig op bed met hoofdpijn, laten we her daar op houden.