Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Whaaa wat spannend hier meiden!!! Succes amoba en fleur!!!

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Moet het echt zoet ruiken? ik rook voornamelijk wc papier :)

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

T ruikt beetje zoet/weeïg. Anders dan afscheiding en urine. Als t een geur is die je niet kent is t vruchtwater.

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    WHAAAAAAA WAT SPANNEND!!

Alleen Wiedeltje haalt de 40wk ;).

Fleur, bij mij begon het met roze afscheiding :D.
    Heel de nacht voorweeen en toen 's ochtends roze afscheiding.
    Overdag gestript, maar ik wist dat het al begonnen was.
    Lees maar op internet, bloeding is vaak het begin ;).
    'S avonds begonnen de weeën :D.

Amona, ik denk aan je!!!

Dames, het zijn er geen 1000 geworden, maar foto's in m'n album :D.
    Hij is nog wat geel, maar bilirubine binnen de perken.

5. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hey meiden!!

Lees nog altijd trouw mee, maar reageer niet zoveel...

Wat maken jullie het spannend!! En wat veel baby's al voor de 40 weken...je zou bijna denken dat dit standaard is! Ik wil ook!! Zit er echt doorheen, met al weken voorweeen..bleh!

Fleur en Amona: succes dames!

6. Coortje

Coortje Niet meer actief

Yeeee spannend!!!! Hihi vlgns mij ben ik straks de enige die tot
    40 weken gaat lopen!!!! Meiden succes!!

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja jij Coortje en Wiedeltje ook!!!

LadyT, hoop dat de beeb zich snel komt melden!!

Liefde, hoe gaat het met jou en met je mooie mannetje?

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, ff een kort berichtje!
    Op 14 nov. is na een snelle bevalling onze dochter geboren! Ze heet Elin Noa.
    Alles gaat goed, heel trots!

9. Coortje

Coortje Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Lekker genieten!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Gaaf, gefeliciteerd!!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sas feli!!
    nog een meissie erbij! hihi. Leuke naam, hopelijk alles goed?
    Amona, spannend meis! hoop dat het idd gewoon doorzet je word nu iig snel mama meissie! whoehoe!

Fleur, was het afscheiding? dat kan van je prop zijn nl...
    zoetig ruiken is nl vruchtwater en dat voelt een beetje als plassen...Spannend meissie!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het was waterig, niet dikkig.
    Het waren drupjes, niet zoveel.

Heb nu wel echte weeen, maar niet veel nog. 3 per uur ongeveer. Het zijn wel duidelijke. Oplopend, dan een piek en dan zakt het langzaam weer.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat spannend dames!

Voor de bevallen dames, gefeliciteerd!! Ik heb de afgelopen dagen niet tot amper achter de pc gezeten, voelde me niet goed genoeg ervoor, sorry! Maar wat fijn dat al zoveel dames bevallen zijn. En zo'n leuke namen allemaal. Iedereen genieten en voor de dames die nog wachten, toi toi toi!

En Fleur, wat spannend!! Ik duim voor je dat het snel meer word en ook jullie snel jullie mannetje in jullie armen hebben!

Hier? Het is genieten, alleen de nachten slaapt hij amper tot niet. Afgelopen nacht is hij van half 11 tot half 5 echt wakker geweest en erg onrustig. Of het nu krampen zijn of dat we toch moeten gaan inbakeren kan ook de kraamhulp geen vinger op leggen. En wij ook niet... Ja hij maait wat met zijn armen, maar niet zo erg als dat we bij Joris gewend waren. Hij had dat heel erg. Daarom twijfelen wij ook. En krampjes? Geen idee... Echte symptomen geeft hij daar niet van. Het is gewoon een nachtbrakertje. Maar daardoor wel erg moe.

Maar verder? Wat is het genieten. Joris is zo trots op zijn kleine broertje en let echt op hem, zo lief!

14. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Oh, dit is niet eerlijk, zelfs jij Amona, zelfs jij begint gewoon spontaan te bevallen voor de 40 weken! Sterkte meiss! En we hopen toch snel wat van je te horen.

En Fleur, komop. Laat het nu eens doorzetten! Hopelijk wordt het snel geboren.

Sas, van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Is alles goed? En alles goed verlopen?

Nou, ik vind het niet eerlijk. Ik wil ook bevallen. En wel NU.
    Ik dacht trouwens gister ook dat mn vliezen gebroken waren. Was eerst naar de wc geweest en ging daarna douchen. Toen kwam er ook ineens vocht. Maar het rook helaas naar urine. Dus zal nog wel niet uitgeplast geweest zijn... Had het trouwens midden in de nacht weer, maar dat rook ook naar urine. Raar eigenlijk. Vertrouw mezelf niet meer met naar de wc gaan.

EN meiden, duim aub voor mij dat ik ook voor de 40 weken beval. Zeker nu m'n schoonvader binnenkort die best heftige operatie zal krijgen. Ik wil perse daarvoor bevallen... Als het echt een jongetje is (nee ik weet het echt niet, maar iedereen denkt dat) dan vernoemen we het naar hem, dus dan zeker wil ik dat hij het echt kan zien als het geboren is.

Oh, lijkt me zo leuk om te zien minimuisje. Een grote broer die zo trots is. Geniet ervan. En die gebroken nachten, balen joh! Helpt het ook niet als je R.uben 's avonds in bad doet? Zodat je het ritme bij hem om probeert te draaien? En ik heb ook al de tip gekregen om het kindje 's avonds zo min mogelijk door kraamvisite vast te laten houden. Daar schijnen kindjes ook onrustiger van te worden.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dames, we zijn sinds gisteren thuis!!! :D:D:D

Wiedeltje ik duim hoor dat je voor de 40wk gaat bevallen. Wat mooi om je zoontje als beeb een zoon wordt naar hem te vernoemen!!

Sas!!! Woeiiiiiii!!!!!! Gefeliciteeeeeeerddddd!!! Mooie naam zeg!!

Minimuisje, hier vannacht ook alleen maar wakker geweest. Maar bij B.eau wel darmkrampjes. Sinds vandaag een fopspeen en dat doet wonderen!! Heel de dag rustig geweest, wel af en toe een krampje maar werd er niet wakker van.

Amona, ben zo benieuwd hoe het met je gaat!!

Fleur, beebje van Fleur: Je mag nu echt komen hoor!!

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Oh fijn zonnestraal! Heerlijk weer thuis zijn zeker? Gaat dus goed? Geef jij ook geen bv? Met bv raden ze een speen de eerste 6 weken af toch? (twijfelt)

Ja, ik ben nog echt van vernoemen. Als het een meisje is wordt het naar mijn moeder vernoemd.

Oh, ik zit ook al de hele tijd te kijken voor nieuws. Zowel van Fleur als van Amona. Vind het zooo spannend!

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik geef al volledige bv :D. En das na een keizersnede echt snel! Dus ben zooooo trots op ons ventje. Hij doet het zo goed allemaal!
    Klopt hoor van die fopspeen, daarom hadden we die vannacht ook niet.
    In overleg met kraamverzorgster wel mee begonnen.
    B.eau heeft in het ziekenhuis ook de fles gehad toen ik nog bij moest komen van de ok. Dus hij verward de speen niet met de borst.

Dussssss trots!!!! :D

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Elke 7 min weeen!

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Heee fleur is wakker! Spannend meissss!!!

20. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    En succes natuurlijk xx

Deel Deze Pagina