Zo snel vond ik't niet gaan. Wiedeltje, wil je niet ontmoedigen maar ik vond't zwaar tegenvallen... Maar ook het cliché is waar...baby eruit...bijna geen pijn meer...placenta eruit nog'n opluchting.... Mijn weeen deden niet veel behalve pijn..dus dat was moeilijk op dat moment om mee te dealen... Beste ontsluiting kreeg ik van het hevige braken wat goed weeen opriep.... Ik wist echt niet meer hoe ik't had...moest soms in m'n zij liggen want dan waren de de weeen heftig...maar ik kon alleen maar als een monster aaaaaah roepen of zielepieten dat ik echt niet meer kon!! Dankzij de goede begeleiding is't goed verlopen, in't ziekenhuis was't zelfs zeker een KS geworden zei ze..omdat zijn hartslag dipte en er zo weinig pauze was dat de baby bijna niet kon herstellen... Maar ik heb het overleefd!!! Snel thuis omdat geboortehuis ambulant is...en't gaat ook goed met me. Meis, het wordt zwaar, maarook jij kunt het. Laat het over je heen komen!
Waauww amona gefeliciteerd meis, goed gedaan!! En wat ben je snel thuis zeg wat super. Slaap lekker xx
Nou Amona, ik vind ook dat je het super goed gedaan hebt hoor. Je klinkt inderdaad ook alsof het je echt super tegen viel. Maar jij hebt het nu lekker achter de rug en je kan nu heerlijk gaan genieten. Heb je al foto's??
@sas van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie namen! @amona wow! You did it! Van harte gefeliciteerd! Ook een fantastische naam! Echt leuk! Nu lekker genieten van je mannetje! @hier vanmiddag thuis gekomen uit het ziekenhuis! Het was nog ff spannend, maar we mochten toch naar huis! I.ndra was meer dan de toegestane 10% afgevallen, en moest vandaag iets zijn aangekomen. Gelukkig was ze 30 gram aangekomen! Maar haar temp was te laag vanochtend, dus uiteindelijk weden we pas om 13:00 uur ontslagen. Ons meisje is 51,5 cm lang en weegt nu nu 2974 gram. Haar hoofdomtrek was 2cm boven het gemiddelde. De bv is hier nu goed op gang, mijn trouwe cup D is nu een flinke E, en de melk gutst er uit.... Met mij gaat het goed, nog wel moe, maar erg weinig pijn. De wond ziet er, ondanks de 17 cm, goed en mooi strak uit! Nooit gedacht dat ik zo intens kan genieten van de slapeloze nachten Ow, de melkfabriek komt op gang, kom straks nog ff terug!
Stitch, welkom thuis!! Wiedeltje / rest, heb 2 foto's in privéalbum gezet, moet je wel vriendjes zijn/worden om te kunnen bekijken Ben zo blij dat't achter de rug is
Wiedeltje, ja mijn bevalling was dus hel!! Zwaar tegengevallen. Ik zal zo op de PC mijn bevallingsverhaal aan jullie vertellen. Amonaaaaaaaaaaaaa, woeiiiii! You did it girl!!!! Gefeliciteerd!!! Trots op je! Stitch, welkom thuis meis! Ook trots op jou!!
Amona wow meis geweldig meis en dikke proficiat!!! Hmm je bevalling klinkt een beetje hetzelfde als die van mij!!! Maar als je dan dat warme lijfje bovenop je krijgt! Dan kun je alles weer aan! Welkom thuis stitch! Goed gedaan vrouwke.. Fleur hoe is het?
@zonnestraal hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer een beetje meer mens?? Fijn dat ook jij weer thuis bent! Heb net ff gespiekt tussen je foto's, maar wat een mooi mannetje! Kan je er ook van genieten na alles wat je hebt moeten doorstaan? @hier, ik kan nu écht terecht zeggen dat ik aan het genieten ben! Gisteren was een zware dag, zoonlief die me niet meer wilde zien, dochter die teveel was afgevallen en alleen uit haar bedje mocht om te voeden. Mijn ouders waren woensdag op kraamvisite geweest, was de eerste keer dat ik ze weer zag na mijn moeders herseninfarctjes. Mijn moeder is mijn moeder niet meer, totaal geen emoties meer kunnen tonen en als een zombie zitten. Dat doet dan meer met je dan je op zo'n moment eigenlijk wil, hormonsters! Dames, morgen ben ik er weer!
Stitch, wat zwaar zeg van je moeder!! Jeetje mina! Ik geniet volop! Ik besef het nog amper hoor! Mijn hart overstroomt van liefde. Al die gevoelens, wist niet dat het in me zat. Gisteren janken alleen al bij het idee dat hem wat ergs overkomt . De tranen zitten erg hoog. We hebben ook zoveel moeite gedaan voor dit Wondertje. Dan een zware zwangerschap met als klap op de vuurpijl een drama-bevalling.
Jeetje Stitch, dat zou mij ook niet koud laten!! Zal dat nog verbeteren?? Wanneer komt er meer melk? Ventje heeft soms honger volgens mij...... Zonnestraal, dat klinkt heerlijk. Heb m ook even bewonderd *smelt* Bianca, hier zei ze na 3 dagen...mits geen regen of mist/nevel. Ik hoop dat ik even slaap voor mini weer onrustig wordt...ben kapot...maar max 2u geslapen sinds de bevalling. Fleur, heeft't door gezet? Sterkte meid.
Biancah, wij mogen morgen naar buiten. B.eau is dan een weekje oud maar wel op een goed gewicht. Want daar hangt het vanaf. Als de beebjes wat kleiner zijn kunnen ze hun temperatuur niet goed reguleren. Amona, hoe voel je je? Fleur????!?!?
@ Biancah -> hier is mij verteld dat zodra de baby de temperatuur zelf kan reguleren, dus geen kruik of mutsje meer nodig, je dan naar buiten mag. Natuurlijk wel goed aangekleed, vooral met dit weer. Wij mochten donderdag al met ons ukje naar buiten, toen hield hij de temperatuur goed vast. Hij woog toen 2580 gram. Onze bink! Al 60 gram boven zijn geboortegewicht. Maar we zijn nog niet buiten geweest, daar voelde ik me nog niet goed genoeg voor. Vandaag gaan we waarschijnlijk wel even een klein blokje om. En vandaag komen ze weer onze kleine bink wegen. Ben benieuwd!
Mini wij gaan eind volgende week denk ik ff naar buiten. Hij heeft echt zn kruiken nog nodig. Maar iedereen zegt weer wat anders tegen. Vk vroeg of we buiten waren geweest al en de kraamverzorgster zei dat t nog niet mocht. Raakte dus beetje in de war erdoor. Maar we wachten gewoon nog ff. Vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Had t zwaar gisteren dat ze weg ging. Zonnestraal hier beroerde nacht gehad. Zowel ik al Joris buikkrampen En jij? Fleur ook ik maak me zorgen. Hoop echt dat alles goed met jullie is.
Fleur, ik hoop echt dat je al bevallen bent! Stitch, lijkt me ook zwaar als je je moeder zo weer terug ziet. Gaat het verder wel goed met haar? Zonnestraal, je hebt inderdaad veel meegemaakt, maar nu kan je dan echt genieten van je ventje. En als ik het zo lees doe je dat ook. Amona, gaat het verder goed? Hoop dat je snel even lekker bij kunt slapen. Wat een pracht ventje heb je trouwens. (heb even foto's bekeken) Biancah, is je man nog wel thuis? En zie je het zitten om alleen te zijn? Zonder kraamzorg? Dames, hoe vinden jullie trouwens je kraamtijd? Ik zie er zo naar uit, naar de kraamtijd. Heerlijk visite en trots op je kindje zijn. Nergens aan denken (koken of de was oid) Maar is dat ook zo? Ik heb een vreselijk beroerde nacht gehad. Heeeel veel wakker gelegen en de minuutjes weggeteld. Ik voel me heel beroerd nu. Heb ook buikpijn (geen wee-en want het is constant, alsof ik iets verkeerds gegeten heb ofzo).