hahaha goed geregeld! Ik heb ook zo'n hekel aan de afwas...al sinds ik klein was en't thuis moest doen.. al was't toen soms alleen afdrogen nou droog word't vanzelf op't rek hihi. Hopelijk hier'n vaatwasserals we groter gaan wonen
Afwas - check... Wasjes - check... Bed verschoond - check... Stofzuigen - morgen Voelt toch lekkerder zo haha. Soms voel ik me juist fitter als ik even door de pijn heen bijt, jullie ook? Nu geoorloofd niksen
Goed bezig amona! Toch nog druk bezig geweest dus! Hier de hele avond alweer feest met voorweeen en druk van onderen.. Hoop toch dat dit niet nog 3 weken doorgaat iedere avond. Zo maar lekker richting bedje. Weltrusten dames!
Zijn ze erg pijnlijk isis? Hoop inderdaad dat't niet elke avond feest is...dat is te vermoeiend....succes!
Even ego: Even ego: Nog steeds in ziekenhuis. Diarree is nog steeds niet over, sterker nog....ik loop echt helemaal leeg. Waarvan weet ik niet want ik eet ook niet. Zonnestraal straalt nu ff niet meer.....
Oei Zonnestraal, wat een ellende! Sterkte! Hier weer een hele slechte nacht achter de rug. Loop al door het huis sinds 3 uur... Heel frustrerend! @ Isis -> die druk van onder heb ik ook nog altijd last van (al dik 2 weken). En als ik dan een stukje loop gaat het zelfs steken. Baal er ook van. Hoort erbij volgens mijn gyn, maar nog 4 weken zo? Nee danke!
Hee meiden, Oh zonnestraal hoe kan dit nou??? Heb je niet gewoon een darmbacterie ofzo??? Ti's wel heel vervelend en frustrerend maar denk wel dat je nu even op de goede plek bent. Toch wel raar hè, met beebje alles goed verder??? Meis rustig aan.... Amona, goed bezig vrouwe!!!!! Nu lekker voldaanngevoel hihi @druk van onder, hier ook! Kan zelfs geen boodschappen ofzo doen want kan dan bijna niet meer lopen. En het is echt geen bekkenpijn maar de kleine hangt gewoon zo laag. Voel zijn handje vaak in mijn liezen friemelen. Die weeën heb ik ook echt gehad in begin van de week, nu alleen regelmatig heftige harde buiken maar geen weeën. Tja en rugpijn, maar dat komt gewoon omdat ons moppie steeds zwaarder wordt. Isis, ken jij een warmtekussen??? Ik heb die en dat helpt echt tegen die weeeen. Kost geloof ik bij de blokker rond de 13 euro. En is eigenlijk gewoon een kussen met een 3 standen die je op warmte kunt zetten. Dit helpt ontzettend. Was ook een tip van het zh!!! Sinds dat ik daar tegen aan blijf zitten heb ik nergens last van ... Nou ja nergens maar ik hoef er niet van te puffen haha. Volgens gyn hebben sommige gewoon de pech en kan voorwerk echt 4 weken voor bevalling beginnen!!! Je hoopt dan dat het ook iets doet maar het kan ook niets doen. Vandaar dat mijn gyn het niet controleerde of ik ontsluiting had. Hij zei:je hebt niets aan de info... Misschien heb je wel ontsluiting door die weeën en harde buiken, maar voor hetzelfde zit alles nog potdicht en dat is dan ook niet fijn om te horen!!! Moest het over me heen laten komen!!
@ Isis, hoe gaat het nu? @ Zonnestraal, wat naar zeg! Je zal je wel beroerd voelen Krijg je er nog iets voor/tegen?
Goed hoor. Ging met enorme rugpijn naar bed gisteren.. wist niet hoe ik liggen moest! Maarja, hoort erbij. Vandaag gaan we de box in elkaar zetten, nog ff wat kleertjes strijken.. en de kinderwagen (onderkant) schoonmaken. Oh, en toch maar het bed wat hoger zetten. Mijn man gaat steeds beter (overspannen). Ik hoop dat ons ukkie komt in een week dat mijn s-moeder zich wat beter voelt. Ze heeft net de 4e chemokuur gehad.
@fleur tja het is een spannende tijd!! Zit je man nog in de ziektewet, of werkt hij gewoon. Wel fijn dat het beter gaat met hem. S-moeder dus veel last avn de chemo??? Blijft een k ziekte!!! Als de vooruitzichten maar goed zijn, en je s- moeder krijgt dadelijk zon boost als jullie kleintje is geboren!!!! Ohhhh ik heb de kinderwagen nog helemaal niet in elkaar gezet, dat ga ik dit weekend maar doen. En mijn man ging het bed wat hoger maken door een extra matras.. Dit was voldoende!!! @rugpijn i know!!! Ik zelf ben normaal 1.58 en 45 kilo ofzo dus echt een ukkie. Nou is onze kleine man dus echt veel zwaarder als enzo toen en dt merk ik goed... Bandenpijn ontzettende rugpijn. Biancah, succes meid vandaag!!! Hoop dat je duidelijkheid krijgt over het plan. Dat zal je wat rust geven!!!!
Ik ben ook zo'n ukkie. Normaal 161 cm en 50 kilo.. van de week zat ik al 66.5 kilo! Mijn man is nog aan het opbouwen, deze week begonnen met 3 halve dagen werken. Gelukkig gaat het beter met hem, dat is ook wel wat gezelliger zeker nu we samen veel thuis zijn haha. S-moeder wordt steeds zwakker na iedere chemo, maar in de laatste week voelt ze zich meestal wel redelijk oke. Nadeel is dat de volgende dan alweer moet. Ons bed is ook vrij hoog, doen er pootjes onder die er eigenlijk bijhoren en dan vind ik het wel best hoor, ga toch niet thuis bevallen.. en ik moet echt een trappetje hebben!
Hier'n heerlijke nacht gemaakt, 1x eruit, voel me haast schuldig naar de nachtbrakers! Zonnestraal, wat k..!!! Mag je wel gewoon naar huis (weer uitdrogen) of willen ze even verder kijken/afwachten? vervelend virusje/bacterie. Kop op lieve meis! Fleur en Rensje, wow jullie zijn tenger normaal gesproken. Hier heeft baby volgens vk nog alle ruimte, ben niet super lang (1m71) maar wel breed enzo Fleur, fijn dat je man opkrabbelt! Hoop ook dat de baby in een goed week van schoonmoeder komt...frustrerend he..knappen ze net op, begint't gedonder opnieuw. Sterkte!! Bianca hoe is't daar? Hier lastige dag vandaag voor't ventje vooral...'t is een islamitische feestdag (offerfeest) dus veel heimwee..en we kunnen hier natuurlijk geen schaap slachten. Ook gewoon werken dus hij is verdrietig had gisteren toen ie naar huis reed'n traan gelaten (wil ie natuurlijk niet thuis bij mij doen...). En ik..l.ken't feest niet echt dus kon ook verder hier niks vervangends doen ervoor...plus dat ie straks werken is... zo sneu! Fijne dag allemaal!
@zonnestraal, wat vervelend! Mag je nu wel naar huis of moet je blijven? Beterschap! @fleur, fijn dat het nu met je man weer wat beter gaat! Het is ook allemaal niet niks wat er momenteel in jullie leven gebeurd. Als jullie mannetje straks geboren is, dan krijgt je s.moeder weer een enorme energie om snel op te knappen! Hoeveel kuren moet ze nog ondergaan? @amona, wat zonde voor je man! Had je nog gekeken of je schoonouders nog konden overkomen als jullie mannetje geboren is? @hier, nu ff flink aan de poets, badkamer, toilet, slaapkamers, zolder. Moet nu ff gebeuren Ben net al bij de apotheek geweest om alle herhaalrecepten aan te vragen zodat manlief dat niet hoeft te doen als ik in het ziekenhuis lig. Vanmiddag gaan we voedingsbh's kopen en alvast weer wat thee voor in de kraamweek.... Hopelijk lust ik het dan weer. Morgen wil manlief (eindelijk, na 2,5 jaar) nog wat deurkozijnen binnen schilderen, spiegel en nog een lijstje ophangen en dan staat er nog maar 1 ding op ons lijstje wat we niet kunnen afstrepen OETSEN. Dus frummel mag zich melden
@zonnestraal, wat ontzettend naar meis! Daar had je toch niet op gehoopt.. Nu moet je blijven? Hoe voel je je? @mini, wat frustrerend dat je zulke slechte nachten maakt..balen meis! vanaf 3 uur al op? Jeetje, dan heb je er al bijna een dag op zitten. Straks nog de kans om even lekker te liggen? @warmtekussen, ja ik heb een kruik en zo'n kersenpittenzak. Het voelt wel fijn om dat er tegen te houden...maar heeft weinig effect op de weeen..helaas. Het gekke is ook dat gisteren de weeen begonnen na het douchen.. @Fleur, hoe gaat het nu met je rug? Fijn dat het met je man wat beter gaat! Hopelijk blijft hij vooruit gaan.. En wat betreft je schoonmoeder...zwaar hoor zo'n chemo..het zit je ook niet echt mee he meis. Wanneer krijgt ze de 4e chemo? @lengte, fleur en rensje, wat zijn jullie inderdaad ukkies Toch denk ik niet dat lengte alles zegt.. ik ben 1,74m, maar de kleine heeft hier dus al totaal geen ruimte meer.. Kan het te maken hebben met hoe je draagt? Hier alles naar voren.. @amona, wat lastig voor je man..kan me goed voorstellen dat hij daar heimwee van krijgt. Hoe lang is hij nu in Duitsland? Misschien dat je samen er een gezellige avond van kan maken met lekker eten en wat kaarsjes bijvoorbeeld? @hier, de weeen zijn gisteravond wel weer afgezakt, maar voelde me daarna echt gesloopt.. Ze zijn namelijk behoorlijk pijnlijk. Daarna doet alles ook zeer, kon amper het bed in komen. Maandag heb ik weer controle bij de gyn. Dan zouden we ook bespreken of we eventueel gaan inleiden of niet.. Ik twijfel enorm.. Ene kant wil ik heel graag dat de kleine natuurlijk komt, maar aan de andere kant is het zo 's avonds ook niet meer te doen.. Heb al wat geprobeerd in te lezen over voor- en nadelen van inleiden..maar word er nog niet echt wijzer uit..
Wow, stitch, jij hebt de gang goed te pakken! 37 weken..wow! Ik heb eindelijk een 5 in beeld. Schoonouders over laten komen...ik was snel uit de droom...zijn ouders hebben nog niet eens'n paspoort en de aanvraag duurt daar minstens'n maand Hopelijk dan in't voorjaar snel daarheen, maar dan is mini eigenlijk al'n beetje minibaby af zeg maar. Isis wat vervelend dat't niet afneemt door warmte etc. Overdag heb je't niet? Heb net voor manlief gekookt..maar smaakt toch minder op zo'n tijdstip...hij is pas rond 23.15 terug van het werk namelijk... gelukkig snapt ie wel dat ik vrij weinig er tegen kan doen, behalve er zijn, knuffelen en benadrukken dat we gauw wat meer'n echt gezin/familie zullen zijn. Hij is sinds begin dit jaar hier. Ach ja, het mes snijdt aan twee kanten... ik was vorige kerst en oud&nieuw een maand daar en heb de feestdagen ook erg gemist. We zullen onze draai wel vinden
Zonnestraal: wat super vervelend dat je nu toch langer moet blijven. Kop op meid! Zijn ze niet aan het onderzoeken hoe het kan dat je zo erg last van diarree hebt? Voor de rest: Sorry alles kwijt, dementie begint tegenwoordig al jong... Sterkte i.i.g. iedereen die het nodig heeft! Ik ben vanochtend aan de administratie begonnen. Wat een vreselijk nare klus is dat toch. Gelukkig ben ik bijna klaar. En daarna ga ik de proefdrukken ophalen en bij m'n schoonouders koffiedrinken. Het eten staat al lekker klaar voor vanavond, dus daar hoef ik helemaal niets aan te doen Dat had ik gisteravond al klaargezet. Voor de rest gaat hier alles prima. Schaam me gewoon hoe goed het hier gaat als ik al jullie klachten etc. hoor. Ik heb alleen last van de standaard dingen. Zoals vocht vasthouden, maagzuur, buik zit in de weg, sneller moe en buiten adem, hitte. En af en toe maar een harde buik.
geniet er lekker van wiedeltje! Zolang je je nog goed voelt, is alleen maar fijn toch! amona, dat is dan ook een lange dag voor je man. Lief dat je voor hem gekookt hebt zo vroeg. Komt vast goed, helemaal als de kleine er is Dan zijn jullie echt een gezinnetje. Wel heel erg balen dat het over laten komen van je schoonouders niet kan.. Het is daar niet verplicht om een paspoort te hebben? overdag gaat het hier wisselend. Gisteren dus geen last, vandaag wel veel last van onderrug en onrustige onderbuik.. Heb net net adreslijst voor de geboortekaartjes compleet gemaakt. Zo even wat eten en daarna maar even plat. fijne middag dames!
Zonnestraal wat balen joh Knap maar gauw weer op. Fleur, fijn dat je man nu weer wat beter gaat. Hebben jullie nu ook wel nodig. En je smoeder. Erg vervelend dat ze zo beroerd is. Je voelt je zo machteloos. Het is zielig en frustrerend tegelijk. Hoop dat ze dit x sneller hersteld van de chemo. Wie weet wat straks de oma-adrenaline doet met r. Ik weet nog dat ik mn vader vlak na zn chemo vertelde dat ik zwanger was. Hij knapte er erg van op. En straks als jou smoeder de kleine vast heb zal haar dat denk ik ook goed doen. Amona, lastig voor je man. Het is ook gewoon erg wennen voor.hem he. Zoveel veranderingen in ene. Hier was de ctg en mn bloed weer prima. Kleine man doet t erg goed dus ben heel trots op hem. De bedoeling is nu te wachten tot 37 weken. Dus ze gaan eind volgende week kijken of ik al in te leiden ben en gaan dan dag plannen. Tenzij de kleine man bedenkt dat hij er eerder uit wil. Dus heb nu stuk meer zekerheid. Ik ben er klaar mee, maar weet heel goed dat het voor de kleine beter is dag hij er nog in week in blijft. Ze zijn wel heel lief voor me daar hoor en ook de mensen hier verder om me heen. En moet wel elke dag voor ctg en 2x in de week voor bloed.
Isis das wel minder...eind in zicht meis! Jij hebt de adreslijst vlot compleet nu, ik deels, moet nog "tellen" hoeveel we er in Duitsland willen, de rest wordt direct verstuurd zodat't minder kost Paspoort is inderdaad niet verplicht, geloof dat ze wel allemaal een soort ID-kaart hebben hoor. Paspoort ging ook heel raar toen manlief die destijds ging aanvragen..duurde lang en hij had er loonstrookjes voor nodig..heel handig want hij werkte voor zichzelf en soms niet etc... dan hebben we't in Nederland wel makkelijk met'n aanvraag Bianca wat fijn dat je gerustgesteld bent en dat de kleine man't zo goed doet. Volg. week dus miss inleiden, spannend zeg!! Wiedeltje, geniet ervan!! Hier is't ook nog allemaal uit te houden. Lucky us, toch! Ik zit er wel erg zwanger bij hoor: dikke rose gestreepte sokken... lichtrose fleecebroek...en fuchsiarose fleecevest! Heerlijk! Hoop wel dat er niemand aanbelt