Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh en nieuwe foto in m'n album: binnenkant geboortekaartje, B.eau samen met m'n man :D.
    Onderkant vanaf navelklem staat niet op het geboortekaartje :).

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hey meiden,
    Wiedeltje hoop voor je dat je kleine gauw komt.
    Verder ben ik alles vergeten :(
    Iig voor degene met nog pijn beterschap. Hoop dat iedereen beetje vlot hersteld.
    Ik voel me al velen malen beter. Alleen nogsteeds diarree en heb er nu keelpijn bij. Maar t is te doen hoor. Bloeden is ook bijna niet meer. Heel soms komt er wat rood/bruin slijmerig bloed en verder verlies ik bijna niks meer. Ennnnn ik pas mn oude broeken weer.
    Vandaag voor de 4e X buiten geweest. Wad 2e x met Joris. En heb weer auto gereden en geshopt. Ben dus met Joris en een vriendin lekker wezen stadten. Heb er heerlijk van genoten en zelfs nog een nieuw jurkje gekocht voor de kerst.
    Betreft ritme zit er hier al aardig een ritme in. Om 10 uur zijn Joris en ik fris en fruitig en hebben we gegeten en alles.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, regendagen kunnen ook eerder komen, maar ook als ze verkouden zijn/worden is de kans groter op een regeldag. J.ari had zijn eerste regeldag al na 13 dagen.
    Echt balen dat je kraamperiode niet leuk is geweest! Hopelijk kan je nu meer dan dubbel geniete van je mannen! Hoe gaat het met je hechtingen? Word het al wat rustiger?

@amona hoe gaat het vandaag met jullie???

@fleur, lekker aan het genieten en uitrusten???

@wiedeltje, hopelijk kan je snel je kleintje in je armen sluiten! Wij kunnen je allemaal aanmoedigen als je aan het puffen bent ;)

@biancah, wat fijn dat je je gewone broeken al weer aan kan! En lekker shoppen, heerlijk! Super dat je je alweer stukken beter voelt!

@zonnestraal, lekker hè, als je 'eindelijk' naar buiten kan en kan gaan pronken met je kleintje :D Hier ook al twee keer naar buiten geweest, even de honden laten plassen maar ben weer blij als ik dan weer thuis ben. 400 meter lopen is dan toch nog net te ver voor lekker:cool:

@hier, vandaag CB geweest pfff wat een nutteloos tijdverdrijf is dat... Heb nu wel een andere voorkeursdag zodat we onze "vriendin" niet meer hebben....*takkewijf* :)
    Verder voel ik me, op de pijn na, prima. Die baarmoederontsteking is niet niks, maar als dit het enige is wat ik aan tegenslag heb deze bevalling kan ik daar uitstekend mee leven! Ik ben zo intens gelukkig, heb eindelijk écht kunnen ervaren hoe een kraamperiode hoort te verlopen, maar ook hoe goed een bevalling/keizersnede kan gaan.
    Over 2 weken hebben we een fotoshoot, eerst alleen I.ndra en later met ons gezinnetje! Voor het eerst kijk ik er maar uit om een fotoshoot te doen:D Kan nog net niet mijn eigen kleren aan, maar misschien tegen die tijd wel.... Zag gister in het ziekenhuis de vk nog, ze herkende me niet meer nu ik al zoveel vocht kwijt ben in mijn gezicht:D Van de 14 kilo die ik was aangekomen ben ik er al bijna 11 kwijt! Gaat dat bij jullie ook zo snel? Van J.ari heb ik er nog altijd 13 kilo aanzitten, zou fijn zijn als die er nu ook 'even' af zouden gaan.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vandaag bij de kinderarts geweest, Ruben weegt nu 2975 gram en is 49,8 cm groot! (Geboortegewicht was 2510, na afvallen 2420 en geboorte lengte 47) dus hij is heel goed gegroeid in 2 weken!! Kinderarts dus heel tevreden!

Hopelijk zo meer, Ruben is aan het mopperen...

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hai meiden.

Hier bevallen op 23-11-12 om 01.23 na een zeer vlotte
    bevalling van een uur en 23 min. We hebben een mooie zoon gekregen
    hij weegt 4285 gram en is 54 cm. Bevalling is super gegaan. Geen
    hechtingen. Hij heet V.igo

xxx

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Coortje gefeliciteerd! En wat een snelle.bevalling!
    Mooie naam ook!

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Coortje,gefeliciteerd!! Kon je't wel beseffen zo snel? Geniet van jullie ventje!

Wiedeltje, hopelijk duurt't niet te lang meer nu!! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee//voor bent nu!! Fijn dat je bestanden gered zijn zeg!!

Zonnestraal, mooie foto zeg!!!

Stitch, wat vliegen de kilo's eraf bij jou zeg!! wow. En fijn dat't al met al, ondanks de ontsteking, toch zo'n positieve ervaring is dit keer! Hopelijk raakt de eerste bevalling er nog meer door op de achtergrond!

Bianca, geshopt wat heerlijk! Ik moet er nog niet aan denken, maar miss voel ik me met'n week net zo fit. Leuk, een jurkje voor kerst!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mini, wat fijn dat R.uben zo goed gegroeid is zeg! Hier nu ook, van 2790 bij geboorte naar 2640 en gisteren al 2850, mochten m voor de nachtvoeding langer door laten slapen als de laatste fles ervoor een goede was. Binnenkort op verzoek! Ben benieuwd of ie überhaupt komt op verzoek, het is zo'n lekkere slaapkop!

Liefde hoe snel ging jij van druppels bv naar't "echte werk"?
    Krijg er nu ongeveer 20 ml uit, soms 25 maar soms ook minder... hoe snel moet't nu toenemen of hoeveel geduld moet ik nog hebben? wel bang dat ie straks de tepel weigert en alle moeite voor niks is...

Hier dus vooruitgang :)verder zien we wel hoe't loopt!

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fleur, hoe verloopt je herstel? ben je thuis? heb je een fijne hulp en dus kraamtijd ondanks de pijn? en hoe is't met M.ik z'n voetjes?

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @coortje, joehoe gefeliciteerd met de geboorte van V.igo! Nu lekker genieten! Super trouwens dat je er zelf geen hechtingen ofzo aan over hebt gehouden!

@amona, super dat hij nu ook al boven zijn geboortegewicht zit! Dat klinkt ook als slagroom! En 20 -25 ml is volgens mij al ruim voldoende hoor, het word steeds meer...

11. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Coortje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van V.igo! Wat super dat het zo goed gegaan is allemaal. Waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling?

Nu ben ik dus echt de allerlaatste. Meiden duim heeeeel hard voor mij dat ik nu ook snel beval.

Ben ook alles kwijt, maar lees in ieder geval van goed groeiende baby's. Super!:)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Coortje -> van harte gefeliciteerd met de geboorte van V.igo! Wauw, zo snel en zonder 'kleerscheuren' eraf gekomen!! Super bevalling dus! Nu lekker genieten en bijkomen ;)

@ Amona -> fijn dat er vooruitgang is en de kleine man toch goed gegroeid is!!

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Geen slagroom hoor, dat is 200 gram flesvoeding ;) ik kan hem nog niet voeden, af en opgespaardfles tussendoor... maar miss komt't nog :)

Wiedeltje...heb't met je te doen meid...even volhouden! Drink je al frambozenbladthee? of eet je lijnzaad? beide schijnt de route naar buiten te versoepelen ;)

Oh meneer heeft alweer honger zo te horen, hij huilt een beetje (unicum!!) :D oh hij is alweer stil..haha zo braaf!

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Joris heeft zo buikkramp zo zielig. Als t zo niet stopt ga ik hapost bellen

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ah zielig..je kunt dan zo weinig he..hoop dat't gauw afzakt...

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ik zat net te huilen. Voel me dan zo machteloos. Kijkend naar je kindje die zo pijn heeft. Zou willen dat ik het dan kon overnemen.
    Hij slaapt nu gelukkig.

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kan me voorstellen...heel machteloos... hoop dat ie even lekker slaapt!!
    Fijn he die tranen...voel ze ook alweer prikken, man gaat over een halfuur naar't werk....

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja zo erg als nu heeft ie t niet eerder gehad.
    Denk dat hij, net als mij, lactose intolerantie heeft. Ik ga maandaga ff naar de ha met hem.
    Dit kan mijn moederhart nog even niet aan hoor. Mn man had hem gewoon ff van me overgenomen, want hij heeft ook niks aan me als ik in dikke tranen zit. Arm kereltje. Hij ligt nu wel wakker maat hoor hem niet. Hoop dat zn buik weer beter voelt.

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Echt sneu ja mijn hart zou ook breken! Hopelijk gauw een oplossing.

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden<

Coortje gefeliciteerd met Vi.go! Geweldig! Lekker genieten!

Krampjes: hier h ypo allergene voeding, werd het echt minder van (is lichter verteerbaar) dr brown fles en infacol druppels..Die combi werkt behoorlijk, tis nog niet over maar wel al stukken minder!
    een draagdoek werkt ook, lekker tegen je aan etc.

gewicht: hier nog 1,5 kilo verwijderd van gewicht voor deze zwangerschap, maar ik heb zowuizo wat extra's. haha.

Deel Deze Pagina